Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Sharon Stone promoot pijpen

    Laatste nieuws (Novum) | film (Novum)

    Sharon Stone pleit voor orale seks

    (Novum) - Jongeren moeten meer doen aan orale seks. Dat vindt Sharon Stone. Dankzij orale seks hebben jongeren minder kans op een besmetting met hiv. "Wanneer je niet onder seks kan uitkomen, bied dan aan te pijpen", zegt de Amerikaanse filmdiva op de website Contactmusic. Stone vertelt dat zij deze raad heeft gegeven aan een tienermeisje, dat ze ontmoette in een kledingwinkel.

    Stone is actief als anti-aidsactiviste. De 48-jarige seksbom heeft altijd condooms bij zich om uit te delen, zodat de boodschap van veilige seks kan worden verspreid. In 2004 werd ze door een organisatie van lesbiennes uit San Francisco onderscheiden met de Spirit Award. Ze kreeg de waardering voor haar bijdrage aan de organisatie, die zich inzet voor gelijke rechten van homoseksuelen en aidspatiënten.

    Donderdag ging Basic Instinct 2 in Nederland in première. Net als in het eerste deel speelt Stone daarin een femme fatale, die mannen in gevaarlijke situaties lokt. Het eerste deel uit 1992 bevat de inmiddels beroemde scène, waarin Stone haar benen over elkaar heen slaat terwijl ze niets onder haar rok draagt. In deel twee zit de in een jurk geklede verleidster wijdbeens op een omgekeerde stoel.

    http://www.basicinstinct2movie.nl/main.html



    © Trouw, 30-03-2006 16:57
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    De 48-jarige seksbom heeft altijd condooms bij zich om uit te delen...


    Die Sharon... om uit te delen

    Ahum sorry, ik ook hoor.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Laatste nieuws (Novum) | film (Novum)

    Sharon Stone pleit voor orale seks

    Stone is actief als anti-aidsactiviste. De 48-jarige seksbom heeft altijd condooms bij zich om uit te delen, zodat de boodschap van veilige seks kan worden verspreid.
    HM das niets voor jou dus. 48 en met condoom

    :D

    (Pijpen bedoel ik dan he, je dacht toch niet dat ik dat andere bedoelde!)

  4. #4
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Basic Instinct2 is wel een grappige film, gisteren in premiere, alleen zat ik in een verder lege bioscoopzaal met mijn vriendin:p

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ach, wat is leeftijd.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    HM, da's niets voor jou dus, 48 en met condoom :D. (Pijpen bedoel ik dan he, je dacht toch niet dat ik dat andere bedoelde !)
    Tuurlijk niet, NKG . Overigens meent HM Uit Sharon Stone's quote op te maken dat ze PZC bedoelt :p.

    En ach, wat is leeftijd..... HM deed het op z'n 30e al 'ns met 'n goed geconserveerde (non-profi) MILF van 48, op reis in Turkije. Die was 4 jaar weduwe en er inmiddels gruwelijk aan toe :green_smi. Mooie anecdote; ze was op reis met haar (23-jarige) dochter, waar HM wel wat mee wilde. Helaas prefereerde ze de Turkse bartender van het hotel . Maar HM was niet voor 1 gat te vangen en belandde bij moeder in bed . Supergeile en lange nacht, omdat dochterlief pas om 7 uur 's-ochtends terugkwam. Net zo uitgewoond als haar moeder .

    Over MILF's gesproken; HM's favoriete dame is 'n zekere blondine in Hennef . Die wordt binnenkort 43 en laat n'importe welke dame nog mijlenver achter zich . Heb haar (mede op verzoek van andere MILF-liefhebbers ) gevraagd om in het weekend 'ns naar PHG te komen. Helaas nog zonder gevolg, zodat HM binnenkort weer de lange trip naar Hennef onderneemt :p.
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

  FKK Artemis 468*60