Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Gabriella (Slowaakse) (Ex-Gt, Ex-Oase?)

    Naam : Gabriella

    Haarkleur/-lengte : Blond, stijl,

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Slank, fotomodel figuur B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Slowakije, spreekt duits, engels en slowaaks/tjechisch

    Leeftijd : 26 jaar

    Tatoeages/Piercings : nee

    Service : Goede service, pijpen, zoenen, neuken, beffen

    Bijzonderheden : Superlooks, en veel meer dan OF, komt uit Palace, Frankfurt

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Bijzonderheden : Superlooks, en veel meer dan OF, komt uit Palace, Frankfurt
    Het blijft echt een bloedmooie dame, als je geluk hebt ontdooid ze en dan heb je nog een supersessie op de kamer ook! Ook haar after-sales is niet slecht, gezien de liefkozingen die ze bij het zomaar langslopen doet.

    FT doet ze niet, AV afhankelijk van de situatie (=combi van stemming en diameter).
    Laatst gewijzigd door Befke; 31 januari 2007 om 12:43

  3. #3
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard Gabriella

    Was gisteren rond half 2 in GT en gezien mijn eigen lengte hou ik wel van lange vrouwen dus had haar snel in het vizier helaas verdween ze in mijn lunchtijd dus ging met natalja naar de kamer bleek dat ze kort erna terug was en mijn belgische metgezel ermee vandoor was.. heb haar uiteindelijk na het diner kunnen verschalken en heb het er ook echt van genomen zijn 2 uur weggeweest en dat waren verschillende gasten wel opgevallen.. ga zeker binnenkort op herhaling..

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 23 juni

    Superfraaie dame, was zelf eerst bang voor Optick Fick. Toch de gok gewaagd, en dat heeft goed uitgepakt. Met stip in mijn top 3! Een heerlijke tijd met haar in de tent naast de sauna, en we zijn beiden vergeten de tijd in de gaten te houden. Is naar beider tevredenheid opgelost! :D

    Na de Roemeense dames beginnen nu ook de Tsjechische mijn aandacht te krijgen. Als dat maar goed gaat...

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb ook van deze mooie slowaakse mogen genieten , de service is ,als ik dat hier en op het "andere forum" lees, gelukkig persoonsafhankelijk.

    Ikzelf kan CDL's ,die niet als robots (al zijn het goede) werken en werkelijk ieder mannelijk wezen met dezelfde "goede service" bedienen, wel waarderen. Al helemaal als ik niet mag klagen over haar service.:green_smi

    Is dat werkelijk een B-cup??

    Ze heeft er weer een fan bij.
    Laatst gewijzigd door paul22; 6 juli 2006 om 14:27

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard I've got a supermodel on my d...

    Vroeg of laat zou ik een keer met Gabriella op de kamer belanden, dat stond vast. De eerste keer dat ik haar zag rolden m'n ogen bijna uit mijn oogkassen. Dat ze mooi is, is een understatement. Als je sex wilt met een model dan moet je zeker bij haar zijn. Groot, blond, slank afgetraind lichaam

    Ik sprak haar buiten aan en al snel bracht ik zelf de sleutel aan de orde. Huisje 24 dit keer. Lekker koel, zo niet koud, zeker als je buiten even in de zon hebt gelegen (altijd klagen he).

    Haar bikini trok ze tergend langaam uit. Ik maakte duidelijk dat ik geen haast had. Ze kust wat voorzichtig maar toen haar mond om m'n lul gleed kon ik van terughoudendheid niets meer merken. Hoewel het neuken later zeker ook niet verkeerd was (wat wil je ook met zo'n uitzicht) heb ik het meest van haar orale kwaliteiten genoten. Dat ze geen FT doet is voor mij geen probleem (ben ik toch niet zo'n liefhebber van). Het pijpen en alles wat daarbij hoort was imo uitmuntend.

    Ik kan niet zeggen dat ze zich nu zo gewillig liet beffen, maar van de andere kant kan ik dat ook wel weer begrijpen. Gabrielle is een drukke dame en als ze iedereen maar vrijuit laat beffen en ze zou daarbij ook nog klaarkomen, dan is ze aan het einde van de dag een wrak.

    Neuken was lekker met name door haar looks. In missionaris klaargekomen terwijl ze zelf met haar klitje speelde. Voor degenen die optisch zijn ingesteld is ze een must.

  7. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Gabriella 21-7

    Afgelopen vrijdag van deze super dame genoten. Ze neemt heerlijk de tijd voor je en alles doet ze met heel veel gevoel, absoluut geen haastwerk maar heel teder en zacht bedrijft ze de ............... met je, geweldige vrouw!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  8. #8
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    According to a post on another board, Gabriella has moved to Oase. She will work there "for some more days" and will then return to Austria. Last chance to be with this supermodel for less than 450 euro/huur.

    doog
    Pepto

  9. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ondanks mijn positieve ervaringen met haar, zowel op als buiten de kamer (zie hieronder) is het maar beter dat ze verhuisd is. De laatste weken vierde haar arrogantie weer hoogtij en zat ze steeds vaker zonder klanten. Magie uitgewerkt zullen we maar zeggen. En voor 450 euro per uur moet je toch echt over wat meer natuurlijke klasse beschikken lijkt me...........

  10. #10
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Zucht.....dan zijn we Ricky Martin zaterdag weer de hele avond kwijt

  11. #11
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    nou bij oase is de keuze een stuk moeilijker... maar ik zal voldoende euries meenemen..

  12. #12
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Deze dame nooit in Oase gezien.

  13. #13
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Last Online
    15 oktober 2021 @ 11:23
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Laut www.lusthaus.org ist Gabriela vom Kollegen Hans the dog Anfang Dezember noch in der Oase gesichtet worden. Ich habe sie allerdings am 6.1 dort auch nicht gesichtet :(
    Laatst gewijzigd door Willem2; 31 januari 2007 om 12:52

  14. #14
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Gabriella

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freischärler
    Laut www.lusthaus.org ist Gabriela vom Kollegen Hans the dog Anfang Dezember noch in der Oase gesichtet worden. Ich habe sie allerdings am 6.1 dort auch nicht gesichtet :(
    Ich denk deinen Lusthaus-Kollege hat berichtet über eine andere Gabriella, die brunet aus Venezuela. Diese Gabriella aus der Slowakei ist von mir noch niemals in der Oase gesehen.

    Gr,

    Forza

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60