Bekijk resultaten enquête: Neukte jij al eens zonder condoom?

Aantal stemmers
287. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Een keer floepte hij er per ongeluk in

    12 4,18%
  • Meer dan een keer floepte hij er al per ongeluk in

    8 2,79%
  • Zij zat op mij en hij zat er ineens in vooraleer ik er erg in had

    22 7,67%
  • Zij zat op mij en hij zat er plots in maar ik vroeg direct een condoom

    3 1,05%
  • Een keer maar enkel met mijn favoriete meid die het niet standaard toelaat

    15 5,23%
  • Al meer dan een keer maar enkel met mijn favoriete meiden die het normaal niet toelaten

    37 12,89%
  • Nog nooit maar soms is het beslist moeilijk om mijn principe NMC te handhaven

    21 7,32%
  • ik betaal er extra voor en zoek het op (als het mag van de dame, doe ik het)

    22 7,67%
  • ik betaalde er een keer extra voor omdat de dame aandrong, ik bezweek aan mijn principe NMC

    0 0%
  • meerdere keren betaalde ik extra, de dame wou het zo graag, ik bezweek aan mijn principe NMC

    3 1,05%
  • nog nooit heb ik NZC gedaan en ik zal dat nooit doen, van z’n leven niet

    90 31,36%
  • het gebeurde wel eens in het heetst van de strijd

    54 18,82%
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 164 van 164
  1. #151
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    dat je...kom nou jou je hebt een 2009 account ga lekker iemand anders voor de gek houden
    Mijn ijsberencarrière begon ergens in 2005/2006. Weet niet meer exact. Al eens verteld. Heb in 2008 de nick ernie69 aangemaakt toen ik voor het eerst van dit forum hoorde maar was al snel het ww vergeten. Ik geloof dat W2 dat ww ooit gereset heeft. Zal dadelijk eens proberen of ik nog kan inloggen.

    Dus niet zo'n lange carrière als jij al hebt of menig ander ijsbeer. Wat dat betreft heb ik de betaalde liefde pas laat ontdekt. Gelukkig nooit ten prooi gevallen aan ellendige zaken zoals SOA's, financieel bankroet of twijfelachtige en dubieuze relaties. Met mijn kleine vlam gewoon leuk contact, ieder zijn eigen leven en geregeld hapje eten, drinken, bioscoopje pikken, wandelen langs de Rijn en dat soort zaken. Allebei zijn we vrij nuchter en realistisch en vanwege haar ga ik ook niet meer naar de club. Heb ik geen behoefte aan hoewel het wel altijd kei gezellig was met de dames en heren. Dat mis ik wel een beetje. Het kletsen, biertje doen, sigaretje paffen, beetje dollen met de mokkeltjes. Maar blijkbaar ben ik niet in de wieg gelegd voor vreemdganger. In onze situatie vind ik dat gewoon niet prettig en OK. Laat staan dat ik me in de clubs nu nog zou bezondigen aan die gore smeerlapperij van eerdere jaren.

    Begrijp me goed, ik heb daar verder geen waarde-oordeel over wat anderen willen en kunnen uitvreten. Moet iedereen voor zich weten. Ook kerels die getrouwd zijn of een vaste relatie. Je weet immers nooit exact waarom een vent naar de hoeren gaat. Zo vertelde een ijsbeer me ooit dat hij zielsveel van zijn vrouw hield maar dat ze te kampen had met een ernstige ziekte waardoor seks er gewoon niet meer in zat. En ja, hij had wel de behoefte. Moet hij dan maar de rest van zijn leven celibatair gaan leven of wekelijks de hand aan zich zelf slaan?

  2. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juni 2019),Elmo3108 (29 juni 2019),Jan Verplancke (29 juni 2019),lustman ( 1 juli 2019),Partycrasher (29 juni 2019),phoenix (29 juni 2019)

  3. #152
    Geregistreerd
    15 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 16:59
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Heb in 2008 de nick ernie69 aangemaakt toen ik voor het eerst van dit forum hoorde maar was al snel het ww vergeten. Ik geloof dat W2 dat ww ooit gereset heeft. Zal dadelijk eens proberen of ik nog kan inloggen.
    Ja, doet 't nog. Altijd handig twee accounts. lekker undercover gaan, vieze dingen doen en daar dan een recensie over schrijven.

  4. Onderstaande 2 leden hebben ernie69 bedankt voor deze bijdrage:

    Knabbel (29 juni 2019),lustman ( 1 juli 2019)

  5. #153
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Mooi verhaal.. Maar de meeste beren als de kans zich voordoet.. afgelopen keer kreeg ik van een dame het verhaal dat ze nzc noooooit doet en wat voor een viespeuk die beer was die het haar net gevraagd had.. Maar ik mocht dat wel van dr.. 2 jaar geleden heb ik een onschuldige soa opgelopen tijdens pzc ulcus molle, ong 1cm grote zweer op mn sjaak.. Sindsdien ben ik volkomen genezen van deze wens en staat clubbezoek nog alleen op mn todo lijst als de nood hoog is of als er zich een mooie dame aanmeld... Nood is niet hoog en mooie dames zijn few and far deze dagen, zeker in de grensstreek. Ik ben volkomen genezen van de verslaving die er zeker in het begin was..

    Sinds ik die 'wens' niet meer heb, hebben vrouwen en dus ook clubs ook niet meer de aantrekkingskracht van voorheen.. Het boeit me niet meer.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 juni 2019),Partycrasher (29 juni 2019),phoenix (29 juni 2019),stimpy3 (13 juli 2019)

  7. #154
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    2 jaar geleden heb ik een onschuldige soa opgelopen tijdens pzc ulcus molle, ong 1cm grote zweer op mn sjaak..
    Je hoort het niet zo vaak dat ijsberen toegeven dat ze een SOA hebben opgelopen. Als je veel naar clubs gaat dan heb je volgens mij vroeg of laat een SOA aan je rekker.

    Als ik eerlijk mag zijn dan heb ik bij mijn meest recente Wenen-trip in april Chlamydia opgelopen van PZC. Aan NZC heb ik me trouwens nog nooit bezondigd bij de dames. Goed, op zich niet zo erg want de symptomen zijn draaglijk en het euvel is met slecht één inname antibiotica verholpen. Maar... wat te doen bij latere herbesmettingen? Je kan immers resistent worden van het antibioticagebruik, en dan loop je voor de rest van je leven rond met een geïrriteerde plasbuis.

    Om dan nog maar te zwijgen van de steile opmars van resistente gonorroe.

    And last but not least: de schaamte bij de huisdokter. Toen ik daar stotterend rond de pot begon te draaien had hij waarschijnlijk wel goed door dat ik een notoire hoerenloper was. En wie weet zit ik er volgend jaar terug.

    Die condoomplicht is misschien nog niet zo'n gek idee, maar ja, PZC had maar niet zo plezant moeten zijn...

  8. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 juni 2019),Bluebear (29 juni 2019),Flipper (29 juni 2019),Partycrasher (29 juni 2019)

  9. #155
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    sinds de condoompflicht is de hygiene bij de dames steeds slechter geworden , als je het mij vraagt is er een situatie ontstaan van schijnveligheid.. Ze voelen zich beschermt denken dus dat wassen is niet meer zo belangrijk, terwijl eerst veel listerine en frequent douchen de norm was. Mensen die regulering maken begrijpen vaak niet wat ze doen.. Ministers en docters zijn geen prostitutie experts maar wel de meest notoire beter weters..

  10. #156
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Zo heel gezond is overmatig listerinegebruik ook weer niet...

  11. #157
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    sinds de condoompflicht is de hygiene bij de dames steeds slechter geworden , als je het mij vraagt is er een situatie ontstaan van schijnveligheid.. Ze voelen zich beschermt denken dus dat wassen is niet meer zo belangrijk, terwijl eerst veel listerine en frequent douchen de norm was. Mensen die regulering maken begrijpen vaak niet wat ze doen.. Ministers en docters zijn geen prostitutie experts maar wel de meest notoire beter weters..
    Wanneer je een kamer pakt met een dvp eerst samen lekker douchen of een bubbelbad pakken en daarna onder de douch,beste remedie tegen stank.

  12. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper (29 juni 2019)

  13. #158
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    ik neem altijd de jacuzzi kamer in samya..

  14. #159
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.685
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Sinds ik die 'wens' niet meer heb, hebben vrouwen en dus ook clubs ook niet meer de aantrekkingskracht van voorheen.. Het boeit me niet meer.
    Daarom zit je tegenwoordig bijna dagelijks hier op het forum zeker.
    Of hoop je op het verlossende bericht dat ze alle vrouwen bij phg en villa eruit gooien en alleen superlekkere mokkels daarvoor in de plaats zetten?

  15. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (12 juli 2019),pret (29 juni 2019)

  16. #160
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    ik zit sinds we het forum opgericht hebben in oct 2005 dagelijks op het forum.

    maar in een club ga ik maar 1 soms 2x per maand ligt eraan of ik geneukt heb of niet en dat na een pauze van meer dan een jaar he..Pas weer sinds 3 maanden. In happy ben ik dit jaar pas 1x naar de kamer geweest in 4 korte bezoeken..3-4 uur en weer weg.. Meer om te kijken of er iets nieuws is als om te kameren.
    en omdat bijter er altijd heenwil..niet eens voor mezelf.

    meeste posts op dit forum zijn gt ss lr en daar kom ik niet eens.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 30 juni 2019 om 00:22

  17. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 juni 2019),pret (30 juni 2019)

  18. #161
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ik zit sinds we het forum opgericht hebben in oct 2005 dagelijks op het forum.

    maar in een club ga ik maar 1 soms 2x per maand ligt eraan of ik geneukt heb of niet en dat na een pauze van meer dan een jaar he..Pas weer sinds 3 maanden. In happy ben ik dit jaar pas 1x naar de kamer geweest in 4 korte bezoeken..3-4 uur en weer weg.. Meer om te kijken of er iets nieuws is als om te kameren.
    en omdat bijter er altijd heenwil..niet eens voor mezelf.

    meeste posts op dit forum zijn gt ss lr en daar kom ik niet eens.
    Probeer ACAPULCO-GOLD eens FLIPPER dan weet ik vooraf al dat je er vaste klant wordt zoals je vroeger in HAPPY graag was.
    Er zijn al meerdere ijsberen verliefd geworden op deze club plus het is goedkoper met als gevolg je weer vaker hier heen gaat.
    Geweldige engeltjes heb je hier die vind je niet in HAPPY,VV,LR of GT.
    TOT ZIENS IN ACAPULCU-GOLD.

  19. #162
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Beste Dalton,
    Flipper heeft een enkelband
    Slechts bij hoge uitzondering mag hij onder begeleiding naar Samya in Keulen, maar hij moet dan voor het donker weer thuis zijn

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 juni 2019)

  21. #163
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    geld zat dalton, neu ik was nu ook naar samya gegaan maar het is daar zoooo warm in de zomer en als je geneukt hebt hoef je niet in samya te blijven, zo gezellig is het niet en het is geen comfortabele club.. eten is so/so het is er smerig overal trappen.geen fatsoendelijke stoel in de hele tent...

  22. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 1 juli 2019),phoenix (30 juni 2019)

  23. #164
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:03
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Ik ging eens in de RTCs kijken vroegah... ranzigheid ten top. Zowat alles uitgevreten daar. Mooi topic dit.

    Laatste ranzigheid was toch wel de ontdekking van moedermelk bij eentje
    Balle in me buik.

  24. Onderstaande 3 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 juli 2019),hvdk52 (12 juli 2019),yylover (12 juli 2019)

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

  FKK Artemis 468*60