Bekijk resultaten enquête: Neukte jij al eens zonder condoom?

Aantal stemmers
287. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Een keer floepte hij er per ongeluk in

    12 4,18%
  • Meer dan een keer floepte hij er al per ongeluk in

    8 2,79%
  • Zij zat op mij en hij zat er ineens in vooraleer ik er erg in had

    22 7,67%
  • Zij zat op mij en hij zat er plots in maar ik vroeg direct een condoom

    3 1,05%
  • Een keer maar enkel met mijn favoriete meid die het niet standaard toelaat

    15 5,23%
  • Al meer dan een keer maar enkel met mijn favoriete meiden die het normaal niet toelaten

    37 12,89%
  • Nog nooit maar soms is het beslist moeilijk om mijn principe NMC te handhaven

    21 7,32%
  • ik betaal er extra voor en zoek het op (als het mag van de dame, doe ik het)

    22 7,67%
  • ik betaalde er een keer extra voor omdat de dame aandrong, ik bezweek aan mijn principe NMC

    0 0%
  • meerdere keren betaalde ik extra, de dame wou het zo graag, ik bezweek aan mijn principe NMC

    3 1,05%
  • nog nooit heb ik NZC gedaan en ik zal dat nooit doen, van z’n leven niet

    90 31,36%
  • het gebeurde wel eens in het heetst van de strijd

    54 18,82%
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 164
  1. #101
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Lange ( scherpe ) nagels kunnen condoom beschadigen, kans op klapper: Mega groot
    Massageolie of babyolie tasten latex aan, kans op klapper: Heel Groot. Bij goed afvegen van te voren natuurlijk veel minder kans
    Dame heeft geen geil van zichzelf, condoom gaat schuren van binnen vanwege aanhoudende droogte, kans op klapper: Heel groot
    Condooms liggen te lang verpakt in een warme ruimte ( THT daalt zienderogen dan datum op verpakking ), kans op klappen: Redelijk groot

    Dus bij 1,2 en 3 zelf even goed opletten. Bij 4 zelf condooms meenemen of ( bij sommige heren ijsberen ) geen condoom gebruiken. Dan heb je iig nooit een klapper, maar wel 100% meer kans op alle mogelijke narigheden die een klapper hadden kunnen geven.


    Het is voor het eerst dat ik dit op een forum schrijf... maar ik heb dus in het verleden ooit een klapper gehad en gebruikte daarbij geen andere voorbehoedsmiddelen. Daardoor heb ik heel veel pijn moeten doorstaan doordat ik een abortus moest laten toepassen. Sinds die tijd heb ik een spiraaltje in, wat mijn figuur geen goed doet ( jammer dan ) en let ik extreem op dat condooms nooit meer zullen klappen. Ik heb geen zin in een kind van iemand die ik níet ken, lijkt mij vrij logisch.
    xxx

    Joke-Prive

  2. Onderstaande 3 leden hebben Joke bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 9 januari 2014),mdbg ( 9 januari 2014),Nibor76 ( 9 januari 2014)

  3. #102
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Veel meisjes weten blijkbaar ook niet hoe een condoom aangebracht moet worden. Dikwijls sperren ze het condoom heel ver open, zo ter breedte van een mastodont-lul en laten hem dan over de schacht dichtklappen. Velen weten blijkbaar ook niet dat de lucht uit het tuitje moet genepen worden.
    Zou er wat te verdienen zijn met een cursus "condoom aanbrengen" te organiseren in de clubs en bordelen ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. #103
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Veel meisjes weten blijkbaar ook niet hoe een condoom aangebracht moet worden. Dikwijls sperren ze het condoom heel ver open, zo ter breedte van een mastodont-lul en laten hem dan over de schacht dichtklappen. Velen weten blijkbaar ook niet dat de lucht uit het tuitje moet genepen worden.
    Zou er wat te verdienen zijn met een cursus "condoom aanbrengen" te organiseren in de clubs en bordelen ?
    en daar gaat het inderdaad op zeker fout! slechts weinigen rollen het ding af zoals het bedoeld is. helaas.

    Ik haal net voordat ik klaarkom altijd uit voorzorg mijn pik uit de dame, mocht het ding toch ongemerkt stuk zijn dan zit zij in ieder geval niet met een hoeveelheid sperma in haar vagina te kijken.

  5. #104
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Veel meisjes weten blijkbaar ook niet hoe een condoom aangebracht moet worden. Dikwijls sperren ze het condoom heel ver open, zo ter breedte van een mastodont-lul en laten hem dan over de schacht dichtklappen. Velen weten blijkbaar ook niet dat de lucht uit het tuitje moet genepen worden.
    Zou er wat te verdienen zijn met een cursus "condoom aanbrengen" te organiseren in de clubs en bordelen ?
    Met het mondje, bedoel je?

  6. Onderstaande 2 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 9 januari 2014),too slow ( 9 januari 2014)

  7. #105
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Veel meisjes weten blijkbaar ook niet hoe een condoom aangebracht moet worden. Dikwijls sperren ze het condoom heel ver open, zo ter breedte van een mastodont-lul en laten hem dan over de schacht dichtklappen. Velen weten blijkbaar ook niet dat de lucht uit het tuitje moet genepen worden.
    Zou er wat te verdienen zijn met een cursus "condoom aanbrengen" te organiseren in de clubs en bordelen ?
    Zou geen overbodige luxe zijn. Sommige dames zetten het condoom op de top van je eikel en beginnen dan met afrollen. De voorhuid is dan al naar achteren en blokkeert als het ware het verder afrollen. Er wordt dan getracht nog harder af te rollen alsof ze een paling aan het stropen zijn waardoor je voorhuid nog verder naar achteren wordt getrokken. Zeer pijnlijke aangelegenheid. Dus kiezen sommigen er voor om de methode toe te passen die Sofaking beschrijft met als gevolg een echte peniskletser.

  8. #106
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    maar als ze het condoom over de voorhuid rollen dan kun je het gevoel tijdens de seks ook wel op je buik schrijven.... Het condoom moet rechtstreeks op de eikel worden aangebracht anders kun je net zo goed in het luchtledige neuken.....

  9. #107
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Pfff....zoals sofaking het beschrijft heb ik ook vaak genoeg met de dames meegemaakt. Ik heb dan de neiging om zelf het rubbertje er om heen te doen. Maar ja.. dan kunnen de dames zich beledigd voelen (althans de meeste), en dan kan je een goede sessie (voor mij vaak in een partytreff) wel vergeten. Zijn er ijsberen die sowiezo zelf altijd het rubbertje voor de penetratie erom doen in een club? En hoe reageren de dames daar op?

  10. #108
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pummie Bekijk bericht
    Pfff....zoals sofaking het beschrijft heb ik ook vaak genoeg met de dames meegemaakt. Ik heb dan de neiging om zelf het rubbertje er om heen te doen. Maar ja.. dan kunnen de dames zich beledigd voelen (althans de meeste), en dan kan je een goede sessie (voor mij vaak in een partytreff) wel vergeten. Zijn er ijsberen die sowiezo zelf altijd het rubbertje voor de penetratie erom doen in een club? En hoe reageren de dames daar op?
    ik laat ze maar begaan, ben het inmiddels zo zat om me ermee te bemoeien want de uitkomst is in meer dan 50% van de gevallen dat ik neuk, toch hetzelfde. Ein geplatzter gummi!
    Kut vooral ook voor die meisjes, maar je went eraan............................................. .........
    it is all in a day of fucking.

  11. #109
    Geregistreerd
    11 oktober 2014
    Last Online
    3 januari 2015 @ 23:33
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Ja doe al 10 jaar niks anders

  12. #110
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Destijds met mijn vrouw, vaste vriendinnen en losse scharrels: quasi altijd.

    In het P6 wereldje: onbewust (kapotte condoom) een keer of 10, bewust (in het heetst van de strijd of gewoon omdat de klik met de betrokken meid zoooo goed was) met 7 verschillende meiden. Ik zal NZC in de P6 wereld nooit bewust opzoeken, maar soms laat ik het wel gebeuren. Ach 7 meiden op zovele honderden meiden. Zo slecht doe ik het nog niet. Ik heb btw nog nooit een soa opgelopen door te neuken zonder condoom. Maar wat niet is...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  13. #111
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Met losse scharrels heb je meer risico dan bij een dvp die zich regelmatig laat controleren beste Kanariepiet.
    Risicovol zijnbwel de dvps die het frequent bij verschillende klanten voorstellen

  14. #112
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Met losse scharrels heb je meer risico dan bij een dvp die zich regelmatig laat controleren beste Kanariepiet.
    Risicovol zijnbwel de dvps die het frequent bij verschillende klanten voorstellen
    En hoe zit het dan met dvp's die het daadwerkelijk nauwelijks praktiseren zonder maar dit bij wijze van hoge uitzondering 1 maal toelieten bij een drager van de meest vreselijke en eenvoudig overdraagbare soa's? Waardoor ze besmet is geraakt maar door jouw definitie uitgesloten wordt als risico meid? Zelf relativeert dit meidje ook natuurlijk, ja het was maar 1x dus de kans dat ik wat opgelopen heb is minimaal, dus laat de test maar achterwege...
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  15. #113
    Geregistreerd
    16 september 2012
    Last Online
    11 januari 2015 @ 21:14
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Jazeker en de laatste 5 jaar zelfs bewust.
    Alhoewel ik probeer om de tegenpartij wat in te schatten, neem ik het risico erbij en heb totnogtoe nooit iets opgelopen.

  16. #114
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Met losse scharrels heb je meer risico dan bij een dvp die zich regelmatig laat controleren beste Kanariepiet.
    Risicovol zijnbwel de dvps die het frequent bij verschillende klanten voorstellen
    Maar laat de dvp zich wel regelmatig controleren? Zeggen dat ze zich regelmatig laten controleren is eenvoudig. Één keer in de vijf jaar laten controleren is al regelmatig...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    alle extra’s inclusief om over het ao nog maar te zwijgen. Ook met de controle wordt de hand gelicht. Sinds de opening nog geen dokter binnen geweest.
    ik ben niet bekend met AO clubs of dames die het openlijk aanbieden. Wel met verhalen over en van club en raamdames dat het met de controles waar clubs en laufhausen goede show mee maken veelal achterwege blijven. De quote van NLNU is daar maar een klein voorbeeldje van.

    Ik wil hier overigens niet oordelen over de heren ijsberen en dvp die 'm er wel eens zonder in laten floepen. Dat moet ieder voor zichzelf bepalen.

  17. #115
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    In wandelland nog nooit zonder, ja lang geleden één keertje, dacht ik dattie tijdens 't gas geven was uitgefloept (voelde plots lekker(der)), maar na de crash boom bang bleek dat de stam was bloot gekomen, maar de kruin nog veilig zat.
    Ik zou het persoonlijk nooit doen, maar toen ik die keer van hierboven dacht dattie uit was, ben ik ook niet gestopt met rijden om de gordel weer aan te gespen...

    Thuis niet, met vriendinnen vaak (meestal) ook niet en zo heb ik laatst een probleem gehad... en 't bizarre is dat ik niet weet hoe ik er aan gekomen ben. De vriendin waar ik toen iets mee had gehad, heeft zich op mijn aanraden uitvoerig laten testen en blanco resultaat.
    Thuis ben ik quasi geheelonthouder dus dat kon ook niet.

    Eenieder doet gewoon zijn zin,
    Maar de Crash Boom Banger gaat er nergens meer bloot in!

    Gegroet,
    M.
    Bruine beer

  18. #116
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Uit principe neuk ik niet meer zonder condoom, ik heb er wel een mooie dochter aan overgehouden. Het was een weekend met een dame die ik kon vanuit een vereniging. Begin 20 jaar en net als in clubs ben je op mijn leeftijd zeer vereerd met iedere aandacht die je krijgt. In clubs gaat het om de beurs, maar toch.

    Deze dame zag volwassener en ouder uit dan haar leeftijd deed vermoeden, de leeftijd die ik niet wist en ik schatte haar rond de dertig. Een paar keer op de club iets gedronken en de laatste keren lekker gekust na een borrel. Nu had ik via Social Deal een weekendje Rome voor 2 personen gekocht, dit als geschenk voor mijn zoon en zijn vriendin. Maar helaas raakte die verkering uit en vroeg ik Fleur (fake naam, maar wel typisch voor een hockey meisje) om mee te gaan. Deze had er wel zin in en zo kwamen we dus samen in een hotel kamer uit. Koffers nog niet uitgepakt of ze had mijn hand al in haar broekje.

    Samen douchen en dit weekend alleen maar uit het hotel voor het avond eten, de rest van de tijd alleen maar geneukt (seks gehad). Zonder condoom, volgens haar was ze aan de pil, en iedere keer gewoon in haar klaargekomen. Alleen bij de eerste van de dag op haar lichaam gespoten, om te laten zien dat er nog wat uit de ouwe pijp komt.

    Na het weekend was ook het seizoen voorbij en raakte onze "relatie" in een slop. Ik was toch te oud en daardoor het leeftijdsverschil een probleem voor onze omgeving. Maar 3 maanden later kwam ze met het blijde bericht en ik als goede kersverse vader deed het juiste. Ik trouwde niet met haar, maar betaal wel alle normale kosten voor mijn kroost.

    Het verbaasd me wel hoe vaak ik niet door dames wordt gevraagd of het met of zonder moet. Eventueel met bijbetaling, maar het gebeurd gewoon in clubs. Ook weet ik van IJsberen dat ze het doen, ze vragen het zelf aan de dame en ik schat dat zeker de helft geen bezwaar heeft. Komen ook in hun klaar, het zogenaamde afvullen of aftanken (niet verwisselen met de thanks die Wijze Grijze graag heeft). Sinds ik dat weet bef ik nooit meer in een club.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Mr.IJsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 januari 2015),CCR5d32 (12 januari 2015),rmjhexe (12 januari 2015)

  20. #117
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    als je het opzoekt vind je neuken zonder condoom, ik zoek het niet op en ben het 1 of 2 keer tegengekomen, dat een dame riep duw hem er zo maar in.., ik mijd deze dames, maar helemaal mijden is lastig, want er zijn er denk ik heel weinig die het niet eens zonder hebben gedaan.., maar de notoire AO dames mijd ik of ik spuit met liefde hun mondje vol...en neuk dan maar niet of heel kalm, geen zin in kapotte condooms bij dergelijke dames...

  21. #118
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.IJsbeer Bekijk bericht
    Het verbaasd me wel hoe vaak ik niet door dames wordt gevraagd of het met of zonder moet. Eventueel met bijbetaling, maar het gebeurd gewoon in clubs.
    Het werd me nog nooit verbaal voorgesteld, (heeft wellicht met mijn lelijke kop te maken, er moest maar eens een klein Masseurke van komen) maar heb er zonder woorden al wel heel dicht bij gezeten en maakte me dan in gedachten telkens de opmerking; "als ik nu ga duwen vindt ze het vast niet eens erg." Toch maar niet!

    Een maat van me heeft het wel eens gehad, dame haalde hem er uit, rubbertje er af en zei geil en zwoel; "kom, we gaan wat spelen". Toen hij dan finaal was klaargekomen, was ze verbaasd, vond ze dat niet prettig (boos) en liep ze als een speer de kamer uit om te gaan douchen. Terwijl hij zoiets had van; "Tja?!?!".
    Hij is ze dan later gaan betalen + excuses en ze verzocht hem om het niemand te vertellen en al zeker niet aan de clubleiding...

    Als ze mij er barrevoets inlaten, indien ik dat überhaupt zelf al zou willen; lijkt het me niet onlogisch om ze ook "af te vullen". Tenzij je eens zin hebt om een supergeil smoeltje, tietjes, strak buikje of strak kontje te sprietsen, maar dat kan sowieso, zonder dat je naakt de donkere, enge tunnel in moet.

    M
    Laatst gewijzigd door masseurke; 12 januari 2015 om 13:59
    Bruine beer

  22. #119
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Het werd me nog nooit verbaal voorgesteld, heeft wellicht met mijn lelijke kop te maken.
    Dat zie je verkeerd, je bent niet lelijk genoeg! Dacht je dat ik naar de hoeren ging omdat ik zo knap ben?

  23. #120
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard



    Vooral lekker doen NZC in saunaland, wees er maar trots op!!!!!

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  24. #121
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht


    Vooral lekker doen NZC in saunaland, wees er maar trots op!!!!!

    Foto uit eigen archief :D

  25. #122
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:38
    Berichten
    404
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    141 in 104 posts

    Standaard

    nooit zonder condoom gedaan, 1x wel condoom gescheurd.

  26. #123
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    28 december 2016 @ 11:25
    Berichten
    53
    Discussies
    0
    Thanks
    586
    Thanked
    144 in 33 posts

    Standaard

    Hier ook alleen maar met condoom hoewel het mij ook een keer is overkomen jaren geleden in het Spijkerkwartier met een donkere d.v.p,ik voelde dat hij knapte maar was al zover dat ik dacht so what en doorging toen zij voelde dat ik in haar spot sprong ze geschrokken van het bed en ik baalde achteraf ook wel want heb toch een Vrouw thuis zitten dus wel een paar dagen in de rats gezeten maar toch goed afgelopen dus voor de rest altijd met condoom,wat ik nog wel onveilig doe dat is beffen(mijn enigste verslaving) en ik weet dat dit eigenlijk niet kan als je een vaste relatie hebt die thuis zit maar kan er niet vanaf blijven.

  27. Onderstaande leden hebben Liefhebberrob24 bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (18 januari 2015)

  28. #124
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Last Online
    22 maart 2024 @ 11:46
    Locatie
    Niederlande
    Berichten
    238
    Discussies
    5
    Thanks
    216
    Thanked
    370 in 54 posts

    Standaard

    Nog nooit zonder geneukt al is de verleiding groot bij een lekkere dame. Te bang op er iets aan over te houden.

  29. #125
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Ik ben in veel clubs geweest, best vaak en al 10-tallen jaren, maar het is mij maar één keer aangeboden om het zonder te doen en dat was een paar maanden geleden. Ga vaak naar Thailand en de Filipijnen en daar heb ik meestal en vrouwtje de hele nacht of nog langer en dan doe ik het wel vaak zonder. Weet wel dat het een groot risico is maar ja.

 

 
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

  FKK Artemis 468*60