Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Idee Krefeld, Eros Center, Mevissenstrasse

    Dit gebouw is gelegen op één van de industrieterreinen van krefeld,
    het is een soort laufhaus.
    (Dus een gebouw met allemaal kamers waar de dames aan de deur staan.)

    Ik schat dat er zo een 30 tal kamers in het gebouw zijn.
    rond 3 uur waren er maar een 5-tal dames aanwezig, dus ik denk dat dit pand pas echt goed bezet tegen de avond.

    De openingsuren waren ook aangegeven.
    Ik geloof in de week van 10 tot 2
    en in het weekend van 10 tot 3

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Krefeld, erocentrum, meivinstrasse
    => Eros Center Krefeld, Mevissenstrasse (alte Puddingfabrik)
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Daumen hoch

    Ik ken die tent.
    Het is een leuk adresje.
    Beste tijd is inderdaad na 19 uur.
    Jong vlees is er altijd aanwezig.
    Wat dat betrefd heefd deze tent mij nog nooit teleur gesteld.
    Het is een leuk adresje voor de snelle wip.
    Zeer aantebevelen als je in de buurt ben.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    wat is de normale prijs daar ?

  5. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    wat is de normale prijs daar ?
    Het begint bij €30.

    Voor het geld hoef je het niet te laten.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    4 januari 2014 @ 17:53
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Op de duitse forums zijn de ijsberen niet altijd even enthousiast over het eroscenter. Voor eventuele tips kijk op http://www.strichweb.com/uebersicht/...re.php?krefeld

  7. #7
    Geregistreerd
    28 september 2006
    Last Online
    26 oktober 2006 @ 18:52
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    De Generaal was er de vorige week daar.
    Helaas geen oefening.
    Die week daarvoor heb ik wel het een en ander geoefend.
    Deze tent is mij nooit tegengevallen qua dames.

    Leuk adres voor een goedkoop nummertje.

    Groeten De Generaal.

  8. #8
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Die uit Rotterdam is dat een donker type, antilliaans achtig..met grote borsten, beetje mollig ?
    Brutaaltje met een sterk Rotterdams accent

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Die uit Rotterdam is dat een donker type, antilliaans achtig..met grote borsten, beetje mollig ?
    Brutaaltje met een sterk Rotterdams accent
    Nee een blonde meid ongeveer 165cm lang normaal figuur zit in de lange gang links begane grond wel rotterdams accent.

    Heel vriendelijk heeft overal gewerkt : zandpad Utrecht,Wallen A.Dam en in Duitsland diverse plaatsen.

  10. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (21 september 2011)

  11. #10
    Geregistreerd
    16 januari 2009
    Last Online
    1 oktober 2020 @ 12:36
    Berichten
    85
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Ik kom graag in dit laufhaus. Zelden dat ik hier een tegenvaller heb, het is alleen klein en soms heel rustig. De dames van spaanse afkomst die boven zitten (links aan het eind van de trap) zijn stuk voor stuk toppers wat mij betreft.

    Heb daar ook een tijdje heelveel plezier gehad met een dame uit columbia, ze woont, zoals ze me vertelde op dit moment in Madrid, grote siliconen en een tatoage op haar onderbuik, gitzwart haar en ik denk 1m75 lang. Heb haar al een tijdje niet meer gezien. Iemand enig idee waar ze is en of ze nog terugkomt?

  12. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iggy Pop Bekijk bericht
    Ik kom graag in dit laufhaus. Zelden dat ik hier een tegenvaller heb, het is alleen klein en soms heel rustig.
    Klopt. Niet zo groot, vrij makkelijk te bereiken, afslag 6 op de A40 en dan als je Kr inrijdt zie je al een bordje Mevissenstrasse staan.
    Vulkan zal iets verder zijn maar daar is natuurlijk veel meer te beleven. Meer huizen en horeca in de omgeving. Huis in KR staat op zo'n typisch terrein waar je ook de Reals, Hornbachs etc, vindt. Maar als je toevallig in de buurt bent leuk om even langs te gaan. Maar geen bestemming om uren rondjes te lopen.

    Vraag me toch af of deze dame wel echt een Spaanse is !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #12
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klopt. Niet zo groot, vrij makkelijk te bereiken, afslag 6 op de A40 en dan als je Kr inrijdt zie je al een bordje Mevissenstrasse staan.
    Vulkan zal iets verder zijn maar daar is natuurlijk veel meer te beleven. Meer huizen en horeca in de omgeving. Huis in KR staat op zo'n typisch terrein waar je ook de Reals, Hornbachs etc, vindt. Maar als je toevallig in de buurt bent leuk om even langs te gaan. Maar geen bestemming om uren rondjes te lopen.
    Is denk ik dit Laufhaus?

    Ik ken het nog uit de periode van voor 2008. Destijds zaten er ook regelmatig wat lekkertjes, maar je bent er snel uitgekeken. Leuk als je er in de buurt bent zoals Big al zegt. Laatste 3 jaar niet meer geweest.

  14. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Is denk ik dit Laufhaus?

    Ik ken het nog uit de periode van voor 2008. Destijds zaten er ook regelmatig wat lekkertjes, maar je bent er snel uitgekeken. Leuk als je er in de buurt bent zoals Big al zegt. Laatste 3 jaar niet meer geweest.
    Yep was al een klein algemeen topic over en zal wat berichten daarheen verplaatsen. Zeker 's avonds komt het wat desolaat over, maar dat komt meer door de ligging net boven het centrum waar andere gebieden in of tegen het centrum aan liggen.
    Overdag kun je tenminste nog van de beperkte horeca bij de Reals etc. gebruik maken.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #14
    Geregistreerd
    16 januari 2009
    Last Online
    1 oktober 2020 @ 12:36
    Berichten
    85
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klopt. Niet zo groot, vrij makkelijk te bereiken, afslag 6 op de A40 en dan als je Kr inrijdt zie je al een bordje Mevissenstrasse staan.
    Vulkan zal iets verder zijn maar daar is natuurlijk veel meer te beleven. Meer huizen en horeca in de omgeving. Huis in KR staat op zo'n typisch terrein waar je ook de Reals, Hornbachs etc, vindt. Maar als je toevallig in de buurt bent leuk om even langs te gaan. Maar geen bestemming om uren rondjes te lopen.

    Vraag me toch af of deze dame wel echt een Spaanse is !
    Het scheelt niet zoveel, in tijd zeker niet, maar als ik een keer geen natte rug van het traplopen wil hebben ga ik naar Krefeld. In Duisburg wil ik toch altijd iedere keer alles zien......... Met als resultaat dat je zeker in de zomermaanden jezelf echt eerst even op moet frissen!

  16. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iggy Pop Bekijk bericht
    Ik kom graag in dit laufhaus. Zelden dat ik hier een tegenvaller heb, het is alleen klein en soms heel rustig. De dames van spaanse afkomst die boven zitten (links aan het eind van de trap) zijn stuk voor stuk toppers wat mij betreft.

    Heb daar ook een tijdje heelveel plezier gehad met een dame uit columbia, ze woont, zoals ze me vertelde op dit moment in Madrid, grote siliconen en een tatoage op haar onderbuik, gitzwart haar en ik denk 1m75 lang. Heb haar al een tijdje niet meer gezien. Iemand enig idee waar ze is en of ze nog terugkomt?
    Klopt er zat een Spaanstalige met hele grote tieten die tot op haar buik hingen daardoor kon ik de tatoage niet zien.

  17. #16
    Geregistreerd
    16 januari 2009
    Last Online
    1 oktober 2020 @ 12:36
    Berichten
    85
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Als je nu op de website kijkt van het Eros center, bij de dames, staat er een nieuwe meid bij, Jasmin, deze foto's kloppen niet helemaal.......Het is het lichaam van de columbiaanse dame waar ik het eerder hierboven over had, alleen een andere kop erop. Ben vandaag nog even wezen checken of ze er niet toevallig toch was, maar helaas.......................Niet gezien. Als een van jullie weet aan de hand van de foto's welke dame ik bedoel en weet waar ze is ofdat ze nog terugkomt hoor ik het graag.

    kan Jansen nu ook zien dat het grote tieten zijn, maar dat ze niet voor haar tattoo hingen :-)

    Groeten

  18. #17
    Geregistreerd
    29 augustus 2011
    Last Online
    10 februari 2015 @ 15:05
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    15
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    22 in 10 posts

    Standaard

    Hallo,

    Kom zelf al jaren in Krefeld en zelden een tegenvaller gehad.
    Ben meestal actief op Duits forum omdat ik eerlijk gezegd op NL fora weinig lees over Krefeld.


    Vooropgesteld; ik ga zelden terug naar een meisje omdat ik van afwisseling hou dat zegt dus niks over de service van het meisje.
    Ligt ook vaker aan de "zin" die ik heb. Soms wil ik graag over haar borsten klaarkomen en dat beiden niet alle dames aan.

    Wil in het kort even wat ervaringen delen:

    Rotterdamse waar over gesproken wordt is Melissa, pijpt (mc) erg goed en afwisselend, NMC ook prima. Kunt bij haar over borsten (klein) klaarkomen
    Zat in de wc gang, links af, 2e kamer links. Is 3 weken weggeweest maar zou nu weer terug moeten zijn.

    Zelfde gang, linksaf, dan 1e kamer rechts zat een argentijnse die ook nl spreekt. Beetje gezette dame. Wel erg aardig met een leuk gezicht. Pijpen doet ze zonder condoom. nmc maar niet over borsten klaarkomen.

    Zelfde gang, linksaf, 1e deur links; Erika. Kleine zwart harige Roemeense. Sex prima. Kan hier geen bijzonderheden over vertellen.

    1e etage
    rechtergang.
    2e deur links Yvonne, spaanse Of latina met grote borsten en grote kont. Wel vriendelijk. PZC + NMC met klaarkomen over borsten voor €30

    Laatste deur Estefania. Mooi lichaam PMC en NMC prima vooral doggy erg geil

    Dan het "latina-vierkant"
    deur tegenover lift is Dana. Kijkt altijd erg geil. Voor € 50 complete programma met klaarkomen in mond. Viel mij tegen. Neuken met hand ertussen en pijpen veel te hard.

    rechterdeur: Valentina. leuke aardige meid. ook voor € 50 complete programma. Wilde over haar borsten klaarkomen. Mocht ook in haar mondje daar dus voor gekozen.
    prima sex

    Linker deur: Vanessa. In zomer 2010 paar keer bezocht. Erg geile sex. Erg goed pijpen en kon haar flink vingeren. Heb bij haar alleen € 30 programma genoten dus alles met condoom

    Laatste deur helemaal links Hanná; ook € 50 programma gehad. Vergelijkbaar met Valentina verschil is dat je met haar Engels kunt spreken dus dat vind ik wel een plus punt. Bovendien neukt ze in geile standjes.

    Al deze latina's hebben silliconen. Hou ik persoonlijk niet zo van maar ja.

    Verder heb ik hier ook Jenny wel eens gehad. Die vond ik de beste van allemaal. Heb ik nu al een paar maanden niet meer gezien.

    Bij de bankautomaat zitten ook een paar mooie meiden. Vorige week bijna acheraan eentje met bril. Ben nog niet bij haar geweest maar zou graag willen weten of ze de mooite waard is.
    Zelfde vraag voor Denise die helemaal achteraan zit aan de linkerkant.

    Een kamer voor Denise zit een Griekse (volgens mij heet ze Mona). Ben ik een tijd geleden geweest en was ook prima zonder verdere bijzonderheden.

    Helemaal vooraan in deze gang zit Kati maar die heb ik nog nooit op een (glim)lach kunnen betrappen. Zit hier al jaren. Net zoals de dame naast haar. Kan even niet op de naam komen maar heeft muziek altijd loeihard aan staan.

    Samenvattend
    altijd goede seks gehad. soms iets meer dan je eigenlijk verwacht en soms "gewoon". Voor €30 kun je niet meer verwachten.
    Dames wissel geregeld dus als je niet dagelijks komt is er altijd wel iets nieuws te bewonderen.

    Zal vanaf nu mijn ervaringen met jullie delen.
    Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

    groeten,
    Henk

  19. Onderstaande 6 leden hebben henk69 bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (19 november 2011),bad pritt (17 oktober 2011),Big30 (17 oktober 2011),Dolfie (17 oktober 2011),fr_loper (17 oktober 2011),MichelJ (18 oktober 2011)

  20. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Bedankt voor je uitgebreide Krefeld info Henk69 en welkom bij de IJsberen als schrijver!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #19
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Die Rotterdamse is weer weg hoorde ik gisteren.
    PLECAT

  22. #20
    Geregistreerd
    16 januari 2009
    Last Online
    1 oktober 2020 @ 12:36
    Berichten
    85
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Was er gisteren. Na een tijdje rondwandelen, kon ik niet echt een goede keuze maken. Ik wist het gewoon een keertje niet. Er stonden in het, vanuit de ingang gezien, links helemaal achterin 2 milfen. Ik weet haar naam niet, maar ik koos voor de dame met de stijle haren en in haar pakkie te zien een paar stevige opgepimpte dikke tieten.

    Foute keuze. Ze vroeg meteen om €50,= ? Dus ik denk nou dat is dan inclusief: blazen ohne, mooi niet, dat koste €100,=! Ik vertelde haar dat het echt teveel was en dat ik graag wilde gaan. Ik had mijn centen nog in mijn zak zitten en m'n kleren nog aan. Zij dacht er anders over, ze vond dat ik maar moest blijven. Ik heb haar daarna op een vriendelijke doch duidelijke maniet verteld dat ik een verkeerde keuze had gemaakt en nu echt graag weg wilde. Daarop liet ze me gaan. De Milf die recht tegenover haar stond hoorde ik nog vragen of er iets mis was, waarop mijn keuze meedeelde dat er niets aan de hand was.

    Gewoon hinderlijk dus.

    Ben boven even bij een Braziliaans meisje binnen geweest, die was net begonnen, tenger meisje boven in de rechtergang. Was niet veel. Gewoon standaard.

    Ik kom echt graag in het eros center, dit is eigenlijk de 1e keer sinds jaren dat het zo liep. Jammer, maar kan gebeuren!

  23. #21
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Heb dit eros center een tijdje geleden ook bezocht en tsja het is natuurlijk niet zo massaal als Duisburg maar had wel zo zijn charme.
    toch tegen de 20 dames vroeg in de avond schat ik waarvan een paar hele leuke zou er niet weer voor omrijden maar als je er in de buurt moet zijn
    Zeker ideaal voor de wandelaar die het wat drukkere en zeker ook meer louche Duisburg niet aandurft maar toch naar zoiets op zoek is

  24. #22
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ben er deze week 4 keer geweest en ik vind het toch niet echt veel. Ok, voor 30 euro kun je geen wonderen verwachten, maar het gemiddelde van die 4 sessies was echt zwaar onder de maat. Fatsoenlijk PZC tegen een normale vergoeding doen er maar weinig. Ook weinig echt mooie dames gezien. De meesten zouden in saunaclubs niet aan de bak komen.

    Vandaag de Mevissenstrasse maar voorbij gereden en naar PHG gegaan. Kost wat meer dan 30 euro, maar dan heb je ook wel betere sessies en mooiere dames.
    PLECAT

  25. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vanmiddag waren er rond de 15 dames aktief waaronder een Italaanse die in Den Haag heeft gewerkt.
    Ook heeft ze wel eens ingevallen op het Baekenlandplein.
    Ze spreekt redelijk goed Nederlands met een Duits accent.

    Carina : uit Sicilie
    Leeftijd : 26 jaar
    Figuur : Slank normaal
    Haren : Zwart middenlang
    Borsten : Half gevuld C cup
    Tatoo : op de rug 2 stuks
    Piersing : langs haar bovenlip een kleintje
    Lengte : 165 cm lang
    Taal : Italaans,Duits ,Nederlands

    Service : PMC NMC massage,vingeren,beffen alles mag met diverse standjes kosten per half uur E.50,-
    PMC en NMC en standje E.30,-

    Herhaling : alleen bij slecht weer en een lekke band voor de deur ( haha ) nee ze was wel lief.
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 oktober 2012 om 22:01 Reden: Woonplaats

  26. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 oktober 2012),Megaboob (13 oktober 2012)

  27. #24
    Geregistreerd
    29 augustus 2011
    Last Online
    10 februari 2015 @ 15:05
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    15
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    22 in 10 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ben week of 2 geleden bij Maggy geweest. Meisje uit Albanië. Ze zit op de 1e etage, rechtergang, laatste deur aan de rechterkant.
    Zeer tenger meisje met volgens mij nog geen aa-cup, klein maar lekker kontje.

    Ik had zin in een kleine tietjes en ze kwam op mij wel aardig over. Gezicht is niet bijzonder mooi.

    Pijpen (mc) was prima, veel afwisseling en ze liet ze graag vingeren. Doen lang niet alle dames in Krefeld. Na het pijpen in missio geneukt. Was erg geil. Ze deed heer bekken constant omhoog en liet zich flink stotem. Ben altijd beetje voorzichtig met die skinny dames maar ze zei dat ik gerust harder kon stoten. Terwijl ze haar bekken / kontje weet omhoog deed, mee geholpen en haar zo onder haar kontje vast gehouden en even flink tekeer. Ze kreunde lekker alhoewel je natuurlijk nooit weet of dat echt is, wond het me wel op. Met zo'n kontje moet je natuurlijk ook doggy testen dus haar gevraagd om te draaien. Ik hoefde bijna niks te doen want toen ik hem er goed en wel inhad begon ze zelf te bewegen. Handen tegen de muur en ging effe flink tekeer.

    Ik had met haar afgesproken dat ze me met de hand klaar zou maken. Klaarkomen over haar wilde ze niet dus dan mezelf maar bevlekken!
    Op mn rug gaan liggen en toen heeft ze me heerlijk afgetrokken.

    Voor € 30 weer een prima beurt gehad met een aardige meid die ook alle tijd voor je neemt. Ze zou 2 weken op vakantie gaan dus waarschijnlijk nu weer bijna terug.

  28. #25
    Geregistreerd
    29 augustus 2011
    Last Online
    10 februari 2015 @ 15:05
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    15
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    22 in 10 posts

    Standaard

    hallo,

    Paar daagjes voor mijn bezoek aan Maggy bij Annie geweest.
    Annie zit op de begane grond, linker gang, 1e kamer rechts in een klein kamertje.

    Is een mooie meid om te zien met een mooi lijf. Grote A danwel kleine B borsten.

    Afgesproken € 30 voor PMC, NMC en klaarkomen over tieten.

    Pijpen was meer dan prima. Likte mn hele pik (mc) van onder tot boven, tong tegen eikel en ook de ballen werden niet vergeten. Ik voelde de druk al behoorlijk oplopen.

    Gevraagd om maar snel op de wip plaats te nemen. Allereerst ging ze bovenop me zitten en liet me met haar lekkere tietjes spelen. In missio ging ze ook lekker mee en doggy was letterlijk en figuurlijk een hoogtepunt. Ziet gewoon ontzettend geil uit om je eigen pik constant in en uit een lekker strak kutje te zien glijden.

    Ik hield het niet meer vol dus omgedraaid, condoom erf en de stuurknuppel aan haar gegeven. Kunnen ze tenminste nooit mij de schuld geven als het op een andere plek als de tietjes terecht komt.

    Druk was hoog, zak was vol maar binnen no time had ze alles over haar tietjes.

    Ook dit weer een prima nummer met een aardige dame.

    Ik ben de laatste tijd niet meer zo vaak in Krefeld. Deponeer mn kwakkie nog geregeld in Duitsland maar bezoek dan geregeld Club Gold of Privat Sunshine in Mönchengladbach. Zal hier binnekort ook over berichten. Hier krjg je voor € 50 (30 min) ook meer dan waar voor je geld.

  29. Onderstaande leden hebben henk69 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (22 oktober 2012)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.

Diamond 468*60   Living Room 468*60