Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    11 maart 2013 @ 19:17
    Berichten
    13
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Dendermonde, Nicole, privé- ontvangst

    Haarkleur/-lengte : zwart, half-lanf
    Lengte dame : 170 cm
    Postuur/Cupmaat : b-cup
    Nationaliteit/Taal : Belg
    Leeftijd : 31
    Tatoeages/Piercings :
    Service: TZ, pzc, (laten) beffen, niet klaarkomen in de mond
    Voordelen: gfe-experience
    Nadelen:
    Tijdsduur :110 voor een uur
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

    Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .


    Heb Nicole ook eens gaan bezoeken.
    Heb de vergelijking gemaakt.
    Het appartement is hetzelfde van Bieke.

    Nicole ziet er nog erg goed uit. Zij verklaart 31 jaar te zijn , maar er mogen zeker 5 jaar bij. Black Hair , sportief haarkapsel, ze straalt inderdaad iets uit. Iets minder verfijnd/stijlvol afgewerkt dan Bieke qua kledy en nagellak. Borstjes een B-cupje en dus heel wat kleiner dan Biekes.

    Vindt haar een lieve vrouw , meer tederheid en girl-friendervaring.
    Ze geniet ervan om te tongzoenen.
    Ze pijpt heel lekker, en wordt zeer graag gebefd.
    Ik vond het een zalige ervaring . Top - kwaliteit, ze geniet zelf van de sex.
    ( zo heb ik het toch ervaren ). Ze kijkt niet op de klok.
    Ik vond het een fijne ervaring, maar val voor iets jongere dames.
    Ik denk eraan toch terug te keren
    Bedankt voor de fijne tijd samen

    Voor Zero tf-nr Tel. 0486948442

    Pipe,
    die geen tijd meer heeft om de fora te doorspekken met recensies
    en op terrein te gaan.

    Morgen ( sorry vandaag) bezoek ik nog eens de AB

  2. #2
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    11 maart 2013 @ 19:17
    Berichten
    13
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    op afspraakjes:

    Nicole (Dendermonde) - Tel. 0486948442
    wulpse meid
    hoi ik ben een 33 jarige knappe slanke meid met een maatje 36; ik ben 1m68 58 kg 80b en steeds een gladgeschoren kutje heb kort zwart haar en ontv steeds op hoge hakken en de kledij die u wenst.of helemaal geen kledij,dit deze namiddag van 14 tot 17 uur of in de week 's avonds op mijn discrete studio te dendermonde geen privenr of sms
    xxx nicole

    succes


    Pipe

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #4
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    11 maart 2013 @ 19:17
    Berichten
    13
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nicole werkt nog steeds, maar onder een andere naam.
    ze adverteert een zeldzame keer op afspraakjes.
    Het is zo dat ik ze onlangs nog eens ben tegengekomen: er is één ding veranderd : ze heeft haar een D-Cup laten zetten.
    Het was nog steeds een fijne ervaring, maar ik verschoot er weer van dat ze niet meer van de jongste is.

    Lekkere bef , zo komt zo graag klaar.
    Ze kan pijpen als de beste.

    pipe
    eindelijk nog eens tijd voor een recensie

  5. #5
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Laat zich nu Tanja noemen
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. #6
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    8 januari 2019 @ 15:17
    Berichten
    6
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben lang geleden ook eens bij Nicole langs geweest.Is wel lekkere meid maar had een grote fout,ze rookt.Spijtig genoeg ruik je dat ook,ze compenseert dat door overvloedig parfum te gebruiken.Is ook niet aan te raden,snap je.Verder als je met haar kust heb je de heel slechte smaak van sigaretten.Echt niet te doen vond ik.Ben nog eens terug geweest maar was nog hetzelfde.Voor mij was het een afknapper.Misschien dat ze nu niet meer rookt,weet het niet.Seks was wel oké.

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik ben in totaal 4 keer geweest, enkel de laatste keer had ik last van dat rooksmaakje. Is dan ook de reden waarom ik NIET terug ben geweest.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  8. #8
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    5 april 2020 @ 07:16
    Berichten
    13
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben eens bij haar geweest een paar weken geleden, ik vindt ze wel de moeite waard. Toen ik met haar wilde afspreken kwam ik op haar voice mail terecht, een beetje later stuurde ze mij een sms dat ze nu telefonisch bereikbaar was. Dit vond ik al een goede service ( niet altijd terug moeten proberen tot ze bereikbaar is ). Bij haar aankomst zat ik te wachten in mijn wagen, ze wist dit en nodigde mij uit met haar mee naar binnen te gaan. Ze was zomers gekleed in een mooi kort kleedje met decolleté. Eens binnen hebben wij ons van onze kledij ontdaan, ik in de kamer en zij in de keuken er naast. Dit vond ik wel een min punt. Ik doe dit liever tijdens het liefde spel. Ik ben eens gaan piepen ze droeg een zwarte string en dito balkonnetje. Ik had al opgemerkt dat ze een lekker kontje had en een mooie gladde zon getinte huid. Heb wel haar BH los gemaakt en dan heeft ze stiletto's aangetrokken en deze gedurende de ganse date aangehouden. Dit vond ik wel geil. Daarna TZ elkaar betasten en zo op het bed, aan haar tepels likken en zuigen, kutje vingeren, enz..., haar een befbeurt gegeven als ze op haar rug lag met haar benen ver uit elkaar, zo kon ik haar ook vingeren en haar kontgaatje beroeren wat ze gewillig toeliet. Ondertussen trok ze aan haar tepels en produceerde ze geluidjes van genot. Haar dan gevraagd boven mijn gezicht te komen zitten met haar kut en haar zo verder gebeft, wat ze zeer op prijs stelde. Daarna heeft ze mij goed afgezogen, zij zat op het bed en ik stond voor haar, deels in haar gezicht gespoten en op haar borsten. Daarna haar nog een goed gevingerd in haar kut en kont terwijl zij zelf haar klitje stimuleerde en heftig bewoog en geluidjes maakte van genot, Dan heeft ze mij gevraagd haar te neuken op zijn hondjes, condoom er om en maar geven en af en toe eens haar kontgaatje beroeren, ze genoot er blijkbaar van. Na een hele tijd voelde ik dat het mij zo niet meer geen lukken klaar te komen, en haar gevraagd of ze geen zin had in een soixante-neuf waar ze dadelijk mee akkoord ging. Condoom er af en in soixante-neuf positie, ik onder en zij boven, en maar likken en vingeren en zij maar zuigen en mijn ballen verwennen. Zo ben ik dan lekker klaar gekomen in haar mondje, te voelen aan haar spiertrekkingen en geluidjes denk ik dat ze ook nog eens klaar is gekomen tijdens de soixante-neuf. Daarna ons gaan verfrissen en aan kleden en afscheid genomen. Wat ik wat minder vond aan haar is dat we elkaar afzonderlijk ontklede, het TZ ( niet diep en sensueel en haar tong draait zoals een mixer ), haar borsten als ze recht staat vindt ik niet zo mooi, als ze neer ligt merkt je het zo niet dat ze fake zijn. Ze zijn wel zacht en er staan mooie tepels op. Maar ze ziet mij zeker nog terug. Het was dus ook de eerste maal dat we elkaar ontmoeten. Volgende keer de minpuntjes van TZ en ontkleden beter aanpakken en bespreken, ze heeft daar waarschijnlijk begrip voor.
    Je moet de buurvrouw smeden als ze heet is

  9. #9
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    5 april 2020 @ 07:16
    Berichten
    13
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet er iemand of deze dame nog actief is? Ik probeer haar al een hele poos te bellen maar haar gsm staat blijkbaar af.
    Je moet de buurvrouw smeden als ze heet is

  10. #10
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 13:26
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nog steeds actief,adverteerde enkele weken terug op deernes onder de naam Karen, Is nog steeds een topper.

  11. Onderstaande leden hebben 123pat bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 4 december 2016)

  12. #11
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    8 januari 2019 @ 15:17
    Berichten
    6
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    nog altijd actief in de streek?

  13. #12
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransje Bekijk bericht
    nog altijd actief in de streek?
    Geen idee je ziet daar niets meer van, haar oude nummer werkt in ieder geval niet meer.....
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. #13
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Mevrouw zou nou begin vijftig moeten zijn...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.