Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    11 maart 2013 @ 20:17
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard Atheneumbuurt, Careola ( Polen )

Haarkleur/-lengte : Bruin Blond op een dotje
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat :slank grote lekkere B-cup ( melkborstjes)
    Nationaliteit/Taal : Polen Engels
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings :
    Service: TZ, pzc,
    Voordelen:
    Nadelen: NZC
    Tijdsduur : 20
    Prijs : 30
    Extra’s bij het bezoek:

Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .

Eindelijk nog eens tijd gevonden om de AB af te schuimen. Ik moet wel zeggen dat ik er in de vlucht een paar keer geweest ben, en dat er niet veel te beleven valt. Gisterenavond hetzelfde liedje, wel een paar tippelaars gezien, ik denk zelfs onze portugese dame gezien te hebben. Voor ik naar huis reed, zag ik een meisje wat verder in een portaal staan. Ik denk wel dat ze wat gedronken had aan de lichtjes in haar ogen, maar denk niet dat ze gedrogeerd was. Zo jong was ze nu ook niet ( 27 jaar) haar op een dotje lichtbruin naar blond. Ze sprak bijna geen nederlands, wel wat Engels, en kon zich zo verstaanbaar maken. Ze was heel angstig om opgepakt te worden.
    Enfin, haar tanden waren zeker niet orthodontisch behandeld, maar ze zich er toch relatief goed uit, een paar opkomende kraaiepootjes verraadden haar leeftijd. Enfin, over tot de daad, ze tongt wel lekker en met overgave, haar tepeltjes werden lekker stijf, en wat meer is , ze heeft hele mooie gevulde ( een dikke B , of een kleine C ) borsten. Ze pijpte met overgave, maar heb al betere pijpbeurten gehad, ze was gewillig, en ik wilde ze nog nemen, maar had geen condooms bij. Ze wou het wel doen zonder , en daar verschoot ik van. Heb me dan toch maar laten klaarpijpen. Ze zei dat ze haar klienten kende ???
    Lief meisje, ze vertelde dat ze dit reeds een jaar deed, maar heb haar nog nooit gezien, ik denk dat ze dit toch nog niet zo veel gedaan had, en zich misschien wat moed ingedronken had.
    Toch een aanrader. Dik haar geld waard.

De AB is nog niet uitgestorven
    Pipe

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Poolse Careola is gestopt

Deze Poolse Careola werkt ondertussen ook niet meer in de Atheneumbuurt en mag derhalve eveneens naar het archief.

Anvers :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten