Haarkleur/-lengte : blond / lang tot bijna dr heupen

Lengte dame : 175 cm

Postuur/Cupmaat : slank / a-cup

Nationaliteit/Taal : Pools / engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : niet gezien

Service: PMC / NZC / TZ / FT

Voordelen: schitterende looks, lang en slank met lange blonde haren en zeldzaam mooi gezicht zoals je die alleen maar in het voormalig oostblok tegen komt.

Nadelen: TZ en beffen tegen meerprijs meerprijs van 50 euro

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 euro

Afgelopen vrijdag met een vriend The Palace bezocht. Deze club stond als laatste van de drie 'frankfurtse' clubs nog op mijn lijst na meerdere bezoeken aan Oase en World. Indrukwekkende club. Veel, heel veel dames (100 +, mgl. zo een 120). Maar: nauwelijks pistolladies...Die enkele die wel binnen mijn smaak vielen hadden me daar een profi afwerkuitstraling dat de benadering (na lang twijfelelen) meteen duidelijkheid gaf: no go!

Magdalena was anders. Door haar opvallende verschijning (Bella (VV) look a like voor de kenners) en sympathieke uitstraling had ik meerdere malen een gesprekje met haar. En zo gebeurde het dat ik, aangespoord door mijn vriend, met haar de kamer opzocht. Op de kamerzijde van de deur stonden de prijzen vermeld. Helaas was TZ alleen tegen meerprijs (stond niet op de deur, maar alla) mogelijk en viel, beffen in ieder geval bij haar, onder TZ. Kussen op lichaam was binnen het standaardtarief. Niet getreurd (daar was geen tijd voor, een half uur is zo om) snel tot actie overgegaan. gekozen voor een blow-only sessie (zonder condoom). Dat was een goede keus want de blowkunst beheersde ze heel goed. Magdalena hield het lang vol (ik ook dus) en vlak voor het half uur om was volgde de ontlading, net buiten het mondje en zo verliet ik de kamer met het gevoel 50 euro bespaard te hebben. Mooie dame, prima pijpsessie maar mocht ik weer in Frankfurt zijn dan rij ik direct even door naar de Taunusstrasse, zeg maar de reeperbahn van Frankfurt. Toen mijn vriend en ik nadat we Palace verlieten besloten even bij de laufhausen van Frankfurt te kijken zagen we daar een veelvoud van stunners lopen, veel meer dan in het befaamde Palace. In de vroege ochtend plakten we er dan ook nog een sessie achteraan en ik zelfs twee. Totaal verzadigd toog ik naar mijn hotel.