sexy Patricia
Ik zag Patricia rondlopen, en op een bepaalde manier straalde ze een soort van zelfbewustheid uit, die Saruman zeer sexy vond.
Later zag ik haar de bar in gesprek met een ander ijsbeertje, en ook daar leek ze de ruimte te vullen. Een dame die goed in haar vel zit, is normaal gezien ook een feest op de kamer, dus ik maakte mezelf de bedenking dat deze dame de confrontatie met Saruman maar eens moest aangaan. Maar eerst moest ik het andere beertje zijn plezier nog gunnen
Toen ze met het beertje verdween, wilde ik even een rondje lopen, en ik kwam haar tegen aan de douches. Ze sprak me aan, en trachtte me te verleiden. Dat was niet moeilijk, want ik had haar al in mijn vizier. Het beertje kwam uit de douche, en we spraken af om elkaar later weer te ontmoeten. Dus even een saunaatje meepikken (warm, warmer, warmst stond die sauna vandaag), en wat relaxen. Enige tijd later stonden Saruman en Patricia weer te smoezen op dezelfde plaats als ervoor. Patricia pakte de koe bij de horens (eigenlijk de stier, vermits Saruman een man is :D) en we verkasten naar kamer 17 in de catacomben van PHG.
Na een schijnbaar eindeloos durende zoenpartij was het tijd om elkaars lichamen verder te verkennen. Patricia is een stevige en gespierde meid, en ze straalt gewoon sex uit. Ze begon me te pijpen, en dat deed ze uitstekend. Daarna de rollen omgedraid, waarbij ze er ook even goed ging voor liggen. Na wat bef- en vingerwerk, wilde Patricia weer aan de slag, en voor de tweede keer die dag vlogen mijn erfgenamen door de lucht.
We kroelden nog even tegen elkaar aan en begonnen weer te zoenen Wat kan ze dat toch lekker. We besloten om ons verblijf nog even te verlengen, en Patricia wilde me wel een massage geven. Amai, en dat kan ze bijzonder goed. Ze heeft echt hele krachtige armen, en schuwt het stevige massagewerk niet. Het leek wel een echte sportmassage, waarbij alle spieren goed werden losgemaakt. Dit deed zeer veel deugd, en ik bedankte haar met nog enkele stevige kussen en knuffels.
Uiteindelijk een klein uur op de kamer geweest, en bij de afrekening het bedrag naar boven afgerond. Omdat de massage zo goed was, maar ook omdat ik me bij deze meid echt goed voelde. Dit was een hele leuke sessie.
Later kwam ze weer bij mij flikflooien, en me complimentjes geven over mijn zoenkwaliteiten. "I bet you say that to all the boys", maar ze beweerde van niet. Toch deed ze goed haar best om aan klantenbinding te doen, en het zou best wel eens kunnen dat Saruman en Patricia vroeg of laat weer eens op een kamer belanden.
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)