Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35

Discussie: Morena (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    7 juli 2011 @ 08:27
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Morena (Roemeense)

    Naam : Morena

    Nationaliteit/taal : Roemeense / spreekt goed school engels

    Leeftijd : 20jr

    Haarkleur/lengte : brunette, half lang

    Lengte : 1.74m

    Postuur /Cupmaat : Normaal 36, lange slanke benen / B-cup

    Tatoeage /Piercing : volgens mij niet

    Service : PZC, NMC, TZ, beffen, gebruikelijke tarief

    Extra : geeft GFE gevoel

    Gisteren van deze onverwachte topper mogen genieten. Onverwacht, omdat ze op het eerste oog niet vrolijk kijkt. Toch met een ter plaatse aangetroffen andere nederlandse beer een gesprek aangeknoopt. Hoe ze heet, waar ze vandaag komt, hoe lang ze al werkt in PHG. Ze is met een vriendin (naam helaas vergeten, grote D- of F-cup, volslank) meegekomen uit Roemenië sinds drie dagen. Na enkele minuten van small talk geantwoord op de vraag van haar vriendin dat ik met haar (Morena) naar de kamer wil. Ze keek best een beetje verbaasd, zo van "jullie de hele tijd met elkaar kletsen, hoe kom je opeens bij mij?". Ze vond het overigens best en haalde een sleutel. Laat ze toevallig weer kamer 15 gekregen hebben waar ik vroeg in de middag reeds aan een ander meisje gezegd hebt daar niet in te willen vanwege de rookgeur (geen ramen). In een betere kamer in de kelder blijkt Morena een heel vriendelijke, goedlachse en bescheiden meid te zijn. Ze voelt heel zacht aan, net als haar karakter. Voor haar engels verontschuldigde zij zich dat het schoolengels is, maar ik zei haar dat een verademing te vinden, daar de meeste roemeense meisjes in PHG niet of nauwelijks goed duits of engels spreken, vooral die pas begonnen zijn of heel tijdelijk zijn. Dat ze studeert en engels in haar pakket heeft hoor je. Ondanks haar jonge leeftijd weet ze wel wat vrijen is en ze geniet er zelf van. Eerst bij het kussen voorzichtig tongzoenen en toen ze op dreef was wat wilder. Het pijpen van haar was heerlijk, maar bovenal het gevoel dat ze je geeft jouw vriendin te zijn gaf mij een heerlijk gevoel. Dit zei ik haar ook, waarop ze zei dat dat komt omdat ze nieuw is in de club...Bescheidenheid of het dringt nog niet tot haar door dat de meeste beren naar dat gevoel zoeken bij de meisjes. Nadat ik na bijna een uur in doggie stijl klaar kwam, vroeg ze of ik wel tevreden was. Ik zei haar de komende weken dat ze nog in PHG is nog regelmatig te zullen bezoeken (tot 20 september aanwezig, met mogelijk een korte onderbreking wegens een verjaardagsfeest in Roemenië op 10 september). Van haar vermoeidheid van het winkelen de hele dag, waardoor ze vermoeid keek toen ik haar spotte omstreeks 19.30 u, was niets meer te merken. Maar goed ook, want daarna was ze volgens mij tot sluitingstijd nog bezet. Toen ik wegging om 23.30 u heb ik haar eerder van nog een sessie naar andere sessie zien lopen. Ik mag die studentes wel die ook zelf van kunnen genieten.

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fotobert Bekijk bericht
    Ze is met een vriendin (naam helaas vergeten, grote D- of F-cup, volslank) meegekomen uit Roemenië sinds drie dagen.
    Krina, 21 jarige Roemeense en reeds eerder werkzaam geweest in PHG. Paspoort volgt...

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fotobert Bekijk bericht
    Maar goed ook, want daarna was ze volgens mij tot sluitingstijd nog bezet.
    Daar was ik ook deels schuldig aan Ze kijkt inderdaad nogal nors maar blijkt juist heel open en vriendelijk te zijn. Voor een dame die dit werk nog maar 3 dagen doet levert ze een uitstekende service. Volop tongzoenen, zachte kusjes over je lichaam, en pijpwerk met veel gevoel en ongehaast. Het enige waarvan ik haar moest weerhouden was een trekkend handje tussendoor, want daar hou ik niet van. Hopelijk blijft ze zo natuurlijk als ze nu is. Ik kon duidelijk merken dat ze doodmoe was en als ik haar nog 5 minuten langer had gestreeld dan was ze ongewtijfeld in slaap gevallen. Het siert haar dat ze desondanks nog zoveel inzet toonde.

    Met haar looks en lengte kan ze zo zo voor model doorgaan. Veel hoofden draaiden dan ook spontaan om toen ze 's middags ineens het terras opstapte. Terwijl ik me er vrij zeker van was dat we een uur heel ruim overschreden hadden wilde ze toch maar voor een uur betaald worden. Dit uiteraard ruimschoots afgerond. Herhalingsgevaar hoog.

  4. #4
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    7 juli 2011 @ 08:27
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Rotes Gesicht Helaas ...

    Zondag jl. heb ik helaas een minder goede ervaring met haar. Kan zijn dat ze iets te lang op mij moest wachten in de kamer, omdat ik plotseling mijn sleutel kwijt was geraakt door het zoeken naar de bewuste kamer en de sleutel moest ik toch eerst vinden voordat ik met haar aan de gang zou gaan. Ze zei ook zelf dat ik erachteraan moest gaan. Uiteindelijk een andere kast gekregen van de theke vrouw. In de kamer zei Morena evenwel dat al 12 minuten van het uur om waren. Om de stemming niet te verpesten heb ik maar niet geprotesteerd, per slot van rekening had ik nog ruim 45 minuten. Buiten had ik haar en haar vriendin (Kirina) nog lekker mogen masseren, gedurende wellicht 20 minuten. Maar de stemming was op de een of andere manier al een beetje uit. Het ging allemaal wat moeizaam en ik voelde bij haar ook veel minder passie, ze probeerde wel, maar het lukte bij mij niet vanwege het ontbreken van tegenspel bij haar. Uiteindelijk zei ze na op haar telefoon gekeken te hebben, dat er nog zeven minuten over en dat ze eigenlijk wilde slapen en honger had! Misschien dat we naderhand nog wat konden doen, maar op mijn voorstel dat dan de zeven minuten erbij opgeteld zouden worden, moest ze nog over na denken...
    Maar het mooiste moest nog komen. Ik had niet gepast geld en gaf haar 2 briefjes van € 50,-- of ze die wilde wisselen, ik zou dan wachten op het wisselgeld van € 25,--. Na enkele minuten ben ik maar eerst gaan douchen. Na het douchen zag ik haar nergens. Uiteindelijk ben ik naar de thekevrouw gegaan met de mededeling dat ik nog € 25,-- van Morena moest krijgen. Zij ging naar de kamer van Morena en legde enkele minuten later zonder wat te zeggen het geld op de bar voor mij.
    Toen ik anderhalf uur later Morena met haar vriendin terugzag heb ik me verontschuldigd voor het sturen van de thekevrouw. Zij zei evenwel, dat ze gezegd zou hebben niet te wisselen ..... Wat ik hiervan moet denken weet ik niet, maar ik begrijp hieruit dat het een zwaar beroep is als je niet gewend bent dat iedereen je wil laten klaarkomen en dat je ondanks je vermoeidheid toch service moet blijven geven of even je diensten op een lager pitje zetten.
    Dus ondanks dat ik het ook lullig voor mij zelf vond, hoop ik dat ze dat ook niet bij anderen doet, daar vind ik haar eigelijk te lief voor als ze lacht...

  5. #5
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    de dames zitten er voor het geld. Alle middelen zijn geoorloofd om dat geld te krijgen. Een lach, een wip en een dubieuze actie. Zo makkelijk is dat gewoon. Ik zie het zelf ook niet altijd zo. Maar once upon a time drukken ze je weer met de neus op de feiten.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  6. #6
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik was gisteren rond het middaguur al in phg, toen ik van het ontbijt aan het genieten was, zag ik deze jongedame terwijl ze aan het internetten was, van afstand dacht ik eerst dat het Ramona was, qua gezicht lijkt ze er ook wel op....Later zag ik haar zitten op de bankjes bij de fruitmachines....eerst had ik nog wat twijfel om op haar af te stappen omdat ze nogal arrogant leek en oogcontact vermijdde....even later ben ik toch maar op haar afgestapt en na een eerste kennismakingsgesprekje waarbij ze toch wel vriendelijk overkwam heb ik haar de sleutelvraag gesteld. Omdat het nog vrij vroeg was kon ik de kamer nog uitkiezen en ik heb een voorkeur voor kamer 15 vanwege de spiegels......die heb ik dan ook goed benut......de ervaring met haar was zeer goed.....het werd een uur en eigenlijk had ik nog niet genoeg........

    later op de middag heb ik dan nog een uurtje gedaan, en helaas viel dat dan een beetje tegen.......maar desondanks is het herhalingsgevaar groot.....toch wel een van mijn betere ervaringen in phg en het is goed te merken dat ze nog niet zo lang het werk doet......

  7. #7
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Böse

    zij vertrekt dus ook deze week voor onbepaalde tijd naar Roemenie.....waar ze de vorige keer al niet erg vrolijk was, was ze deze keer voor mij helemaal niet aanspreekbaar.....

  8. #8
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    zij vertrekt dus ook deze week voor onbepaalde tijd naar Roemenie.....waar ze de vorige keer al niet erg vrolijk was, was ze deze keer voor mij helemaal niet aanspreekbaar.....
    Ondertussen weer terug, samen met haar vriendin Krina. Ook voor mij gold hetzelfde: daar waar we in de zomer een prima 1.5 u op de kamer waren, en nadien gezellig in de bar nog hebben zitten kletsen, wilde ze me gisteren absoluut niet meer kennen. Helaas, weer een dame in dit wereldje waar zeer snel de vrolijke- en vriendelijke puurheid vanaf is...

  9. #9
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ondertussen weer terug, samen met haar vriendin Krina. Ook voor mij gold hetzelfde: daar waar we in de zomer een prima 1.5 u op de kamer waren, en nadien gezellig in de bar nog hebben zitten kletsen, wilde ze me gisteren absoluut niet meer kennen. Helaas, weer een dame in dit wereldje waar zeer snel de vrolijke- en vriendelijke puurheid vanaf is...
    ik ben blij dat het dan toch niet (helemaal) aan mij lag..........

    misschien heeft de dame tevaak naar de film pretty woman gekeken

  10. #10
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Deze dame staat nu ook op de site van Golden Dreams en zal ongetwijfeld met Roemeense klasje meeverhuisd zijn.

  11. #11
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Als ik het goed gehoord heb is ze nog op vakantie, in de loop van volgende week is ze terug in GD.

  12. #12
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Daumen hoch Update op golden-dreams.nl

    Nieuwe foto's van Morena zijn ge-update. En ze is uiteraard hier aanwezig

    http://www.golden-dreams.nl/paginas/morena.htm

  13. #13
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Als ik het goed gehoord heb is ze nog op vakantie, in de loop van volgende week is ze terug in GD.


    Wel Morena heb ik nu al een paar keer gespot, mooi gezichtje en hele lange benen, helaas lijkt het dat ze graag slaapt en ze weigerde chocolade wel vriendelijk in de omgang.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  14. #14
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Morena (Roemeense) ex-PHG
    :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard kassa meisje

    Gisteren ook even met Morena op de bank gezeten.Ze had een geil groen jurkje aan en ik had ze met haar jurkje aan wel willen pakken.
    Maar helaas ik kreeg mijn pik echt niet meer stijf omdat ik al drie keer de kamer bezocht had.
    Dus toen ze vroeg of ik wel even met haar mee wou kon ik alleen maar zeggen helaas maar de volgende week kom ik voor je terug.
    Echt lachen kon ze niet omdat haar lachspieren zijn aangeloten bij het zien van een E.50,- biljet.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 09:31
    Berichten
    94
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    40 in 11 posts

    Standaard Morena, do 14-10

    Gisterenavond na lange tijd weer eens in PHG. Viel me niet tegen. Redelijk veel dames die absoluut de moeie waard waren en relatief weinig ijsberen. Tegen een uur of negen Morena zien zitten op haar krukje aan de bar. Enigszins verveeld en een beetje afwezig. Al snel op de kamer terecht gekomen waar het spel kon beginnen. Was niet slecht, maar ook zeker niet super. De basis is zeker aanwezig, goed pijpen, volop kussen en neukt met overgave. Echte profileringspunten ontbraken. En ook was er niet de echte klik.
    Overigens: wat haar echt kenmerkt (naar mijn bescheiden mening) zijn haar prachtige ogen. Haar borsten zou ik op C schatten en zijn helaas licht hangend. Ze is over het geheel iets aan de te stevige kant. Geen hardbody.
    Wel heel vriendelijk en er is met haar een goed gesprek te voeren.
    Herhalingsgevaar? Waarschijnlijk wel, zal van de vorm van de dag afhangen

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toko-9 Bekijk bericht
    Gisterenavond na lange tijd weer eens in PHG. Viel me niet tegen. Redelijk veel dames die absoluut de moeie waard waren en relatief weinig ijsberen. Tegen een uur of negen Morena zien zitten op haar krukje aan de bar. Enigszins verveeld en een beetje afwezig. Al snel op de kamer terecht gekomen waar het spel kon beginnen. Was niet slecht, maar ook zeker niet super. De basis is zeker aanwezig, goed pijpen, volop kussen en neukt met overgave. Echte profileringspunten ontbraken. En ook was er niet de echte klik.
    Overigens: wat haar echt kenmerkt (naar mijn bescheiden mening) zijn haar prachtige ogen. Haar borsten zou ik op C schatten en zijn helaas licht hangend. Ze is over het geheel iets aan de te stevige kant. Geen hardbody.
    Wel heel vriendelijk en er is met haar een goed gesprek te voeren.
    Herhalingsgevaar? Waarschijnlijk wel, zal van de vorm van de dag afhangen

    Ja de meeste beren zijn vandaag op het feestje van Stiffmaster en de ander wachten tot morgen het YBF feest.

    Morena is iets steviger maar dat past wel echt bij haar deze meid is gewoon een lekkere stevige H..R die je moet pakken als je super geil bent.

    Het is daarom ook een Rex,Raul en jansen meisje wat uiterlijk betreft.

  18. #18
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Lächeln Morena (Roe)

    Haarkleur/-lengte : Bruin, lang
    Lengte dame : 1,70
    Postuur/Cupmaat : Gewoon tot een beetje voller, C/D cup (puur natuur)
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels/Duits
    Leeftijd : 21jr
    Tatoeages/Piercings : Tussen haar schouderbladen, bepaald teken.
    Service: PZC, geen FT
    Voordelen: 2 vrienden Porsche en Gatenvuller dachten dat het niks was, slechte dingen gehoord. Wilde tegendeel bewijzen en dat is gelukt
    Nadelen: niet echt
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 50 per half uur, dus E 100pu zonder extra's
    Extra’s bij het bezoek: goede sessie op een kutkamer zonder douche.
    Goede sessie ondanks dat ze bij aanvang wat onvriendelijk en ongeïnteresseerd leek.

    Weer een dame die van PHG naar VV verhuist..
    FT-beer!

  19. #19
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Weer een dame die van PHG naar VV verhuist..
    Even verder kijk dus, Nami: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=18488

  20. #20
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee @Nami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht

    Weer een dame die van PHG naar VV verhuist..
    geen FT

    kein Verlust für das PHG, sollen sich die Jungs damit rumärgern die das VV bevorzugen. Die haben nix Besseres verdient
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  21. #21
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    geen FT

    kein Verlust für das PHG, sollen sich die Jungs damit rumärgern die das VV bevorzugen. Die haben nix Besseres verdient
    FT nur bei dich, ne Professor?

    Wel aardig, maar zeker ook niet mijn 1e keus, maar bij gebrek aan beter... Vind het de laatste tijd sowieso overal middelmatig qua aanbod..
    Seen that, been there, done that
    FT-beer!

  22. #22
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Nami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    FT nur bei dich, ne Professor?

    Wel aardig, maar zeker ook niet mijn 1e keus, maar bij gebrek aan beter... Vind het de laatste tijd sowieso overal middelmatig qua aanbod..
    Seen that, been there, done that
    nein Kollege, auch für mich nicht. Da ich das weis geh ich mit so einer Frau nicht auf Zimmer.
    Hoffe, das du trotzdem noch genug Spass hattest mit Ihr. Da sie gut deutsch spricht, hab ich mich schon oft mit ihr unterhalten. Aber: Kein FT = no go

    Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  23. #23
    Geregistreerd
    23 februari 2011
    Last Online
    20 september 2011 @ 09:53
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    weet iemand of zij er dinsdag is in vv

  24. #24
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piet147 Bekijk bericht
    weet iemand of zij er dinsdag is in vv
    Morena zit al weer geruime tijd in PHG

  25. #25
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Kann einer der Herren Admins diesen Thread vielleicht mit Morena (Roemeense) zusammenführen?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

  FKK Artemis 468*60