Bekijk resultaten enquête: Neukte jij al eens zonder condoom?

Aantal stemmers
287. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Een keer floepte hij er per ongeluk in

    12 4,18%
  • Meer dan een keer floepte hij er al per ongeluk in

    8 2,79%
  • Zij zat op mij en hij zat er ineens in vooraleer ik er erg in had

    22 7,67%
  • Zij zat op mij en hij zat er plots in maar ik vroeg direct een condoom

    3 1,05%
  • Een keer maar enkel met mijn favoriete meid die het niet standaard toelaat

    15 5,23%
  • Al meer dan een keer maar enkel met mijn favoriete meiden die het normaal niet toelaten

    37 12,89%
  • Nog nooit maar soms is het beslist moeilijk om mijn principe NMC te handhaven

    21 7,32%
  • ik betaal er extra voor en zoek het op (als het mag van de dame, doe ik het)

    22 7,67%
  • ik betaalde er een keer extra voor omdat de dame aandrong, ik bezweek aan mijn principe NMC

    0 0%
  • meerdere keren betaalde ik extra, de dame wou het zo graag, ik bezweek aan mijn principe NMC

    3 1,05%
  • nog nooit heb ik NZC gedaan en ik zal dat nooit doen, van z’n leven niet

    90 31,36%
  • het gebeurde wel eens in het heetst van de strijd

    54 18,82%
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 164
  1. #51
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    De enige vrouw met wie ik NZC is mijn eigen vrouw.

    In de betaalde liefde heb ik nog nooit NZC gedaan.
    En tot mijn grote verbazing lees ik dat het toch vaker voorkomt dan ik dacht, en dat motiveert me alleen maar om ook in de toekomst NMC te blijven doen.

    Enerzijds vind ik NMC veiliger in verband met mogelijke besmettingen.
    Anderzijds is het ook properder voor de dame, en de volgende klant. Ik lig niet graag te soppen in ..... , of de dame te beffen, en dan ....bah ik moet er niet aan denken...

    Verder is het ook een kwestie van respect, zowel naar dames als collega-ijsberen toe. Ja, "respect" is ook zo'n woord dat hier veelvuldig opgeschreven wordt, maar als ik in de clubs kom, is het toch iets waar ik weinig van merk. Maar dat is dan weer een ander topic.


    Saruman
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 augustus 2009 om 10:20 Reden: veiligheid aangepast
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  2. #52
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    en dat motiveert me alleen maar om ook in de toekomst NZC te blijven doen.

    Enerzijds vind ik NZC veiliger in verband met mogelijke besmettingen.
    Je bedoelt hier waarschijnlijk NMC Saruman

  3. #53
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Je bedoelt hier waarschijnlijk NMC Saruman
    Oeps .. inderdaad




    Note W2 : Oeps aangepast
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  4. #54
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Tja...is wel eens gebeurt dat ik bij een dvp zonder neukte....moet er dan wel bij zeggen dat ik altijd met condoom begonnen ben....2 keer was de condoom geknapt zonder dat ik erg in had.....En....waar ik dan helemaal niks van snap..is `t me wel eens gebeurt(een keer of 3, 4) dat de condoom er af gegleden was tijdens de seks. En dat terwijl die dingen eigenlijk altijd een beetje knellen. Misschien binnenste buiten aangebracht door de dame....ik weet het niet. Kun je gaan vissen om dat condoom uit de dame van je keuze te krijgen

    Rolly

  5. #55
    Dingo Gast

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
    .....En....waar ik dan helemaal niks van snap..is `t me wel eens gebeurt(een keer of 3, 4) dat de condoom er af gegleden was tijdens de seks.
    Condoom is misschien 2 maal gebruikt. ;

    D.

  6. #56
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    Ik lig niet graag te soppen in ..... , of de dame te beffen, en dan ....bah ik moet er niet aan denken...
    Wat tongzoenen betreft, je moet er niet aan denken hoeveel ze vóór jou al heeft gehad
    En beffen moet je gewoon niet doen, een dame beffen die diezelfde dag door 10 anderen urenlang is gebeft, ik moet er niet aan denken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
    En....waar ik dan helemaal niks van snap..is `t me wel eens gebeurt(een keer of 3, 4) dat de condoom er af gegleden was tijdens de seks. En dat terwijl die dingen eigenlijk altijd een beetje knellen. Misschien binnenste buiten aangebracht door de dame....ik weet het niet.
    Puur natuurkundig. In een droog poesje kun je de condoom met je leuter induwen maar niet uittrekken
    Het betekent dus alleen maar dat de dames niet voldoende nat worden van je, je bent te vrouwonvriendelijk waarschijnlijk

  7. #57
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Uit de voorlopige enquette resultaten kun je al voorzichtig concluderen dat er één favoriete dame is die 12 vaste klanten heeft

  8. #58
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wat tongzoenen betreft, je moet er niet aan denken hoeveel ze vóór jou al heeft gehad
    Sperma is gezond. Er zitten anti-depressivia in, stoffen die je humeur in positieve zin beïnvloeden, net als in chocolade. Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden.

    [ In een recente studie aan de State University van New York in Albany is gebleken dat semen kan werken als antidepressiva. Vrouwen in deze studie die seks hadden zonder condoom vertoonden minder tekenen van depressie dan vrouwen die condooms gebruikten of geen seks hadden. Semen bevat immers zink, calcium, kalium, fructose en proteïnen.

    “Deze data zijn consisent met de mogelijkheid dat semen depressieve symptomen zou tegenwerken. Er is bewijs dat toont dat de vagina een aantal componenten van het sperma absorbeert, die na enkele uren kunnen worden gedetecteerd in het bloed. ]

    Hoe krijg je nu jouw partner zover dat zij [of hij] het met smaak doorslikt?

    Het kan zijn dat ze het ooit vies heeft gevonden en daarna nooit meer heeft willen doen, of ze vind jouw sperma niet lekker. Dat moet je dus uit vinden door het haar te vragen.


    De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
    Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
    Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
    Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie. :wink:

    bron:http://www.seks-coach.nl/sperma-slikken.html
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  9. #59
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Sperma is gezond. Er zitten anti-depressivia in, stoffen die je humeur in positieve zin beïnvloeden, net als in chocolade. Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden.
    Dank je voor de info. Leuk gespreksstof met een dame alvorens je haar gaat .

  10. #60
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dank je voor de info. Leuk gespreksstof met een dame alvorens je haar gaat .
    Kan jij dat allemaal uitleggen in het Duits ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. #61
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Kan jij dat allemaal uitleggen in het Duits ?
    En ook in het frans, engels, spaans, nederlands, 3 woorden roemeens, 5 woorden pools...............en zo nodig in gebarentaal

  12. #62
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dingo Bekijk bericht
    Condoom is misschien 2 maal gebruikt. ;

    D.
    nope...nada..niks van.....rechtstreeks uit de gesloten verpakking aangebracht.


    Rolly

  13. #63
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
    nope...nada..niks van.....rechtstreeks uit de gesloten verpakking aangebracht.


    Rolly
    Misschien waren ze in China verpakt ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  14. #64
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Daumen hoch

    Heren, beren,

    Wat een prachtige informatieve bijdrage van onze Timjava !!
    Ik heb het aandachtig bestudeerd en het is dan ook een ideale manier om af te vallen want om die paar calorieen sperma uit te stoten kost het maken van een gemiddeld nummertje de meneer toch een flink aantal kilocalorieen, geen idee hoeveel hoor.

    Tevens deed Timjava nog keurig aan bronvermelding, het lijkt wel een wetenschapper, keurig. Daarin vond ik nog een tip die ook voor ieder vrouw zeker de moeite waard is om te weten:

    TIP: Als je het echt niet door wil slikken kan je het ook langs je kin laten druipen en het zo uitspugen, ziet er geil uit...en het daarna over je lichaam, je borsten of je gezicht uitsmeren, want het is ook nog eens de beste creme voor heel je lichaam. Kan geen dure fles “bathcreme” tegenop!

    Ik vind een FT of een spermadouche over (borsten van) de dame de beste redenen om het laatste stukje zonder condoom af te maken. Heerlijk vanmorgen nog gedaan met mijn poke-sex-monster, kwam tot onder haar oksels

    Groet, Foots

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Sperma is gezond. Er zitten anti-depressivia in, stoffen die je humeur in positieve zin beïnvloeden, net als in chocolade. Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden.

    [ In een recente studie aan de State University van New York in Albany is gebleken dat semen kan werken als antidepressiva. Vrouwen in deze studie die seks hadden zonder condoom vertoonden minder tekenen van depressie dan vrouwen die condooms gebruikten of geen seks hadden. Semen bevat immers zink, calcium, kalium, fructose en proteïnen.

    “Deze data zijn consisent met de mogelijkheid dat semen depressieve symptomen zou tegenwerken. Er is bewijs dat toont dat de vagina een aantal componenten van het sperma absorbeert, die na enkele uren kunnen worden gedetecteerd in het bloed. ]

    Hoe krijg je nu jouw partner zover dat zij [of hij] het met smaak doorslikt?

    Het kan zijn dat ze het ooit vies heeft gevonden en daarna nooit meer heeft willen doen, of ze vind jouw sperma niet lekker. Dat moet je dus uit vinden door het haar te vragen.


    De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
    Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
    Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
    Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie. :wink:

    bron:http://www.seks-coach.nl/sperma-slikken.html
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  15. #65
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Misschien waren ze in China verpakt ?
    snap m niet...grap?

    Rolly

  16. #66
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
    snap m niet...grap?

    Rolly
    En toch is het WERELDHUMOR
    Gelezen, Jünther? Kort, bondig, gevat, humoristisch, to the point, niet overdreven, kortom: een kaartje PSR graag

    erpee

  17. #67
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En toch is het WERELDHUMOR
    Gelezen, Jünther? Kort, bondig, gevat, humoristisch, to the point, niet overdreven, kortom: een kaartje PSR graag

    erpee
    .

    "De jury is geenszins onder de indruk", werd op droge toon medegedeeld.
    September begint slecht.

    RPL: concentreer je liever op je patentaanvraag voor je gyrosschotel
    Altijd op zoek naar honing

  18. #68
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    We schrijven begin tachtiger jaren, ik was toen een heel klein ijsbeertje, begon net met wankele pasjes te wandelen, en kende alleen de raamprostitutie. Ook toen was condoomgebruik toch al vrij standaard. In die tijd is het me twee keer gebeurd dat de dame hem er zonder blikken of blozen introk. Het zal ca. 1983 geweest zijn dat er voor het eerst berichten in de pers kwamen over een nieuwe ziekte, aids.
    In het begin werd dat nog afgedaan als een homokwaal, maar in '84/'85 werd duidelijk dat het toch wel degelijk ook in de heterowereld binnendrong.
    Dit sloeg echt in als een bom, de schrik zat er goed in. Ik dacht even dat ik toen al uitgewandeld was. Gelukkig bleek dat noglangniet het geval te zijn. Verdere studies toonden nl. aan dat het allemaal wel meeviel, mits je het 'veilig' deed.
    De opluchting was groot, en ik heb me er tot op de dag van vandaag aan gehouden.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  19. #69
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    tjee meer als 60% dus wel eens zonder..... creepy constatering....

  20. #70
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard zondes

    Ik heb deze enquête gestart. Over mezelf heb ik het echter nog niet gehad. Laten we dat dan maar eens doen.

    Ja, ik hoor tot de 75 % ijsberen die het al wel eens gedaan heeft zonder condoom.

    * Heel lang geleden in de beginjaren negentig. Meteen de beginjaren van mijn wandelcarrière. Toen vonden contacten nog veelal plaats via boekskes zoals Lipstick. Zo kwam ik in contact met een dame die erg graag naar parenclubs ging. Ik wou best met haar meegaan. Ik sprak af bij haar thuis (haar man was er ook). Hij wist dus van haar escapades. We vertrokken na de nodige afspraken. Eerst met de wagen van Vlaams-Brabant naar Antwerpen. Naar het Wijnegem shoppingcenter. Onderweg in de auto gebeurden er al kleine seksuele handelingen. Na wat shoppen en nadat ik voor haar een sporttenuetje had gekocht, gingen we daar wat drinken en een muffin eten. Tot zover het betaalde gedeelte. Voor de seks zelf wou ze niet betaald worden. Stilaan werd het tijd om te vertrekken naar een parenclub in Oost-Vlaanderen. Daar hebben we een tijd doorgebracht. In de HWP met haar maar daar gingen we snel uit omdat ze overal handen voelde. Zij was dan ook razend knap, de overige vrouwen daar minder knap en al wat ouder. Aan de bar mekaar wat getongzoend en op andere manieren mekaar verleid. Uiteindelijk kozen we voor een neukhutje met kijkgaten in de wanden. We hadden afgesproken dat ik haar wel voor mij alleen wilde en niet van plan was om haar te delen (lees: groepseks met meerdere mannen en haar hebben). Voor haar was het de doodnormaalste zaak om te neuken zonder condoom. In die tijd wist ik al wel van aids. Op mijn gemak was ik dus lang niet helemaal. Dan nog die handen, die andere mannen die stonden te loeren…. Mijn eerste parenclubervaring viel niet zo mee. Ik heb enkel maar wat met mijn halfstijve lul tegen haar kutje bezig geweest, dat kletsnat was. Ik had een leuke avond met haar maar gezien de omstandigheden alom (eerste parenclubbelevenis, het feit dat zij enkel zonder condoom wou neuken…) kwam het niet tot neuken. Mijn hoofd zat te vol gedachten.
    Met haar sprak ik later nooit meer af omdat ik tegen neuken zonder condoom was en ben.

    * De tweede keer was ongeveer 15 jaar later. In een saunaclub. In mijn 2,5 jaar dat ik saunaclubs bezoek heb ik al wel wat dames ontmoet waarmee het bijzonder klikt(e). Met vele van die dames bleef de goede tijd samen veilig verlopen. Zowel zij als ik waren strikt tegen neuken zonder condoom. In enkele gevallen verliep het na lange tijd anders, hoewel ik compleet tegen neuken zonder condoom ben.

    De derde keer dat ik met één van mijn vriendinnetjes weer op kamer ging, waren we beiden zo super geil dat we allebei eigenlijk (bij manier van spreken) al nat waren van voor we de kamer nog maar bereikt hadden. Na het (bijna) uitscheuren van onze weinige omhulsels om onze lijven begonnen we meteen met droogneuken. Droogneuken terwijl zij kletsnat was en ik voorvocht produceerde. Achteraf bekeken (na het kameren) kon ik niet duidelijk stellen hoever een en ander precies zat. Moest hij er daadwerkelijk ingezeten hebben zou ik het wel weten dus dat was het niet. Ik weet echter wel dat droogneuken terwijl je beide niet meer droog bent maar een klein trapje lager is qua risico dan neuken zonder condoom.

    Een heleboel sessies later. Zij begon mij op een gegeven moment te berijden en ging lekker te keer. Net als die derde keer dat ik met haar ging kameren was ze heerlijk nat en was mijn elfde vinger ook heel erg geil. Ik bedacht dat ze wel de nodige attentie aan de dag zou leggen om te zorgen dat hij er niet zou in floepen. Dat was niet zo. Ineens reed ze hem er gewoon in. Mijn verstand zat op dit moment niet in mijn balzakken en het was dus maar een kwestie van enkele seconden. Geloof het of niet maar ik vroeg toen doodleuk om het verder te beleven maar dan met condoom.

    Nog een andere keer weer hetzelfde scenario, in het begin dan toch. Zij deed het werk weer. Zij was weer nat en ik was heel geil. Wat enkele sessies geleden gebeurde terwijl ze mij bereed, wou ik nu niet weer laten gebeuren. Voor alle zekerheid kantelde ik ze speels van mij af. Veiligheid eerst, dacht ik erover.

    De laatste sessie die ik met haar had kwam ik klaar zonder condoom maar dan terwijl zij met haar benen open lag op haar buik. Het bleef dus beperkt tot een witte douche over haar geslachtsdelen.

    * Ik had meerdere vriendinnetjes en tussen het vorige gebeuren door had ik ook nog eens een hele toffe speelse geile sessie met een ander vriendinnetje in een andere club. Zowel zij als ik hadden het er al enige keren over gehad dat neuken zonder condoom een taboe was. Not done!! Toch vroeg ik me sessie na sessie af of hetgeen wij deden eigenlijk al niet té ver gaan was. Bijna elke sessie droogneukten we terwijl zij al lang niet meer droog was. Het moest er eens van komen, kan je bijna zeggen. Ineens floepte hij er in. Weer maar enkele seconden. We waren er allebei van overtuigd dat zoiets niet kon en we waren er duidelijk beiden erg van verschoten.

    * Nog in een andere club met nog een andere dame gebeurde het volgende. Hetgeen toen gebeurde was écht fout van mij. Op een avondlaat zat ik in deze club en had ik nog geen enkele sessie gedaan, hoewel ik er al van in de late voormiddag was. Altijd was er wel iets, ik vond mijn gading niet…. Plots maak ik kennis met een dame en het klikte meteen super. Ook op kamer. Zij behoort tot de weinige meiden waar ik mij opperbest mee voel. Zij behoort met andere woorden tot de weinige meiden in een club die een geweldige gfe kunnen combineren met pse en daarbij ook nog spontaan zijn en graag lachen. De eerste sessie liet ze me al verstaan dat ze ook neukt zonder condoom, mits er extra centen op tafel komen. De klik was zó groot… toch hield ik de boot af.
    De volgende keer dat ik in die club was, was zij er ook weer. Het leek bijna een vanzelfsprekendheid dat ik weer met haar op kamer ging. Ze begon weer over neuken zonder condoom. Iets dat ze enkel en alleen deed bij de klanten waar ze een leuke klik mee had, vertelde ze me. Later hoorde ik hier en daar dat dit nog klopt ook. Dat doet natuurlijk niets af ter zake. Neuken zonder blijft not done, ook al zegt ze dat ze haar veelvuldig en telkens nadat ze heeft geneukt zonder condoom laat testen. Een test is relatief, gezien de incubatieperiode van ongeveer zes weken. Echter op dat moment, ze deed het op een moment dat ik super geil was, kon ik niet meer waarmaken wat ik totnogtoe wel kon waarmaken. Dit maal was mijn verstand in mijn ballen verdwenen. Ik zei haar nog wel dat ik niet wou neuken zonder condoom maar door hare praat dat ze niets had en het lang niet met alleman deed en omdat ze zelf probeerde hoe ver ze kon gaan, wanneer ik zou breken van geiligheid, neukten we toen zonder condoom. Of ik me daar nu zo lekker bij voelde. Nee. Ik denk dat ik nog nooit zo snel, na zo weinig penetraties, ben klaargekomen in mijn gehele leven. Om te preciseren zei ik haar nog dat ik op het punt was om te komen. Ook dat kon geen kwaad. Ze nam de pil. Is neuken zonder condoom dan zoveel leuker. Ik ondervond dat niet. Misschien is het wel zoals pijpen zonder condoom. Als het goed is, is het goed, anders is het slecht. Met andere woorden: ik heb al betere pijpbeurten gehad met condoom dan sommige zonder. Mijn neukbeurten waren hoe dan ook zo goed als altijd beter met condoom dan nu. De grote oorzaak hiervan was bij mij dat ik aan het neuken was terwijl er toch nog ergens een duiveltje in mijn holle hersenruimte (op dat moment) kwam zeggen dat ik goed fout bezig was. Misschien zullen er dus wel mannen zijn die stellen dat neuken zonder condoom veel prettiger is dan met. Het grote voordeel van neuken zonder condoom is dat het allemaal vanzelf gaat. Hij floept er in wanneer het hem het beste uitkomt. Er is dus geen moment van een half minuut dat het spel even onderbroken wordt. Om het condoom te pakken er erover te schuiven. Dit is, toegegeven, zalig!! Dit is natuurlijk niets in vergelijking met het risico dat je neemt om het HIV-virus op te lopen.

    Uiteraard was ik achteraf kwaad op mezelf. Wat deed ik nu?! Waar zat mijn verstand!? Het was best bang afwachten. Gerust was ik nooit. Tot op het moment dat ik (na maar liefst 7 lange weken) de uitslag kreeg van de HIV-test (en me meteen ook laten screnen op andere soa’s). Gelukkig negatief. Geen soa’s, geen HIV-besmetting.

    Ik had haar eigenlijk bewust heel die tijd vermeden, dus ook veiligheidshalve die club. Ik besefte dat zij druk op mij zou kunnen uitoefenen om te neuken zonder condoom op een moment dat ik geil en zwak ben. Ik besefte ook dat een volgende keer met haar neuken zonder condoom weeral een pak moeilijker zou worden. Het is een beetje als met een klein kind. Als je één keer ja hebt gezegd, is het wel héél erg moeilijk om hetzelfde volgende keer te weigeren. Dit besefte ik dus maar al te goed. Toch geraakte ik de eerstvolgende keer dat ik in die club kwam met haar op kamer. Ze kwam direct op het taboeonderwerp. Ik was nog niet super geil en kon dus makkelijk aan haar laten weten dat ik vorige keer een grote stommiteit had begaan en vandaag dus absoluut niet wou neuken zonder condoom. Ze vroeg me of ik iets had opgelopen. Ik zei dat ik gelukkig niets had, dat ik me had laten testen. Daarop zei ze dat ik nu wel moest geloven dat ze de waarheid spreekt als ze zegt dat ze niets heeft. Bla, bla, bla… ze had niets de laatste keer dat ze zich liet testen!! Hoewel ik haar duidelijk had laten verstaan dat ik het niet meer wil zonder condoom begon ze mij toch weer uit te testen op het moment dat ze mij aan het berijden was. Ze haalde al haar verleidingstrucs boven op het moment dat mijn verstand weer veel te diep was gezakt. Toch zei ik haar: “nee”. En nog eens. Haar trukendoos bevatte nog meer trucs. Ineens was het weer zo ver. Ik had toen haar van me af kunnen duwen en kwaad kunnen worden maar liet het toch maar gebeuren. Deze keer voelde het lekker aan en zat ik minder in mijn hoofd met wat voor risico ik aan het nemen was dan vorige keer. Dit kwam allicht door het feit dat ik vorige keer niets had opgelopen. Natuurlijk… verkeerde redenatie. Deze keer sprong ze van me af net voor ik kwam. Ze was de avond er voor haar pil vergeten, zei ze me.
    Sindsdien, door allerlei redenen, haar niet meer getroffen. De eerstvolgende keer dat ik haar tref, ga ik waarschijnlijk niet met haar op kamer. Als ze mij toch zo ver krijgt, zal er zeker en vast niet nog eens geneukt worden zonder condoom. Zeker weten, deze keer!! Ik geloof écht waar mezelf.

    * Weeral in een andere club, weeral een andere dame. We waren lekker aan het dollen en droogneuken. Ineens zei de dame dat ik hem er niet zonder condoom mocht insteken. Alsof ik het anders zou gewild hebben. Het toppunt van al was dat zij een kleine 5’ later zo bezig was dat ik haar eigenlijk hetzelfde had moeten zeggen. Door het standje had ik maar weinig controle over wat zou gebeuren. Er werd niet geneukt zonder condoom.
    Meerdere keren ging ik met deze dame op kamer omdat het weer zo significant geweldig was. De voorlaatste keer dat ik met haar op kamer was geweest, fluisterde ze mij nog iets toe wanneer ik vertrok uit de club. Ze beloofde dat het volgende keer zonder bijbetaling zonder condoom mocht. De volgende keer dat ik met haar op kamer ging werd er niet geneukt zonder condoom. Ik vertelde haar lief maar duidelijk dat ze een andere manier zal moeten vinden om mij trachten uitsluitend voor haar te winnen in die club.

    Hiermee komen we tot een ander heikel punt. Waarom wil een dame in een saunaclub het al wel eens zonder condoom doen? In het SKW of waar ook in Vlaanderen of Nederland bespeur je dit nauwelijks. In de clubs komt het veel frequenter voor, leert mijn ervaring.
    Volgens mij zullen er een heleboel redenen kunnen gevonden worden maar zijn er twee heel belangrijke redenen namelijk 1) Klantenbinding (jou dat net ietsjes meer willen geven, er voor willen zorgen dat jij denkt een belangrijke klant van haar te zijn, dat je zou denken dat jij wat beter bent dan haar andere klanten). In deze situatie krijg je het er als het ware gratis bovenop. 2) Geldgewin. Verduidelijking hoeft niet. Ze neemt grote risico’s omdat ze in haar hoofd al vele briefjes van 50 euro ziet zweven en ze door haar verschrikkelijke situatie snel veel geld nodig heeft.

    Na de debacles die ik dus enkele keren meegemaakt heb, weet ik nu wel heel erg zeker dat ik nooit meer zal neuken zonder condoom als er moet bijbetaald worden. Naar mijn persoonlijk aanvoelen ligt hier het risico dat je iets opraapt nog een stuk hoger dan wanneer je neukt zonder condoom met een dame waarmee de klik zeer bijzonder en innig is. Mijn bedoeling is trouwens om nooit meer te neuken zonder condoom bij betaalde seks. Ook niet met mijn vriendinnetjesdames. Want wees gerust, deze vriendinnetjes zeggen dat ze dit enkel bij jou doen maar dat is gewoonweg een leugen. Dat ik echter nooit meer eens een keertje zal neuken zonder condoom met een vriendinnetje durf ik echter niet zo plechtig te beloven. Als het vlees zwak is…. Ik zal er nooit het initiatief toe nemen (wat ik overigens ook nooit deed) en zal het steeds in eerste instantie afwijzen en (liefst) volhouden. Jawel!!!

    Twee derde van de ijsbeertjes deed het al wel eens zonder condoom. Niet iedereen komt er natuurlijk voor uit. Gezien de ernstige ziekte die je er mee kan opdoen, blijft het natuurlijk not done. De kans is klein (hoe klein ga ik me niet over uitspreken) dat je besmet geraakt maar het gaat hier over een zeer ernstige ziekte zodat het mijns inziens veel verstandiger is om het risico tot nul te herleiden. De kans is klein. Ik zou het ook nog anders kunnen uitdrukken. De kans dat je niet besmet bent geraakt bij het neuken zonder condoom is nog steeds veel groter dan de kans dat je wel besmet bent geraakt. Dit is echter gezien de ernst van de ziekte geen optie om het dan toch maar zonder te doen.

    Even over droogneuken. Ik ga hier niets willen bewijzen maar durf toch hardop te denken dat van de 1/3 beren die (naar eigen zeggen) nog nooit neukten zonder condoom toch wel al aan droogneuken deden, terwijl hij en zij eigenlijk niet meer droog waren. Laten we maar nemen dat als we dit bij neuken zonder condoom rekenen dat nog maar amper 10 % van de beren nog niet aan neuken zonder deed, als het al niet veel minder is.

    Pijpen zonder condoom dan. In principe is dit ongevaarlijk voor het oplopen van het HIV-virus, tenzij… je vrouwelijke partner aftjes of andere mondwonden heeft. Van jezelf weet (voel) je dit, van je partner weet je dat niet. Tja en bloed en voorvocht en je stelt je eveneens bloot aan het risico op oplopen van het HIV-virus. Minder erg qua ziekte is herpes aan de mond maar ik ken minimaal twee dames die lekker aan tongzoenen deden terwijl ze herpes aan de mond hadden. Ze trachtten dat dan te camoufleren met schmink. Eens je dit hebt is dat wel voor je hele leven. Het is bovendien zeer zeer besmettelijk en bijna een garantie op doorgave als je er gevoelig voor bent. Hoe zit dat dan naar je kinderen toe, als je die hebt. Geef je je zoon of dochter dan maar nooit meer een kus? Ik wil eigenlijk maar zeggen dat een dame jou niet altijd eerlijk zal zeggen dat ze vandaag niet pijpt zonder condoom omdat ze een mondwonde heeft.

    Conclusie van de verhalen: een nulrisico bestaat niet als DVP en hoerenloper om besmet te geraken met het HIV-virus. Tenzij je jezelf drooglegt voor de rest van je leven. Neuken met condoom is een must.
    Toch wil ik nog een kleine kanttekening maken bij heel dit verhaal. De mannen en vrouwen die buitenom de betaalde sekswereld elk weekend een of twee one night standjes hebben, waarbij doorgaans zonder condoom wordt geneukt, is daar het risico op het opdoen van het HIV-virus niet ongeveer gelijk als met een DVP. Ik ben daarom evenzeer tegenstander van neuken zonder condoom buiten het betaalde sekswereldje. Een je een relatie met iemand hebt, moet je er natuurlijk van uit gaan dat als je beide een test liet doen dat je dan mekaar kunt vertrouwen én ook dat is geen zekerheid maar waar is het leven dat wel?

    Nog even: de keren dat ik zonder condoom neukte was dat niet op mijn aangeven (wel met mijn –zwijgende- toestemming, helaas) en mijn idee is om dit nooit meer te doen, in wat voor situatie ook.

    De voornaamste reden dat ik dit hier neergeschreven heb is om andere beertjes te laten weten dat in de juiste situatie het niet altijd even makkelijk is om neuken zonder condoom niet te laten voorvallen. Ik vertelde graag hoe het tot stand kwam en wat er zoals door mijn hoofd ging. Ik hoop hiermee sommige andere beren te helpen, dat ze even stilstaan bij het feit dat hoe zeer je ook tegen neuken zonder condoom bent, het toch wel eens zou kunnen voorvallen. Ongewild maar toch in zekere zin gewild.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #71
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    @seksenfun

    Ik had wel verwacht dat iemand eens zou reageren ,maar kennelijk is het stuk te lang
    Ik heb sterk het vermoeden dat jij jouw NZC-escapades tracht goed te praten door misbruik te maken van statistieken Ik hoop echter dat jij in het heetst van de strijd toch je gezond verstand laat zege vieren. En anders moet dupke maar jouw regenjasje vooraf aandoen

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #72
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    [SIZE=3][FONT=Times New Roman]Na de debacles die ik dus enkele keren meegemaakt heb, weet ik nu wel heel erg zeker dat ik nooit meer zal neuken zonder condoom als er moet bijbetaald worden.
    Ik had vooral reactie verwacht op het vet/cursief gedeelte (vermoedelijk is niet iedereen zover geraakt).

    Indien je écht overtuigd bent dat NZC not-done is in een club, dan had je beter een punt geplaatst na het woord 'condoom'.


    Zo, toch nog een reactie Willem
    Cancel my subscription to the ressurection...

  23. #73
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht

    Indien je écht overtuigd bent dat NZC not-done is in een club
    Hij is dus niet overtuigd, denkt dat NZC met een dame en ervoor betalen te risicorijk is maar bij een favoriete Dame "gratis" dan wil hij het lagere risico wel "af en toe" lopen.

    Waarom blijft onduidelijk ? Tenzij hij de Dame geloofd dat hij de uitzondering is! Volgens mij betaald hij die favoriete Dame ook regelmatig! en mag de Dame er redelijkerwijs van uitgaan dat hij haar vaker bezoekt (= extra geld !!)



    Misbruik van statistieken ?? Hier op dit forum zou best 90% van de veelschrijvers NZC ,zoals seksenfun denkt. Maar dat kun je niet vertalen naar alle ijsberen.

    Ook de vergelijking met reallife wordt gemaakt.

    De statistieken laten zien dat vrouwen in reallife meer sexpartners hebben dan in het verleden , maar de aantallen zijn klein ,onvergelijkbaar met een Pay6-dame.
    En zoals seksenfun prachtig beschrijft hij neukt in dezelfde periode meerdere favoriete Dames gelijktijdig (zonder condoom).
    Dus een Pay6-dame neukt niet alleen veel meer mannen (zonder) ,ook die mannen neuken in hetzelfde tijdvak veel meer Dames (zonder)!!

    Een geheel ander risicoprofiel als in real-life , daarnaast wordt in reallife ook wel eens met condoom geneukt ,zeker bij one-night-stands. maar liefst 80% wil het veilig doen, 25% doet het ook veilig.

    Een Dame (of club!) die op alle taboeloos-forums wordt aangeprezen zal een cumulatie van risico's geven vooral doordat er mannen komen die gelijktijdig (altijd?) NZC. Als seksenfun dat bedoelt met hoger risico bij "betalen voor NZC" heeft hij waarschijnlijk gelijk. Hoewel als hij alleen maar kijkt naar HIV, zucht ....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik hoop hiermee sommige andere beren te helpen, dat ze even stilstaan bij het feit dat hoe zeer je ook tegen neuken zonder condoom bent, het toch wel eens zou kunnen voorvallen.
    Het gebeurt vanuit droogneuken wat "natneuken" zou moeten heten, Zoals je zelf vermeld is het risico hiervan bijna net zo groot als NZC. Zou je niet het droogneuken moeten opgeven?
    Laatst gewijzigd door paul22; 4 november 2009 om 16:28

  24. #74
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht


    ...
    Waarom wil een dame in een saunaclub het al wel eens zonder condoom doen? ...


    Geen idee, geen enkele dame heeft me dit aangeboden en ik heb er nooit naar gevraagd. Ook niet dames met wie ik (heel) vaak naar de kamer ging.

    Dames doen dit omdat ze onder druk gezet worden, of uit klantenbinding. Dus als wij beren ze niet onder druk zetten zal het al minder vaak gebeuren. En we kunnen ook nee zeggen in die gevallen dat het aangeboden wordt...

    Twee derde van de ijsbeertjes deed het al wel eens zonder condoom. Niet iedereen komt er natuurlijk voor uit.
    ...
    Hoe kom je aan die 2/3 als niet iedereen er voor uitkomt?

    Ik bewonder je openhartigheid. Maar niet de risico's die jij en de clubdames nemen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  25. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

    De voornaamste reden dat ik dit hier neergeschreven heb is om andere beertjes te laten weten dat in de juiste situatie het niet altijd even makkelijk is om neuken zonder condoom niet te laten voorvallen. Ik vertelde graag hoe het tot stand kwam en wat er zoals door mijn hoofd ging. Ik hoop hiermee sommige andere beren te helpen, dat ze even stilstaan bij het feit dat hoe zeer je ook tegen neuken zonder condoom bent, het toch wel eens zou kunnen voorvallen. Ongewild maar toch in zekere zin gewild.
    Een heel lang verhaal om tot de conclusie te komen dat nzc eigenlijk wel OK en begrijpelijk is???

    Als je het echt niet wilt doe je het gewoon niet en als het wel wilt doe je het dus wel.

    De manier waarop jij met de resultaten van de enquete omgaat doet me denken aan deze kwoot,

    "Lies, damned lies, and statistics"
    Waarom? De vraagstelling is vrij tendentieus. Er zijn 12 mogelijke antwoorden waarvan 11 bijna allen nzc bijna goed praten.

    Er is maar 1 optie om neen te zeggen (overigens het antwoord met veruit het hoogste percentage) maar die is weer zo sterk geformuleerd nl.

    "nog nooit heb ik NZC gedaan en ik zal dat nooit doen, van z’n leven niet "

    Dat ik me goed kan voorstellen dat als je nog nooit nzc hebt gedaan je dat antwoord niet aan zal vinken, wie kan dat 100 procent garanderen dat ie het van zijn leven nooit zal doen en los daarvan je zult maar nog van plan zijn kinderen te willen krijgen!

    Kortom de verzameling van mogelijke antwoorden dekt niet alle opties af en de nzc optie is oververtegenwoordigd los daarvan is het maar de vraag hoe representatief de enquete is voor de ijsberenpopulatie.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60