Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
  1. #26
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Echt top... En de SFL-types mag ruim bekijken hoor. Zolang de maten niet te grote proporties of helemaal geen proporties aannemen, de verhoudingen een beetje kloppen en ze verslaafd zijn aan nicotine, dan is SFL snel tevree!

    Waar was jij trouwens nog??? Heb je nog wezen zoeken
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #27
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Echt top... En de SFL-types mag ruim bekijken hoor. Zolang de maten niet te grote proporties of helemaal geen proporties aannemen, de verhoudingen een beetje kloppen en ze verslaafd zijn aan nicotine, dan is SFL snel tevree!

    Waar was jij trouwens nog??? Heb je nog wezen zoeken

    Ik heb een keer gekamerd tot een uur of 11, was toen behoorlijk moe (7 clubbezoeken in 8 dagen zitten er al weer op...mijn eigen mini-tourtje) Ik heb nog even getest of ik nog libido over had bij Stella en Flori maar dat bleek snel genoeg niet het geval waarna ik om een uur of 23 uur de deur achter me dichttrok. CU soon.

  3. #28
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Mijn Stella...

    Bij mijn laatste bezoek aan LR weer gekamerd met Stella. Toen we naast elkaar zaten op een bankje bij de bar dacht ik en zei ik even later tegen haar dat ik als laatste sessie van de dag met haar wou kameren omdat ik dan wist dat ik verzekerd was van een perfecte afsluiting van de avond. In plaats van dat ze kort na die mededeling opstond bleef ze lekker zitten (en dacht kennelijk: dat zullen we nog wel eens zien...). Tien minuten later hoorde ik me zeggen: ich brauche ein Schluessel!!! Stella lachte maar omdat de rij voor het eten zich al vormde stelde ze voor eerst samen te eten. Een fantastisch gevoel al die aandacht van deze heerlijke meid.

    Stella is een zeer professionele dame maar dan in de goede zin van het woord. Haar service is zeeeer verzorgd. Zowel buiten de kamer als op de kamer weet ze zich als een ware gastvrouw te presenteren, jij bent het heertje en dat zal je weten ook. Stella is bloedmooi met een body om een puntje aan te zuigen. Dat heb ik dan maar weer gedaan op sommige kleine onderdeeltjes .

    Kwa prestatie heb ik weinig dames meegemaakt die haar overtreffen. Goede wijn behoeft geen krans en Stella is al populair genoeg zonder mijn lofzang. Het was een fantastisch uurtje inclusief een sublieme FT en een onverwachte afsluiter maar hoe of wat vertel ik hier niet . Ik zou niet weten hoe vaak ik Stella heb getroffen sinds ik haar ken, ik denk een keer of 10 maar de sex wordt elke keer nog steeds beter en gevarieerder. Het was weer puur genieten.

  4. #29
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    20 februari 2014 @ 20:10
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 11 Times in 1 Post

    Standaard

    Heeft iemand Stella (kim) nog ergens gespot ?? zou haar zeer graag nog eens tegen t lijf lopen Al een tijdje dat er nog iets geschreven is over haar .

  5. #30
    Geregistreerd
    26 januari 2010
    Last Online
    24 januari 2015 @ 05:41
    Locatie
    NRW, westlich von Münster, nähe Holland
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard stella ex kim

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Espresso Bekijk bericht
    Hat jemand Stella (Kim) ist irgendwo entdeckt? Es wäre sehr glücklich, wieder oben zu stoßen) Für eine Weile dort nichts von ihr.
    geschrieben

    hallo espresso, ich habe vor kurzem im living-room gehört, das stelle jetzt im 5. element bei fulda tätig sein soll. ob sie jetzt noch da tätig ist kann ich mich 100 % bestätigen.

  6. #31
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    20 februari 2014 @ 20:10
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 11 Times in 1 Post

    Standaard

    Danke Lazarus, Heute gehe ich nach LR... ich informiere wann ich Stella gesehen hat..

  7. #32
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Het zou kunnen dat Stella alweer ergens is opgedoken maar het zou me verbazen gezien de persoonlijke informatie die ze me een week of 6 geleden had gegeven en die ik niet hier op het forum zal melden. Maar mocht ze echt weer in een club gezien worden is die informatie ook erg welkom bij mij. Dat is, gezien de persoonlijke informatie in dit geval dan weer goed nieuws...

  8. #33
    Geregistreerd
    26 januari 2010
    Last Online
    24 januari 2015 @ 05:41
    Locatie
    NRW, westlich von Münster, nähe Holland
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard stella

    hallo, für alle die stella, ex living-room, suchen, sie ist definitiv im 5. element. auf der homepage findest du sogar fotos von ihr......

  9. #34
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Zojuist lees ik hier onder een ander topic dat ze in GT neergestreken is!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. #35
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Zojuist lees ik hier onder een ander topic dat ze in GT neergestreken is!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen of dit dezelfde dame is als in dit draadje?? https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=fulda

    Dan maak je enkele beren zeer blij waaronder PP en zeker ook boy69 denk ik...

    Zelf twijfel ik of ze het wel is ik denk dat het LR draadje waar staat dat ze naar 5th element is gegaan ook al niet klopt. De LR Kim/Stella in mijn draadje is namelijk niet dezelfde Stella als op de website van 5th element in Fulda (http://www.das5element.de/), de haardracht en cupmaat van die dame is namelijke duidelijk anders als van de LR Kim/Stella. Ik denk zelf dat SFL met de Fulda Stella is geweest en dat Picasso1 en Lazerus/Rheinschwimmer ook beide dames verward. Waarschijnlijk is de Fulda Stella verkast naar GT / YY. Wie weet het antwoord?
    BTW de Stella uit LR is zo een dame voor wie je direct naar de club toegaat als ze er weer is, alles en iedereen direct achterlatend....

    Maar mss kan de nieuwe GT ganger boy69 duidelijkheid geven??
    Ik denk dat je twee dames die allebei Kim/Stella heten/hebben geheten en beiden blond zijn door elkaar haalt. Kijk even op de website van 5th element onder girls. Als je die dame herkent is dat een andere dan ik als topicstarter van DIT draadje op de kamer heb gehad.

    Ben benieuwd,

  11. #36
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Ik denk dat je twee dames die allebei Kim/Stella heten/hebben geheten en beiden blond zijn door elkaar haalt. Kijk even op de website van 5th element onder girls. Als je die dame herkent is dat een andere dan ik als topicstarter van DIT draadje op de kamer heb gehad.

    Ben benieuwd,
    Het gaat hier niet over de barbiepop op de foto, maar wel over dit draadje... Pistol
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

  Babylon 468*60