Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 38 van 38
  1. #26
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:10
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard Helaas...

    Sorry Josef, maar naar wat deze racebeer heeft gehoord is Sakura-chan eind vorig jaar gestopt in PSR
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. #27
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:46
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Bedankt ijsbeertjes.
    Maar meschien lopen er wel anderen toppertjes rond.
    En meschien wel met kort haar?
    Ik heb in PSR nooit te klagen gehad.
    Alles is daar perfeckt het eten en drinken en welnes en de dames ook.

  3. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Goed nieuws voor de liefhebbers van deze stijlvolle dame, die op de kamer helemaal los gaat: Shakura is terug in PSR!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  4. #29
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:46
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Hallo MiniMe dit zijn nog eens goede berichten.
    Josef krijgt alweer zin om af tereizen naar PSR.
    En weer eens lekker te stoeien met die lekkeren altijd vrolijke Shakura.
    Josef had ook graag afgelopen zaterdag naar FKK-World gewild.
    Maarja ik moest dit weekend naar mijn zwart kort haarige vriendin.
    En heb het ook super gehad met haar in een Hotel gingen pas om 6.00 uur slapen.
    Maarja dat mocht dan ook wel want Josef heeft gewinkeld met haar en haar vriendin in een meubel-winkel.
    En ja u raad het al Josef was weer zo gek om het te betalen wat zij gekocht heeft.
    Zo is haar huis al redelijk gevuld met de kado'tjes en meubels van Josef.
    Maarja Josef denkt wel eens was ik maar niet verliefd geworden op haar.
    Want in die FKK-clubs heb je ook heel veel plezier.
    En het kost stukken minder,en heb ook helemaal geen zorgen.
    Als ik van haar af wil dan moet ik eerst een Baby aan haar schenken,maarja dan kan Josef zijn helen leven betalen.
    Ze zit iederen keer te zeuren dat ze een Baby wil van Josef.Maarja Josef zegt dan tegen haar dan moet je eerst trouwen met Josef.
    Maar dat ziet zij niet zitten sterker nog ze is nog steeds getrouwt met haar man,en ze wonen niet meer bij elkaar.
    En ze heeft gisteren ook nog eens mogen bellen met haar moeder verweg op kosten van Josef.
    En ik kan vertellen dat ik er geen woord van verstaan hebt ze spreekt spaans,heb zelfs haar moeder nog aan de telefoon gehad.
    Die heeft mijn bedankt voor de 2 pakketten die Josef heeft op gestuurd naar haar moederland.
    Josef denkt wel eens was ik maar niet verliefd geworden op haar,omdat er zoveel leuke lieve dames in de clubs werken.
    En ze blijven altijd jong en aantrekkelijk,zeker als ze kort haar hebben.
    En die Shakura dat is ook zo,n lief ding voor Josef.
    Als Josef een FKK-Sauna club zou hebben dan werkte er alleen maar dames met kort haar die lief zijn net als Shakura.

  5. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Werkt al geruime tijd niet meer in PSR .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #31
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Werkt al geruime tijd niet meer in PSR .
    Onzin, was paar weken terug gewoon weer in PSR, maar nu tijdelijk weer even niet.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  7. #32
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik kan er niet alle dagen zijn. Goed dat ik al eens mijn persoonlijke bevindingen neerpen. Zo komen alle leden nog wat te weten (van jou). Kan beter, niet (want de maand mei noem ik nu niet een paar weken) ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #33
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Sakura was vanavond present.

  9. Onderstaande leden hebben Twinangel bedankt voor deze bijdrage:

    Sparky (10 oktober 2011)

  10. #34
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Gisteren was ze er ook en ik moet zeggen een zeer aangename verrassing in deze club. Zeer mooie vrouw en na wat ik hier gelezen heb heb ik dus een kans gemist. Maar goed ik zal nog wel vaker in psr gaan komen vermoed ik, dus kansen te over. Ze gaf aan 1 maand te werken en er dan 3 maanden niet te zijn. Ik weet echter niet wanneer die maand ingegaan is. Wij zullen het binnenkort te weten komen.
    Gr.

    Cupido

  11. #35
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Weer terug in de PSR , wel wat kilotjes erbij gekregen.

  12. Onderstaande leden hebben trophy bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 4 augustus 2013)

  13. #36
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Naar eigen zeggen definitief naar Magnum .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #37
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Een lange versie moet nog verschijnen maar Sakura is verbluffend in bed. Ik ken haar al zo lang maar was in PSR nooit verder geraakt dan een babbel van een uur rond middernacht. Ik had wat bedenkingen bij haar of ze was steeds langdurig bezet, net niet helemaal mijn type (vergelijk met Julia in PSR) of, of, of.... Het was er niet van gekomen. Zaterdag tussen de 125 andere dames ging het als vanzelf.

    Sakura biedt op kamer de uitgelezen GFE+++ met de nodige spontaniteit, de nodige openheid en heel veel mogelijkheden die soms ver afdwalen van de GFE. Intens was het !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #38
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Eindelijk!

    Ik had nooit gedacht dat het er nog eens een keer zou van komen. Sakura kende ik al zowat drie jaar, als het niet langer is, van PSR. Daar kwam het nooit tot een kamer. Hiervoor waren verschillende redenen en misschien niet in het minst dat ik daar te vaak en te lang met mijn vriendinnetje Julia naar kamer ging. De laatste keer dat ik Sakura in PSR zag, had ze haar haar weer anders, beetje roderig. Ik vond ze er nog prachtiger mee staan dan voorheen. Toen moest het lukken maar lukte het weer niet. Vandaag was het zover.

    Hoe het mogelijk is? Ik weet het zelf niet. Tussen meer dan 100 andere dames geraak ik zomaar in een leuk en grappig gesprek met Sakura verwikkeld. Ik inviteerde haar dan maar voor een kamergang maar dan met de belofte "later". Ze zwansde dat ik zou verschieten van haar antwoord. Waarom zou ze nog met mij naar kamer gaan, nadat ik haar drie jaar of langer links had laten liggen? Was het nu werkelijk om te lachen alleen of...? Maakt niet uit. Een uitdaging en ik kan tegen een stootje.

    We kwamen mekaar zo nu en dan nog eens tegen in Magnum. Dan weer even lachen, dan weer een grapje en dan mekaar weer gewoon straal voorbij lopen. Het wisselde wat af. Plots kreeg ik enorme zin om met haar te gaan seksen. Jarenlang werd ik geïnformeerd dat Sakura heel goed weet wat een man graag heeft. Ik nam dat dus voor waarheid. Verschillende dames wimpelde ik af, op zoek naar Sakura maar Sakura was nergens te bespeuren. Hete, mooie jonge slanke dames wimpelde ik af. Ik had eigenlijk nog maar een doel dus.

    Ik geef het op en ga wachten. Zittend op een sofa in de hoofdbar. Daar passeren alle dames regelmatig dus ik zou ze vroeg of laat wel treffen. Ineens was het zover. Sakura komt de bar binnen. Die moet net van kamer gekomen zijn en zich opgefrist hebben. Haar even adempauze laten, wou ik niet. Daar had ze dan zelf al maar moeten voor zorgen. Als je de bar binnenkomt moet je maar gereed zijn, uiteindelijk. Ik wenk haar en ze komt bij me zitten. De muziek stond vrij luid en daarom vroeg ik Sakura of ze niet mee naar de andere bar wou gaan zodat we wat rustiger konden zitten. Dat was geen probleem.
    We zaten daar in een sofa. We babbelden over de bekende koetjes en kalfjes en het was al lang duidelijk dat ze ook graag met mij naar kamer wou gaan. We gingen eerst nog in de binnentuin een sigaretje roken (zij dan toch). Ze vroeg of ik mee wou gaan. Eerst zei ik dat ik dat niet wou. In de kou, in de sigarettenrook. Ik zou wel even op haar wachten maar zoals het best is met elke vrouw, als ze blijft zagen, geef je ze maar haar zin. Anders riskeer je nog dat de seks niks wordt. Gelukkig was het lekker warm aan de haardblokken en hing er in de binnentuin geen rookdamp te over. We bleven het gezellig houden daarbuiten. Sakura en ik. De andere mannen en vrouwen zaten gewoon hun eigen sigaretje op te roken zonder woorden. Zij keken naar ons. Alsof wij abnormaal deden. Wie deed er asociaal?

    Over naar kamer. Ze wou helemaal naar boven naar de mooiste kamers. Da's alvast positief. Ik wist gewoon niet wat ik moest verwachten op kamer. Hoe zou ik mij moeten gedragen? Wat zou er gebeuren? Zou het wel goed lukken nu ik haar drie jaar links had laten liggen? Ze zal me toch geen waardeloze sessie bezorgen? Ik maakte me geen zorgen, eigenlijk deerde het me niet. Zij het zo, dan is het zo. Gelukkig was het tegendeel waar en bezorgde ze me de sessie van mijn leven. Heel anders dan met Sandra, uniek op zich maar wie nu op nummer 1 moet van die dag; 'k zou het niet weten.

    De deur van de kamer gaat toe en we beginnen mekaar rechtstaand al te strelen, te zoenen en te tongzoenen. Een rode draad in heel het verhaal is wel dat het tongzoenen eigenlijk veel beter had moeten gekund. Ik wou echter ook niet mijn tong persé helemaal in haar mond gaan boren.
    Rechtstaand begint ze me ook al flink te pijpen. Na even laten we ons op het bed vallen. We rollebollen wat, zoenen en tongzoenen weer wat en zoals de dames dat niet kunnen laten, zakt ze geleidelijk naar onder en begint me weer heerlijk te pijpen. Ze pijpt gevarieerd, vergeet de ballen niet en weet van geen ophouden. Ze plaagt je ook de gehele tijd. Sakura weet perfect wanneer je nog net niet het point of no return hebt bereikt en laat de boel dan weer heel eventjes zakken om dan opnieuw te beginnen en dit verschillende keren te herhalen. Zo is het perfect! Zo zou het altijd moeten zijn. Wat wel een beetje verwonderlijk was, iets dat ik helemaal niet verwacht had van haar, was dat ze voorvochtvrees heeft. Ze neemt er geen stuk laken bij, geen papiertje of geen vochtig doekje maar (zo goed als) stiekem verwijderd ze zo nu en dan het voorvocht.
    Na de blow job en na het teasen, verschillende keren, beginnen we niet meteen te neuken met een condoom maar komt ze op me en beginnen we een tijdje te droogneuken. Nog verwonderlijker natuurlijk want het droogneuken daar behaald ze een 10/10 op. Vermits het droogneuken ook niet echt meer droogneuken was omdat zij nat werd en ik weer voorvocht kreeg, vind ik het zo verwonderlijk dat ze daar dan totaal geen probleem mee heeft.
    Daarna werd er lekker geneukt. Sakura kwam op mij liggen maar niet zomaar. Het was heel intiem. Haar handen om me heen, helemaal in mekaar verstrengeld zoals je dat enkel met je nieuwe liefje zou doen. Zeer erotisch en sensueel werd er gevreeën. Neuken kon je dat niet noemen. Ik moet wel meegeven dat Sakura voor haar lengte ook geen grote poes heeft. Een beetje spannender, nooit mis.

    Samengevat kan ik enkel maar stellen dat ik een geweldige sessie gekregen heb van Sakura. Het pijpen is subliem. Het neuken is geen neuken maar vrijen met je nieuw vriendinnetje. Het droogneuken is eerste klasse. Ze weet wat je wil, waar je naar verlangt. Met Sakura is veel mogelijk. Dat voel ik. Een volgende sessie zal ongetwijfeld heel anders verlopen en meer (nog meer) dimensie hebben. Sakura zal zeker weten in verschillende fantasietjes van me mee opgaan en open voor staan. Ik verlang dus nog erg naar haar en hoop dan ook stilletjes dat het tongzoenen wordt zoals ze vrijt en dat ze mijn voorvocht graag gaat lusten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (27 februari 2014)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Babylon 468*60   Freude 468*60