Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Corina (Duitse) (PHG)

    Haarkleur/-lengte : lang (donkerblond)
    Lengte dame : 175cm
    Postuur/Cupmaat : slank, C
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: Voldoende, pzc, zoenen voorzichtig, nmc niet bijzonder
    Voordelen: naturel in haar gezicht en dat maakt haar erg mooi
    Nadelen: niet naturgeil
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50
    Historie: voorheen in Bochum ergens.

    Gisteravond tegen het einde toch maar es wat gaan doen :D maar dat viel nog niet mee want het was vrij druk en de toppers waren vrijwel constant bezet. Op een gegeven moment Corina gespot en aangesproken. Hoewel ik veronderstelde dat ze gezien haar uiterlijk een Oostblok-dame was, verraste ze me met het feit dat ze Duits was. Ze is vrij groot, borsten zijn nep maar goed gelukt. Op de kamer is ze erg rustig. Zoenen is terughoudend, pijpen zacht en langzaam, de seks oke maar niet bijzonder. Ze is wel een type dat rustig de tijd neemt en ook wat nakletst. Herhalingsgevaar: niet bijzonder hoog, misschien dat ze wat meer loskomt als je haar beter kent.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ook Ik had me laten verleiden door haar zeeer goed uitziende kontje. Tja wat moet ik zeggen geil is ze wel naturgeil niet. Inderdaad ze is terughoudend. Ik vind de manier waarop ze kust ook zeker niet aangenaam. Ze gebruikt redelijk wat handwerk en als ze opgewonden raakt vergeet ze wie de klant ook alweer was. :D (woeps my bad). Euhm tja wat moet ik ervan zeggen. Aardige meid , medium service. Geen herhalings gevaar voor me, sorry!


  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Een tijdje geleden is Bredero ook eens verdronken in de heerlijk ogen van deze Corina. Ze is inderdaad een natuurlijke schoonheid dus dat verdiende enig verder onderzoek. Ze gaf al aan nog niet zo lang in dit vak aktief te zijn en dat had al een alarmbelletje moeten doen rinkelen.

    Zoenen was erg terughoudend, blasen al niet veel beter zodat ik het eigenlijk hierna voor bekeken hield. Gewoon het halfuurtje uitgeknutscht want verder werd het toch niets. Herhalingsgevaar onbestaande maar wel goddelijke ogen.

  4. #4
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Nou dit was echt niet normaal ik had net mijn eten op en liep haar in de gang tegemoed nadat ik haar al een paar keer had gespot met haar goddelijke lichaam, niet iets over achten ging ik naar de kamer, nummer 11 ik vergeet het nooit meer, my god 23:05 kwam ik er weer vanaf, gesloopt, voldaan, op en nog nooit zo iets meegemaakt, als dit geen echte GFE was dan weet ik het niet meer, wat er gebeurd is houd ik voor ons maar het was de nummer 1 ervaring ooit in een club of waar dan ook, wat EEN SCHAT! O ja na een half uur, drie kwartier werd ze ineens zacht en niet meer afstandelijk, heeeeeel zacht behandelen......................, 225moest ik aftikken hahahaha

  5. #5
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35
    ...vergeet het nooit meer, my god... gesloopt, voldaan, op en nog nooit zo iets meegemaakt... als dit geen echte GFE was ... wat er gebeurd is houd ik voor ons maar het was de nummer 1 ervaring ooit in een club ... wat EEN SCHAT! O ja na een half uur, drie kwartier werd ze ineens zacht en niet meer afstandelijk, heeeeeel zacht behandelen...
    Eigenlijk staat Corina al heel lang op mijn to-do-lijstje, maar het is er nog niet van gekomen. Bovendien zie ik ook wel dat er nog maar één enkele heel goeie recensie over haar is geschreven... De wat mindere recensies zijn echter al màànden oud... Is Corina intussen ten goede veranderd...?

    Welke vaste waarden van het forum (Willem2, ....) kunnen wat meer over deze mooie meid (en over haar mooie kont) vertellen???

  6. #6
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    De service die ik op prijs zou stellen was niet beschikbaar.
    Ik neem aan dat je iets bedoelt in de trant van TZ of vingertjes voorin of achterin.... Vind dat ook wel belangrijk...

  7. #7
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Last Online
    29 juni 2022 @ 12:36
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    101 in 26 posts

    Standaard Corina (Duits)

    Haarkleur/-lengte : geblondeerd
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : silicone D
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : borst piercing
    Service: anal
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :1
    Prijs : 125
    Extra’s bij het bezoek:
    was al een beetje moe na al het stappen en Corina keek me aan met van die blinkers. Op de kamer een rustig meisje, lekker pijpwerk, werd echt nat van het beffen, zij genoot echt en deed mij ondanks alles nog een hoogte punt beleven.

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik heb haar samengevoegd met de reeds bestaande maar zie toch wat verschillen bijv in leeftijd. Als het niet dezelfde is graag even melden.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  9. #9
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    En waar zit in godsnaam Corina???? Iemand een idee?

  10. #10
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Ik ben niet de enige die zich nog levendig de mooie kont (en ogen, en.......) van Corina voor de geest kan halen. Er zijn meerdere ijsberen die Corina nog wel eens tegen het mooie lijf zouden willen lopen.

    Wie heeft haar nog ergens gezien????

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Living Room 468*60   Babylon 468*60