Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 115
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Geile Tijden, 1e Maand 2007

    Het heeft weer zo moeten zijn…..het heeft weer zo mogen zijn….
    Zaterdag 30 december 2006, de laatste kans om de saunaRutsch naar 2007 in te zetten..
    Gisteren was het dan zo ver.
    Een lange reeks van saunaclubbezoeken in 2006 moest worden afgesloten. Nou ja , moest….het mocht zoals zoveel dingen niet moeten maar juist mogen in Saunaclubland.
    Zou het lukken om als laatste de deur te sluiten van ons Duitse Saunaclub jaar?
    Een echte ijsbeer kan dit niet alleen en wil dit niet in zijn eentje doen.
    Amigo Carpe Momentum stelde zich bereidwillig op om zijn 4-daagse wandelestafette ook in Golden Time af te sluiten. Hij was al wat eerder begonnen die dag en heeft zijn GT lunch maar gelijk laten volgen door een kamerbezoek mogelijk met een Siesta achtige invulling in het achterhoofd. Naar verluid is de Russiche invulling van Siesta toch heel anders dan op het Iberische schiereiland te doen gebruikelijk.
    Aan de dame in kwestie was duidelijk te zien dat zij meer ervaring had met deze invulling dan onze spaanse amigo.. Gelukkig staan wij aan de kant dat niks hoeft en alles mag. Hoe anders was het zaterdag in GT met de dames. Een continu af en aan gerend van en naar de thekefrau voor weer een sleutel. Na verloop van tijd moeten toch wel kamer als dames uitgeleefd zijn zou je denken. De middag en vooravond was aardig maar begon qua ervaring steeds verder af te wijken van al die andere voorgaande GT ervaringen van Gusto en ook van Carpe Momentum vertrouwde hij me toe.

    Saunaclubjaar 2006…een terugblik waardig.
    Voor Gustomass was 2006 het eerste hele kalenderjaar dat ie als ijsbeer heeft mogen meemaken, en ook meteen het allerbeste.
    ”Im Beschranknis zeigt sich der Meister “ heb ik lang geleden mijn eerste chef eens horen noemen en ja je leest het goed , wie juist nu deze term durft te bezigen. Heeft het iets met goede voornemens te maken, nou ja goede…? Was hij niet degene die collega ijsberen, moderatoren en bepaalde die zich aangesproken voelden in het bijzonder en andere niets vermoedende forumlezers wist te bestoken met zwaar kaliber, lange lappen ongecensureerde recensies van zijn belevingen in het Saunaclubland die vooral puur, maar dan ook puur, naar eer en geweten werden neergepend en vervolgens over de forumlezers werd uitgestrooid.??. Vaak, wat zeg ik meestal zitten schrijven met nog met nabibberende vingertjes en andere lichaamsdelen die nog lang niet bijgekomen waren van wat onze stoute dames, ja gelukkig vaak hele stoute dames hem iedere keer weer menen te moeten en mogen aandoen??
    Zo was het in 2006 en hopelijk mag dat zo lang blijven. Hopelijk zullen onze dames het voorlopig nooit echt afleren en zullen ze ons blijven bestoken met op het eerste oog zo een onschuldige vraag als , heb je al plezier gehad, klinkt niet he, “ Hasst du schon Spass gehabt” , zal ik een sleutel halen, he toch, “ Soll ich ein Schlussel hohlen??” Zo onschuldig kan op het eerste oog een oneerbaar voorstel uit die heerlijke mondjes klinken…Omdat “ Vielleicht spaeter” de dames en op den duur jezelf ook zo afgezaagd gaat klinken , ga je toch maar regelmatig door de knieen. Ja enkel om het haar voor te doen, want daarna draaien de rollen zich meestal snel om en gaat de dame het heft in handen nemen, en gaat zij lekker door de knieen.
    Ok, er zijn allerlei andere mogelijkheden die de dames als intro op een Spass half uurtje, uurtje of langer tevoorschijn weten te toveren. Allerlei variaties van super standaard tot een ongekende variatie aan listige truckjes om je over te halen om je op dit moment voor haar te laten kiezen en niet te kiezen uit die andere 50 of meer dames te kiezen. Want het luxe probleem is ongekend groot in een saunaclub als Golden Time. Automatisch doet me deze inventiviteit leiden tot de belofte van al weer een halve pagina geleden. Het kort samenvatten van Gusto’s eerste saunaclubkalenderjaar.
    Daar gaat ie, ga d’r voor zitten, ik weet hem al.
    Fascinatie.

    Niets meer en niets minder.
    Wie het kan vertalen in 59 andere talen, ik hou me aanbevolen.
    Op allerlei manieren hebben de bezoeken een bepaalde fascinatie weten los te weken.

    Fascinatie uiteraard over de sex die je daar mag hebben. Denk je best wat gewend te zijn, komt daar plotseling weer uit onverwachte hoek een dametje uit weet ik welk land en weet je weer te pakken op een heerlijke manier. Een nieuwe manier maar niet minder lekker.

    Fascinatie over de kwaliteit van de sex.
    Mij gaat het echt niet om de sex alleen. Fysieke sex kun je in Holland ook krijgen. Clubs zat en nog meer ramen nietwaar??... De kwaliteit van de sex. Sex van een kaliber dat bijna niet te onderscheiden is van echte erotiek die is vaak gewoon subliem te noemen. Ik zou zo geen 5 echte slechte kamerbezoeken spontaan kunnen opnoemen. Need I say more??.
    Ze varieren van gewoon goed tot verschrikkelijk goed.

    De fascinatie van de mens achter…..
    Nee, er is meer dat me fascineert.. De mens achter je collega ijsbeer, de mens achter de ijsberin, maar nog meer misschien de mens achter …mezelf. Automatisch blijf je spiegelen, ja echt niet enkel op kamer 15 in Golden Time. Wat te denken van kamer 7 in Living Room in Kaarst. Al eens daar mogen vertoeven?? Dat is al een fascinatie op zich te noemen.
    Nooit gedacht dat ik na een aantal maanden Saunaclub bezoeken zo veel tijd zou besteden aan …… praten…….het praten met mannen……. praten met mannen met dezelfde hobby, met dezelfde drijfveer, met vaak opvallend veel gelijkende achtergronden en omstandigheden…….met dezelfde sterke kanten , maar meer nog met dezelfde zwakke kanten…… onze goedheid wil ik het noemen, onze zachtheid , zeg maar onze menselijkheid die ons zo gemakkelijk in dezelfde , tja hoe noem je het, in dezelfde situatie, noem het maar in dezelfde val, laten lopen. Namelijk de val, de situatie waarin je als man meer gaat voelen voor bepaalde dames dan het voelen van lichamelijk genot. Je gaat ze zien als gespreksgenootjes, of zelfs als vriendinnen, als een praat paal, allerlei vormen van relaties zijn mogelijk….
    Je gaat als man de club binnen maar al snel verwordt je tot mens en ben je geïnteresseerd in de mens achter je collega en vooral achter je dame. Je komt meer te weten van haar en van elkaar, je raakt betrokken met haar achtergronden. Achter iedere persoon in zo een club zit een verhaal, ieder heeft een vaak goed gevulde rugzak bij zich, wat dat betreft is het net als in de echte wereld. Dames waarmee je na verloop van tijd meer deelt dan fysieke sex , daarmee verandert , althans bij mij na verloop van tijd en vaak al snel de sexuele omgang. De sex raakt snel op de achtergrond en vaak komt het niet meer zo ver… gewoon praten doet je al genoeg, maar dat levert voor de dame geen bijdrage in haar target van die dag dus die onderhouden kunnen niet lang duren..of je moet ze laten plaatsvinden op een kamer…

    De fascinatie van de ongebondenheid, de openheid en de ongekende mogelijkheden...
    In zo een club leer je aantal collega’s beter kennen. Buiten de club is er, zeker vooraf geen enkele relatie met werk, met woonplaats, met familie, met wat dat ook….je bent volslagen vreemden van elkaar en kan dat na het verlaten van de poorten ook zo laten als je dat wilt.
    Dit schept ongekende mogelijkheden om goed met elkaar te praten over van alles en nog wat. Over wat je als collega ijsbeer bezighoudt, wat je hier brengt, wat je thuis meemaakt en meegemaakt hebt, noem maar op. Dit kan een ongekend goede therapeutische werking hebben. Je kan eerlijk en tot op de bodem je hart uitstorten en binnen no time doet je gesprekspartner hetzelfde. Dit kan leiden tot hele goede tips en bijdragen om in je echte leven, dat je buiten de poorten in de parkeerstand hebt gezet, om je echte leven weer mee te verrijken… Alleen al om deze rede waren veel van mijn bezoeken al erg vruchtbaar, nuttig en vooral fijn. Het hoeft echt niet altijd tot sex met een dame te komen, al moet ik eerlijkheids halve toegeven dat de bezoeken die ik zonder sex afgesloten heb, minder dan 5% bedragen..
    Professionele hulp en therapie kost veel tijd en veel geld… Deze bezoeken kosten ook veel geld maar je komt in aanraking met ervaringsdeskundigen en je kan tussendoor nog lekker wat plezier maken met een van de vele, vele dames….wat een ongekende luxe, wat een fascinatie…. Het voert hier te ver om alle namen van de ervaringsdeskundigen te noemen maar wij allemaal weten wat we aan elkaar hebben …en dat is heel veel……maravilloso!!!


    De fascinatie van het iets meer voelen voor een dame.
    Met aantal dames deel je veel qua praten etc. In wat verder gaande gevallen mag je zelfs wat meer gaan voelen en zelfs een verliefdheidsgevoel krijgen..
    Dan gaat een fase is die om op fascinatie terug te komen zeer ver kan gaan… Dan komt een fase die verschrikkelijk veel geluk, plezier, fijn, vlinders, noem maar op kan opleveren. Dat is heerlijk en dat kan heerlijk blijven als je er (beiden) goed mee om weet te gaan. En dat is het kardinale punt in deze.
    Ik vind het fascinerend dat ik op dit moment van de vrienden, bekenden in Saunaclubland, geen 5 mannen kan aanwijzen die er niet op een of andere manier wat mee hebben gemaakt, wat meer mee hebben gemaakt of zelfs heel erg veel hebben meegemaakt met dames. De een is er beter vanaf gekomen als de ander, maar menigeen heeft toch wel wat kleerscheuren opgelopen.
    En kleerscheuren loop je niet gauw op binnen de club, …dat berevel is op de eerste plaats sterk en dat lever te toch weer in. Dat berevel krijg je aangereikt voor je het paradijs van illusie binnengaat en je doet het ook weer uit voor je het paradijsje weer verlaat, dus weer in de echte wereld binnentreedt.
    Die gietijzeren poort is echt de grens tussen de echte harde wereld en de wereld van de facinatie,van de illusie, van het Disneyland voor ons volwassen mannen.
    Degenen die die grens minder zien, minder respecteren of zelfs zo buiten weten de glippen en met een dame buiten de poorten dezelfde illusie meenemen en proberen in werkelijkheid om te zetten, die lopen daarbij in de meeste, zo niet alle gevallen flinke kleerscheuren op.
    Die kleerscheuren mag je in de breedste figuurlijke zin van het woord lezen.
    Lukt het echter om de illusie binnen de poorten te houden en te genieten, dan kan het een van de mooiste dingen zijn die je kan overkomen.

    Fascinatie van lekker beetje verliefd op enkele dames…
    En dan kom ik op de voor mezelf persoonlijk grootste fascinatie die me in 2006 heeft mogen raken. Het mocht dit voorjaar beginnen met enkele hele mooie ervaringen met 2 dames(na elkaar uiteraard) in Golden Time waar ik net even, zeg maar flink wat meer bij voelde, bij mocht voelen beter gezegd. Dat mocht zo ver gaan dat ik onderweg een bos wilde bloemen plukte om die aan mijn schatje te overhandigen. Zo kan je dame die de klappen van de zweep wat betreft en spelen en bespelen van ons mannen als geen ander in de vingers heeft, zo kan je die dame zelfs van haar stuk brengen.. Een mooie prestatie die je ego dan onbewust toch siert , al gaat het daar bij mij persoonlijk helemaal niet om. Een mooie vorm van verliefdheid die het leven gewoon een stuk rijker maken op dat moment. Daar kan je weer een week mee overbruggen……tot je volgende bezoek aan illusieland.
    Een onvoorstelbaar mooie ervaring, voor beiden, althans zo lijkt, leek het, zo wil je het denken, het spel wordt immers mooi meegespeeld. Enkele dames zijn daar wel zo superbedreven in, namen hoef ik in deze niet te noemen. Als die in het echte leven …. Nou ja… de kans kregen een stukje illusie zo presenteren dat het echt lijkt….zouden ze daar relatief net zo ver komen als hier nu in de club.
    Alles gewoon binnen de poorten gehouden hoewel, eerlijk is eerlijk, wel eens in de verleiding gekomen om het daarbuiten voort te zetten….. Als de dame in kwestie dan enkele maanden met vakantie gaat lost de verliefdheid gelukkig vanzelf langzaam op en kom je er zonder kleerscheuren vanaf. Het heeft zo moeten zijn denk ik dan. Zo weer wat geleerd, was heel mooi, maar je weet dat het niks kan worden….. Hoe zou je erbij komen te durven denken dat jij , uitgerekend jij de eerste zou zijn waarbij het dan wel mocht lukken en het echt lang, lees eeuwig stand zou mogen houden. No way….. dan sta ik toch nog goed genoeg met beide berevoetjes op de grond. Maar, het was mooi, lekker van genoten, mooie ervaringen rijker, weer wat geleerd en mij zullen ze niet meer krijgen........ik waak me ervoor, mij zal dat niet meer overkomen….. De overtuiging van een zelfbewuste ijsbeer zullen we maar zeggen die in juli vol goede moed en niets vermoedend de tweede helft van dit fascinerende Saunaclub jaar in stapt….

    Fascinatie van het smoorverliefd mogen zijn …
    Voor Gusto begonnen 3 fascinerende maanden op 28 juli 2006.
    Dan raak je daar op 28 juli als het feest van de jarige keizer Caligula in volle gang is, dan kom je daar niets vermoedend in gesprek met een wat later bleek een Latina te zijn die niet eens kon praten, nou enkel Spaans en werkelijk geen 10 woorden Engels en Duits bij elkaar uit kon brengen… Dan haal je er dat wat beteurterd, zelfs wat nors kijkende meisje erbij… Voor je ook maar een woord met haar gewisseld hebt gaat daar iets om…. Heb je daar kontakt met een echte jonge vrouw, die vind dat ze eigenlijk helemaal niet in dit soort clubs thuishoort en zich dan ook zo gedraagt. Dan mag daar een klick ontstaan die je als weergaloos mag ervaren. Dan mag je in de 3 tot 4 maanden die volgen, mag je een omgang met zo een jonge vrouw hebben waarbij het woord fascinatie eigenlijk nog tekortschiet om te kwalificeren wat je mee hebt mogen maken.. Een omgang op gebied van praten, ervaringen uitwisselen, plezier en vooral goede sex, hele goede sex. In de mate die je van een Latina mag ervaren als ze er werkelijk voor gaat……de kenners weten waarover ik het heb. Te mooi om waar te zijn….

    Een bewijs te meer dat een goede klick de sexervaring op de kamer enkel maar mooier kan maken. Op dit forum mag gelukkig beschreven worden welke aspecten in jouw geval hebben geleid tot die goede klick. Ik vind het nog belangrijker dan de sexuele vaardigheid van de dames of van de uitgebreidheid van hun servicepakket…. Maar , dit is slechts Gusto’s persoonlijke ervaring en mening…
    Alles heeft zich mooi binnen de poorten afgespeeld, hoewel je af en toe gewild had dat het daarbuiten was geraakt. Als je dan achteraf meer te weten komt is het maar goed dat het binnen gebleven is en dat je het daar op een nette manier uiteindelijk hebt mogen afronden.

    Goed bedoelende jonge vrouwen, die ook als zodanig en niet als prostituee zo een club binnen komen, ontwikkelen zich, moeten zich wel ontwikkelen. Blijven ze zich als echte jonge vrouw opstellen en gedragen, komen ze er achter dat ze “ hun” geld niet bij elkaar verdienen en is het helaas exit. Als die dame dan na 4 of 5 maanden toch nog werkzaam is, dan impliceert het dat ze zich inderdaad heeft ontwikkeld van die goed bedoelende jonge vrouw tot degene die wel haar target weet op te halen, namelijk een zich professioneel opstellende prostituee…Negatieve dingen kunnen net zo fascinerend zijn als positieve dingen.
    Maar nu even weg van deze zijde van het clubgebeuren, want als dat boek open gaat….

    Terug naar deze 3 maanden. Wat een ongekende fascinatie om als man op jouw leeftijd nog zo, werkelijk strontverliefd te mogen worden op een jonge vrouw , dat alles wat dat betreft nog werkt zoals wanneer je jong was. Een nettere benaming is natuurlijk smoorverliefd maar in bepaalde over-de-grense-gebiedsdelen (vanuit Bruggen gezien dan) een term die wel gebezigd wordt en exact hetzelfde betekent maar net iets meer de vinger op de juiste plek legt.
    Dan kan je tenminste voor een keer wel tegen de dames zeggen, Ik ben dan wel geen 18 meer, maar ik kan we gelukkig nog wel zo voelen. De term “ Ik ben geen 18 meer” gebruik je dan later maar weer om de fysieke toestand af en toe wat te verklaren.
    Een ongekend emotionele ervaring in alle toonaarden. Gelukkig is het gelukt om die aan plaats te geven, hoewel er altijd een speciaal plekje voor haar zal blijven. Tijdens deze maanden een CD van Bob Seeger- Greatest hits (1994) werkelijk grijs gedraaid onderweg naar en van de club.… vele zakdoeken nat gemaakt onderweg om toch maar veilig weer thuis te geraken….. vele nummers van Bob Seeger hebben toepasselijke teksten voor het gebeuren met deze dame in zich. Voor de toekomst krijgt het nummer “ You’ll accomp’ny me” wellicht nog eens betekenis. Voor mij heeft deze Bob Seeger echt als BOB gediend om de emoties te kunnen genieten en te kunnen overleven. Zo zal ieder wel zijn passende muzikale ervaringen en ondersteuning hebben. Tis de moeite van het proberen waard.

    Het is mij persoonlijk een verschrikkelijk mooie ervaring geweest, de mooiste van 2006 . Eentje die ik voor geen goud had willen missen en ik dank God dat ik die heb mogen beleven.
    Kortom, het heeft zo moeten zijn…. Of beter gezegd; het heeft zo mogen zijn.
    Muchos, muchos gracias mi amor, mi lekker snoepje, que te vaije muy, muy bien a ti vida…
    Por siempre tu eres a mi Corazon, por Siempre.

    eind van deel een.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Standaard gustomass 2006 maravilloso !!! deel 2.

    dit is deel 2 !!!!

    Fascinerend hoe je clubbeleving evolueert…..
    Eenmaal wat meer meegemaakt hebbend met enkele dames in GT merk je steeds meer dat het echt pure sex hebben niet meer zo hoog op je verlanglijstje staat. Snel klimmend is de behoefte aan wat meer genegenheid, wat meer menselijkheid met een dame. Daarvoor ben je eigenlijk niet op de goede plaats in deze clubs. Dat weet je wel maar…. Tegen beter weten in… Meerdere meisjes hebben je intussen al voorzichtig erop gewezen, je moet niet verliefd worden…… pas op, dat geldt ook voor ons dames… maar we blijven wel mensen, zowel wij als gasten als zij als dames..
    Naast GT zijn er nog andere type clubs. Zo zijn daar Living Room in Kaarst, met een grote gelijkenis maar waar alles wel een stuk rustiger is en men meer tijd voor je neemt en kan nemen. Je hebt daar ook niet het gevoel dat je nummer 8 al bent vandaag. Speelt toch wel mee. Ik ken een dame die in beide clubs werkt momenteel. Heb met haar in Kaarst top ervaringen.. In GT is ze totaal anders en bemerk ik bij me geen enkele drive om met haar op kamer te gaan. De omgeving vormt een stuk hoe ze zich gedraagt , en wellicht jezelf ook gedraagt.
    Dan is er Bernds Saunaclub in Hennef-Liechtenberg. Kleiner, knusser, zeer goede service(sorry nu zeg ik hetzelf), maar ook tijd. Meer tijd voor hetzelfde geld en maar vooral op een kwalitatief hoger niveau. Meer richting die genegenheid , gewoon rijkere beleving.
    Ook dit hangt weer af, eerlijk is eerlijk, of je daar meisjes mag treffen die precies bij je passen of niet..
    Tenslotte, ik wil het ook niet te lang maken, zijn er nog Partytreffs in Duitsland.
    Die zijn…….daarvan kun je niet zeggen die zijn zo of zo… Hooguit dat ze denk ik allemaal verschillend zijn. Ken er 3 intussen, maar de Partytreff in Xanten springt er gewoon bovenuit. In de zin dan van wat bij mij persoonlijk past. Is in een Golden Time nog voor elk wat wils te vinden. In een Xanten is het denk ik meer, het is echt het je van het voor je of het is helemaal niks voor je. Daar kom je echt of maar een keer of je komt tot de conclusie dat het niks is voor je..of je gaat er nog heel vaak naar toe. Voor mij is het perfect. Je kan de tijd nemen met je dame of dames. Het kan heel snel, het mag veel tijd nemen , zeg maar van kwartiertje tot meer dan anderhalf uur..
    Het is er een huiselijk ingerichte barruimte. Dames komen daar voor meer dan sex, voor een goed gesprek, voor wat vrijen, lekker masseren en gemasseerd worden. Vaak dames die niet of slechts semi professioneel in het vak zitten en gewoon komen als ze zin hebben. Geen zin dan zie je ze niet. Alle dames zitten er uiteraard om wat geld te verdienen .Maar voor degenen die dat van belang vinden. Deze dames hebben geen van allen een vriendje die na afloop het handje ophoudt, of nog erger….. Dit is uiteraard voor ieder persoonlijk weer anders..

    De afsluiting van 2006 was een beetje gepland in Golden Time.
    Maar, je moet in dit gebeuren niet te veel plannen, was en is mijn ervaring. Er zijn er meer deze mening toegedaan en eentje heeft zich zelf zelfs zo genoemd. De romeinen noemden het nog Carpe Diem, pluk de dag, geniet van de dag. Mi Amigo noemt zich niet voor niets Carpe Momentum, pak het moment en geniet van het moment als het zich voor doet. Oftewel in krom Hollands, je moet het ijzer smeden als ze heet is…(geen schrijffout!!) .
    Die 30 ste december, de laatste GT dag van 2006 was het behoorlijk druk in GT. Veel mannen en in verhouding weinig dames. Was een af en aan rennen van en naar de kamer. Er stond nog net geen apparaat bij de thekefrau om volgnummertjes te trekken. Sorry voor de bewoording in deze. In de kino zag ik enkele ijsberen languit liggen slapen, niet in de gaten hebbend dat hun ijsschots elk moment kon afbreken en dat ze naar Canada moesten zwemmen. Zagen we s’ middags nog een hele mooie blonde massage dame hard in de weer een ijsbeer tot leven te kneden en een beetje , zichtbaar genietend van onze conversatie in de jacuzzi, later op de middag was de massage tafel….leeg.. Zelfs een mooie blonde masseuze kon de ijsberen niet meer boeien…of heb ik zitten slapen en is ze , voor mij ongemerkt, door een ijsbeer mee de kamer ingelokt…. Ik kan die ijsbeer geen ongelijk geven en wellicht die masseuze ook niet. Let wel, dit is een mogelijkheid, het is geen feit dat journalistiek is nagetrokken. Excusez moi le mot…
    Op een gegeven moment meende Gusto Carpe iets te horen zeggen over hoge nood onder de douches, dit keer niet over de 3,5 seconden dat de heren op de knop moesten drukken. Nee,dat deden volgens zijn perceptie deze heren keurig , maar wel met hun linkerhand… De nood zou volgens insiders zo hoog geweest zijn dat enkele heren onder de douche de rechterhand aan hunzelf geslagen zouden hebben…
    Dames die je anders toch even komen prikkelen liepen je straal voorbij.
    De fut was eruit, wat wil je na die snel opeen volgende sessies. Nou, ik wilde niet meer.
    Toen Gusto na het overigens goede eten Dandara spotte en die hem pas na 3 keer zag zitten, kwam deze even heerlijk gedag zeggen. Maar, gauw weer weg want de klant wacht… Toen deze ontmoeting werkelijk niks teweegbracht bij Gustomass viel een stukje Monthy Python binnen. “ And now time for something completely different”. Hij vroeg ie zich af of hij het telefoonnummer van Xanten in zijn moby had zitten. Als een speer naar de locker, jawel het zat erin en onbewust al gedrukt wetende dat het een geweldige herrie om hem heen was. Een vriendelijke dame antwoorde en gaf aan dat er 6 dames waren en dat ze vanavond tot 2 uur open zouden houden. Toen ze zei; “ He, Ich bin Jenny, du bist doch Gustomass” gauw opgehangen, vriend Carpe Momentum geïnformeerd dat Gusto de inmiddels halfstokhangende vlag weer wilde laten ophijsen door niemand minder dan Jenny in Xanten.
    Onder zijn motto, tja slechter kan het nooit zijn, hebben we ons als een speer aangekleed, Tatjana een Guten Rutsch gewenst en een lange weg naar Xanten gefahren.
    Daar als de BOB van het 9e ijsberengebod in de stromende regen een fles Rioja wijn van Carpe in ontvangst mogen nemen die hij enkel terug zou opeisen als het hem tegen zou vallen. Bij binnenkomst, Jenny stond al in een open voordeur te wachten , is Gusto op de Jenny manier ontvangen. Heerlijk gewoon, voor mij kon de avond niet meer stuk. Betoverend, maravilloso gewoon.
    Maar, eenmaal binnen even gezien welk type dames er zat en de voorkeur van Carpe kennende had ik al gelijk de overtuiging dat ik beter meteen die fles wijn terug zou geven.
    50% van de dames was namelijk bruin gekleurd, voor Gusto kon de avond toen helemaal niet meer stuk… desondanks is Carpe nog laat gebleven maar heeft ie me na 23 uur toch de vrije hand gegeven. Kijk, dat is gelijk de beperking van zo een kleine Partytreff. Je moet het treffen met de dames die er zitten. Tref je het niet, valt het niet mee, tref je het is het Paradijs op aarde… Nadat Carpe Momentum al zijn ongebruikte carpe momentjes aan Gusto had overgedragen is ie rustig maar voldaan huiswaarts gekeerd, 4 dagen clubbezoek is ook niet niks als je geen 18 meer bent.
    Lekker wijntje trouwens Carpe, maar dat is wel erg off topic…

    De mooiste afsluiting van het Saunaclubjaar voor Gustomass heeft plaats mogen vinden in Xanten.
    De dames daar hebben Gusto een waardige en onvergetelijke jaarafsluiting bezorgd. Naast afrikaanse Jenny was daar haar nichtje Sylvia die ze voor de gelegenheid had uitgenodigd. Dat kan allemaal in zo een Partytreff. En ook was daar Josephine, een bruine dame die volgens haar zeggen was; made in Jamaica. Ze zei het op een zo smakleijke en vrolijke manier dat ik het niet kon laten; “ So Bob Marley must have had a lot off fun while making you” . Tijdens onze sessie samen beneden op het hemelbed moest Jenny gelukkig toevallig ook even beneden zijn voor de lege glazen. Dat had ze gauw gezien en ze wist er een betovernde draai aan te geven. Jenny, je bent super…Boven nog lekker heel wat gedanst en heerlijk van de dames genoten. Nog een heerlijke lange sessie met een blonde dame, sorry naam even kwijt gehad. Wat was dat mooi voor ons beiden. Een beetje voor een uur kwam Jurgen met de grote verrassing, wir machen heute punktlich Feierabend um eins. Gusto had zijn strategie gepast op de door Jenny genoemde 02.00 uur….
    ….samen met de dames even de verbazing en een beetje teleurstelling verwerkt en op een stormachtige manier afscheid genomen en ieder maar Jenny speciaal een Guten Rutsch gewenst. Ze blijft speciaal en iedere keer weer zeg ik tegen mezelf en tegen haar, waarom ben ik zo lang weggebleven??
    Toen maar de storm in en in laagvliegstand naar Kaarst gevlogen, die zijn wel tot 03.00 uur los. Het weer alarm van het KNMI bleek niet minder van toepassing voor NRW maar het was een uitdaging om er toch doorheen te geraken.
    Na een weekje verbleven te hebben in het verre, verre oosten kon Gusto heel goed zo een supermassage van Gerstinn gebruiken….. Gusto had een goede rechtvaardiging klaar om dat lange eind rijden voor ruim een uurtje Kaarst plezier hiermee klaar. Eenmaal binnen , blijkt ze net 10 minuten geleden haar biezen vertrokken te zijn.
    Jammer, maar flexibel opstellen is het devies, en gelukkig had Gusto nog een Carpe Momentum momentje over. Ook hier verontschuldigingen dat al veel dames eerder vertrokken waren.. Toch spotte Gusto een dame die wel errug veel leek op zijn favoriete stripdanseresje in Club Alcatraz in Helsinki., Victoria uit de Oekraine..
    Even praatje gemaakt , bleek ze Wiwi te heten,. Een naam die haar moeder haar in Thailand had gegeven. Omdat de klok al op 02.21 stond maar weinig woorden vuil gemaakt en met haar op sexgebied mijn saunaclubjaar waardig af mogen sluiten. Was een goede ervaring en heb haar ook nog een geslaagd pleziertje, nou ja -tje mogen geven. Na het douchen, ruim na 3-en waren alle lichten al aan. De 2 dametjes die Gusto een uurtje geleden nog een Dreier hadden proberen aan te smeren, waren tief enttauscht. Maar, beloofd had Gusto ze niks, dat leer je wel af. Het woord vielleicht is heel belangrijk in deze. Dat de ervaren dame dat in je bijzijn meteen vertaalt , Also nicht, getuigt alleen maar van de realitietszin van betrefffende dame.
    Nu werd Gusto vakkundig door Elena de deur gewezen…. .. met nog enkele lekker afscheidskussen, de laatste die ze aan een ijsbeer in 2006 zou uitdelen en tevens de laatste die Gusto als ijsbeer zou mogen ontvangen in 2006.
    Om 03.15 uur als laatste ijsbeer de ook gietijzeren poort van Living room achter me dichtgetrokken.
    Met de radio op de Top 2000 waarbij als eerste de Simple Minds uit de speakers knalden met “ Don’t you forget about me” … ga je emotioneel nog eens heel erg diep, heel diep. Sjonge jonge wat lekker….

    De lange weg naar huis aanvaard en met in gedachten de fantastische avond nog eens herbeleefd, waarbij eerlijk is eerlijk Jenny in Xanten me op haar eigen onovertroffen wijze weer heeft weten te betoveren……

    Eso es todo amigos por 2006.

    Fascinerend… Maravilloso.

    Het heeft weer zo moeten zijn, het heeft weer zo mogen zijn…
    Wat een leven toch….

    Yo gustere mass en ano 2007.

    Gustomass wenst eenieder een maravilloso 2007 toe.

    Feliz ano nuevo

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch toelichting gewenst??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Fascinerend hoe je clubbeleving evolueert…..

    Feliz ano nuevo
    Voor geinteresserden, voor nieuwe forumbezoekers, etc etc.
    Een en ander is nog na te lezen in recensies onder de diverse clubs. Op dit Ijsberenforum is alles netjes na te lezen, vanaf 18 februari 2006.
    Op het andere forum Hookers.nl is in de rubrieken over de clubs sinds kort alles van voor juni 2006 met het oud papier meegegeven.

    Enkel bedoeld voor degenen die niet direkt richting Duitsland willen rijden.
    Het zijn en blijven ervaringen. Het geeft de ervaringen van slechts een ijsbeer weer, anderen zullen ongetwijfeld naast soortgelijke belevingen ook hele andere meemaken. Gelukkig zijn er nog steeds ijsberen die de moeite nemen dat ook met jullie als lezers te willen delen.

    Lezers kunnen schrijvers zijn/worden.

    Schrijf ze in 2007.

    Gustomass.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard geweldig..............

    Gustomass,

    in één woord GEWELDIG..................

    wat een stuk proza heb je weer neergezet hier onder het kopje " Geile Tijden".

    Met veel plezier heb ik dit stuk doorgelezen en er staan meerdere passages in waar ik het volkomen mee eens ben.
    Wat kun jij geweldig schrijven, mijn complimenten!

    Ik wens jou en natuurlijk alle andere ijsberen die ik heb leren kennen het allerbeste toe voor het nieuwe (jacht) seizoen.

    Maak er (weer) iets moois van.

    Groeten,
    REX.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Een goed begin....

    Ja, wat is hier nog aan toe te voegen? Felicitaties Gustomass, vooral voor wat je tussen de regels hebt weten te verwoorden. En natuurlijk met je nieuwe bijbaan: BOB van het 9e gebod spelen voor Carpe is geen gemakkelijke opgave. Maar Carpe zal zijn best weer doen opdat het af en toe wel op een pleziertje moge lijken.
    2007 is begonnen. Op meetingpoint kan bij de 25ste november alvast de naam Carpe Momentum worden ingevuld. Het risiko bestaat echter dat ie zich al eerder meldt.
    Zo Willem2 en andere moderatoren, dit is weer zo lekker off topic als maar zijn kan. Ik heb me echter voorgenomen om mijn ijsberenleven in 2007 voor wat dat betreft te gaan verbeteren. Een goed begin is het halve werk. :D DE ALLERBESTE WENSEN!

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum
    Op meetingpoint kan bij de 25ste november alvast de naam Carpe Momentum worden ingevuld. Het risiko bestaat echter dat ie zich al eerder meldt.
    Dat denk ik ook, je zult wel 25 januari bedoelen... :D

  7. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Ik heb GT-junky maar effe mailt(second opinium),ga nu ook


    Knal ze vanavond
    Jullie hadden gelijk,toch een hongaarse Anita


    Saluti l Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  8. #8
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Last Online
    2 februari 2007 @ 20:26
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi Binky,

    Tje...man wat een lijst zeg...hoe heb je dat gedaan man.
    Petje af.
    Liepaja

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Of misschien vergist W2 zich een beetje en was het Gina Blonde. Deze Poolse is ook ex-private ster en was paar keer te gast in GT. Geeft ook haar eigen party's, waar ze een stuk verder gaat dan lief lachen! :D
    http://www.gina-blonde.com/gangbang.htm

    Hou de site in de gaten

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Die Diana en Nicole zijn ook top (alhoewel die Diana een beetje pro is, die begint al te kreunen als je naar haar kijkt). Kahti ken ik niet, maar wil ik wel leren kennen geloof ik! :D

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #12
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden nieuwjaars borrel 2007

    Ik dacht gisteren ik ga vroeg naar GT want dan kan ik voordat de forumberen eerste even rustig in de sauna en wat voor proeven:D maar toen ik in the house arriveerde waren 2horny4you,the sickboy,blauwebeer en sonny al binnen. Al snel volgde Rex,gustomass en de keizer van Hennef ook met 2 lakeien:D Nadat ik wat bij gepraat en geluncht had, ben ik me eerste verkennings ronde gaan lopen want er stonden zoveel nieuwe hertjes in de wei:p Al vrij snel liep ik jasmi tegen het lijf en vervolgens met haar op de kamer de nieuwjaars groet gebracht.
    Toen ik daar van terug kwam was er geen forumbeer meer te bekennen,waarschijnlijk waren ze allemaal op verkenning Even later kwamen ze een voor een weer binnen en namen we met zijn alle plaats in de hoek. Daar werd al snel een showtje opgevoerd door denise(nieuw) omdat ik zag dat de keizer van Hennef daar zo opgewonden van werd(nadat ie de piercings in der slipje had geteld) heb ik haar een klopje op der schouder gegeven om de sleutel maar eens tegaan halen voor L.D,want nu was ze nog lekker maagd
    Na me ronde met Deze denise was het eten inmiddels gearriveerd:o dat was weer triest. Inmiddels was het in the house ook veel drukker geworden en daarom buiten plaatsgenomen bij oude bekende sigaren beer. deze was nog uitgebreid aan het vertellen over zijn vorige bezoek aan GT met duitse Tanya,hij zocht nu weer een topper. Daarom poolse Melissa geadviseerd.
    Na het eten Liep ik ook angelina weer tegen het lijf en dez zag er in der roze combi setje weer zo uit dat ik haar ook maar om de sleutel heb gevraagt. Toen ik terug kwam uit de blokhut was Cassandra ook gearriveerd,lang heb ik haar niet gezien want Sonny had haar gelijk alweer uit de wei gehaald Het was zelfs zo dat er een wachtrij stond voor deze diva. Jansen had zelfs een discussie met Sigaren beer wie nou al eerste het slot van de hut mocht omdraaien Uiteindelijk was bij Sigaren beer de noot te hoog en is hij met litouwse Katja weg gegaan.
    Toen ik de rij van wachtende beren voor Cassandra achter me had gelaten heb ik op de massage tafel plaatsgenomen,daar onder het gebrul van de keizer van Hennef(zat in het bubbelbad) goed gemasseerd,me spieren waren weer klaar voor een nieuwe ronde met de turkse Alef,lekker in het tentje:p
    Na dit turksgenot was het Pizza tijd.Samen met 2horny4you hiervan genoten ,en wat bij gepraat. 2horny4you had wat moeite met kiezen en ik wou eigelijk nog een ronde met Filiz maar helaas deze was weer bezet.
    Om 2230 samen met vele forumberen the house verlaten.

    thanks en tot:wink:

    Saluti L diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  13. #13
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Zal ze toevoegen
    Volgende Update staan ze erbij

    Binky

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Zal ze toevoegen
    Volgende Update staan ze erbij

    Binky
    Vergeet Natja ook niet:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4409


    BR, Sonny:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Ich war Gestern von ca. 15.00 bis 16.00 Uhr im PHG. Der Parkplatz war -obwohl es doch sehr früh war - recht voll.
    Das ich nur eine Stunde blieb, hatte einen einfachen Grund. Es waren für PHG-Verhältnisse sehr wenig Frauen da.
    Ich bin ein schlechter Frauenzähler. Vielleicht auf 7 Eisbären eine Frau.... also rein statistisch natürlich.
    Zudem waren es auch die für mich "falschen" Frauen.

    Ich war im PHG mit einem Freund verabredet.
    Er war noch unterwegs und ich konnte ihn telefonisch kurz vor seinem Eintreffen noch ins Golden Time "umdirigieren".

    Dort war es gut. Viele Eisbären (Rex JB, Sonny, Jansen.....) aber auch viele Mädels. Bianca, Mellissa und Cassandra waren meine Gespielinnen.
    Alles länderübergreifend forumbekannte Mädels die sich grosser Beliebtheit beim gemeinen Eisbärenvolk erfreuen.
    Ich schliesse mich hinsichtlich Serviceniveau dieser Mädels der herrschenden Meinung an.

    Gruß
    bitchhunter

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Toen ik terug kwam uit de blokhut was Cassandra ook gearriveerd,lang heb ik haar niet gezien want Sonny had haar gelijk alweer uit de wei gehaald Het was zelfs zo dat er een wachtrij stond voor deze diva. Jansen had zelfs een discussie met Sigaren beer wie nou al eerste het slot van de hut mocht omdraaien Uiteindelijk was bij Sigaren beer de noot te hoog en is hij met litouwse Katja weg gegaan.
    Toen ik de rij van wachtende beren voor Cassandra achter me had gelaten heb ik op de massage tafel plaatsgenomen.

    thanks en tot:wink:

    Saluti L diablo
    He vriend ik heb geen discussie gehad over wie eerst met Cassandra naar de kamer ging.
    Ik was alleen verbaasd dat zij een sleutel ging halen om met sigaren beer naar de kamer te gaan,en na een drankje halen bij de bar en een vluchtig gesprekje met een vreemde ijsbeer is zij met deze beer naar de kamer gegaan en liet de sigaar gewoon voor lul staan die in de hal bleef wachten.
    Dus hij en ik konden er wel om lachen en hebben snel voor een andere dame gekozen.
    Ik ben toen meteen met Mia meegegaan Altijd goed.:teuflisch en eerder met Kiara op de avond wat ook lekker was.
    Ik vond wel dat Cassandra er minder goed uitzag,ze had erg veel uitslag op haar gezicht. Stress !
    Of Sonny heeft haar met verkeerde olie behandelt.:teuflisch

  17. #17
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    He vriend ik heb geen discussie gehad over wie eerst met Cassandra naar de kamer ging.
    Ik was alleen verbaasd dat zij een sleutel ging halen om met sigaren beer naar de kamer te gaan,en na een drankje halen bij de bar en een vluchtig gesprekje met een vreemde ijsbeer is zij met deze beer naar de kamer gegaan en liet de sigaar gewoon voor lul staan die in de hal bleef wachten.
    Dus hij en ik konden er wel om lachen en hebben snel voor een andere dame gekozen.
    Ik ben toen meteen met Mia meegegaan Altijd goed.:teuflisch en eerder met Kiara op de avond wat ook lekker was.
    Ik vond wel dat Cassandra er minder goed uitzag,ze had erg veel uitslag op haar gezicht. Stress !
    Of Sonny heeft haar met verkeerde olie behandelt.:teuflisch
    Nou nou die arme Cassanrdra het was op den duur zo erg,dat ze niet meer voor of achteruit durfde te stappen bang om geprikt te worden Overigs dat setje van Mia was geil,ik wou je haast nog een schaar mee geven om het lintje door te knippen

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  18. #18
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Vergeet Natja ook niet:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4409


    BR, Sonny:wink:
    Sonny ik vergeet er geen een
    Je heb me nu toch gezien :D

    Binky

  19. #19
    Geregistreerd
    6 januari 2007
    Last Online
    6 februari 2010 @ 12:15
    Berichten
    8
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Cassandra

    Zag Cassandra later die avond nog, had me niet meer kunnen vinden yeah right:wink: Maar niet getreurd Litouwse Katja en een supertrio met Magda en Cindy was ook errrug lekker, trouwens little diablo bedankt voor het hulpmiddeltje
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 januari 2007 om 01:39

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fc Bruggen
    Zag Cassandra later die avond nog, had me niet meer kunnen vinden yeah right:wink: Maar niet getreurd Litouwse Katja en een supertrio met Magda en Cindy was ook errrug lekker, trouwens little diablo bedant voor het hulpmiddeltje
    En door die laatste regel weet ik ook weer wie jij was gisteren.

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard GT nieuwjaar

    Het was wel gezellig met o.a. Sonny,Gustomas,Blauw beer en vriend,Little Diablo,Rex en Cock met aanhang en nog een paar die ik nu vergeet.
    Er waren voor mij wel rond de 12 bekende ijsberen.
    Maar namen onthouden ho maar dat kan ik al niet meer bij de dames.

  22. #22
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard GT Nieuwjaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Het was wel gezellig met o.a. Sonny,Gustomas,Blauw beer en vriend,Little Diablo,Rex en Cock met aanhang en nog een paar die ik nu vergeet.
    Zeker Jansen, het was weer ijs-beregezellig op die vrijdag in Brüggen.
    Eigenlijk zou er meermaals per jaar nieuwjaar moeten kunnen gevierd worden.

    Blauwebeer :wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Een kwartaal meeting lijkt me een aardige optie En voor iedereen toch wel haalbaar
    Saluti L Diablo
    En hoeveel kwartalen zijn er nu weer precies in één jaar ...?

    Blauwebeer

  24. #24
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Oke oke je wil vaker:p Maand meetingen dan
    Saluti L Diablo
    Wat ben jij toch snel van begrip. :thefinger
    Alleen met de hertjes ben je nog iets sneller weg. :teuflisch

    Blauwebeer :wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Gisteren was het weer een goed gevulde tent in Bruggen. Veel oude bekenden zijn weer terug (Svetlana 2, Verena, Angelina, de kino girls, etc.) en ook weer een aantal leuke nieuwe (waaronder een erg smakelijke Cubaanse verrassing: Marina!).

    Ondanks dat het kerstreces nu afgelopen is, is de faalkans de laatste maanden groter geworden door een groeiend aantal dames die er duidelijk de kantjes van aflopen. Voor de monogame ijsberen onder ons niet zo erg, maar ik ga voortaan mijn heil elders zoeken. Blijkbaar zijn de toelatingseisen in GT losser geworden.

    Jammer, want het was wel weer enorm gezellig gisteren, goede muziek, eten en ijsberen gezelschap! Alleen kom je natuurlijk primair voor de dames!

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.