Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49
  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard Vergelijking tussen een hoer en een lief

    Heren, beren,

    Hier in de categorie onnozele berichten wil ik graag een draadtje wijden aan de vergelijken tussen een hoer en een lief (vriendin of nog erger juridisch gezien een vrouw). Ik verwacht dat vrijwel iedereen hier wel eens over heeft nagedacht en ik ben benieuwd naar de reacties.

    Zelf trap ik maar af; een hoer wordt niet ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin.
    Ook vind ik hoeren eerlijker, want je weet dat het geld kost maar bij een hoer weet je vooraf wat de kosten zijn per keer en krijg je niet achteraf een enorme kostenpost.
    Nog 1 tip van mijn boekhouder die zei je kunt beter trouwen dan beleggen, met trouwen ben je maar de helft van je vermogen kwijt.
    Voor een lief moet je alle kosten van levensonderhoud betalen zoals eten, huisvesting, kleding, telefoon (en dat kan oplopen zeg), etc. Voor een hoer betaal je alleen voor het gebruik.

    Afijn jullie begrijpen waar mijn voorkeur ligt en hiermee is de stemming gezet voor de reacties. Kom alsjeblief niet aanzakken met hoe een geweldige diepgaande sex je met je lief kunt hebben, want van de 10.000 keer dat ik mijn ex geneukt heb kan ik me er nog maar 1 keer van herinneren.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Kom aldjeblief niet aanzakken met hoe een geweldige diepgaande sex je met je lief kunt hebben, want van de 10.000 keer dat ik mijn ex geneukt heb kan ik me er nog maar 1 keer van herinneren.


    Ai ai ai, dit wordt een lange disussiedraadje.........

  3. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2009
    Last Online
    22 september 2009 @ 11:19
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht

    ...want van de 10.000 keer dat ik mijn ex geneukt heb kan ik me er nog maar 1 keer van herinneren.

    Groet, Foots
    Kan je ex zich die keer nog herinneren of is zij alles vergeten?

  4. #4
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vrouwengek Bekijk bericht
    Kan je ex zich die keer nog herinneren of is zij alles vergeten?
    Zij vraagt zich aleen maar af hoe het toch komt dat ze geen alimentatie krijgt en ja ik kan je vertellen zij voelt zich echt zwaar genaaid. Gisteren nog een slimmerik die vroeg hoe vaak mijn ex klaar gekomen was tijdens die 10.000 keer. Nou dat is iets wat me werkelijk helemaal niet interesseerd. Kortom houd je bij het topic en drijf niet af naar onbenullige domme vragen !

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  5. #5
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.746
    Discussies
    168
    Thanks
    2.722
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Die bij mij thuis vindt hoeren wel zo ongeveer de meest minderwaardige mensen die er bestaan. Maar als ik het bedrag dat ze me inmiddels gekost heeft deel door het aantal wippen dat ik met haar gemaakt heb, dan is ze zelf waarschijnlijk de duurste hoer uit de geschiedenis.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. #6
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    gelukig zijn er ook vriendinnen cq vrouwen die mooi zijn, en mooi oud worden.
    Ook zijn er ook vrouwen die zelf in hun levensonederhoud kunnen voorzien en bijna altijd zin in sex hebben.

    Gelukkig ben ik gezegend met zo'n exemplaar. Waarom ik sdan toch nog naar asunaclubs ga?

    geilheid, gezelligheid en elke dag een heerlijke sappige biefstuk is lekker maar je wilt toch wel eens wat anders. Het is een veiliger alternatief dan vreemdgaan, want dat loopt meestal op problemen uit...

  7. #7
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Die bij mij thuis vindt hoeren wel zo ongeveer de meest minderwaardige mensen die er bestaan. Maar als ik het bedrag dat ze me inmiddels gekost heeft deel door het aantal wippen dat ik met haar gemaakt heb, dan is ze zelf waarschijnlijk de duurste hoer uit de geschiedenis.
    Aldus een verbitterde beer?
    #Ursi polari, aardig beest#

  8. #8
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.746
    Discussies
    168
    Thanks
    2.722
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Aldus een verbitterde beer?
    Och, als beer niet hoor. Prive zou ik zeggen het had beter gekund.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  9. #9
    Geregistreerd
    28 augustus 2009
    Last Online
    22 september 2009 @ 11:19
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    ...Kortom houd je bij het topic en drijf niet af naar onbenullige domme vragen !

    Groet, Foots
    Dat doe ik. Dit topic scoort hoog op onbenulligheidsgehalte.

  10. #10
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gabi Bekijk bericht
    Mein lieber Foots - den Tenor deiner Berichte kenne ich jetzt langsam ohne sie gelesen zu haben.
    Gabi is terug na 2 keer afscheid te hebben genomen !
    Hoeveel keer gaat ze nog afscheid nemen ?
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  11. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Gabi is terug na 2 keer afscheid te hebben genomen !
    Hoeveel keer gaat ze nog afscheid nemen ?
    Dat doen er wel meer op dit forum, 2 keer, 3 keer, tijdelijke pauze...allemaal één pot nat .

    2 nicks, 3 nicks........

  12. #12
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dat doen er wel meer op dit forum, 2 keer, 3 keer, tijdelijke pauze...allemaal één pot nat .

    2 nicks, 3 nicks........
    Die kunnen misschien beter op een comediantenforum zitten .
    Iedere keer vol met zelfmedelijden afscheid nemen om daarna terug te komen !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  13. #13
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wel bij het onderwerp blijven heren en vertel maar iets over chantal dat wil foots ook wel hoeren r7 wat het kost of het lekker is en is ze lief enz.
    Misschien goedkoper dan je vrouw r7 of duurder hahaha

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    18 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Blinzeln 3 keer nicks is nog steeds.......niks.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dat doen er wel meer op dit forum, 2 keer, 3 keer, tijdelijke pauze...allemaal één pot nat .

    2 nicks, 3 nicks........
    Heren, 2 of 3 keer niks is nog steeds niks. Lukt het met één nick niet , dan wordt het wellicht met 2 of 3 nicks ook nix.

    dos vez nada non es mas que una vez nada.
    Ik stop ermee want niks zeggen en het nog kort houden ook, lukt me niet.

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #15
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wel bij het onderwerp blijven heren en vertel maar iets over chantal dat wil foots ook wel hoeren r7 wat het kost of het lekker is en is ze lief enz.
    Misschien goedkoper dan je vrouw r7 of duurder hahaha
    Uw plaat blijft hangen , koop een nieuwe!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #16
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Beste Gabi,


    Ik ken u ondertussen ook erg goed, hoewel we elkaar maar 1 keer gezien hebben. Tja, ik ben anti feministisch geworden ik besef het heel goed. Verder kan ik alle "hulpverleners" of het nu juridisch, financieel of geestelijk emotioneel missen als kiespijn. Ik ga mijn eigen weg en ik heb Dalton als mijn ideaal beeld gekozen voor mijn toekomst.

    Inderdaad kunt u beter afscheid nemen van het forum als uw verdiensten in de relatie opbreek branche liggen in plaats van hier klanten te gaan zoeken die hier echt niet op zitten te wachten. Nog erger vind ik het om dan nog op mijn uitstekende vriend RP hierin te noemen, hmm dit reken ik niet tot een pluspunt, eerder een belerende wanhoopspoging om dit soort links socialitisch gezever te slijten aan een harde rechtse realist.

    Groet, Foots

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gabi Bekijk bericht
    Mein lieber Foots - den Tenor deiner Berichte kenne ich jetzt langsam ohne sie gelesen zu haben.

    Solltest du mal eine Therapie machen wollen, vielleicht kann dir dein Freund RP jemanden empfehlen... du kannst diesen Frust aber auch weiterhin jahrelang mit dir rumschleppen - ganz wie es dir besser gefällt.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  17. #17
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Met mijn ex was het altijd dat ik op de knieen moest vragen om een nummertje te maken en het meeste geld werd door haar uitgegeven.
    Maar bij de dames in de club zitten zij voor mij op de knieen om te vragen of ik mee de kamer opgaat om lekker verwent te worden voor een paar euros en het meeste blijft bij mij in de knip dus een hele verbetering voor een oud mannetje.

  18. #18
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard



    Vele hoeren zijn ook iemands lief...
    ... En hoeren (toch diegene die ik verkies) zijn ook vrouwen...

    Diep vanbinnen schuilt er in elke vrouw wel een hoer...
    ... Zij die hun soortgenoten afkeuren, zijn de lompste wijven uit de maatschappij!

    SFL is eveneens als Foots geen feminist, maar wel een rechtse realist.
    Toch vindt SFL dat man en vrouw gelijk zijn.

    Respect moet van beide sexen komen!

    Bij het geschreven woord van Foots en vele andere ijsberen krijg ik vaak de indruk dat ze vaak zelf vrouwen (hoeren, lieven en exen) niet respecteren... Vandaar misschien het het wederzijdse effect.

    Ik ken Foots niet en weet niet of hij IRL ook zo heftig ingesteld is, maar als hij in het echt er ook zo tegenover staat, dan is het hypocriet om ook naar de hoeren te gaan en kan je beter homo worden (gezellig onder volmaakte venten)

    Sorry dat ik het niet met je eens ben, Foots... Ik weet natuurlijk niet wat je meegemaakt hebt met je ex of wat de aanleiding is? Wat ik wel weet is dat er overal rotte appels tussen zitten (zowel bij de "normale vrouwen" als bij de "hoeren"). Ik houd gewoonweg niet zo van veralgemenen...

    Heeft SFL een lief, dan doet hij zijn best ook goed te zijn voor haar...
    ... Gaat SFL naar een hoer, dan toont hij respect al was ze zijn lief!

    Natuurlijk wil SFL in beide gevallen wederzijds respect...
    ... Zo niet, dan zal de liefde niet lang duren en sessie niet voor herhaling vatbaar zijn.

    Greeetttzzzzzzzz
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #19
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sta mij toe om mij even mateloos te ergeren aan het bijzonder lage niveau van deze topic, het bijzonder respectloos taalgebruik en he hoge mate van irrelevantie...

    Veel plezier ermee...

    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

  20. #20
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Hé Footsje: de irritatiegrens al bereikt, met de vrouw die maar geen afscheid kan nemen? Ik lach me hier kapot. Ze geeft je altijd het gevoel dat je een waardeloze prul van een vent bent (in het algemeen).

    Ik was mijn tijd gewoon een half jaar vooruit.
    Altijd op zoek naar honing

  21. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Sta mij toe om mij even mateloos te ergeren aan het bijzonder lage niveau van deze topic, het bijzonder respectloos taalgebruik en he hoge mate van irrelevantie...

    Veel plezier ermee...

    TSB
    Persoonlijk vind ik dat Foots een toffe posting neerpent en nog persoonlijk vind ik dat vetes en andere shit die niets met het eigenlijke onderwerp te maken hebben, zijn initiatief bevuilen. Sorry , moest er effe af.

    Het verschil tussen een lief en een hoer.

    Het zijn alle twee vrouwen . Onbegrijpbaar, onvoorspelbaar en duur . Hoewel je niet kan veralgemenen kan je bij een hoer terecht met jouw wildste fantasie en kan je dat minder makkelijk ter sprake brengen in jouw relatie of erger nog, ze doet dat gewoon niet graag.
    Een hoer is in principe duurder dan een lief! Echter als je na enige maanden de prijs die je lief/vrouw/vriendin je kost (omdat de grote meerderheid met haar inkomen niet genoeg heeft voor wat ze uitgeeft en allemaal graag wil hebben) deelt door het aantal keren dat je seks/vrijpartij hebt met haar is de hoer de beste koop (om maar door te bomen op schandalig woordgebruik en uitdrukkingen ).
    De meeste hoeren daaraantegen laten zich niet (echt) gaan. Met een hoer heb je dan ook gewoon seks, zélfs (en als ik het al zeg) GFE(+++) met een hoer is niet hetzelfde als de echte liefde, intimiteit met je lief. Het échte mankeert gewoon en daar zit een verschil in van formaat tussen lief/hoer - liefde bedrijven/seks.
    Met een hoer komt ook de sleur niet achter het hoekje omkijken... is dat wel zo... dat pak je een andere hoer. Met hoeren mag je afwisselen, geen die daar iets van zegt... je lief apprecieert dat totaal niet.
    De seks met een ander (een beteke goed uitgekozen) is in het begin steeds wauuuw!! Thuis is het effe snel meer van hetzelfde. Weer een troef voor de hoer.

    Weet je wat seksenfun wil in zijn leven? De voordelen van een hoer, de voordelen van je lief. Ik heb nog een zware missie en zal nog wel even in saunaclubland blijven hangen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #22
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard Illusie topic.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

    Hier in de categorie onnozele berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Ook vind ik hoeren eerlijker
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    kan ik me er nog maar 1 keer van herinneren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Groet, Foots
    dit zijn de positieve punten uit foots zijn posting...............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingfetishlover Bekijk bericht


    Vele hoeren zijn ook iemands lief...
    ... En hoeren (toch diegene die ik verkies) zijn ook vrouwen...

    Diep vanbinnen schuilt er in elke vrouw wel een hoer...
    ... Zij die hun soortgenoten afkeuren, zijn de lompste wijven uit de maatschappij!

    SFL is eveneens als Foots geen feminist, maar wel een rechtse realist.
    Toch vindt SFL dat man en vrouw gelijk zijn.

    Respect moet van beide sexen komen!

    Bij het geschreven woord van Foots en vele andere ijsberen krijg ik vaak de indruk dat ze vaak zelf vrouwen (hoeren, lieven en exen) niet respecteren... Vandaar misschien het het wederzijdse effect.

    Ik ken Foots niet en weet niet of hij IRL ook zo heftig ingesteld is, maar als hij in het echt er ook zo tegenover staat, dan is het hypocriet om ook naar de hoeren te gaan en kan je beter homo worden (gezellig onder volmaakte venten)

    Sorry dat ik het niet met je eens ben, Foots... Ik weet natuurlijk niet wat je meegemaakt hebt met je ex of wat de aanleiding is? Wat ik wel weet is dat er overal rotte appels tussen zitten (zowel bij de "normale vrouwen" als bij de "hoeren"). Ik houd gewoonweg niet zo van veralgemenen...

    Heeft SFL een lief, dan doet hij zijn best ook goed te zijn voor haar...
    ... Gaat SFL naar een hoer, dan toont hij respect al was ze zijn lief!

    Natuurlijk wil SFL in beide gevallen wederzijds respect...
    ... Zo niet, dan zal de liefde niet lang duren en sessie niet voor herhaling vatbaar zijn.

    Greeetttzzzzzzzz
    ik sluit me aan bij SFL, maar als foots een onvat eerste klas zou zijn dan ging er geen dame meer de kamer op, zelf geloof ik wel, ondanks dat foots anti (vaste) vrouw overkomt wel respect heeft voor de dame, zolang het half uur/ uur duurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat Foots een toffe posting neerpent en nog persoonlijk vind ik dat vetes en andere shit die niets met het eigenlijke onderwerp te maken hebben, zijn initiatief bevuilen. Sorry , moest er effe af.

    Het verschil tussen een lief en een hoer.

    Het zijn alle twee vrouwen . Onbegrijpbaar, onvoorspelbaar en duur . Hoewel je niet kan veralgemenen kan je bij een hoer terecht met jouw wildste fantasie en kan je dat minder makkelijk ter sprake brengen in jouw relatie of erger nog, ze doet dat gewoon niet graag.
    Een hoer is in principe duurder dan een lief! Echter als je na enige maanden de prijs die je lief/vrouw/vriendin je kost (omdat de grote meerderheid met haar inkomen niet genoeg heeft voor wat ze uitgeeft en allemaal graag wil hebben) deelt door het aantal keren dat je seks/vrijpartij hebt met haar is de hoer de beste koop (om maar door te bomen op schandalig woordgebruik en uitdrukkingen ).
    De meeste hoeren daaraantegen laten zich niet (echt) gaan. Met een hoer heb je dan ook gewoon seks, zélfs (en als ik het al zeg) GFE(+++) met een hoer is niet hetzelfde als de echte liefde, intimiteit met je lief. Het échte mankeert gewoon en daar zit een verschil in van formaat tussen lief/hoer - liefde bedrijven/seks.
    Met een hoer komt ook de sleur niet achter het hoekje omkijken... is dat wel zo... dat pak je een andere hoer. Met hoeren mag je afwisselen, geen die daar iets van zegt... je lief apprecieert dat totaal niet.
    De seks met een ander (een beteke goed uitgekozen) is in het begin steeds wauuuw!! Thuis is het effe snel meer van hetzelfde. Weer een troef voor de hoer.

    Weet je wat seksenfun wil in zijn leven? De voordelen van een hoer, de voordelen van je lief. Ik heb nog een zware missie en zal nog wel even in saunaclubland blijven hangen .
    een hoer brengt je een illusie, en is dus niet te vergelijken met een relatie !

    Maak van je hoer je vriendin en de sleur en veel meer shit komt om het hoekje kijken !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  23. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Maak van je hoer je vriendin en de sleur en veel meer shit komt om het hoekje kijken !
    Dat vind ik de beste! Weer een reden bij om van een hoer niet je vriendin te maken dus .

    (soms brengt ze je ook een desillusie)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat Foots een toffe posting neerpent en nog persoonlijk vind ik dat vetes en andere shit die niets met het eigenlijke onderwerp te maken hebben, zijn initiatief bevuilen. Sorry , moest er effe af.
    Ik hoop dat het deugd heeft gedaan!:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  25. #25
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dat vind ik de beste! Weer een reden bij om van een hoer niet je vriendin te maken dus .

    (soms brengt ze je ook een desillusie)

    Wat een topic.................

    dus kortom S&F niet aan een vaste relatie beginnen buiten de club en geen relatie aanknopen met een dvp, dus wordt maar homo.

    Een relatie zonder problemen is geen relatie en geen uitdaging....geen ruzie = niks goed te maken.

    Waar 2 vechten hebben 2 schuld....as simple as that......

    Maar nog steeds is de man het zwakste ras en vallen we elke keer voor de charmes van een dame ! eerste tijd hallelujah en dan berg afwaarts en het ligt altijdddddddddd aan de vrouw

    Koop eens spiegels losers !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.