Pagina 3 van 46 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1144
  1. #51
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    weet je RP als je een dame al vijf jaar kent en steeds in het zelfde bordeel komt en deze dame vraagt nooit neuken of pijpen zonder condoom dan mag je er best vanuit gaan dat deze dame met condoom werkt, toch is de sex met haar met condoom zowel pijpen als neuken,
    Sorry hoe blond kun je zijn..........ze neuken met meer mannen dan pompnagels in de moerdijk brug zitten
    De dame zal jou niet meedelen welke man met haar zonder condoom neukt....is geen garantie dat de dame nooit zonder zou doen......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik ben er wel van geschrokken vd soa's en vooral ook omdat ik er bijna nooit kom in saunaclubs, ik kan dat niet betalen.....
    Hoezo is een saunaclub duurder dan een partytreff ? dat ligt aan jezelf je kunt het zo duur maken als jezelf wilt...
    een partytreff is een dagkaart toch ook gauw 99,- euro ?
    (ja zoveel neuken als je wilt.....maar dan is het risico even hoog als een veelpleger in saunaclubs)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    en als ik dan lees hoe vaak hier sommige mensen recensies schrijven en blijkbaar nog nooit iets hebben opgelopen......
    Onzin een party treff is niet minder risicovol dan een saunaclub

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    bij partytreff metmann zijn dames die al tien jaar lang neuken en zoals je kunt lezen ook al heeel lang slikken....en ik met mijn 1 maal GT, 1 maal VV, 1 maal VM, 3 maal FG, 1 maal xanten PT en 1 maal dorsten PT en drie maal PT metmann in 15 jaar loop plezier...waarbij mijn loopgedrag bij de ramen altijd volledig en pijpen en neuken met condoom is geweest....., weet je RP jij moet wellicht je eigen gedrag eens tegen de spiegel houden.....
    ????, wat wil je daarmee zeggen ? dat dames langer dan 10 jaar neuken anti-soa oplopend zijn ?
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  2. #52
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    weet je RP jij moet wellicht je eigen gedrag eens tegen de spiegel houden.....
    Ik kijk geregeld in de gebarsten spiegel, Phea.
    Voor mij is het duidelijk, ik neem de risico's die iedereen hier neemt, en neem een SOA sportief op.
    Ook ik heb in mijn naiviteit hier drie jaar geleden een Dame onkuis aan het kruis genageld omdat ze mij een SOA zou hebben bezorgd. Tant pis, domme erpee, als jij je laat pijpen zonder, weet je dat je dat risico loopt.

    Uiteraard mogen we melden dat we een SOA lopen, maar dan zonder namen van Meiden, de enige schuldige ben jij. Ik ken tot op heden geen enkele Dame die liever pijpt zonder dan met, dus de schuld ligt bij onszelf, onze verworven rechten en ons gedrag op de kamer.

    Ik hoef niet te klagen over een Meid die een SOA heeft in een grensclub (al zouden gezondheidscontroles wel wenselijk zijn in deze clubs), en ik zou al helemaal niet lopen te zeuren moest ik een bezoeker van La Luna zijn en daar HIV oplopen.

    Er is een bekende uitdrukking: "Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten." Ik kan geen meer passende zegswijze vinden.
    Wat niet wegneemt dat dit topic goed is voor het sensabiliseren.

    Ik doe dus ook hier en nu een oproep aan Seks & Guns, je zou net harder moeten strijden, en de dingen veder in de aandacht brengen. Een schrijfstop komt meer over als het nastreven van je ego dan je bezorgdheid over het neuken zonder. En ik weet dat dat niet zo is bij je. Je mag het dus niet persoonlijk opvatten, jij en ik zijn onbelangrijk, het topic en het nobel doel dat je nastreeft, moeten primeren.

    Topics sluiten en meer van die dingen hoort er nu eenmaal bij. Hier zijn ze toleranter dan op eender welke andere site. Daar was niet alleen het topic dicht, maar had ik al duizend keer een ban aan mijn broek gehad.

    Tot slot zou ik het zo willen stellen: "Ik doe mijn pet af voor de forumleiding, en een condoom om als ik neuk"

    erpee

  3. #53
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik ben van het zelfde hout gesneden, gewoon direct terug de waarheid, hoe dom blond die ook kan zijn of hoe snoeihard intelligent ok, ja jopie klopt al ken je de dame vijf jaar, er zit zeker een kans in dat ze met een vaste klant al 5 jaar zonder naait, en met een koud gezicht tegen je zegt dat ze dat niet doet......dat is helemaal waar..................ik vind echter wel dat er clubs zijn met meiden die betrouwbaarder overkomen dan andere clubs, tegelijkertijd zijn die meiden nomaden die van de ene naar de andere trekken , dus waar is er dan nog een club die betrouwbaar is, een enkele club dus die die al jaren vaste meiden heeft en inderdaad die wellicht al jaren neuken zonder met 'vaste klanten'
    wat ik bij acapulco zag , was wel aardig , je zag de dames gewoon in de rij staan bij de dokter ..............................

  4. #54
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    22 maart 2024 @ 23:40
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    434
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Ik heb gehoord dat grote clubs zoals GT, PHG, VV helemaal niet controleren of de vrouwen zich om de zoveel tijd laten testen op SOA's, geslachtsziekten. Klopt dat?
    Dan zouden die clubs beter wat minder tijd besteden aan de vloer vegen en meer tijd besteden aan het controleren van de vrouwen die bij hun werken.
    En ja, ik heb in een FKK ook wel eens zonder condoom geneukt.

  5. #55
    Dingo Gast

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie303 Bekijk bericht
    En ja, ik heb in een FKK ook wel eens zonder condoom geneukt.
    Wat!!!, meen je dat !!, hoe kon je!! weet je niet hoe gevaarlijk dat is!!, .. nou in welke FKK was dat?

    D.

  6. #56
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat een mooi gezegde van rp in 2007 , dan voel je de lente kriebelen, blijkt het schaamluis te zijn.
    En dan de tweede, een soa heb je nooit alleen.
    Maar wat ik je wilde vragen rp bedoel je schaamluis bij de wenkbrouwen of bij de oksels ik weet natuurlijk niet hoever de vinger erin gaat.

  7. #57
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie303 Bekijk bericht
    ...aan het controleren van de vrouwen die bij hun werken....
    Je weet toch ook wel dat in de saunaclubs en fkk-clubs geen vrouwen 'werken'. Ze zijn er net als wij te gast !

    Ik ga zelf regelmatig op controle bij de GGD. Daar vertelden ze, dat ze geen voet meer aan de grond krijgen in die clubs, omdat er geen prostitutie plaatsvindt.... 'officieel' natuurlijk.


    Gevolg voor jou : 'beter niet neuken zonder' en jezelf regelmatig laten nachecken bij de GGD, dat is anoniem en kosteloos en zelfs pijnloos (want enkel klein prikje voor bloed en een urinestaal).

    Bief2

  8. #58
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Je bedoelt natuurlijk de clubs in nederland want in duitsland heet het geen ggd maar gesondheidsambt.
    Een prik om bloed af te tappen is soms pijnlijker dan een prik in je spierweefsel alleen je moet zorgen dat het spierweefsel waar de prik komt totaal ontspannen is anders wordt het een pijnlijk weekend.

  9. #59
    Geregistreerd
    24 september 2009
    Last Online
    27 december 2009 @ 14:02
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En Dalton , voordat je het weet heb je een kangeroe

  10. #60
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Ehm...ik heb een tijdje terug een moderator van Hookers.nl in mijn bed gehad en die vroeg of dus nzc kon. Dit vind ik werkelijk heel erg vreemd! Je zou van een modje toch kunnen verwachten dat hij wel weet hoe of wat?

    Nou ja..ik heb nee gezegd, heel subtiel uiteraard, maar het gebeurd gewoonweg niet. Ook als men 5000 euro zo op tafel zou gooien dan doe ik het nog niet, ik ben goed maar niet gek!
    xxx

    Joke-Prive

  11. #61
    Geregistreerd
    23 november 2008
    Last Online
    22 augustus 2010 @ 04:13
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    13
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Joke en Cor, ik denk te weten wie je bedoelt. Was toevallig ook moderator van No Condom No Problem werd me verteld...

  12. #62
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Zonder condoom.

    Neuken zonder condoom ,doe dat maar in je droom!
    En op reis gebruik je altijd een condoom,dus ook in de club!!
    Maak je eigen leven en dat van een ander niet stuk.

  13. #63
    Geregistreerd
    12 november 2010
    Last Online
    30 maart 2018 @ 21:40
    Locatie
    Chuckytown
    Berichten
    311
    Discussies
    15
    Thanks
    817
    Thanked
    276 in 80 posts

    Beitrag Service discussie

    Beste Cuties,

    Top! Een zeer goed informatief verslag waar we echt wat aan hebben!
    Ik wilde deze club bezoeken (en na jouw verslag nog steeds), echter de AO-waarschuwing is aangekomen. Dank daarvoor.
    Overigens waren de dames van de site, waar jij ook daadwerkelijk mee een plezant samenzijn hebt gehad, ook voor mij de reden om hier langs te gaan...

    Groet,

    Chucky99.
    I'm a reborn Polarbear....

  14. #64
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 00:43
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    47
    Thanked
    34 in 9 posts

    Standaard

    Dank voor jouw verhaal, ik ben het volledig eens met je (een paar pilletjes en je merkt er niks van?). Ik snap trouwens niet dat het aanbieden van AO een reclame is. Of zijn er idd zoveel mannen die hiervan gebruik maken? Ook ik ben nog steeds van plan te gaan, maar wel veilig.

  15. #65
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Ellis is niet meer in PT Emmerich. Ik denk dat ze vanwege het AO gebeuren de club verlaten heeft. Toen ze nog in Samya zat zei ze me dat ze als de dood was om AO toe te laten. Ze is heel anders dan haar zus Sarah uit La Luna.

    T.

  16. #66
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    bedankt voor de waarschuwing.....zal deze PT's maar liever mijden.
    moet er niet aan denken om iets op te lopen doordat de dames
    in kwestie al dan niet SOA's hebben (als ze het al weten?)
    is een slechte ontwikkeling,want de gasten van deze PT komen ook in andere PT/PC's
    en saunaclubs......brrrrrrrr......
    Dit is hoe SOA's zich verspreiden......
    De Riesen-Eisbear...

  17. #67
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Mooie recensie..had al 2 x een waarschuwing gegeven dat in deze clubs jonge waarschijnlijk meisjes ao doen.
    Ze adeverteren er openlijk mee.
    Goed dat er nu wel info is.

    Daarom zal ik deze zaken nooit bezoeken, heel triest om jonge vrouwen aan dit risiko bloot te stellen/laten staan.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 februari 2011 om 09:44 Reden: onnodige diskwakificatie

  18. #68
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    deze club is zo weer dicht.........................het merendeel van de heren wil een rubber en veel heren willen denk ik ook niet hun pikkie met rubber weliswaar in een dergelijk poesje duwen........chlamidia heb je snel.....zeker als je voorganger zijn pik zojuist in haar grotje heeft geleegd.......want er zijn mannen die dat inderdaad opzoeken en niet zo nauw kijken......brrrrr, jouw hand in dat kutje en dan om je lul en je bent al de lul en een klappend condoom is voor mij dan een nachtmerrie bij een dergelijke dame

  19. #69
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    deze club is zo weer dicht.........................het merendeel van de heren wil een rubber en veel heren willen denk ik ook niet hun pikkie met rubber weliswaar in een dergelijk poesje duwen........chlamidia heb je snel.....zeker als je voorganger zijn pik zojuist in haar grotje heeft geleegd.......want er zijn mannen die dat inderdaad opzoeken en niet zo nauw kijken......brrrrr, jouw hand in dat kutje en dan om je lul en je bent al de lul en een klappend condoom is voor mij dan een nachtmerrie bij een dergelijke dame
    Los van eigen risiko, vind ik het idee dat van die jonge meiden blootgestelt worden aan een risko als aids, eigenlijk onverteerbaar. Of ze dat nou doen uit geldzucht, naiviteit of omdat ze anders hun baantje kwijtraken.
    Dat wetende en dan met een meisje wat je mischien wel sympathiek vind, sex hebben...dat gevoel is me toch veel te goedkoop..ik ben geen roofdier...dat alleen voor de buit gaat.

    Maar het wordt vaak door de wandelaars hormoon gestuurd bekeken vanuit hun eigen perspectief.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 februari 2011 om 11:16 Reden: Onnodige diskwalificatie weggehaald

  20. #70
    Geregistreerd
    3 juli 2009
    Last Online
    15 november 2021 @ 09:27
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik zal wel gek zijn, maar kan op de site van deze club echt geen verwijzing naar de mogelijkheid van AO vinden. Er is één recentie waarin iemand dit suggereert en meteen is er een heel topic over veiligheid en soa's geboren.
    Ik heb zelf deze club bezocht, niemand heeft mij de mogelijkheid van onbeschermde sex aangeboden of ook maar op enige wijze gesuggereerd dat dit nu of binnenkort zal worden aangeboden. Ik hoop dan ook dat het op een misverstand berust en dat het niet waar is. Ik stel dan ook voor om deze club niet meteen te boycotten, maar eerst eens onderzoeken of het echt wel zo is. Ik wil dan ook iedereen die uit eigen ervaring hiermee geconfronteerd wordt (en het dus niet heeft van horen zeggen, of ...zal waarschijnlijk binnenkort, bla bla bla....) uitnodigen om er hier melding van te maken.
    Ik heb zelf in ieder geval gemaild naar het contactadres van deze club op internet en er naar gevraagd. Ik zal ook het eventuele antwoord met jullie delen.

    Even voor de goede orde, ik hoop dus echt van harte dat er in deze club niet onbeschermde sex gaat worden aangeboden. Als dat inderdaad wel gaat gebeuren kom ik er zeker niet meer. Het idee dat deze risico's worden genomen zijn onverteerbaar, voor zowel de dames als de gasten.

    Wordt (misschien) vervolgd...

  21. #71
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Er wel eens over nagedacht waarom AO (eventueel) aangeboden wordt cq. aangeboden kan worden?

    Kwestie van marktwerking, de wet van vraag en aanbod
    I´m an educated fool with money on my mind

  22. #72
    Geregistreerd
    3 juli 2009
    Last Online
    15 november 2021 @ 09:27
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    En dan hier het antwoord uit Emmerich:
    --------------------------------------

    Vielen Dank für Deinen Hinweis.
    Es ist kein AO in Emmerich geplant. Da hat jemand wohl etwas falsch
    verstanden.
    Das rote Bändchen gibt es für das XXL30-Ticket (30 min Zimmerzeit).

    Wir freuen uns, Dich bald wieder in Emmerich verwöhnen zu dürfen.

    Partytreff-Emmerich

  23. #73
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    pfff....tja waar rook is is vuur.

    AO betekend:NZC???
    ga er vlgde maand eens zelf checken hoe het is....
    De Riesen-Eisbear...

  24. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    slushpuppy ( 9 april 2011)

  25. #74
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:56
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Je betaalt bij deze Partytreff een all-inclusive bedrag en volgens de club geeft een rood bandje recht op een 30-minuten kamerbezoek. Wanneer heb je dan geen recht op 30 minuten? Als je een groen bandje hebt en toch hetzelfde bedrag hebt betaald?

    Ja, ja, iemand zal het wel verkeerd begrepen hebben...

  26. #75
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pierrre Bekijk bericht
    Ik zal wel gek zijn, maar kan op de site van deze club echt geen verwijzing naar de mogelijkheid van AO vinden. Er is één recentie waarin iemand dit suggereert en meteen is er een heel topic over veiligheid en soa's geboren.
    Ik heb zelf deze club bezocht, niemand heeft mij de mogelijkheid van onbeschermde sex aangeboden of ook maar op enige wijze gesuggereerd dat dit nu of binnenkort zal worden aangeboden. Ik hoop dan ook dat het op een misverstand berust en dat het niet waar is. Ik stel dan ook voor om deze club niet meteen te boycotten, maar eerst eens onderzoeken of het echt wel zo is. Ik wil dan ook iedereen die uit eigen ervaring hiermee geconfronteerd wordt (en het dus niet heeft van horen zeggen, of ...zal waarschijnlijk binnenkort, bla bla bla....) uitnodigen om er hier melding van te maken.
    Ik heb zelf in ieder geval gemaild naar het contactadres van deze club op internet en er naar gevraagd. Ik zal ook het eventuele antwoord met jullie delen.

    Even voor de goede orde, ik hoop dus echt van harte dat er in deze club niet onbeschermde sex gaat worden aangeboden. Als dat inderdaad wel gaat gebeuren kom ik er zeker niet meer. Het idee dat deze risico's worden genomen zijn onverteerbaar, voor zowel de dames als de gasten.

    Wordt (misschien) vervolgd...
    Veel fora staan vol met ao verhalen over Cleapatra arena de pauschal dagen en over partyklub Gelsenkirchen buer, alletwee vandezelfde eigenaar.
    ook indit forum vind je meer dan eenmaal een verwijzing naar vrijelijk aangeboden ao.

    Ook de recensie hierboven laat aan duidelijkheid niks te wensen over...lees dat stukje over Flora nog eens.

    Op de website staan onder de vrouwen profielen bijna overal vermeld:AO dat betekent neuken zonder condoom, niet meer en niet minder.
    Of ze dat inde praktijk ook doen of het alleen reklame is weet ik niet. Veel mannen zoeken ao dus..

    Bij de pauschaldagen van Cleopatra arena staat het expliciet vermeld, kun je zelf lezen op deze site...als je een full service ticket neemt ..zit het erbij.

    Bij Gelsenkirchen buer lees ik dat het zelfs standaard service is..op een groot dts forum is deze klub verplaats naar het hoekje tabulose klubs , dat betekent dat er op grote schaal en openlijk aan ao gedaan wordt.

    Flora ging er ook al standaard vanuit bij PT Emmerich..rood bandje is nzc...zoals in de andere 2 lokaties met pauschal service.

    Soms is 1+1 echt 2.
    Maar wachten we de andere recensies af.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 12 februari 2011 om 17:09

 

 
Pagina 3 van 46 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Living Room 468*60   Diamond 468*60