Pagina 5 van 46 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1144
  1. #101
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    @citroen

    Wat ik mis in je verhaal is een je verplaatsen in die jonge meiden.
    Doen ze dat vrijwillig , heb je niet de neiging om ze te waarschuwen, wordt je er niet somber van dat je weet dat ze voor die paar rotcentjes deze risikos nemen, denk je daar nooit aan, zelfs niet als je Fori je vriendinnetje noemt..er dus enige sympathie is.

    Is het met dit in je achterhoofd gewoon bussiness as usuall.

    Er zit een sterke morele kant aan ao, omdat er het hiv risiko is. Het vergelijken met andere soa risiko is niet relevant aangezien hiv van een totaal andere orde is en de konsequenties veel ernstiger.

    Hoe je tot de konklusie komt dat het geen ao tent is, snap ik niet, wordt ook niet gesteund door de feiten.

    @egon
    Ja het is heel gebruikelijk in dtsl. Idioot dat de overheid die alles regelt de zwakke positie van de sexwerkers in deze niet afdekt met een verbod.

  2. #102
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag @ karelclosecontrol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht

    @egon
    Ja het is heel gebruikelijk in dtsl. Idioot dat de overheid die alles regelt de zwakke positie van de sexwerkers in deze niet afdekt met een verbod.
    wer soll denn das kontrollieren ?
    und: wir leben ja auch nicht in einem totalitairen Staat. Ein jeder hat doch die persönliche Freiheit zu entscheiden über die Art und Weise wie er sich umbringt.
    Die meisten Frauen tun es sowieso garantiert nicht freiwillig. Die bekommen von ihren "Freunden", "Chauffeuren" oder auch "Managern" eben die Auflage ein bestimmtes Soll an Einnahmen zu erreichen.
    So tun sie also in ihrer Not eben all diese "Dinge" um durch den zu erwartenden Aufpreis ihr Tagessoll zu erfüllen.
    Leider, leider ist dies so.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  3. #103
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    heb je niet de neiging om ze te waarschuwen
    Ik heb gemerkt dat dit onderwerp of überhaupt het onderwerp waarom ze voor dit beroep gekozen(???) hebben zich niet echt leent voor een gesprek met handen en voeten met meisjes die het duits of engels onvoldoende machtig zijn. Dan volgt al snel een schouderophalen en gaan ze over tot de orde van de dag. Soms lukt het wel eens om wat persoonlijker onderwerpen met een dame te bespreken, dan blijkt mij dat ze het toch best wel vaak doen voor het bouwen van een financieel fundament om hun kind een beter leven te geven. Het is dan voor mij niet voor te stellen hoe intens laag de levensstandaard in hun Heimat is dat ze daar dus kennelijk alles voor over hebben om dat te ontvluchten, maar dan sta ik dus wel met een bek vol tanden...

    En dan iets off-topicer: buiten het circuit vrijt de helft van de jongvolwassenen in NL met wisselende contacten onveilig (google maar eens). Dus even los van de gedachte dat deze groep wat minder risico loopt omdat het niet hun dagelijkse bezigheid met de mate van wisselende contacten zoals het voor de dames in een club is, geeft het wel te denken dat het besef van risico en gevaar (niet alleen persoonlijk maar ook voor de omgeving) kennelijk op een laag peil staat. Ik denk dus dat deze jongeren (maar ook onvoorzichtige volwassenen) pas verstandig worden als in de directe omgeving iemand aan AIDS sterft (of als ze voor de grap op youtube eens kijken wat er allemaal met je gebeurt als je door een SOA te pakken wordt genomen)...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    wordt je er niet somber van dat je weet dat ze voor die paar rotcentjes deze risikos nemen
    Het is natuurlijk lastig om de burden of the whole world op je schouders te nemen, dus somber is wellicht wat te sterk gesteld. Maar er zijn algemener gesteld best momenten dat ik me afvraag wat die (jonge, mooie) meiden bezielt om überhaupt voor een habbekrats de benen te spreiden voor die continue stroom aan lelijke oude mongers en dat vaak 7 dagen in de week van 11:00 uur tot 02:00 uur of nog later. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor hun lol doen (behoudens misschien een enkeling in Xanten, maar die is dan niet jong meer te noemen). En dan nog sterker: dat ze daarvoor hun baby of jonge kind(eren) in die Heimat achterlaten zodat die hun moeder maar een paar dagen in de twee maanden zien... Maar vervolgens draag ik bij aan de instandhouding van het fenomeen door toch af en toe naar een club te gaan. Dus wie ben ik...?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    Er zit een sterke morele kant aan ao, omdat er het hiv risiko is. Het vergelijken met andere soa risiko is niet relevant aangezien hiv van een totaal andere orde is en de konsequenties veel ernstiger.
    De morele kant is in mijn ogen ruimer dan HIV: ook van de syphilis sterf je als de behandeling uitblijft en van een "simpele" chlamydia kun je als meisje onvruchtbaar raken en dus een eventuele kinderwens in hun toekomst buiten het circuit ook op de buik schrijven. Dat zou ook best hard aan kunnen komen als ze zich dat in hun jonge jaren niet realiseren...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    Hoe je tot de konklusie komt dat het geen ao tent is, snap ik niet, wordt ook niet gesteund door de feiten.
    Mijn feiten zijn gebaseerd op mijn persoonlijke beobachtung dat het tijdens mijn bezoek niet aan de theke werd aangeboden, dat de website er geen aanwijzing toe geeft (unlike de zusterclubs) en dat in alle gevallen dat ik kamerde de meisjes automatisch een rubber paraat hadden. Verder heb ik een aanleiding het te geloven vanwege de reply van de club op de expliciete vraag zoals eerder deze draad reeds gepost is. Ik weet niet of jij er zelf al bent geweest en dus mogelijk beschikt over andere feiten?

    Cheerz!
    NC

  4. #104
    Geregistreerd
    12 november 2010
    Last Online
    30 maart 2018 @ 21:40
    Locatie
    Chuckytown
    Berichten
    311
    Discussies
    15
    Thanks
    817
    Thanked
    276 in 80 posts

    Unglücklich

    Zonder mijzelf in deze zeer gecompliceerde discussie te willen mengen, even een korte mededeling over de meisjes in Emmerich...

    Deze club bezocht, Noelcitroen hier even ontmoet.

    Dames deden allen, zonder dat ik daar om moest vragen, de bekende handelingen met condoom. Eén meisje deed pzc, de andere brachten het rubber aan voor ook maar in de buurt te komen van...
    Mijn gevoel zegt me dat hier in deze, op de dag van mijn bezoek overigens verder uitgestorven club, gesproken is over de discussie hier op dit en eventueel andere fora. Uitgebreider bericht zal ik nog trachten te posten.

    Groet, Chucky99...
    I'm a reborn Polarbear....

  5. #105
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    als er in die club gesproken is over met of zonder condoom en de mogelijke gevolgen, dan is dat winst....en moeten we alleen maar doorgaan met het bespreken van dit onderwerpt, los van de morele kant van het verhaal....wat mij betreft is sex zonder bescherming hetzelfde als een sigaret opsteken......over dat laatste bestaat aardig wat dwangneurose van de staat en haar ideeen over gezondheid,....zie de dwang die men toepaste op cafe's ..

  6. #106
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    364
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    516 in 74 posts

    Standaard

    Phea toch, ik had een wat meer volwassenere vergelijking van je verwacht.

    ALs je zo stom bent om een sigaret op te steken dan moet je dat zelf weten. Behalve dat het natuurlijk erg asociaal is in een omgeving waar ook anderen zitten. Boeren en ruften laten wort ook niet gewaardeerd en daar gaan de kleren van anderen niet van stinken.

    Door het niet gebruiken van een condoom breng je direct de gezondheid van een ander in gevaar. Misschien beargumenteer je dat die ander daar zelf voor kiest. Dat zou wel erg naïef zijn. De dames in kwestie worden er uiteindelijk door de klanten toe gedwongen. Als zij die service niet aanbieden en een collega wel dan zijn ze zonder werk, tenminste als de klant persee zonder wil.

    Laten we onze hobby behouden, laten we het veilig doen.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  7. #107
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    beste bart

    als je mijn eerdere stukken hebt gelezen dan is dat niet mijn opvatting over veilig vrijen , maar het is een redenering die ik doortrek...zowel sigarettenrook als virussen zorgen voor ziektes, de een wat sneller als de ander.natuurlijk moeten we verantwoordelijk zijn, maar je bent er samen bij en bij dwang is dat natuurlijk wat anders ..............jij stapt toch ook in jouw auto en geeft gas op de duitse snelweg.....ook daar heb je verantwoordelijkheid, maar eenider van ons kijkt niet raar op als je een keer brokken maakt....kortom doe je best om zowel de ander als je zelf te beschermen, maar dwing de ander niet...

  8. #108
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    13 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    364
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    516 in 74 posts

    Standaard

    Beste Phea,

    Ik ben blij dat je er net zo over denkt als ik. Ik ben alleen van mening dat diegene die meiden mijdt die met condoom werken die meiden er toe aanzet om ook zonder te gaan werken. Anders zijn zitten ze werkeloos toe te kijken.

    Met hard rijden en roken is dat anders.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  9. #109
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard Softe versie van de werkelijkheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bekijk bericht
    De dames in kwestie worden er uiteindelijk door de klanten toe gedwongen. Als zij die service niet aanbieden en een collega wel dan zijn ze zonder werk, tenminste als de klant persee zonder wil.

    Laten we onze hobby behouden, laten we het veilig doen.
    Een derde groep (buiten de DVP's en de IJsberen) in de discussie "Neuken zonder condoom" vergeten we allemaal. Dat zijn namelijk de pooiers (een netter woord vond ik even niet). Die lusten er namelijk ook wel pap van en laten de dames ongetwijfeld zaken doen die ze uit vrij wil liever niet zouden doen.

    Zo heb ik enige tijd geleden, zeer laat in de nacht met eigen ogen gezien hoe een tweetal (overdag wel nog vrolijke) dames na hun werktijd nog eens hardhandig genomen werden door hun ....ers en dat was allemaal zonder condoom (in alle vrouwelijke gaten).

    Heren IJsberen, jullie weten dus wie jullie is voorgegaan.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  10. #110
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Nu moet ik wel zeggen dat neuken zonder condoom wel een stuk lekkerder is dan neuken met condoom. Dat weet ik van mijn ex-vriendinnen (waar ik vanwege andere redenen gelukkig weer van af ben).

    Laatst was een clubdame waar ik tegenwoordig vaker mee kamer zeer enhousiast, wild en zelf ook bijzonder heet op de kamer (misschien was het gespeeld, maar dan kan ze wat mij betreft zo cumlaude slagen voor de Toneel Academie). Op een gegeven moment zat ze gepassioneerd op me te rijden zonder dat ik een condoom om had. Eigenlijk lag in toen een beetje verbaasd cq. verschrikt te kijken en dacht: "Wat doet die nu?". Dit was wel lekker, maar lag zeker niet in mijn bedoeling, dus ging ik maar eens snel kijken waar mijn lolly zich nu precies bevond.

    Dit zag ze natuurlijk en ze voegde er al snel aan toe: "Ik neuk niet zonder condoom". Raar maar waar, maar op de één of andere manier had ze mijn lolly gewoon tussen haar bilnaad geklemd en het leek erg veel op neuken zonder condoom. En dat toch veilig. Volgende keer dus weer met deze dame de kamer op. Maar dan wel een kamer met veel spiegels, want ik vraag me nog steeds af hoe ze dat nu precies deed (een flink achterwerk had ze namelijk niet)?
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  11. #111
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_NL Bekijk bericht
    Zo heb ik enige tijd geleden, zeer laat in de nacht met eigen ogen gezien hoe een tweetal (overdag wel nog vrolijke) dames na hun werktijd nog eens hardhandig genomen werden door hun ....ers en dat was allemaal zonder condoom (in alle vrouwelijke gaten).
    Vreemd.....stond je er naast dan of zo????
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  12. #112
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Vreemd.....stond je er naast dan of zo????
    Ja Rex, dat klopt. Ik stond er op maximaal twee meter vandaan en niet eventjes. Die personen schaamde zich totaal nergens voor. Ik was er zelf zeer verbaasd over dat dit zomaar gebeurde helemaal achter in een club. Helaas werd ik er niet geil van en al helemaal niet vrolijk.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  13. #113
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Gewoon neuken zonder is lekkerder en beter voor het milieu. Beren worden tog niet oud wanne. Sex drugs en veel heinekes.

  14. #114
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zo is dat joepie, geen probleem zolang jij maar niet in de clubs komt waar ik kom...en andere dames neukt die dat toelaten,geen probleem , maar laat mij aub de drugs rock en roll en soa's aan mij voorbij gaan, ook heiniken trouwens kutbier,geef mij maar een vlaams biertje.............

  15. #115
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Awel PHEA drinkt gij tog een palmke

  16. #116
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    of Jupiler
    de hoeren lusten er wel pap van

  17. #117
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Tsja, ik ben erg weinig online hier en lees nu pas dat mijn recensie kennelijk nogal wat stof heeft doen opwaaien. Ik heb enkel feitelijk weergegeven wat Flori mij vertelde over de betekenis van die groene en rode bandjes. Toen ik alles aanhoorde op het rode bankje en naderhand "really????" tegen haar zei, "sommeerde" zij mij meerdere malen om naar de leidinggevende van die dag -genaamd Errol- te gaan om mijn bandje om te ruilen voor een rode zodat ik, aldus Flori, haar zonder zou kunnen nemen. Wel apart dat ze kennelijk wel trouw aan dat bandjesprincipe is ( want controle of een dame dat AO gebeuren ook met een groen bandje toelaat is er op de kamerkes niet). Goed, heb die Errol toen het een en ander amicaal gevraagd en hij vertelde me dat de AO praktijken een week na de opening zal gaan beginnen tegen een meertarief van waarschijnlijk 39,00 euro, zei hij (over de prijs was nog discussie met de leiding). Hij beloofde me tevens dat wanneer dit gebeuren zou starten, dat de die dag aanwezige damens niet zouden worden ingeruild voor dikke zeugen. Dus kom binnenkort terug amigo, zei hij met een glimlachende big smile.

    Kun je maar zien wat 1 bericht blijkbaar totstand kan brengen met een daaropvolgende discussie die door clubleiding kennelijk aandachtig gevolg werd:





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    als er in die club gesproken is over met of zonder condoom en de mogelijke gevolgen, dan is dat winst....en moeten we alleen maar doorgaan met het bespreken van dit onderwerpt […]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chucky99 Bekijk bericht
    in Emmerich...
    Mijn gevoel zegt me dat hier in deze, op de dag van mijn bezoek overigens verder uitgestorven club, gesproken is over de discussie hier op dit en eventueel andere fora.
    Groet, Chucky99...
    Tuurlijk, wat dacht jij dan. Als men hier adverteerder is met tombola's en al, dan kun je er wel gif op nemen dat alles rondom hun zaak in de gaten wordt gehouden en, indien nodig, besproken wordt (vooral datgene wat mogelijkerwijze slecht voor de business is).

    Die e-mail v/d club dat er van AO geen sprake is (hat jemanden wohl verkehrt verstanden ja ja) is natuurlijk beantwoord met inachtneming van een naderhand totstandgekomen oekaze van het management. Anders denken zou dwaas zijn.

    Dat plaatje wat ik van de web-site heb geript en wat Wooley in deze thread ingebracht heeft is nu dan ook thans flink op de schop gegaan. AO is overal verwijderd bij meisjes zoals Flori, Ayna en anderen.

    Bovendien, het feit dat het nog niet heeft kunnen komen tot full blown AO praktijken in Emmerich, laat het risco van blootstelling aan soa's en HIV/Aids aldaar toentertijd natuurlijk onverlet. AO werd (zoals dat plaatje wat Wooley hier heeft ingebracht al aangeeft en zoals ook door anderen -aldus hem en Karelclosetrol- op andere Duitse sex fora al werd beschreven) in de zusterclubs gedaan waar ook de dames uit Emmerich de praktijk uit oefenden.

    Dat ze dat dan die eerste week or so niet in Emmerich deden, doet dan voor de evt. risico's niet ter zake.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noelcitroen Bekijk bericht

    Voor Emmerich dus terecht de constatering dat het geen AO-club is, however de dames die tussen de drie clubs circuleren doen daar wel aan. Het gevaar/risico is dus onverkort aanwezig...
    Noel heeft het dan ook juist geconstateerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noelcitroen Bekijk bericht
    Verder geredeneerd kom ik nog een zekere ambivalentie tegen: veel collega beren walgen van het idee van AO vanwege de (terechte) zorg voor de exponentiële SOA-overdracht. Toch zijn de meesten die ik in Duitsland sprak juist weer enorm gecharmeerd van het genoegen daar zonder rubber geblazen te worden. Neem hierbij in het achterhoofd dat dit door dames gedaan wordt die ook wel eens een FT o.i.d. toestaan, dan is vervolgens het risico op een aantal van de vervelende aandoeningen bijna net zo groot. Oftewel: ga je voor veilig, dan geen tongzoenen, beffen en FO!
    Guilty as charged.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik vind sowieso dat er veel te veel reclame is voor de, bedenkelijke, partytreffs/pauschalclubs, waar de meiden voor een paar euro met de benen wijd moeten liggen. Mja...in deze wereld draait het alleen om de €€€ , maar dat is weer een hele andere discussie dan waar dit draadje over gaat.
    Saunaclubs of dure bordelen hier in 'Dam zijn echt geen mindere boevenclubs dan goedkopere PC/PT. Dat men in bijv. een SC meer voor pussy betaald heeft enkel als consequentie dat de "zaakwaarnemers" meer uit jouw beursje meenemen dan bij een PC/PT. Ik heb persoonlijk minder zin om de snoepreisjes van deze heren naar Miami, Ibiza of andere hotspots te bekostigen: daar koop ik liever zelf een ticket van.

    Voor de rest kan ik mij vinden in het vurige pleidooi van heer Karelclostrol.

    Met vriendelijke groet,
    Cuties.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  18. Onderstaande leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    slushpuppy ( 9 april 2011)

  19. #118
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cuties Bekijk bericht
    Ik heb persoonlijk minder zin om de snoepreisjes van deze heren naar Miami, Ibiza of andere hotspots te bekostigen: daar koop ik liever zelf een ticket van.
    Zo denk ik er ook over "Cuties", dus volgende week maar even Miami aan doen

  20. #119
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard De boel gewoon omkeren.

    Het beste is om thuis met condoom te neuken

    Dan kan je je partner niet besmetten als je PZC en beffen doet laat staan NZC in de clubs.

  21. #120
    Geregistreerd
    22 april 2010
    Last Online
    15 mei 2023 @ 09:30
    Locatie
    Weert
    Berichten
    151
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Het beste is om thuis met condoom te neuken

    Dan kan je je partner niet besmetten als je PZC en beffen doet laat staan NZC in de clubs.
    Zo ist maar net, jij hebt het begrepen!

    Nog beter is het om thuis met je partner helemaal niet meer te neuken. Als ze wil zeg je gewoon: " verdomme, krijg ik me toch ineens een hoofdpijn....."
    Ik kan beter likken dan Lassie....

  22. #121
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik heb inderdaad al JAREN hoofdpijn.
    Sauna's helpen daar goed tegen heb ik ontdekt;
    kan het iedereen aan raden!

    Ook veel beter dan uit winkelen of zo .....


    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  23. #122
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Moeten wij mannen nu ook al zo laag gaan als al die vrouwen door te zeggen dat we hoofdpijn hebben
    de hoeren lusten er wel pap van

  24. #123
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Moeten wij mannen nu ook al zo laag gaan als al die vrouwen door te zeggen dat we hoofdpijn hebben
    Nee je kan ook zeggen dat je (aan je) kop pijn hebt door de sauna

  25. #124
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    Ik lees deze post nu pas zowel hier als gelijk op hookers. Ten eerste valt mij het verschil op, commerciële belangen zijn altijd lastig en of ik het nu leuk vind of niet heb ik hier rekening mee te houden. Wat deze belangen betreft vind ik dat deze site in deze behoorlijk open is. Vooral dat screenshot en bericht over reactie via telefoon zijn helder.

    Ergens noemde iemand AO een vicieuze cirkel; dat is het en dat ziet de club nu ook in denk ik. Hoop dat het een voorbeeld voor andere is. A0 trekt een bepaald volk maar voor veel andere waaronder ik is het een definitieve no-go. Uiteindelijk scheelt dat veel inkomsten en betekent het dat via de meerprijs van extremiteiten van die groep die doelbewust AO wil er steeds meer geld moet komen.

    Ik hoop maar dat er op sites als deze ruimte blijft om gewoon zonder te moralistisch te zijn praktijken van AO te noemen. De wens van een paar voor AO tov de grens van velen tegen AO zorgt ervoor dat het geen lang leven beschoren is. Er is nu toch wel bewezen dat het aanbieden van AO zakelijk niet zo'n goed idee is.

  26. #125
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Een poos geleden heb ik over dit onderwerp iets geschreven. Nu viel me deze quote in een andere discussie op:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    [...]het fenomeen Neuken Zonder Condoom. Ze walgt daarvan en zou dit voor 10.000 euro nog niet doen.[...]
    Ik ben nu zo'n klein half jaar verder en ik moet tot mijn eigen verlegenheid bekennen dat "Neuken zonder Condoom" geen éénmalige uitzondering is geweest. 10.000 euro heb ik er niet voor hoeven te betalen. Sterker, het kostte niks extra's. Je mag me gerust aan de schandpaal nagelen, en de fatsoenrakkers en rationalisten onder ons zullen waarschijnlijk al staan te popelen om de spijkers door mijn klauwen te jagen. "So be It"!!! Aan dat gemoraliseer heb ik niet veel. Waar het mij meer om gaat zijn de omstandigheden waarin je dit overkomt. Mijn ervaring is dat ik eerst meerdere malen met dezelfde dame op de kamer ben geweest. Je neukt dan mét! Buiten de kamer kletsen, eten, drinken en flirten wij wat. Ik ga naar huis en de volgende keer herhaalt zich dit ritueel. Dan komt er een moment dat je op de kamer belandt en wat ligt te vozen, de sfeer wordt heet, hitsig, geil. Het wordt gepassioneerd, ongeremd. Je voelt dat ze zich meer geeft en open stelt dan anders. Het wordt zó intiem dat je natte lul tegen haar vochtige kut ligt te drukken. En dan . . . "Shit, volgens mij zit-ie er in". Zij zegt: "Baby, fuck me, fuck me hard. I wanna feel you deep inside me!" Op dat moment weet je dat al je goede voornemens voorgoed verleden tijd zijn. Je smelt samen en beleeft een euforisch moment. En dan kom je thuis, kijkt eens op dit forum en leest dat neuken zónder nog steeds tot de ultieme doodzonde behoort. En dan denk ik altijd: "Ben ik nou de enigste die dit overkomt?"

 

 
Pagina 5 van 46 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

Freude 468*60   Babylon 468*60