Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Patricia ( Tjechische) ex phg

    Naam : Patricia

    Haarkleur/-lengte : Sterk geblondeerd halflang haar

    Lengte dame : 1.68m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot stevig C/D- Cup siliconen

    Nationaliteit/Taal : Poolse , goed duits

    Leeftijd : 29 jaar

    Tatoeages/Piercings : Op haar bovenarm een ringtatoeage

    Service : Goede service, pijpen, zoenen, neuken, Ft...

    Bijzonderheden : Al weer een tijd niet gezien ??
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 november 2009 om 11:48
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Patricia, 13/05/04

    Ik moet terugkomen op mijn eerdere beoordeling van Patricia. Want het lijkt wel alsof ze mijn vorige verslag heeft gelezen; van enige reserve was deze keer in het geheel geen sprake. Dat bleek al meteen nadat de kamerdeur in het slot viel, want zulke heftige en natte kussen had ik de eerste keer niet van Patricia gekregen. "Ik kom pas los als ik iemand wat beter ken en-ie me aanstaat", zei ze. En dat bleek.

    Want het navolgende uur klikte het geweldig tussen Patricia en mij, wat 'n chemie zeg ! Moeilijk te omschrijven waar 'm dat nou in zat. Want heftige kussen krijg ik wel van meer dames. En wat we samen uitvoerden was op zichzelf ook al niet uitzonderlijk. Het was meer hoe Patricia naar me keek, en hoe ze reageerde op mijn toenaderingen. Nogmaals, moeilijk te omschrijven. Het effect was in ieder geval wel uitzonderlijk. Nadat ze me met haar natte mondje lekker stijf had gepijpt, kwam ze goed diep op me zitten om mij in cowgirl flink wild te berijden. En dan dat uitzicht met mijn handjes om haar heerlijke grote memmen die uit haar rode corseletje puilden, tja, wat wilde ik nou nog meer ?!

    Nou, Patricia had daar nog wel wat suggesties voor. Ze kroop van mij af en zette zich met haar natte kontje bovenop mij, om in 69 lekker verder te zuigen aan mijn paal. Dat gaf mij de kans om haar supergladde poesje nog eens extra op te warmen. Ze drukte haar onderlijfje zo stevig op mij vast dat ik er bijna geen adem meer van kreeg, heerlijk ! Daarna zette Patricia zich op handen en knietjes voor mij, draaide haar kontje naar me toe en zei dat ik haar maar 'ns lekker hard achterom moest pakken. Nou, dat laat je je toch geen twee keer zeggen, he ?! Ik duwde Patricia met haar buik op bed en trok haar kontje omhoog naar me toe. Ze pakte mijn pik onderlangs tussen haar benen zachtjes vast en geleidde mij zachtjes haar natte kutje in.

    Steunend op mijn onderarmen lag ik bovenop haar, zodat we ook in doggy lekker samen konden tongzoenen. Patricia aanvankelijk met haar benen ver uit elkaar, maar ik wist dat het inmiddels tijd werd om haar wat gemak te gunnen. Dus liet ik haar haar benen sluiten, waarna ze met haar kontje flink tegengas gaf door lekker omhoog tegen mijn stijve aan te duwen. Ik zei in eerdere verslagen al dat ik eigenlijk nooit klaarkom als ik het met 'n rubbertje doe. Maar Patricia neukte mij zo ontzettend lekker, ik merkte geeneens dat er 'n rubbertje om zat ! En zo kwam ik in no-time klaar als 'n raket, heel uitzonderlijk voor mij.

    Vervolgens hebben we in elkaars armen lekker uitgehijgd. Ik kon maar niet genoeg krijgen van haar lieve gezichtje, haar mooie blauwe ogen en haar zachte strelen. Tja, wat denk je ? Ik was in recordtijd weer hersteld en dat was ook Patricia niet ontgaan. En dus boog ze zich over mijn inmiddels weer erg stijve pik en begon mij graag weer van voren af aan met haar natte mondje en zachte handjes te verwennen. Patricia's geile stemmetje en ogen waren de laatste trigger die ik nodig had. Zo kwam ik binnen 'n uur voor de tweede keer klaar en spoot ik deze keer lekker over haar zachte buikje.

    Ik had Patricia dolgraag langer bij me willen houden, maar helaas, mijn portemonnee was leeg. Dus namen we afscheid, in ieder geval van het samenzijn op de kamer. Ik ben haar 's-avonds nog verschillende keren tegengekomen en Patricia maakte telkens even tijd om mij te kussen en zachtjes iets liefs toe te fluisteren. En wie vindt dat nou niet leuk ? Ik in ieder geval wel ! Later stond ik onder de douche met nog enkele andere ijsberen en bespraken we wat deze club nou zo bijzonder maakt. Men vertrouwde mij toe dat het in PHG mogelijk was om 'n band met bepaalde meiden op te bouwen, in tegenstelling tot vele andere plaatsen.

    Ik heb met steun en toeverlaat Pelpinda vaak en langdurig over dit item van gedachten gewisseld. En telkens worden wij heen en weer geslingerd tussen sympathie en realiteitszin. Een band ? Wellicht. Maar dan toch een, waarin geld een niet te onderschatten rol speelt. Dat gezegd hebbende, is het toch leuk te ontdekken dat het met sommige meiden beter klikt dan met andere, ook buiten de kamer. Prima toch, zolang je maar met beide benen op de grond blijft staan .

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Werkt deze mooie Tjechische nog steeds in PHG ?

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Ik heb haar het laatste gezien in mei ,denk ik. Volgens mij is ze nu weg of werkt ze doordeweeks....
    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Patricia (Tsjechische), ex-PHG

    In mei 2004 had HM 2 sessies met Tsjechische Patricia. Sinds driekwart jaar is ze niet meer in PHG gesignaleerd. Velen zullen met veel plezier aan blonde Patricia (en haar D-sili's!) terugdenken .

    Ik moet terugkomen op mijn beoordeling van Patricia hierboven. Want het lijkt wel alsof ze mijn vorige verslag heeft gelezen; van enige reserve was deze keer in het geheel geen sprake. Dat bleek al meteen nadat de kamerdeur in het slot viel, want zulke heftige en natte kussen had ik de eerste keer niet van Patricia gekregen. "Ik kom pas los als ik iemand wat beter ken en-ie me aanstaat", zei ze. En dat bleek.

    Want het navolgende uur klikte het geweldig tussen Patricia en mij, wat 'n chemie zeg ! Moeilijk te omschrijven waar 'm dat nou in zat. Want heftige kussen krijg ik wel van meer dames. En wat we samen uitvoerden was op zichzelf ook al niet uitzonderlijk. Het was meer hoe Patricia naar me keek, en hoe ze reageerde op mijn toenaderingen. Nogmaals, moeilijk te omschrijven.

    Het effect was in ieder geval wel uitzonderlijk. Nadat ze me met haar natte mondje lekker stijf had gepijpt, kwam ze goed diep op me zitten om mij in cowgirl flink wild te berijden. En dan dat uitzicht met mijn handjes om haar heerlijke grote memmen die uit haar rode corseletje puilden, tja, wat wilde ik nou nog meer ?!

    Nou, Patricia had daar nog wel wat suggesties voor. Ze kroop van mij af en zette zich met haar natte kontje bovenop mij, om in 69 lekker verder te zuigen aan mijn paal. Dat gaf mij de kans om haar supergladde poesje nog eens extra op te warmen. Ze drukte haar onderlijfje zo stevig op mij vast dat ik er bijna geen adem meer van kreeg, heerlijk !

    Daarna zette Patricia zich op handen en knietjes voor mij, draaide haar kontje naar me toe en zei dat ik haar maar 'ns lekker hard achterom moest pakken. Nou, dat laat je je toch geen twee keer zeggen, he ?! Ik duwde Patricia met haar buik op bed en trok haar kontje omhoog naar me toe. Ze pakte mijn pik onderlangs tussen haar benen zachtjes vast en geleidde mij zachtjes haar natte kutje in.

    Steunend op mijn onderarmen lag ik bovenop haar, zodat we ook in doggy lekker samen konden tongzoenen. Patricia aanvankelijk met haar benen ver uit elkaar, maar ik wist dat het inmiddels tijd werd om haar wat gemak te gunnen. Dus liet ik haar haar benen sluiten, waarna ze met haar kontje flink tegengas gaf door lekker omhoog tegen mijn stijve aan te duwen.

    Ik zei in eerdere verslagen al dat ik eigenlijk nooit klaarkom als ik het met 'n rubbertje doe. Maar Patricia neukte mij zo ontzettend lekker, ik merkte geeneens dat er 'n rubbertje om zat ! En zo kwam ik in no-time klaar als 'n raket, heel uitzonderlijk voor mij.

    Vervolgens hebben we in elkaars armen lekker uitgehijgd. Ik kon maar niet genoeg krijgen van haar lieve gezichtje, haar mooie blauwe ogen en haar zachte strelen. Tja, wat denk je ? Ik was in recordtijd weer hersteld en dat was ook Patricia niet ontgaan.

    En dus boog ze zich over mijn inmiddels weer erg stijve pik en begon mij graag weer van voren af aan met haar natte mondje en zachte handjes te verwennen. Patricia's geile stemmetje en ogen waren de laatste trigger die ik nodig had. Zo kwam ik binnen 'n uur voor de tweede keer klaar en spoot ik deze keer lekker over haar zachte buikje.

    Ik had Patricia dolgraag langer bij me willen houden, maar helaas, mijn portemonnee was leeg. Dus namen we afscheid, in ieder geval van het samenzijn op de kamer. Ik ben haar 's-avonds nog verschillende keren tegengekomen en Patricia maakte telkens even tijd om mij te kussen en zachtjes iets liefs toe te fluisteren. En wie vindt dat nou niet leuk ? Ik in ieder geval wel !
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik heb haar het laatste gezien in mei ,denk ik. Volgens mij is ze nu weg of werkt ze doordeweeks....
    W2
    Ik denk dat ze nu echt weg is ......

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Nationaliteit/Taal : Poolse , goed duits
    Name: Patrizia
    Haarfarbe/-länge: blond, lang
    Größe: ca. 165 cm
    Figur: fraulich-schlank, sehr große OW (nicht echt)
    Herkunft/Sprache: Prag / Tschechien, fließend Deutsch, gutes Englisch
    Geburtsjahr: ca. 1977 (?)
    Tattoos/Piercings: Bauchnabelpiercing, Tribal am rechten Oberarm
    Service: gut, sehr zärtlich, ZK und FT bei Sympathie möglich

    Habe sie auch lange nicht mehr gesehen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.

  Freude 468*60