Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2009
    Last Online
    12 november 2009 @ 20:52
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Uden, De Vorst, Sexbioscoop

    Heeft iemand ervaring met de slettenavond? is dat in de bioscoopzaal en hoeveel vrouwen zijn er dan?

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    21 mei 2012 @ 22:20
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hoi, ik wil graag meer informatie over de slettenavond in uden wat zijn de prijzen.Hoe jong zijn de meisjes.Wat zijn de prijzen van de dames!

  3. #3
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    28 september 2018 @ 11:12
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    7
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kijk eens op de web-site. Staat alle informatie vermeld.

  4. #4
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    en wat is de website
    de hoeren lusten er wel pap van

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    en wat is de website
    http://www.devorst.nl/

    Tsja is het zo moeilijk?? Google.nl ... .

    B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    dank je
    de hoeren lusten er wel pap van

  7. #7
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    15 september 2016 @ 15:05
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    slettenavond zijn ze mee gestopt per direct personeel die het organiseert heeft ontslag genomen . dit uit betrouwbare bronnen . ben het namelijk zelf

  8. #8
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Op de website staat nog steeds wat over de slettenavonden... of is die niet meer bijgewerkt?

  9. #9
    Geregistreerd
    17 mei 2013
    Last Online
    18 mei 2013 @ 16:52
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wil dinsdag naar de gangbang. Wie heeft er recente ervaring met de gangbang in uden? Is het principe, betalen en dan onbeperkt sex met de dame? Of is het aftaaien na je spuitcessie? Graag reactie, groeten Mark

  10. #10
    Geregistreerd
    24 april 2014
    Last Online
    9 maart 2022 @ 14:34
    Berichten
    46
    Discussies
    3
    Thanks
    6
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Lijkt me ook wel eens mooi om mee te maken, de GB in Uden.
    Kan iemand vertellen of de dames echt gewillig zijn en de hygiene ook in orde?

  11. #11
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:05
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    De dames die er lopen zijn allemaal 40plus met een paar onsjes meer, is dit geen bezwaar dan heb je een toptijd want ze zijn zeer gewillig, ja eigenlijk zo geil als boter. Ze zijn voor alles in, maaaaar met de hygiene is het droevig gesteld, dus een beetje oppassen waar je hem in of langs stopt.

  12. #12
    Geregistreerd
    24 april 2014
    Last Online
    9 maart 2022 @ 14:34
    Berichten
    46
    Discussies
    3
    Thanks
    6
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Eru, dank je voor de info.
    40 plus is geen probleem, ben ik ook.
    Een plondje meermag, als het maar geen buiken zijn die voor de schaamlippen hangen.
    Ik neem aan dat de dames pzc en nmc. dan is "waar ik hem in stop" toch ook geen probleem.
    Ik begrijp dat de GB plaatsvind in de filmzaal.
    Is dit op een bed/bank?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erru Bekijk bericht
    De dames die er lopen zijn allemaal 40plus met een paar onsjes meer, is dit geen bezwaar dan heb je een toptijd want ze zijn zeer gewillig, ja eigenlijk zo geil als boter. Ze zijn voor alles in, maaaaar met de hygiene is het droevig gesteld, dus een beetje oppassen waar je hem in of langs stopt.

  13. #13
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik zou daar toch maar voorzichtig mee zijn beste rob, alle hangt m. i af of de dames zich regelmatig laten controleren, en dan nog 1 maar mijn ervaring is dat het dan wel meevalt met wat op te lopen inderdaad als je hem er maar niet blanko instopt. een kapot condoompie of een beetje teveel nattigheid vol met bacterien waaronder enkele soa's heb je zo als je weerstand wat minder is. Maar goed er zijn hier een aantal mannen die toppen hem overal al in en wassen zich daarna goed met wat (lauw )water en ze doen zoals ze zeggen dat al jaren.

  14. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (12 juni 2016)

  15. #14
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ben zelf afgelopen week hier s"avonds langs geweest omstreeks 20.00.
    Toevallig was ik in de buurt en besloot ik een kijkje te nemen.
    Via hun website word aangegeven dat het gaat om een erotisch cafe /prive ontvangst/sexbios en sexshop.
    Dacht ga eens even een kijkje nemen.
    Ik ben via de achter ingang naar binnen gegaan ,je kunt er ook voor naar binnen zag ik later dat is de ingang van de shop/bios.
    Na het aanbellen werd de deur na een minuut of 2 geopend door een latina milf ik schat deze dame op een jaartje of 45.
    Daar werd ik door welkom geheten en naar binnen begeleid er stond een klein barretje een gokkast en 2 banken.
    De dame gaf aan dat ze er wel zin in had en gaf aan dat er nog een latina aanwezig was deze bleek later van ongeveer dezelfde leeftijd en ook optisch van de zelfde kwaliteit, gezien ik vaak in Duitsland vertoef in zowel saunaclubs als laufhausen ben ik optisch nogal verpest en ben ik niet snel tevreden meer.
    Ik raakte ook totaal niet opgewonden van de dames.
    Mocht het zijn dat ik bere geil was en 2 ,3 weken geen sex meer had gehad was dit een optie maar dan nog zou ik mijn rechter hand verkiezen,sorry!
    1 vd vrouwen had wel een aardige reet maar ik besloot om een beetje rond te kijken en vervolgens weer te gaan.
    Daar was ik overigens snel mee klaar gezien het zo klein was.

    "Later ben ik doorgereden naar Duisburg en ben met Roemeense Alina (ERDBERE) geweest (haus gabi 21)"

    Over de kwaliteit van de vorst kan ik niks zeggen en ook niet over de service,mijn bezoek was kort en het is echt niet mijn ding.
    Wat ik wel kan zeggen is dat het voor de lokale mannen ,bezoekers van de bios,en de gayscene waarschijnlijk wel een optie is.
    Ik ben via de voor ingang naar buiten gegaan,en vrouwen waren er weinig maar mannen des te meer.
    Ik was overigens blij dat ik weer buiten stond.
    De prijzen vd vrouwen waren 125 per uur als ik me niet vergis en 75 voor een half uur.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (12 juni 2016),Wentelt Eefje (12 juni 2016),Wijze grijze (12 juni 2016)

  17. #15
    Geregistreerd
    24 april 2014
    Last Online
    9 maart 2022 @ 14:34
    Berichten
    46
    Discussies
    3
    Thanks
    6
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Was je hier op een GB avond of ging het om de dames die prive ontvangen?
    Ik zoek een GB locatie en kwam zodoende bij deze club terecht.

    Als ik het goed heb zijn de GB dagen dinsdag en vrijdag.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Ben zelf afgelopen week hier s"avonds langs geweest omstreeks 20.00.
    Toevallig was ik in de buurt en besloot ik een kijkje te nemen.
    Via hun website word aangegeven dat het gaat om een erotisch cafe /prive ontvangst/sexbios en sexshop.
    Dacht ga eens even een kijkje nemen.
    Ik ben via de achter ingang naar binnen gegaan ,je kunt er ook voor naar binnen zag ik later dat is de ingang van de shop/bios.
    Na het aanbellen werd de deur na een minuut of 2 geopend door een latina milf ik schat deze dame op een jaartje of 45.
    Daar werd ik door welkom geheten en naar binnen begeleid er stond een klein barretje een gokkast en 2 banken.
    De dame gaf aan dat ze er wel zin in had en gaf aan dat er nog een latina aanwezig was deze bleek later van ongeveer dezelfde leeftijd en ook optisch van de zelfde kwaliteit, gezien ik vaak in Duitsland vertoef in zowel saunaclubs als laufhausen ben ik optisch nogal verpest en ben ik niet snel tevreden meer.
    Ik raakte ook totaal niet opgewonden van de dames.
    Mocht het zijn dat ik bere geil was en 2 ,3 weken geen sex meer had gehad was dit een optie maar dan nog zou ik mijn rechter hand verkiezen,sorry!
    1 vd vrouwen had wel een aardige reet maar ik besloot om een beetje rond te kijken en vervolgens weer te gaan.
    Daar was ik overigens snel mee klaar gezien het zo klein was.

    "Later ben ik doorgereden naar Duisburg en ben met Roemeense Alina (ERDBERE) geweest (haus gabi 21)"

    Over de kwaliteit van de vorst kan ik niks zeggen en ook niet over de service,mijn bezoek was kort en het is echt niet mijn ding.
    Wat ik wel kan zeggen is dat het voor de lokale mannen ,bezoekers van de bios,en de gayscene waarschijnlijk wel een optie is.
    Ik ben via de voor ingang naar buiten gegaan,en vrouwen waren er weinig maar mannen des te meer.
    Ik was overigens blij dat ik weer buiten stond.
    De prijzen vd vrouwen waren 125 per uur als ik me niet vergis en 75 voor een half uur.

  18. #16
    Geregistreerd
    6 september 2008
    Last Online
    14 april 2017 @ 20:34
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob196 Bekijk bericht
    Was je hier op een GB avond of ging het om de dames die prive ontvangen?
    Ik zoek een GB locatie en kwam zodoende bij deze club terecht.

    Als ik het goed heb zijn de GB dagen dinsdag en vrijdag.
    De sfeer en kwaliteit vind ik daar net zo wisselend als de eigenaar net het weer. Soms kei gezellig soms somber weer. Deze week ben ik ook weer eens naar Herewaarden de Baron gegaan. Ongeveer het zelfde daar ook een mooie blonde griet genome

  19. #17
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Op Hookers.nl kunnen jullie onder gangbang mijun diverse recensies lezen van deze club. Daar heb ik dezelfde artiestennaam. Ik bezoek deze club al jaren, vanwege de afstand. De beide latina-dames zoals hierboven beschreven zijn nu op vakantie naar hun thuisland, maar heb ik allebei tot vervelens toe al vaak op de kamer gehad. Op de website www.gangbangclub.eu vind je meer info over de dames van de gangbang. Zie vooral agenda daar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60