Oorspronkelijk geplaatst door
Tiga
Haarkleur/-lengte : Blond, stijl tot over de schouders
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : ca 25 dacht ik
Tatoeages/Piercings : ja tattoo op linkerschouderblad
Service: Goed, enigszins profi gedrag met wel uitdagend, tz, pzc, nmc
Voordelen: meestal goed gehumeurd en extravert
Nadelen: kan animerend overkomen
Opmerkingen: wordt vaak aangezien voor zus van Milana
Deze meid gespot in de bar, dacht eerst dat het Milana was maar zou zo haar zus kunnen zijn maar is het niet dusss... Heeft eerst in Traum Paradies gewerkt en sinds kort in PHG. Doet veel moeite om aan klanten te komen, hangt regelmatig bij iemand om de nek maar het was niet storend. Ze is aardig, praatje maken is geen probleem, maakt zo wat reclame voor zichzelf. Ook scoob kon nog maar net haar blik weerstaan maar is savonds toch met een andere topper verdwenen.
Kreeg bij haar het gevoel dat ze enigszins profi was, nog net geen rode lampen voor flopgevaar dus de gok maar gewaagd nadat ze me eerst goed gek had gemaakt :p Ze is vrij wilde op de kamer, kijkt je regelmatig aan en doet haar best. Ook wekte ze indruk weer binnen 10 minuten buiten te willen zijn maar dat viel achteraf reuze mee. Nam na de daad nog rustig de tijd om wat te kletsen echter kan me voorstellen dat als je zelf geen boeiend gesprek kunt leiden dat je dan zo buiten staat.
Kortom, leuke ervaring met een uitdagende meid maar er zijn zoveel toppers en zij stak er niet echt bovenuit. Vandaar dat ik verder ga met mijn to-do list