Pagina 1 van 46 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1144
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard Neuken (pijpen) zonder condoom

    Wat bezielt heren om zonder condoom te neuken met een dvp, en wat bezielt een dvp om toe te staan zonder condoom met een man te neuken ?

    Wordt ze onder druk gezet door een beertje ?

    Doet de dvp het uit geld overweging ?

    Onvoorstelbaar in deze tijd en dan de ogen sluiten voor de risico's
    Niet alleen de risico's van de dame maar ook van de mede hoerenlopers

    Kan me niet voorstellen dat de zonder condoom neukers elke maand zich laten testen of er geen enge beestjes rond dwarrellen.
    Dit zal waarschijnlijk ook niet altijd het geval bij de dame zijn al zullen die er meer mee bezig zijn dan de heren.

    Vraag me af wat de toegevoegde waarde is om zonder condoom te neuken met een dvp.
    Is het nu werkelijk zoveel lekkerder dan met ?

    Zelfs het pijpen zonder condoom is risicovol, maar dat is een andere discussie waar al een topic van is

    Mocht je een soa oplopen ga dan niet zeggen de dvp heeft me besmet......want het was het voorgaande vriendelijke beertje die het nodig vond om zonder te neuken mag je bedanken.
    Het overgrote deel van dvp's zal zich vaker laten testen op soa's dan de man het zal doen, mannen denken gauw "het loopt zo'n vaart nog niet"

    Alle gevolgen, de beer met een soa, de dame is uit de running en verdient niks, de club krijgt een slechte naam, want negatieve info is de meest geliefde info bij de mensheid.

    om kort te zijn ik snap niet dat men zonder neukt (in dit geval in clubs) hoe dom kun je zijn ?

    Gewoon droevig dat eigen genot voor de veiligheid gaat van een dame of mede hoerenloper !
    Bezint eer ge begint............neem je verantwoordelijkheid of weiger een dame die uit zichzelf zonder wil neuken.

    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Nou, je weet niet wat voor enorm pittige discussie je net gestart bent Neuken zonder condoom discussie is nou eenmaal zelfs op zo'n forum taboe. Er zijn weinigen die openlijk zullen bevestigen het wel eens gedaan te hebben terwijl de meeste ijsberen die ik ken zich er wel eens aan hebben bezondigd.
    Er is natuurlijk een verschil tussen eens een keer in het heetst van de strijd overgaan op NZC en het bewust zoeken en pushen om te NZC.

    Ik zou zeggen, open maar een enquette over hoe vaak men zonder condoom met een dvp geneukt heeft

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Ausrufezeichen wezenlijk verschil

    Er is een wezenlijk verschil tussen het bewust opzoeken van het NZC en het toevallig eens een keertje een ongelukje voorhebben.
    Dat ongelukje kan zijn: gescheurde condoom, effe erin gefloept zonder het te beseffen tijdens het droogneuken.

    Daar gaat het niemand over, en dat neemt niemand een beer kwalijk.

    Bewust neuken zonder opzoeken echter, is NOT DONE.

    Ik hoor er al enkelen komen, het resultaat is hetzelfde, nope, is het duidelijk niet.
    Een ongelukske kan je NIET vergelijken met het bewust opzoeken van neuken zonder.
    Dat is in mijn ogen onvergeeflijk.
    En dan zwijgen we nog maar van de clubs die openlijk neuken zonder promoten.
    En over Meiden die, nadat ze drie weken in een bekende club in NRW werken, en je ermee de kamer opgaat, nog NOOIT van een condoom hebben gehoord, en waar je 20 minuten moet moeite doen alvorens ze een condoom wil gaan kopen.

    Ligt de schuld dan wel bij de ijsbeer zelf? UITERAARD. Geen enkele uitvlucht is goed om te neuken zonder. GEEN ENKELE. Jij als ijsbeer hoeft je verstand te gebruiken, het is niet goed te praten met: de Meid wil zonder of het staat standaard op een menu van een club.

    erpee

  4. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Er is een wezenlijk verschil tussen het bewust opzoeken van het NZC en het toevallig eens een keertje een ongelukje voorhebben.
    Dat ongelukje kan zijn: gescheurde condoom, effe erin gefloept zonder het te beseffen tijdens het droogneuken.


    Daar gaat het niemand over, en dat neemt niemand een beer kwalijk.

    rplover, hier moet je consequent zijn: het resultaat kan hetzelfde zijn dus: droogneuken mag je niet doen, dat geeft een te groot "infloepgevaar". Bovendien is de overdracht voor AIDS als er vaginavocht en voorvocht bij de man ontstaat bestaande.

    Even toevoegen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1
    Er is natuurlijk een verschil tussen eens een keer in het heetst van de strijd overgaan op NZC en het bewust zoeken en pushen om te NZC
    Dat eerste is natuurlijk ook zo fout als wat .


    Een enquête over NZC? Er is daar nog een onderscheid buiten het droogneuk-infloepongelukje nl.: sommige meiden geven de service NZC tegen extra betaling en bij andere is het in feite altijd njet, tenzij je er een hele goeie band mee gecreëerd hebt, fantastische seks mee hebt na vele malen kameren en dan durft het ook wel eens gebeuren dat er geneukt wordt zonder condoom maar dan zonder extra te moeten betalen en met de weet dat de dame enkel met jou (en gegarandeerd ook met andere heel goeie klantjes) neukt zonder condoom. Het verschil in risico: in het tweede geval is de kans op AIDS-besmetting kleiner, doch het blijft NOT DONE (ik blijf consequent ).

    Nog een ander luik van de enquête is: we weten allemaal wat NOT DONE is maar hebben we misschien al eens gezondigd ?
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 22 augustus 2009 om 12:24
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard hoe quote jij?

    Zou je eens je quote willen aanpassen?
    Ik quote helemaal Picasso niet en zeg dat niet
    Waar haal jij het lef zo te quoten en me dingen in de mond te leggen die ik niet zeg.
    En voor alle dudielijkheid, ik doe NIET aan droogneuken, noch aan andere gevaarlijke spelletjes.
    Ik haal voorbeelden aan.


    Die quote graag weghalen, ik quote Picasso niet en ik ga zeker zoiets niet beweren over accidenteel neuken zonder....

    Dank


    erpee

  6. #6
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ....... tenzij je er een hele goeie band mee gecreëerd hebt, fantastische seks mee hebt na vele malen kameren en dan durft het ook wel eens gebeuren dat er geneukt wordt zonder condoom maar dan zonder extra te moeten betalen en met de weet dat de dame enkel met jou (en gegarandeerd ook met andere heel goeie klantjes) neukt zonder condoom. Het verschil in risico: in het tweede geval is de kans op AIDS-besmetting kleiner, doch het blijft NOT DONE (ik blijf consequent ).
    Dream on!

    Gelukkig sluit je goed af. Het is NOT DONE!
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    sommige meiden geven de service NZC tegen extra betaling en bij andere is het in feite altijd njet, tenzij je er een hele goeie band mee gecreëerd hebt, fantastische seks mee hebt na vele malen kameren en dan durft het ook wel eens gebeuren dat er geneukt wordt zonder condoom maar dan zonder extra te moeten betalen en met de weet dat de dame enkel met jou (en gegarandeerd ook met andere heel goeie klantjes) neukt zonder condoom. Het verschil in risico: in het tweede geval is de kans op AIDS-besmetting kleiner, doch het blijft NOT DONE (ik blijf consequent ).
    Ik mag niet hopen dat je nzc ziet als de ultieme vorm van GFE !

    Overigens mocht een dame je dit aanbieden dan is 1 ding zeker dat ze het niet alleen bij jou aan zal bieden !

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De quote was inderdaad wat ongelukkig en rplover tilde er terecht zwaar aan, het is bij deze dan ook verholpen, sir
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln merci

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    De quote was inderdaad wat ongelukkig en rplover tilde er terecht zwaar aan, het is bij deze dan ook verholpen, sir
    Dank, S&F


    erpee

  10. #10
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Is neuken zonder condoom zoveel lekkerder ? of zit het tussen de oren ? of gaat het om "de overwinning" ?

    Weegt het neuken zonder condoom op tegen de risico's die jullie beiden lopen ? of de risico's die de hele volksstam loopt die "ook zo'n goede band" met dezelfde dvp hebben ?

    Het gaat om neuken zonder condoom vrijwillig of gedwongen, bewust bezig zijn met het feit dat je zonder condoom wilt neuken.

    ongelukjes zoals condoom wat scheurt is een ander risico en dat doe je niet bewust.

    Droogneuken en per ongeluk naar binnen glijden vindt ik geen ongelukje, hooguit onnadenkend en valt niet onder bewust zonder condoom willen neuken.


    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Is neuken zonder condoom zoveel lekkerder ? of zit het tussen de oren ? of gaat het om "de overwinning" ?
    Het is veel lekkerder, maar dan snel over naar de volgende quote.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Weegt het neuken zonder condoom op tegen de risico's die jullie beiden lopen ? of de risico's die de hele volksstam loopt die "ook zo'n goede band" met dezelfde dvp hebben ?
    Hier sla je de nagel op de kop. Het IS gewoon veel lekkerder, maar je schaadt niet alleen jezelf (kan mij niet bommen, eigen schuld, dikke bult), maar ook de Meid, onze/haar kids en familie en vrienden, en een hele volksstam ijsberen.
    Straks krijgen we hier de mannen die ik graag de "berekende zonder neukers" noem, die cijfers willen zien en gaan beweren dat zonder pijpen gevaarlijker is dan zonder neuken, let maar op.
    Bewust ZONDER neuken is NOT DONE in het P6 gebeuren, en als je dat niet wil of kan inzien, heb je hulp nodig. Professionele hulp. Help je eigen leven naar de kloten, maar niet dat van iemand anders.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Het gaat om neuken zonder condoom vrijwillig of gedwongen, bewust bezig zijn met het feit dat je zonder condoom wilt neuken.
    Inderdaad, daar gaat het over, te hopen dat we deze trein op 't goede spoor kunnen houden, Joop, en dat deze discussie niet gaat uitdraaien in een oeverloos rond de pot gedraai, om onze verantwoordelijkheid te ontlopen.


    erpee

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Het is wel weer een keer goed om er over te praten ...

    dat deden we al wel eerder : o.a.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...zonder+condoom

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...zonder+condoom





    PS Zullen we in deze topic niet een maximum aangeven van aantal maal dat een ijsbeer mag reageren
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    PS Zullen we in deze topic niet een maximum aangeven van aantal maal dat een ijsbeer mag reageren
    Per 100 geschreven berichten 1 keer? Ik ben akkoord

    erpee

  14. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Help je eigen leven naar de kloten, maar niet dat van iemand anders.

    Wat je ooit het verstandigste van mij vond als antwoord, rplover, moet ik jou hier toch weer als antwoord geven: een ander zijn leven kan je er niet meer naar de boem helpen, zolang jij zélf enkel NMC!! (een niet AIDS-soa is niet je leven verneuken hè).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Even wat hypocrisie wegnemen:
    - de meeste ijsberen die ik ken hebben wel eens geneukt zonder
    - het gebeurde bij de meesten niet 'per ongeluk' maar volledig bewust
    - de meesten vinden neuken zonder condoom de lekkerste vorm van sex die er is maar maken hier geen hobby van wegens de gezondheidsrisico's
    - in publieke discussies zoals deze zullen vnl 'heiligen' opstaan
    - de rest is bullshit

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Even wat hypocrisie wegnemen:
    1.- de meeste ijsberen die ik ken hebben wel eens geneukt zonder
    2.- het gebeurde bij de meesten niet 'per ongeluk' maar volledig bewust
    3.- de meesten vinden neuken zonder condoom de lekkerste vorm van sex die er is maar maken hier geen hobby van wegens de gezondheidsrisico's
    4.- in publieke discussies zoals deze zullen vnl 'heiligen' opstaan
    5.- de rest is bullshit
    Dom. Zeer dom, want daarmee zeg je: "zwijg" en dat is net wat we niet mogen doen.
    Ik ben geen heilige, maar ik keur NZC volledig af in P6.
    1. Dom. Maar het kan iedereen wel eens gebeuren, daarvoor moet je niemand afknallen.
    2. Dat is dan des te erger.
    3. Neuken zonder is veel lekkerder dan neuken met, wie beweert er anders?
    4. Laat de zondaars ook maar aan het woord.
    5. Bullshit is het stilzwijgen, de discussie in de kiem smoren, of een posting maken zoals jij net deed. Ik zou zeggen, integendeel, laat de discussie maar losbarsten.

    En meer, laat ons er GEEN heksenjacht van maken, we hebben het over het BEWUST opzoeken van NZC, laat het ons dan ook daar op houden.
    De meeste hebben misschien, in een zwak moment, ooit gezondigd. Niemand moet hen daarvoor opjagen als groot wild.
    Diegenen die bewust kiezen voor NZC, sta me toe La Luna te noemen, die daar naartoe gaan, zoeken het bewust op.
    Ook diegenen die de crisis uitbuiten om meer gedaan te krijgen van de Meiden in de clubs, dat keur ik zwaar af.

    Het is dus geen heksenjacht, ik kan je ook zo een twintigtal namen opnoemen van beertjes die ooit hebben gezondigd, maar erger nog, ik ken enkele beertjes die het opzoeken, bewust, telkens weer.
    Dat is niet goed te praten en daar mag van mij best een einde aan gesteld worden, hier en nu.
    Hoe? Ik zou het niet weten, sensibiliseren helpt geen bal.
    Zoals een beertje me vertelde, en ik citeer (en neen, ik zal die naam niet prijsgeven, hij zou uit zichzelf moeten door de grond zakken van schaamte): "Uiteraard neuk ik vaste Meiden zonder, en daar, erpee, heb jij geen zak mee te maken, ik doe wat ik wil". Van dat soort uitspraken krijg ik stenen kloten.


    erpee

    Nogmaals, we praten NIET over een keertje gebeurd, Pica, we praten over het bewust opzoeken van het NZC.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Nogmaals, we praten NIET over een keertje gebeurd, Pica, we praten over het bewust opzoeken van het NZC.
    En die beren zullen zich volledig afzijdig houden van deze discussie. Zelfs de eenmalige NZC beren zullen voorzichtig zijn dit toe te geven.

    Uiteindelijk zullen de meningen in deze discussie niet representatief overeenkomen met de realiteit van dit onderwerp.

  18. #18
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik vind het onbegrijpelijk. Het is me gelukkig nog nooit voorgesteld, maar als iemand me NZC zou voorstellen voor een ONS of betalende seks, dan zou ik er gewoon van uitgaan dat die persoon een ziekte heeft en vanuit één of ander pervers wraakgevoelen anderen wil aansteken.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  19. #19
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht

    erpee (nog 31 berichten mag ik schrijven hier ha ha)
    Volgens mij werd bedoeld dat je maar 1 berichtje mag schrijven per 100 in een draadje, je bent al aardig over je quotum heen.

    Ik moet zeggen,, ik twijfel nu erg over mijn eigen vunzigheid.
    Het bovenstaande gelezen hebbende krijg ik het idee dat het iedereen wel eens is overkomen, maar natuurlijk gelukkig bij de meesten per ongeluk.

    Mij nog nooit...Ik heb echt nog noit een DVP met NZC getroffen.
    Wat heb ik gemist

    Maar goed, nog een losse opmerking , ik ken iemand die het wel eens heeft gedaan in een club, naar zijn zeggen per ongeluk. Vroeger was hij nog wilder, hij was niks ijsbeer, gewoon gratis na het stappen, dame opppikken op café en dat ging bijna altijd zonder. Maar nadat een vriend van hem HIV besmet is geraakt, vermoedelijk op die wijze maar zeker weet je het niet, is hij overgegaan op neuken met.
    Toch is het hem nog wel eens overkomen geeft ie toe. Maar het vreemde is, hij voelt zich veiliger als het bij een dame in een club gebeurd dan met een café-scharrel. Hij weet in dat laatste geval ook niet hoeveel mannen ze gehad heeft en is er zekerder van dat ze zich niet geregeld laat controleren.

    Het grote verschil, in clubs laat hij zich wel eens pijpen zonder, in de grote wereld daarbuiten niet.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Paar berichten hier weggehaald omdat een dame impliciet van nzc wordt beschuldigd.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Paar berichten hier weggehaald omdat een dame impliciet van nzc wordt beschuldigd.

    Big30
    Dan kun je ook wel een paar clubs verwijderen. Als heb je daar als gast nog de keus tussen met en zonder...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dan kun je ook wel een paar clubs verwijderen. Als heb je daar als gast nog de keus tussen met en zonder...
    Dat er inderdaad (helaas zeg ik) een aantal clubs zijn die met nzc adverteren valt niet te ontkennen. Evident dat daar nzc wordt gepraktizeerd.

    Maar dat was niet waar het om ging. De suggestie wekken dat een dame wel eens populair zou kunnen zijn omdat ze aan nzc doet in zeg een "normale club" (ja wat is normaal!) is niet gepast.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Hmmm... ergens wil ik toch wel nog iets kwijt, zonder je vierkant tegen te willen spreken... een beer vertelt over zijn "per ongeluk" misstapje door te NZC in het heetste van de strijd... toen was de beer met twee. Dus in feite misdoe je niet écht iets als je vertelt dat ook zij in het heetst van de strijd haar zelfcontrole al wel eens verliest, anderzijds bepaalt de beer of hij het hier vertelt en is de dame niets gevraagd.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Hmmm... ergens wil ik toch wel nog iets kwijt, zonder je vierkant tegen te willen spreken... een beer vertelt over zijn "per ongeluk" misstapje door te NZC in het heetste van de strijd... toen was de beer met twee. Dus in feite misdoe je niet écht iets als je vertelt dat ook zij in het heetst van de strijd haar zelfcontrole al wel eens verliest, anderzijds bepaalt de beer of hij het hier vertelt en is de dame niets gevraagd.
    Voor de duidelijkheid dit soort info in recensie topics weergeven, daar werken we dus niet aan mee. In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt maar ook omdat het een niet gewenste vraag naar nzc kan stimuleren.

    Of je, mocht zo iets gebeuren van mening zijn dat je niets hebt misdaan want immers de dame "deed ook mee" is dat een mening die ik niet kan delen.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #25
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid dit soort info in recensie topics weergeven, daar werken we dus niet aan mee. In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt
    Big30
    Maar Biggie, als je van dat principe uitgaat kun je het forum wel sluiten. In de praktijk is er NIETS te controleren. Hooguit misschien een paar partytreff belevenissen waarbij toevallig twee beren tegelijk op de mat belanden.

    De meeste avonturen spelen zich toch achter gesloten deuren af.
    Het enige wat er aan controle te zegen valt is dat na een recensie hier de dame in kwestie reageert "nee hooor, hij lult maar wat, ik kwam echt niet. oja en hij kwam zelf al na twee tellen, en zijn lul was maar 10 cm lang"


    Even on topic.
    Ik wil niet uitsluiten dat het "per ongeluk" kan gebeuren. Het zou mij ook nog wel een kunnen overkomen.
    Maar aan de andere kant , ik geloof nooit dat het zo vaak "per ongeluk" gebeurt als af en toe wordt gesuggereerd. Ik loop al zo'n 20-25 jaar, weliswaar niet zo frequent als sommigen hoer maar toch redelijk ervaren.
    En in al die tijd is het mij nog nooit overkomen. Het kwam af en toe wel eens dichtbij maar dan was het even opletten , zowel dame als ik, vaak merkten we het tegelijkertijd, en dan ging het zakje er alsnog om.

    Ik denk dus dat het met de echte "per ongelukjes" eigenlijk wel meevalt, dat het meer iets is om op het moment dat het fout lijkt te gaan dame en beer niet even een pas op de plaats maakten. Daarmee is het in mijn ogen toch echt "bewust" en niet "per ongeluk".
    Nogmaals: "per ongeluk" kan, maar de meeste "per ongelukjes"zijn meer "niet op tijd opletten, je kop verliezen" . Ook van de beer mag en zekere mate van professionaliteit verwacht worden.

    En er is mij ook nog nooit door een dame voorgesteld om NMC te doen, niet gratis en niet tegen extra betaling. Dus ook dat zal minder vaak voorkomen dan alle reacties suggereren.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 1 van 46 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60