Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag Chantal (Duitse ?) (GT)

    Willem grootste nachtmerrie: dubbele damesnamen - het is weer zover...

    Haarkleur/-lengte : lang donkerkruin
    Lengte dame : 1,70m
    Postuur/Cupmaat : slank, cup b (naturel)
    Nationaliteit/Taal : Duitse (?), duits
    Leeftijd : begin tot midden 20
    Tatoeages/Piercings : ja, beide (o.a. half Chinees woordenboek op arm)
    Service: alle gebruikelijke zaken
    Voordelen: erg knappe meid met goede service
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : EUR 50
    Extra’s bij het bezoek: lekker samen gebadderd

    Gisteren in GT eens lekker lang in de wirlpool rondgehangen daar ik gelezen had dat bubbels gezond waren voor hart en bloeddruk of zoiets. Als dat waar is, moet dat meteen maar bijverzekerd kunnen worden. Maar ik vrees van niet, trouwens, want mijn bloeddruk steeg alleen maar toen ik diverse dames (meer als een tijd geleden) in het bad zag zitten, al dan niet bezig met een aanhankelijke ijsbeer. Heerlijk om te zien.

    Chantal 2 was een van die dames. Ze zat samen met een vriendin aan weerszijden van een Duitse collega-bezoeker en daar ik vond dat hij aan een van de twee wel genoeg zou hebben (samen zouden ze 'm een hartaanval hebben bezorgd), heb ik mijn goedertierenheid getoond om hem te redden van het noodlot en zijn tweede keus (welke dan ook, beide dames waren ravissant) over te nemen. Dat werd dus Chantal.

    Chantal 2 is een brunette met lang haar, een lief gezichtje en een slank lichaan met natuurlijke b-cups. Knap, op het gevaar van een 'Optikfick' af. Enige ontsiering is een aantal Chinese karakters op haar binnenarm, ongewijfeld esthetisch fraai en vol goede mening, maar wat heb je er aan als je geen Chinees bent ? En we hopen maar met haar dat het inderdaad de nobele betekenis heeft die ze denkt. (ik heb zo mijn persoonlijke twijfels, daar ik bij een van de dames ooit eens heb opgeschreven wat er gecalligrafeerd stond en toen eens een uurtje in mijn woordenboeken ben gedoken - tja pijnlijk...)

    Het samen badderen beviel me prima. Chantal gaf aan pas 4 dagen in GT werkzaam te zijn en voorheen bij Freude 39 haar diensten te hebben verleend. Dat geeft enig vertrouwen in de kunsten van de dame. Echte haast had ze niet (een goed teken) en toen we op mijn verzoek een kamer indoken maakte ze zich er ooit niet bepaald snel van af. We hebben haar repertoire eens uitgebreid doorgenomen en dat beviel best, zeker met al die spiegels in kamer 2... Afgerond met een, eh, bevredigend FT.

    After-sales was redelijk, maar niet overdreven. Geen 'stille-waters-diepe-gronden' -type, of althans toch niet bij een eerste ontmoeting. Een alleszins prettig begin van de dag.


    W-L

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Willem grootste nachtmerrie: dubbele damesnamen - het is weer zover...
    Ach er zijn duizenden namen te bedenken en het wonderlijke is dat sommige namen erg favoriet zijn bij de dames. En GT is daarin voor mij de kampioen.

    Gelukkig heeft deze Chantal een paar kenmerken waarmee ze voor de lezers te onderscheiden is van de andere Chantal's en dames.

    Groeten Willem2 :wink:


    PS Ik doe niet meer mee aan nummering van dames. Liever andere kenmerken.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Willem, je hebt gelijk met die nummers. De aanduiding die jij gebruikt is beschaafder.

    Ik had het er gisteren nog over met Christina (Griekse). Een binnenkomende dame zou aan het plaatselijke management toestemming moeten vragen een artiesten-naam te gebruiken en bij doublure, een nieuwe moeten kiezen.

    Of heb jij zin een database bij te gaan houden als service aan de dames ? Misschien tegen beloning ?

    W-L

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Living Room 468*60