Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 49 van 49
  1. #26
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Voor een lief moet je alle kosten van levensonderhoud betalen zoals eten, huisvesting, kleding, telefoon (en dat kan oplopen zeg), etc. Voor een hoer betaal je alleen voor het gebruik.
    Onzin. Zolang er geen kinderen zijn is het gebruikelijk dat de vrouw ook werkt en genereert ze zelf inkomsten, ze staat dan echt niet te wachten op je onderhoud. Zodra er kinderen zijn, houdt een gedeelte zich tijdelijk bezig met de opvoeding; ze zijn dan thuis aan het werken voor jouw kind, je huis schoon aan het houden en het eten voor je te maken en levert bovendien in op haar eigen carrièrekansen. Zodra het mogelijk is kiezen veel vrouwen ook nog eens voor deeltijdwerk om het inkomen van haar man aan te vullen in het belang van hun gezin.
    Het is behoorlijk respectloos om vrouwen die voor het gezinsleven kiezen te kwalificeren als 'kostenpost' en tegelijkertijd doet het de waarheid onrecht aan.

    Er zijn overigens wel vrouwen die misbruik maken van het geld van hun man maar dat kun je voorkomen door niet het 'ja-woord' te geven aan een 'hoer'.

  2. #27
    Geregistreerd
    2 augustus 2008
    Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Je lief is de duurste hoer die er is !

  3. #28
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ach pic jij weet netzo goed als ik dat alle vrouwen hoeren zijn dus daar hoef jij de klemtoon niet op te leggen en foots verwijten dat hij een dame uit het arme oosten een heerlijk leven in het rijke westen heeft gegeven.
    Maar de meeste vrouwen uit dat arme oosten maken al diverse jaren gebruik van de geilheid van de mannen om die sprong naar het rijke westen te maken en daar kan je foots niet voor aankijken.
    Ik geloof eerder dat er wat jaloezie in je uitspraak zit omdat je nog niet een zo'n lekker oosters vrouwtje heb kunnen versieren wat dat betreft spant foots de kroon.
    Daardoor heeft hij een veel betere neuktechniek kunnen ontwikkelen dan wij armzalige ijsberen en valt hij goed in de smaak bij de dames in de saunaclubs , waar ze vol spanning wachten wanneer hij weer komt.

  4. #29
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik kan niet anders dan vaststellen dat het aantal gebruikte 'hoeren' in deze topic bijzonder hoog ligt. Waar vroeger deze term nagenoeg nooit gebruikt werd op het forum is het nu blijkbar bon-ton om dit wel te doen.

    Jammer!

    TSB, die nostalgisch wordt in zijn oude ijsbeer-dagen.
    Cancel my subscription to the ressurection...

  5. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat moeten we dan tikken, de vrouwen die voor geld op de rug gaan liggen,dat wordt dan weer zo'n lange zin om een woord uit te beelden en met hoer weten we allemaal wat er bedoeld wordt.
    Het taal gebruik van deze tijd is daar helemaal op aan gepast de kleuters in groep 5 krijgen dat ook te horen bij de sexuele voorlichting dus met dat woord is helemaal niks mis, de vrouwen kiezen daar zelf voor behalve natuurlijk die gedwongen worden?????
    wat ze meestal beweren.
    Ze hebben allemaal een handy en kunnen de pooier zo aangeven bij de politie als ze dat willen en doen ze dat?

  6. #31
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Nou Foots....je hebt wat los gemaakt met dit topic.....Ik vind de d.v.p`s goedkoper dan een vaste partner...heb ik je al eens eerder uitgelegd waarom. Ik kan 10 keer per week naar een dame gaan en houd nog geld over.

    Ook zijn er ook vrouwen die zelf in hun levensonderhoud kunnen voorzien en bijna altijd zin in sex hebben.
    Inderdaad...dames van plezier......

  7. #32
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wat moeten we dan tikken, de vrouwen die voor geld op de rug gaan liggen
    Tja, bij moeder de vrouw afkomen met: "ik ben naar een hoer geweest", zal niet pakken, misschien mag je ze nog wel pakken als je het wat anders zegt hè .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #33
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Ach pic jij weet netzo goed als ik dat alle vrouwen hoeren zijn dus daar hoef jij de klemtoon niet op te leggen en foots verwijten dat hij een dame uit het arme oosten een heerlijk leven in het rijke westen heeft gegeven.
    Maar de meeste vrouwen uit dat arme oosten maken al diverse jaren gebruik van de geilheid van de mannen om die sprong naar het rijke westen te maken en daar kan je foots niet voor aankijken.
    Ik geloof eerder dat er wat jaloezie in je uitspraak zit omdat je nog niet een zo'n lekker oosters vrouwtje heb kunnen versieren wat dat betreft spant foots de kroon.
    Daardoor heeft hij een veel betere neuktechniek kunnen ontwikkelen dan wij armzalige ijsberen en valt hij goed in de smaak bij de dames in de saunaclubs , waar ze vol spanning wachten wanneer hij weer komt.
    Ik hou me niet zoveel bezig met anderen.
    Op jou ben ik wel een beetje jaloers. Zodra ik jouw leeftijd bereik, hoop ik net zo vaak te kunnen

  9. #34
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ervan uit gaan dat elke vrouw uit is op je geld en je bedriegt is 100% garantie op een slechte relatie

  10. #35
    Geregistreerd
    28 augustus 2009
    Last Online
    22 september 2009 @ 11:19
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Alleen mannen die niet beter weten, hebben het over hoeren. De anderen hebben het over vrouwen, dames, DVPs. Zeg al genoeg denk ik. Zielig, eigenlijk...

  11. #36
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vrouwengek Bekijk bericht
    Alleen mannen die niet beter weten, hebben het over hoeren. De anderen hebben het over vrouwen, dames, DVPs. Zeg al genoeg denk ik. Zielig, eigenlijk...

    VG je zit in verkeerde schermpje te typen, je moet reageren op im Big30
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  12. #37
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    Ervan uit gaan dat elke vrouw uit is op je geld en je bedriegt is 100% garantie op een slechte relatie
    En dus blijf je met zo'n instelling gewoon lekker single en ga je voor je lusten naar de H.......

  13. #38
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,
    Kom alsjeblief niet aanzakken met hoe een geweldige diepgaande sex je met je lief kunt hebben, want van de 10.000 keer dat ik mijn ex geneukt heb kan ik me er nog maar 1 keer van herinneren.

    Groet, Foots
    Dat was dan "die" ene keer dat je eindelijk een keer bent klaargekomen van deze 10.000 keer.

    Verder wil ik niet reageren omdat deze hobby met een DVP me rond de E.750,- per maand kost en mijn lief rond de E.500,- per maand aan kosten, maar wel PZC en NZC .

  14. #39
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Dan heb je een hele goedkope vrouw Jansen, laat Foots het maar niet horen, anders pikt hij haar nog in

  15. #40
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wat moeten we dan tikken, de vrouwen die voor geld op de rug gaan liggen,dat wordt dan weer zo'n lange zin om een woord uit te beelden en met hoer weten we allemaal wat er bedoeld wordt.
    Het taal gebruik van deze tijd is daar helemaal op aan gepast de kleuters in groep 5 krijgen dat ook te horen bij de sexuele voorlichting dus met dat woord is helemaal niks mis, de vrouwen kiezen daar zelf voor behalve natuurlijk die gedwongen worden?????
    wat ze meestal beweren.
    Ze hebben allemaal een handy en kunnen de pooier zo aangeven bij de politie als ze dat willen en doen ze dat?
    'kort door de bocht' had een betere nickname geweest... tuurlijk kunnen de gepimpte dames zomaar hun pooier aangeven...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #41
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

    Verder wil ik niet reageren (waarna Jansen het toch doet) omdat deze hobby met een DVP me rond de E.750,- per maand kost en mijn lief rond de E.500,- per maand aan kosten, maar wel PZC en NZC .
    Dan mag je er één keer op, op uw lief? Ik dacht dat dat de prijs was in sommige clubs (500 euro) voor NZC


    erpee

  17. #42
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    ...
    Ze hebben allemaal een handy en kunnen de pooier zo aangeven bij de politie als ze dat willen en doen ze dat?...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ad.nl
    ...Saban B., die zijn slachtoffers met honkbalknuppels bewerkte als ze niet deden wat hij van ze eiste, is in de gevangenis getrouwd met één van die slachtoffers, die hij had 'ingepalmd'. Hij heeft een kind bij haar verwekt, dat in de zomer is geboren......
    http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/a...der-vrij.dhtml
    Misschien toch iets meer lezen en nadenken over pooiers/loverboys en de dames . Daarnaast komen veel dames uit een cultuur waar je niet naar de politie gaat omdat die corrupt is. En hier in het westen helpt dus de rechterlijke macht een beetje mee

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #43
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard lectuur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Misschien toch iets meer lezen en nadenken over pooiers/loverboys en de dames .

    Dit bijvoorbeeld: http://www.boekentaal.info/wassmo_een_glas_melk.htm
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #44
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Natuurlijk heb je ook hoeren die aan sm doen en het lekker vinden wanneer ze met een honkbalknuppel bewerkt worden.
    Anders ga je niet trouwen met de man die al vast zit daaruit blijkt dat de liefde van deze vrouw in de honkbalknuppel zit en ze het heerlijk vindt om flink in elkaar geramd te worden.
    Deze wereld bezit rare kostgangers willem.

  20. #45
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Misschien toch iets meer lezen en nadenken over pooiers/loverboys en de dames . Daarnaast komen veel dames uit een cultuur waar je niet naar de politie gaat omdat die corrupt is. En hier in het westen helpt dus de rechterlijke macht een beetje mee

    Beste Willem,

    Van Duitsland weet ik het niet zeker (ik kan het alleszins niet aantonen met statistieken of voorbeelden), maar in Nederland én vooral in Belgie zijn de flikken en het gerecht nog corrupter dan in veel Oost-Europese landen.

    Polen, Hongarije, Tsjechie en Estland zijn er enkele van!

    Vooral landen zoals Roemenie, Bulgarije, Albanie en Wit-Rusland scoren nog slechter dan onzer lage landen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #46
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Grappig....

    Ooit eens een mooie uitspraak gehoord van een inmiddels gescheiden man:

    '' Ik wil mijn vrouw voor geen miljoen euro kwijt, ze heeft me al twee miljoen gekost''..............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  22. #47
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ach willem we weten toch allemaal hoe dit leven eruit ziet en je hoef mij niet te vertellen wat een pooier of loverboy voor een soort mens is.
    Dit soort zoekt altijd de zwakke dames eruit en laten die voor zich werken.
    Maar als wij niet naar die meiden zouden gaan willem dan had dat soort ze niet nodig want dan verdienden ze helemaal niks.
    Dus wie is hier uiteindelijk de grote boosdoener willem?
    Wij vragen toch om steeds meer meiden en het liefste die van rond de 20 jaar met dat strakke lijf en heerlijk nauwe kutje maar tevens van die lekkere tieten waar wij onze lusten voor die paar euros op bot vieren.
    Het is dus gewoon een handel met vraag en aanbod die de mensheid in de loop der jaren in het leven heeft gebracht.
    Wat die gasten de meiden aandoen is niet goed te praten maar kan je alleen met 4 friesche trekpaarden oplossen.
    Gewoon aan de staarten van die paarden binden zo'n schoft en ze ieder een andere kant op laten lopen.
    Dat geeft een heerlijk gevoel aan die smeerlappen wanneer ze in stukken getrokken worden.
    Maar dan moeten jullie hoerenlopers elkander beloven nooit meer naar een dvp te gaan anders gebeurd hetzelfde met jullie.
    Want je weet natuurlijk als er geen vraag meer is de hoeren verdwijnen
    dus moeten we maar weer terug in de tijd gaan toen je nog een jongen was en jezelf maar behelpen of zoals de moslims doen voor de jongens maar een schaap aanschaffen.
    In nederland is het verboden om sex met dieren te hebben dus dan maar schapen in de saunaclubs zetten voor de mannen die trek hebben en wel in duitsland natuurlijk.
    We zijn er toch al aan gewend om een eind te rijden laten we dat maar zo houden dan.

  23. #48
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Je weet wat je aan een hoer hebt en verder kun je het contact beperken tot het zakelijke. Je ding doen, afrekenen en dan weer wegwezen. Je betaalt wat, maar dan heb je wel de lusten, maar niet de lasten. Wil je met een andere dame seksen, dan zoek je gewoon een andere uit in de club. D'r zijn er genoeg en je bent aan niemand verantwoording schuldig. Je kunt afwisselen en ik merk dat ik daar persoonlijk wel behoefte aan heb.

    Je hoeft met een DVP ook geen ruzie te maken. Ga je er veelvuldig mee op pad (ook buiten de club) dan krijg je natuurlijk wel de normale relatieperikelen, maar heb je wat discipline en doe je dat niet, dan heb je wel goede sex, maar verder geen gezeur aan je hoofd.

    Paar jaar getrouwd geweest met een dame die geen goede baan had en vaak zelfs geen baan. Dat heeft me uiteindelijk veel meer gekost dan ik de afgelopen jaren aan hoeren heb besteed. Had vaak gezeik thuis in het weekend. Hele week werken en dan in het weekend ruzie. Dan kun je beter de hele week werken en je in het weekend uitleven met wat DVP's.

    Genoeg DVP's die ze niet allemaal op een rijtje hebben, maar dat geldt ook voor dames die je in de discotheek of de kroeg tegenkomt. Illegaal, schulden, een vervelende ex, bindingsangst, wat losse vijzen, etc...

    Dit is natuurlijk kort door de bocht en gebaseerd op mijn eigen ervaringen, er zijn ook mensen die wel hun geluk hebben gevonden in hun relatie, maar bij mij was het de laatste periode van de relatie vooral veel stress en gedoe.
    PLECAT

  24. #49
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Ach willem we weten toch allemaal hoe dit leven eruit ziet en je hoef mij niet te vertellen wat een pooier of loverboy voor een soort mens is.
    Dit soort zoekt altijd de zwakke dames eruit en laten die voor zich werken.
    Maar als wij niet naar die meiden zouden gaan willem dan had dat soort ze niet nodig want dan verdienden ze helemaal niks.
    Dus wie is hier uiteindelijk de grote boosdoener willem?
    "all that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing"
    (L) NCV (L)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.

  Diamond 468*60