Bekijk resultaten enquête: Wat is de beste Saunaclub?

Aantal stemmers
218. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Golden Time

    56 25,69%
  • Living Room

    17 7,80%
  • Villa Vertigo

    9 4,13%
  • PHG

    20 9,17%
  • Oase

    2 0,92%
  • Babylon

    14 6,42%
  • Parksauna Residenz

    14 6,42%
  • Atrium

    0 0%
  • Acapulco

    14 6,42%
  • Villa Marisol

    12 5,50%
  • Freudenberg

    10 4,59%
  • The Palace

    2 0,92%
  • World

    1 0,46%
  • Artemis

    1 0,46%
  • Overige Club, namelijk:

    46 21,10%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 87
  1. #1
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    5 april 2024 @ 21:06
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard Welke Club bezoek jij het liefst?

    Regelmatig vraag ik mij af welke club nu voorkeur heeft bij de ijsberen... Helaas kan ik er niets over terug vinden (wel over het eten). Het gaat hier om het totaalplaatje. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar LR, minder vleesmarkt dan GT, gezellig, goede bbq, en ook belangrijk: open tot 3.00u. Op de een of andere manier vind ik 01.00u. veel te vroeg en ik krijg er een gevoel van dat de avond net is begonnen. Mijn portomonnee overigens niet.
    Nummer 2: PHG
    Nummer 3: Villa Vertigo
    Nummer 4: GT
    Nummer 5: Parksauna Residenz

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Goh wie zou nou toch op Villa Marisol gestemd hebben ...............
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  3. #3
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yahoe Bekijk bericht
    Regelmatig vraag ik mij af welke club nu voorkeur heeft bij de ijsberen... Helaas kan ik er niets over terug vinden (wel over het eten).
    Was er wel: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4317
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  4. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Uh...moet ik dat echt hardop zeggen? GT bezoek ik het liefst.

    Overigens zal ik niet zeggen dat GT de 'beste' club is. Een beste club bestaat volgens mij niet. De één houdt liever van rustig, de ander van drukte. De één heeft aan een handjevol meiden genoeg, de andere wil dat er minimaal 75 meiden aanwezig zijn in een club. Het is dus allemaal erg persoonlijk wat het 'beste' is. Je moet je er thuis voelen, dat is dat ik het belangrijkste...

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Na bijna 3 jaar mag een up date wel .

    Met superglans op nummer 1: PSR

    * Voor de verdere rangschikking hangt het van het weer af.

    Bij schitterend zomerweer:
    Op de voet gevolgd door nummer twee: PHG
    Op de voet gevolgd door nummer drie: Acapulco
    Op nummer vier met al een flinke kloof: LR

    Wanneer het te koud is om buiten te zitten:
    Met toch al groot verschil op de tweede plek: LR
    Vrij kort gevolgd op de derde plek: Acapulco
    Met een kleine achterstand op de vierde plek: PHG

    YY heeft altijd in de toplijst van mezelf gestaan omwille van de vele en goede faciliteiten, ook toen de service van de dames al gestaag achteruit ging. PSR duwt niet alleen andere ex-favoriete clubs naar onderen maar maakt een bezoekje aan YY met meiden die amper kussen en PZC overbodig. PSR biedt de meeste en beste faciliteiten (inclusief de 3***-meun's).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Op eenzame hoogte staat voor mij nog altijd Bernds. De knusse geile sfeer, de topservice van de dames doen het hem gewoon. Dan neem ik de iets mindere faciliteiten graag voor lief.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Was voor Stiffie voorheen YinYang lang zijn favoriete clubje, nu is dat toch zekers veranderd het afgelopen jaar.

    1. Living Room met afstand voor mij de beste.

    2. Golden Time blijft kriebelen.

    3. YinYang alhoewel ik hier al een tijdje niet ben geweest.

    De rest heb ik verscheidene meningen over maar geef ze het voordeel van de twijfel omdat ik hier niet zovaak ben geweest.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Een andere

    Zie recensies...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  9. #9
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Golden Time..

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    => Plenty Hot Girls!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. #11
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    => Planet Happy Garden!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  12. #12
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Voor wie het nog niet duidelijk is: Living Room
    Op enige afstand Villa Vertigo.
    En dan Golden Time, maar dan niet vaker dan 1 keer per maand te bezoeken.

    Als de clubs buiten NRW ook meenemen kan het rijtje er wel eens anders uitzien.

  13. #13
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    op nr 1 : GT vanwege het groot aantal meiden en de gezellige drukte (als het aantal beren niet uit de hand loopt dan ).
    op nr 2 : Bernds vanwege de topservice van de dames , faciliteiten zijn een stuk minder maar dat neem ik voor lief .
    veel kleinschaliger en een heel andere sfeer als gt maar dat heeft ook wel zijn charme .

  14. #14
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Momenteel is mijn rijtje:
    1: PSR
    2: LR
    3; Acapulco, GT, VV, Samya, YY, PHG

    Deze volgorde kan over enkele weken/maanden echter weer helemaal anders zijn.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden LR

    Gisteren na de vakantieperide nog een keertje LR bezocht, na wat rare berichten gelezen te hebben.
    In één woord: TOP

    Absoluut op nummer één bij erpee: gezellig, druk (een 55 Meiden en een 95 beertjes (cijfers van de gezellige theke), sfeer en zeer gewillige Meiden, die meegaand dansen, zingen, borsten ontbloten, betasten niet erg vinden, paaldansen, en erpee lief vinden (om niet te zeggen "je bent zo lelijk") ...............



    ................. LR

    erpee

  16. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Eén woord

    Bernds
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. #17
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard GT natuurlijk............

    Was in mei in Parijs en zelfs daar kennen ze GT...............

    30052009016.jpg
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Ha Ha

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    => Planet Happy Garden!
    Laat me raden waarom.....................Chantal
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    1) Living
    2) PHG
    3) Globe
    4) GT
    5) YinYang
    6) VV

    Top 6 onder voorbehoud, want dit kan snel wijzigen van tijd tot tijd... ook navenant ik nieuwe clubs ontdek of aandoe. Binnekort Acapulco en Oase eens proberen, wie weet nieuwe nummer 1 en 2 ?
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. #20
    Geregistreerd
    8 maart 2006
    Last Online
    27 november 2010 @ 18:07
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bernds: oud, klein, redelijk duur (70 euro inkom), maar nergens zo'n sterke line-up van absolute toppers. Bovendien lopen ze allemaal poedelnaakt rond, wordt er gepijpt en gebeft en regelmatig zelfs geneukt in de publieke ruimtes.

    Voor mij een onovertroffen sex-ervaring.

  21. #21
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Na bijna 3 jaar mag een up date wel .
    3 jaar? volgens mij nog geen jaar geleden onderstaand bericht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Even een updateke, vanwege 2 nieuwe clubs in Nederland:

    Sans Soucis is dé mooiste club, Sans Soucis is de gezelligste club waar je je écht thuisvoelt. Het eten is lekker, doch minder uitgebreid dan in grotere clubs, maar da's ook normaal voor een kleinere club. Het eten staat zo goed als 24/24 voor je klaar en is vers. Je eet er in een échte leefkeuken. Jammer dat je in de zomer niet buiten kan. De binnenfaciliteiten zijn het meest uitgebreid van alle clubs: Finse sauna, Turks stoombad, infraroodsauna, bioscoop en een grote HWP. De 'koppeltjesactiviteit' is groot. Bij Sans Soucis lopen geen twintig dames rond maar zijn de meiden vrolijk, blijgezind en open. Er werken verhoudingsgewijs veel Nederlandse dames, wat op sociaal vlak (moedertaal) voor mij een pluspunt van formaat betekent. In de kino wordt hier ook wel aan seks gedaan. De kamers moeten niet onderdoen voor een duurdere hotelkamer. Hier is ook een sm-room.

    Yin Yang heeft een prachtig aangekleed interieur, volgens een speciale stijl en het natte gedeelte is een waar suptropisch paradijs. Yin Yang heeft écht alles om top te zijn. Zowel in de zomer als in de winter. In de zomer heb je een mooi zwembad en grote tuin. BBQ-en doen ze echter onregelmatig en onvoorspelbaar. Self grillen is een 'lekker' pluspunt. Enkel na 22.00 uur en tussen 15.00 en 17.00 uur kan je niet eten in het restaurant. Een koudwaterbad, sauna en twee 'verscholen' HWP's maken de man of vrouw. De minderheid van de dames vervoegen zich bij de mannen in de HWP. Gemiddeld paraderen er 30 tot 45 dames. Als je er van uit gaat dat een perfecte line up betekent dat er allemaal slanke twintigsterkes of jonger rond moeten lopen ga je hier bedrogen uitkomen. In de kino komt het meestal niet veel verder dan verleiding. Alle kamers zijn groot, inclusief douche of bad.

    Planet Happy Garden is qua aankleding maar gewoontjes. De 'terrastuin' is erg prachtig en heel gezellig aangelegd. De sfeer in de zomer aan het zwembad kan in geen enkele club geëvenaard worden. Er is altijd volop ambiance. Alles wordt gedaan om een 'vakantiesfeertje' te creëren. In de zomer wordt er gegarandeerd geBBQd als het geen pijpestelen regent. In de winter valt het ontbreken van een kino en HWP wel op. Na het BBQ-seizoen wordt het avondeten maar rond acht uur geserveerd en is lekker. De definitie vasthoudend van hierboven van wat een perfecte line up moet zijn, komt Planet Happy Garden dicht bij de perfectie. Damesaantal varieert om en bij de 30 met uitschieters langs boven op drukke dagen. Als het 's avonds nog druk is verlaat men de sluitingstijd van 01.00 uur. Planet Happy Garden is een grotere club met 2 bars. Eentje met bediening en een self service café. De kamers laten geen speciale indruk na.

    Living Room heeft een eerder kleine tuin en geen zwembad. Wel een bio-sauna. Vanbinnen straalt de club niets speciaals uit. Het natte gedeelte is verbluffend. Een grote HWP waar het niet alleen bruist van de bubbels maar ook bruist van 'koppeltjesactiviteit'. Menig ijsbeer wordt daar 'keihard' verleid tot een kamerbezoekje. Een Finse sauna behoort ook nog tot de faciliteiten van het natte gedeelte. Het eten is erg lekker, het avondeten gewoner. Het komt van dezelfde catering als bij Golden Time maar smaakt beter door de manier van presentatie en het feit dat je zelf kan opscheppen. Om zes uur is het avondeten, tot het op is. Om 23.00 uur pizza-time! Het is de enige club waar ook seks plaatsvindt in de sauna's en vooral dan in de bio-sauna, vooral wanneer het wachten is op een kamer. Ook in de kino wordt duchtig en (soms) luidruchtig gesekst. Living Room is tot 03.00 uur geopend. De kamers zijn niet veel meer dan een vierkante kamer met bed.

    Freude heb ik nog maar één keer bezocht. Mijn indruk was voorzichtig positief. Er wordt geen alcohol geschonken.

    Golden Time is een club met een héle grote mooie tuin maar zonder zwembad, tenzij een plonsbadje, belachelijk. De club vanbinnen is klein, zeker in vergelijking met het aantal meiden en beren dat er dagelijks over de farbrieksvloeren komt. Damesaantallen van boven de 70 zijn geen uitzondering, nog wat meer beren ook niet. Luchtgebrek en smokealarm zijn er dan ook bijna-dagelijkse kost. De vrouwen scharrelen daar continue naar eieren en meer. De dames komen allemaal van dezelfde procucent, zo lijkt het wel: nep-borsten, veel schmink, nep-wimpers, uiterst slank en liefst onder de twintig jaar. Overdreven gehuld in piercings en tatoes. In de kino wordt je verkracht. Er is ook een HWP waar de dames bang van zijn en een sauna. Allebei temidden een doorgangsplaats. Het eten is lekker overdag, 's avonds lijkt het wel een voedselbedeling in Ethiopië, compleet met de wachtrij van een halfuur. Om 22.00 uur zelfde taferelen voor de lekkere pizza's. Snel zijn is de boodschap of je komt met een lege tas thuis. De kamers zijn basic.

    Villa Vertigo is een uitermate chique club. Een beetje de V.I.P's onder de clubs mag je wel stellen. Hiermee ging zeker en vast tot voor kort samen dat ook de dames precies een meubilairstuk waren en het dus totaal ontbrak aan activiteit, spontaniteit etc. (professioneel) Dit zou nu halsoverkop van het management uit omgeslagen zijn? Het eten is er het beste. De damesaantallen variëren heel erg, ook de dames zelf wisselen voortdurend. Er is geen vast damesbestand. Villa Vertigo heeft 2 'onbruikbare' HWP's en een sauna'tje die gemiddeld minder heet is dan in ander clubs. De tuin straalt weeral V.I.P.-klasse uit met een zwembad. Het is een grote club met 2 bars. Sommige kamers zijn klasse, met douche, andere sober. Voor de liefhebbers staat er buiten een kot waar aan sm wordt gedaan.

    ZaZen is een héle kleine club, zonder echte bar waar een 5-tal dames de crew uitmaken. De dames die er werken, werken er bijna vast. Zo goed als geen mogelijkheid om buiten te vertoeven, op een piepklein terrasje na. Het natte gedeelte is apart en mooi. Een heel groot broebelbad en een kleine sauna. Het is een FKK maar de dames nemen dat niet zó letterlijk. Ze lopen wel allemaal topless. Het eten is beperkt qua omvang maar wel lekker en mooi gepresenteerd. Het eten wordt aan tafel gebracht. Hoewel het een zeer kleine club is, wordt je er hélemaal geen familiale sfeer gewaar, integendeel, vrij strakjes. De kamers zijn heel mooi en allemaal met douche. In het weekend gesloten. Het is er moeilijk om er een hele dag te vertoeven.



    Een top drie?

    In de winter:
    1) SS, YY en LR op een gedeelde eerste plaats
    2) PHG
    3) zou louter indicatief zijn

    In de zomer?
    1) PHG
    2) YY
    3) SS

    Ik wacht nog steeds op die eerste Belgische club die het rijtje opnieuw door mekaar kan gooien .
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  22. #22
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Laat me raden waarom.....................Chantal
    Ik wist niet dat ik mij moest verantwoorden!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  23. #23
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Valt mij trouwens op dat YY niet in het rijtje staat. Deze club scoorde in de vorige enquete hoog. Als ik naar de tussentijdse resultaten kijk zie ik dat GT veruit de meest favoriete club is, dat is niet anders dan in de voortgaande enquete. Dit zal waarschijnlijk ook niet snel veranderen.

    De club waar ik het liefst kom is de club maar mijn favoriete dames zitten. Dat was GT, toen LR, toen weer GT en nu weer PHG. Kortom het kan over 3 weken weer een andere club zijn. Voor nu zal ik PHG maar aanvinken.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  24. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Met superglans op nummer 1: PSR

    * Voor de verdere rangschikking hangt het van het weer af.

    Bij schitterend zomerweer:
    Op de voet gevolgd door nummer twee: PHG
    Op de voet gevolgd door nummer drie: Acapulco
    Op nummer vier met al een flinke kloof: LR

    Wanneer het te koud is om buiten te zitten:
    Met toch al groot verschil op de tweede plek: LR
    Vrij kort gevolgd op de derde plek: Acapulco
    Met een kleine achterstand op de vierde plek: PHG
    Nadat ik voor mezelf ook eens een statistiekje had opgesteld à la MiniMe kwam volgdende uitslag uit de bus:
    1) PSR
    2) PHG
    3) ACA
    4) LR

    Best betrouwbaar systeempje dus :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #25
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Lächeln Welke club bezoek jij het liefst?

    Op een staat Acapulco voor mij, tweede is Oase, en derde the Palace. Maar dat kan binnenkort veranderen, als ik naar Artemis ben geweest, en ook PSR eens bezocht heb.

    :smile: Megaboob

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60