Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1144
  1. #151
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dat lage risico geldt in Nederland en andere westerse landen. In Oekraïne, Brazilie en verscheidene afrikaanse landen is de kans aanzienlijk groter (in de vele saunaclubs zijn deze nationaliteiten overigens ook goed vertegenwoordigd). De reden dat in westerse landen het risico om met een hiv besmette persoon seks te hebben laag is heeft te maken met de massale voorlichting en het veilig vrijen waardoor relatief weinig mensen besmet worden. Zodra veel mensen onveilig vrijen met wisselende partners dan wordt dit huidige lage risico verleden tijd.
    Daarop voortbordurend en het overigens helemaal met je eens zijnde. Voorlichting over Safe Sex is minder geworden de laatste paar jaren, dat geldt hier maar nog meer relevanter zeker voor landen waar veel club dames vandaan komen. Vaak is daar van voorlichting dan ook helemaal geen sprake meer.

    Bij veel dames is er geen of onvoldoende besef wat de impact van nzc is. Je kunt je ook afvragen in hoeverre bij dames die in een club werken sprake is van een vrije wilsbeschikking cq. bewuste keuzes die ze maken.

    Betrouwbare cijfers over verspreiding van SOA en HIV bij Oostblokdames die in een club werken en klaarblijkelijk nzc praktiseren heb ik niet. Sterker nog wil ik ook helemaal niet weten, laat staan dat een discussie hier over opportuun is.

    Als je Russische Roulette wilt spelen is het wel opportuun je in kansen te verdiepen. Een Club is geen plaats om dat spel te spelen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Gondolas9 (11 mei 2011),Megaboob (10 mei 2011),wooley (11 mei 2011)

  3. #152
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    NZC is altijd gevaarlijk of het nu met een vrouw uit een club is uit nederland of een van de vele roemeense babes in de saunaclubs..
    een mooi voorbeeld is een neef van mij die 25 jaar geleden het voor de eerste keer deed en hepatites C opliep.
    het was met een meisje van zijn school en ze was pas 16 jaar oud...net als hij.
    hij is er bijna aan tenonder gegaan en moet tot vandaag nog medicijnen gebruiken en kan nog steeds andere mensen besmetten.

    Ik probeer er altijd op te letten dat het condoom er goed om zit maar het is mij vroeger wel vaker overkomen dat de dames er zo opstapten.....
    Gelukkig zijn de dames tegenwoordig wijzer geworden...en ik ook.
    De Riesen-Eisbear...

  4. #153
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dat lage risico geldt in Nederland en andere westerse landen. In Oekraïne, Brazilie en verscheidene afrikaanse landen is de kans aanzienlijk groter (in de vele saunaclubs zijn deze nationaliteiten overigens ook goed vertegenwoordigd).
    Nationaliteit doet er niet toe, de besmettingskans bij het neuken met een hivbesmet persoon uit Nederland, Roemenie, Brazilië of Timboektoetoe ligt even hoog.
    De kans dat je het met een besmet persoon doet ligt wel hoger afhankelijk van land tot land.

    Voor het overige ben ik akkoord.
    Pain is weakness leaving the brain !

  5. #154
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Als je Russische Roulette wilt spelen is het wel opportuun je in kansen te verdiepen. Een Club is geen plaats om dat spel te spelen.
    Misschien wel goed hier iets over kansberekening te zeggen.
    Stel je hebt een kans van 1 op 1000 op besmetting.
    Dat houdt in dat je iedere keer een kans hebt van 1 op 1000 dat je iets oploopt.
    Het betekent niet dat je na 999 keer schieten iets oploopt.
    Het kan ook zijn dat je de eerste keer al pech hebt.
    Helaas zijn er voorbeelden van mensen die al tijdens hun eerste contact iets opliepen.

    Afgezien van de statistische kans moet je wel een rund zijn om gezien de risico's met
    het blanke sabel te gaan strijden.

  6. #155
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    En er is mij ook nog nooit door een dame voorgesteld om NMC te doen, niet gratis en niet tegen extra betaling. Dus ook dat zal minder vaak voorkomen dan alle reacties suggereren.
    NMC = Neuken MET condoom :D NZC is zonder

  7. #156
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Wat vluchten hier weer veel ijsberen weg met feitjes, cijfertjes, weetjes, kansberekeningen en rationalisaties in hun betoog en eindigend met een veilig en geaccepteerd waardeoordeel. Ik gooi het voor een gemak even op een hoop: "NZC = slecht, NZC = fout, moreel verwerpelijk. Het is Russisch roulette, je bent een rund als je dat doet, je bent dom als je het zonder doet." Wat een passieve gemakzucht om je te verschuilen achter wetenswaardigheden en prietpraat. Oké, ik weet het. Ik heb ooit een "Topic" aangemaakt over feiten en cijfers. Je kunt dus zeggen: "BS, kijk naar je eigen cijfer-fetish". Goed! Punt gescoord, 1-0 voor jou. Ik mag liever lezen wat JIJ op de kamer doet of lig je dan ook je kansberekening en staartdelingen te maken. Economen en statistici willen graag geloven dat mensen volgens rationele principes handelen maar de eerste de beste auto- of schoenenverkoper weten dat een koop vaak op irrationele gronden wordt beloten, "Doe mij de rooie maar". Zeg ik trouwens ook weleens in een saunaclub!

    Ik zet een bedankje onder SenF zijn betoog. Als ik consequent was had ik dat ook moeten doen onder de berichten van .357Magnum, megaboob, Jansen en misschien nog een paar omdat ze over hun ervaringen schrijven en tegelijkertijd hun goede voornemens op hun zwakheden toetsen (misschien zou ik ook wel als. . .) Een "Thanks" dus voor het delen van hun ervaring. Die percentages en cijfers geloof ik wel. Bovendien kan ik ze opzoeken. jammergenoeg kan ik nog steeds niet stiekem of openlijk meekijken op de kamer. Hoewel, dat laatste kan wel maar zal me veel geld gaan kosten en wie leent zich om voor een glurende BS een dame eens stevig door te neuken? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de pratijk, naar de zwakheden van de ijsbeer als hij zijn gloeiend hete snikkel naar een nog hetere vulva voelt glijden ("Hij gleed er vanzelf in!!!"). Dat is eigenlijk mijn punt. De belasting tillen, door rood licht rijden, een brood stelen, 200 scheuren om zo snel mogelijk bij je favo club te komen allemaal fout, strafbaar en verboden. Ik weet het. Toch gebeurt het. Waarom? Je vrouw en kinderen stelselmatig besodemieteren door hoeren te neuken, 30 euro betalen om een crackhoer te neuken (mét condoom) op de Vulkanstrasse (zonder kan ook maar dan kost 't meer) of die topman die 1 miljoen opstrijkt (volgens arbeidsovereenkomst) terwijl het bedrijf naar de kloten gaat. Moreel verwerpelijk maar ook dat gebeurt. Ik zoek geen gelijk of gelijkgestemden, ik zoek naar ijsberen die iets soortgelijks hebben meegemaakt als ik. Of die weleens voor de poorten van de hemel hebben gestaan en toch beloten om de rug te rechten en diezelfde uitnodigende poort de rug toe te keren.

    trouwens, hoe zit het met de winstkansen van een partijtje "Russisch Roulette"? Laten we de inzet op 1 miljoen zetten!!! Wie waagt?
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 11 mei 2011 om 23:24

  8. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama (12 september 2011),NikXXX (12 mei 2011)

  9. #157
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Leuk geschreven BS, maar je hebt mij nog niet overtuigt NZC te gaan doen maar als het jouw ding wel is ga lekker je gang.
    de hoeren lusten er wel pap van

  10. #158
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Om gullie alvast even uit de droom te helpen.. de meeste meiden hebben een vriend waar ze het zonder mee doen.. Nzc doen ze dus bijna allemaal mits the feeling is right.. dus die statistieken kun je aan de boom hangen die zeggen alleen maar dat je dom genoeg bent om een rationele verklaring voor het gedrag van een vrouw te zoeken. Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan.. slechts weinigen zullen dat ooit toegeven.. Iedere club heeft een paar vrouwen die het zonder doen.. net als dat iedere club van een beetje stand een masseur heeft..

    Wat is nou jullie punt, het enige wat ik zie is een aantal beren die proberen het risico in te schatten, dat ze lopen om een druiper of erger op te lopen.. Of zichzelf wijs te maken dat hun meissie dat toch zeker niet zou doen..

    Onzin.. het zijn allemaal hoeren.. binnen of buiten de club ze naaien je toch.. en dat is nou precies wat wij willen,.. genaaid worden..

  11. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Admin (12 mei 2011)

  12. #159
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Om gullie alvast even uit de droom te helpen.. de meeste meiden hebben een vriend waar ze het zonder mee doen.. Nzc doen ze dus bijna allemaal mits the feeling is right.. dus die statistieken kun je aan de boom hangen die zeggen alleen maar dat je dom genoeg bent om een rationele verklaring voor het gedrag van een vrouw te zoeken. Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan.. slechts weinigen zullen dat ooit toegeven.. Iedere club heeft een paar vrouwen die het zonder doen.. net als dat iedere club van een beetje stand een masseur heeft..

    Wat is nou jullie punt, het enige wat ik zie is een aantal beren die proberen het risico in te schatten, dat ze lopen om een druiper of erger op te lopen.. Of zichzelf wijs te maken dat hun meissie dat toch zeker niet zou doen..

    Onzin.. het zijn allemaal hoeren.. binnen of buiten de club ze naaien je toch.. en dat is nou precies wat wij willen,.. genaaid worden..
    Heren ijsberen leest dit goed want de kleine FLIPPER heeft de stier weer eens bij de horens gevat en precies verteld wat er gebeurt in iedere club met elke ijsbeer en dvp,zelfs FLIPPER doet 'savonds wanneer hij de tv aanzet geen vuilnis zak om zijn tv en hij is ook een aanhanger van de paus in rome net zoals ik en de rest van de ijsberen die zo schijnheilig zijn op dit forum

  13. #160
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Om gullie alvast even uit de droom te helpen.. de meeste meiden hebben een vriend waar ze het zonder mee doen.. Nzc doen ze dus bijna allemaal mits the feeling is right.. dus die statistieken kun je aan de boom hangen die zeggen alleen maar dat je dom genoeg bent om een rationele verklaring voor het gedrag van een vrouw te zoeken. Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan.. slechts weinigen zullen dat ooit toegeven.. Iedere club heeft een paar vrouwen die het zonder doen.. net als dat iedere club van een beetje stand een masseur heeft..

    Wat is nou jullie punt, het enige wat ik zie is een aantal beren die proberen het risico in te schatten, dat ze lopen om een druiper of erger op te lopen.. Of zichzelf wijs te maken dat hun meissie dat toch zeker niet zou doen..


    Onzin.. het zijn allemaal hoeren.. binnen of buiten de club ze naaien je toch.. en dat is nou precies wat wij willen,.. genaaid worden..

    zo is het flipper
    de hoeren lusten er wel pap van

  14. #161
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Leuk geschreven BS, maar je hebt mij nog niet overtuigt NZC te gaan doen maar als het jouw ding wel is ga lekker je gang.
    Je snapt er dus niks van. Voor de duidelijkheid zal ik dit keer afzien van een lang en smeuïg verhaal.

    NZC is NIET mijn ding. Ik propageer NZC NIET maar het is wel iets wat ik heb meegemaakt en dat heb ik op geschreven. "That's it".

  15. #162
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan
    Misschien dat dat bijna alle ijsberen iets overdreven is maar toen ik een hele tijd geleden een enquête opgesteld had over wie al eens zonder condoom geneukt had, was het resultaat (anoniem dus) op zijn minst bijzonder te noemen. Ik ben even te lui om de bewuste enquête op te zoeken en te linken (de mods zijn daarvoor) maar ik geloof dat daar uit kwam dat tussen 1/3 en de helft van de beren het al eens zonder had gedaan :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #163
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Misschien dat dat bijna alle ijsberen iets overdreven is maar toen ik een hele tijd geleden een enquête opgesteld had over wie al eens zonder condoom geneukt had, was het resultaat (anoniem dus) op zijn minst bijzonder te noemen. Ik ben even te lui om de bewuste enquête op te zoeken en te linken (de mods zijn daarvoor) maar ik geloof dat daar uit kwam dat tussen 1/3 en de helft van de beren het al eens zonder had gedaan :wink:.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...zonder-condoom

  17. #164
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Last Online
    26 november 2011 @ 17:11
    Berichten
    227
    Discussies
    11
    Thanks
    14
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Het enige wat ik zonder condoom doe is trekken.
    Ik neem aan dat daar geen gevaar in schuilt

  18. #165
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Icebear Two Bekijk bericht
    Het enige wat ik zonder condoom doe is trekken.
    Ik neem aan dat daar geen gevaar in schuilt
    Pissen mag ook zonder
    de hoeren lusten er wel pap van

  19. #166
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Natuurlijk heb je kans op HIV op te lopen bij NZC. De kansberekening is waardeloos omdat het een gemiddelde betreft. De kans is groter dan 1/300 als de dame in kwestie in de eerste 6 weken na besmetting zit. De kans is véél kleiner dan 1/300 de periode daarna. De kansberekening wordt nog kleiner als je afweegt. Neem je een meid die pas begint in de club, 18 jaar is en Afrikaanse dan mag je de kansen wat hoger inschatten. Als je het énkel met je vriendinnetje in de club doet, die al jaren in de club werkt en waarvan je weet dat ze niet de helft van de tijd vermoeid is of er slecht uitziet enz, verlaag je weer je risicokansen. Komt het "vanzelf" is er ook allicht minder mis dan wanneer de dame vraagt om er voor bij te betalen. De "bijbetaaldame" zal het met iedereen zonder doen, die betaalt. In het andere geval zal de dame zich beperken tot de heren die trouwe klant zijn en waar ze een bijzondere klik mee heeft.

    Alles is ook relatief te noemen. Als je HIV oploopt, moet je leren leven met een gestructureerd leven maar je wordt wel 100 jaar. Als je morgen de club verlaat en een vrachtwagenchauffeur die in slaap gevallen is walst je plat, ben je dood of rij je voor je leven in een rolstoel. Dan kies ik toch voor de medicatie :wink: .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #167
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Icebear Two Bekijk bericht
    Het enige wat ik zonder condoom doe is trekken.
    Ik neem aan dat daar geen gevaar in schuilt
    Wel eerst je hand wassen.
    I drown by the flood of your beauty.

  21. #168
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Beginnen we weer met cijfers... op de 600 (daar zal ik wel zo bijna aan zitten)heb ik er 2 zonder geneukt..beiden vriendinnetjes ook buiten de club..
    dus,.. dan zou ik er nog 598x1200=717600 moeten neuken om echt in de risico groep te vallen.. klopt da?.. ik zit nu op 75 per jaar (door een onstuimige eerste 2 jaar maar vooruit!.)

    717600/75=9568 jaar... Nou als het zover is ben ik blij dat ik de pijp uit ga!...

  22. #169
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    dus,.. dan zou ik er nog 598x1200=717600 moeten neuken om echt in de risico groep te vallen.. klopt da?
    Nee da klop nie.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #170
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    volgens mij willen veel beren reken om zichzelf moet in te praten, maar iedereen moet het voor zichzelf afwegen. Maar ook je vrouw thuis kan vreemdgaan en jou besmetten.
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. #171
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Maar ook je vrouw thuis kan vreemdgaan en jou besmetten.
    Daarom moet je het zelf veilig doen, dan kun je je vrouw betrappen

  25. #172
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch !!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    .... Maar ook je vrouw thuis kan vreemdgaan en jou besmetten.
    Het vreemdgaan van vrouwen is een facet wat hier nog (niet echt) aan de orde geweest is, maar wel degelijk speelt!
    De andere sexe heeft ook haar eigen verborgen wereld, dus ook met de risico's van besmetting.

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  26. #173
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Daarom moet je het zelf veilig doen, dan kun je je vrouw betrappen
    dat veilig doen doe ik al heel mijn wandelcarriere, hoewel het best ooit lastig geweest is. Tot nu toe heeft mijn verstand het nog steeds gewonnen.
    de hoeren lusten er wel pap van

  27. #174
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    De rationale die mogelijk nzc rechtvaardigt kan en mag nooit een statistisch argument zijn. Bottom-line heeft het natuurlijk wel degelijk te maken met een bepaald normen en waarden patroon dat je voor je zelf hebt bepaald (maar anderen niet op moet leggen).
    Of je daar altijd consequent naar handelt is een tweede. Er zijn al vele redenen hier genoemd waarom je het niet zou moeten doen. Een werkelijk legitieme reden waarom je het wel zou moeten doen kan ik niet vinden.

    Dames zullen het nooit vrijwillig aanbieden. Dat gebeurt uit onwetenheid, vanuit een zwakke positie, vanuit de nood cq. dwang geld te moeten verdienen en niet in de laatste plaats de vraag van beren die er bewust naar op zoek zijn.
    Ik stel de argumenten bewust maar wat zwart/wit voor voor de helderheid! Dat het voorkomt is een feit. Om te voorkomen dat het van kwaad naar erger gaat zouden beren meer moeten nadenken waar ze mee bezig zijn om te voorkomen dat het van kwaad naar erger gaat.

    Over statistiek gesproken. Betrouwbare data ontbreekt en is ook niet relevant. Alsof een beer uit gaat rekenen wat de kans is na 235 bezoeken aan Dames met een verschillend risico profiel wat dan de besmettings kans is??
    Wat is de kans dat als je 8 maal met een dobbelsteen gooit je exact 2 maal een 6 gooit? Dat bedoel ik dus, laten we statistiek buiten de discussie houden.

    Admin

  28. #175
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Oh dan werkt de wet van de grote getallen niet altijd
    de hoeren lusten er wel pap van

 

 
Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60