Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Sakura (Roemeense) ex-PSR

    * Even eerst vermelden dat dit formuliertje onder voorbehoud is ingevuld, ik veronderstel dat dit geperfectioneerd/gecorrigeerd kan worden door de beren die er al mee kamerden. Geen formulier, zij is nochtans erg populair onder de beren?!

    Haarkleur/-lengte : zwart/eerder kort
    Lengte dame : 1,68
    Postuur/Cupmaat : slank tot normaal/
    Nationaliteit/Taal : ?/Duits en ?
    Leeftijd : ik schat midden de 20
    Tatoeages/Piercings :?/?
    Service: tz, pzc, nmc en ?
    Voordelen: lief, mooi, vriendelijk
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    * Even eerst vermelden dat dit formuliertje onder voorbehoud is ingevuld, ik veronderstel dat dit geperfectioneerd/gecorrigeerd kan worden door de beren die er al mee kamerden. Geen formulier, zij is nochtans erg populair onder de beren?!

    Haarkleur/-lengte : zwart/eerder kort
    Lengte dame : 1,68
    Postuur/Cupmaat : slank tot normaal/
    Nationaliteit/Taal : ?/Duits en ?
    Leeftijd : ik schat midden de 20
    Tatoeages/Piercings :?/?
    Service: tz, pzc, nmc en ?
    Voordelen: lief, mooi, vriendelijk
    Ik heb inmiddels het genoegen gehad om enkele malen met haar te mogen kameren

    Naam: Sakura
    Leeftijd: 27
    Nationaliteit: Roemeens
    Taal: Duits, Engels, Roemeens, Spaans
    Tattoes: net boven haar rechter enkel
    Extra's: kan bijzonder goed paaldansen
    Pre-en aftersales bijzonder goed
    Laatst gewijzigd door lieget; 17 augustus 2009 om 07:58

  3. #3
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren weer het genoegen gehad met deze topper.
    Ze komt zeer dicht in de buurt van de perfecte DVP !!

  4. #4
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Heb gisteren met deze dame een rondje gemaakt in de kino.

    In het openbaar liggen rollebollen is eigenlijk niks voor dit beertje, maar met Sakura in de buurt heb ik zelfs geen andere beertjes gezien.

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dupke verandert helemaal in die club :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Helemaal mee eens! Samen met Dupke en tegeil zijn er al plannen om een fanclub Sakura op te richten.

  7. #7
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    5 april 2024 @ 21:06
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard

    Eergisteren Sakura leren kennen! Heerlijke vrouw, prachtig lichaam, orale skills tot bijna in de perfectheid uitgevoerd, gezellig, en veel humor! Kom ik graag nog eens voor terug.

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dit is idd 1 van de smaakmakers in PSR, niet alleen op sexueel gebied, ook vanwege haar extraverte karakter. Zodra je haar uit haar comfortzone haalt, wordt het allemaal nog wat beter (ofwel: minder profi).

  9. #9
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twinangel2 Bekijk bericht
    Helemaal mee eens! Samen met Dupke en tegeil zijn er al plannen om een fanclub Sakura op te richten.:
    De fanclub zal waarschijnlijk veel leden tellen, aangezien ze een van de meest populaire dames van PSR is.
    Misschien kunnen we een merchandising-lijn voor haar opstarten. De daarmee verdiende centen kunnen we vervolgens weer bij haar investeren.

  10. #10
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het slechte nieuws: We zullen het helaas een tweetal maandjes zonder deze topper moeten stellen, ze gaat terug naar Roemenie.
    Het goede nieuws: Ze komt zeker terug :smile:

  11. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tegeil Bekijk bericht
    Het goede nieuws: Ze komt zeker terug :smile:
    Vermits die Roemeense dametjes nooit de waarheid spreken is dit zéér slecht nieuws dus :wink:. (Hoewel, meestal zeggen ze niet meer terug te zullen komen, eigenzinnig dametje. )
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #12
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Vermits die Roemeense dametjes nooit de waarheid spreken is dit zéér slecht nieuws dus :wink:. (Hoewel, meestal zeggen ze niet meer terug te zullen komen, eigenzinnig dametje. )
    Geloof me, ze komt terug.

    Durf ik met je te wedden !!!

  13. #13
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Sakura,Roemeense.

    Zondag 6-12-09 opgestaan om 8.45 uur in een klein hoteletje in Konigswinter-Oberpleis.Mijn vriend sliep nog ,was zeker nog aan het dromen van de dag ervoor.Ja toen waren we in partytreff Pulheim geweest.
    Of was hij nog moe van die 12 dames die hij gepakt heeft?
    Dus Josef kon zich op zijn gemak scheren met scheermesje.En daar na lekker onder de douche .Jammer dat de badkamer een beetje aan de krappekant was,want er zat geen bad in.Dus ik was lekker schoon en fris en fruitig ,lekker geurtje opgespoten.
    Dus ik was er klaar voor ! Toen mijn spullen ingepakt ,even het gordijn een stukje open geschoven. Ja het was droog.
    En toen hoor ik in eens zeggen welke iedioot staat er al om 9.00 uur onder de douche.Nou hij was wakker ,zekker last van ochtend ziekte dacht ik!!
    Dus ik zij ik heb me lekker gedouche,t en jij moet het nu nog doen?
    Hij zij ik heb gister al zoveel onder de douche gestaan ,dat ik het nu oversla.
    Hij zij in die club hebben ze toch ook een douche ! maar hij moest al zijn spullen nog in pakken.En al de kado,s van Josef moesten ook nog in geladen in de auto.
    Nou hij had een genialle oplossing,hij klom door het raam en pakte de tassen met kado,s aan en laden ze in de auto.
    En toen we klaar waren ! Zouden we gaan ontbijten ? Maar het was inmiddels al 10.30 uur.En wij op zoek naar de ontbijt ruimte,komen wij een dame tegen die zij dat het frutstuck tot 10.00 uur was.
    Dus toen de rekening betaald van 40 Euro.
    En toen we in de auto zaten zij mij vriend zullen we bij MC Donald wat gebruiken!.
    Maar ik zij tegen hem het is maar 32 km van hier die club . En daar kun je alles eten wat je maar wild.
    Dus hij de Tom Tom in gestelt Schlehecker strabe 45 Lohmar-Durbusche.
    Komen we daar aan om 11.00 uur parkeerterein op gereden,maar bij de poort stond een auto met de deur open en was aan het bellen.
    Dus toen begon ik te twijfelen en ik pakte de uitdraai er bij ! Ja wat stond daar op ? dat ze pas op zaterdag/zondag om 13.00 uur geopend zijn.Dus mijn vriend begon gelijk weer temekkeren hij had zo,n honger ? Waarop Josef zij je hebt gister nog 12 dames gepakt !
    Nou toen begon hij weer te lachen.En hij stelde voor om in het dorp wat te gaan eten.
    Dus zo gezegt zo gedaan komen we aan in het dorp en we vonden een Italieaans restaurant.Wij naar binnen en mij vriend gevraagd of we een ontbijtje konden gebruiken.Dat was geen enkel probleem spiegeleieren hadden we.En koffie voor josef thee.
    Het smaakte ons goed,want die dag ervoor bij die partytreff was geen eten.Alleen een stuk pitza gegeten.
    We hadden nog wat gelopen in het dorp.
    En toen op weg naar het paradijsje Parksauna-Residenz.
    Om 13.15 uur aan gekomen en er stonden nu wel auto,s op het parkeerterein.
    En op naar de ingang en er deed een vriendelijke dame de deur open .
    Zij vroeg of we voor het eerst waren,Josef dat ik er al een keer geweest was en dat mijn vriend er voor de eerste keer was.
    En nog een Theke dame kwam er bij staan en wist nog van de chocolade van de vorigekeer.
    Ze vroeg onze schoenmaat en kwam met badslippers en een badjas,waarop ik vroeg of ze een XL badjas had.
    Nou dat vraag ik ook geen tweede keer. Ik had een badjas zo groot dat hij Peter Beense nog te groot was.
    Maarja hij sleepte zowat over de grond het leek de mantel van sinterklaas wel.Ik dacht komt wel goed uit als ik de kadotjes ga uitdelen.
    Ons omgekleed en weer onder de douche,wat mij op viel dat die 2 douchejes nog stuk waren!
    En toen ik onder de douche geweest was had ik nog een lang T,shirt aan getrokken onder mijn badjas.
    Met de tekst MR Horny en met een poppetje er op gedrukt.
    En ik had een nummerbordje gehad van mij collega .
    Geel van kleur blauwe NL en de tekst er op Zin in sex en dat had ik op de rugzijde van de badjas bevestigd met veiligheidsspelden.
    En in de kleed ruimte stond een dame zich omtekleden en zach dat bordje met de tekst.
    En zij begon telachen en mijn vriend zij wat het betekende Lust in Sex,en toen trok ik mijn badjas open en zij MR Horny.
    En de dame begon hard te lachen.En zij riep meteen een anderen dame en die moest het ook zien en zij wou ook wel zo,n bordje met de duitse tekst erop.
    Maar wij naar boven ik een groot glas jusoranjesap en een koffie voor mijn vriend besteld aan de bar.
    Drinken mee genomen naar het restaurant en meteen eten er bij gepakt leker gegeten ontbijt mee rauwkost, annanas,beenham,kartoffelsalade,brood,pasta enz.
    Zo de honger was gesteld.
    En ik mijn vriend een rondleiding gegeven.
    En mijn vriend ging wat op zijn eigenhoutje rond kijken.
    Josef had ook 2 zakken met spekken mee genomen en ik ze uit mijn kastje gehaald.
    Toen gaan uitdelen onder de dames en ik vroeg het ook aan die duitse ijsberen,maar de meeste hoefde niet en zelfs aan de kok gevraagd of hij ook een spekje wou.
    Maar hij wees naar zijn buik en zij lachend hier zit al genoeg spek.En de dames achter de bar vonden ze ook lekker.
    Zo kwam ik ook een meisje tegen die kort donker gekleurd haar had.
    Zij was in het gezelschap van een ijsbeer en ik vroeg of zij ook een spekje wilden nou ze pakten er allebij eentje.En ik vroeg meeteen aan dat meisje hoe haar naam was ,en ze zij ik ben Sakura.
    Dus Josef zijn dag kon niet meer stuk!! Ik meeteen mijn vriend op gezocht die lach op een ligbed bij het zwembad in gezelschap met een Roemeens meisje.En ik hun ook een spekje gegeven en verteld dat mijn vriendinnetje er is.
    Maar hij zij je weet toch dat ze er is! Ja zij hij je had toch opgebeld.
    Josef zij ja ik wist dat ze er zaterdag niet was.Want die kado,s waren eigenlijk bedoeld voor sinterklaas avond.Maar Sakura was zaterdag vrij en zodoende zijn we bij die partytreff in Pulheim beland.Maar ik wist niet hoe ze er uit zag ,en nu weet ik het wel.
    Zij was eennorm vriendelijk en een knapgezichtje erg slank ,maar kleine borstje cupje A.
    Dat vond ik wel een beetje jammer Josef houd wel van een D/DD cup.
    Maar vriendelijkheid vind ik ook heel erg belangrijk.Je kan een dame hebben met grote borsten die niet vrolijk kijkt .Nou dan heeft Josef al heelemaal geen zin om naar dekamer te gaan.
    Ik had ook nog een doos met Merci chocolade meegenomen,en besloot die ook te gaan uit delen.En toen kwam ik een dame tegen van vorigekeer ik zag het omdat zij een heele hand vol pakte.
    Dus vroeg ben jij Roemeens? Nee zij ze ik kom uit polen.
    Josef heeft altijd een beetje twijfels bij die Roemeense hertjes.
    Maar bij het zien van Sakura voelde ik mijn goed.Ik had er een goed gevoel bij!!
    En later op de avond kwam ik haar tegen en zij omarmde mij en ging met mij op de bank zitten.En na een gesprekje gevoerd te hebben vroeg ze of ze de sleutel mocht halen.
    Daar had ik geen bezwaar tegen.
    En Sakura nam Josef mee naar beneden naar een kamertje.
    Was zelf een douche op de kamer? Maar ik had mij al gedouche,t.
    En ik Sakura duidelijk gemaakt dat ik een half uurtje met haar wou kameren voor 50 Euro.
    Na dat was geen enkel probleem.
    Nou ik kan U verzekeren wat is die Sakura een toppertje.
    Gruwlijk lekker tongzoenen,pijpen,verschillende standjes en alles gedaan wat God verboden heeft.
    Nou dit is verschrikkelijk lekker geweest,alleen jammer dat ze kleine borstje heeft.
    Normaal gesproken kom ik niet klaar op een dame met kleine borsten?
    Maar die Sakura heeft mij zo bewerkt ,dat ik op zijn hondjes klaar kwam.Ik moet wel vertellen dat er een spiegel aan het hoofden eind zat.
    Ik heb niet op de klok gekeken ,maar? Ik heb volgens mij ruim een half uur met haar op de kamer geweest.
    Toen naar de kleedruimte en haar betaald,en ik had nog een aardigheidje voor haar 1 mok met een beertje er in.En dat beertje had een blauwe das om,en ik vroeg of ze een zoon had.Maar ze zij dat ze een dochtertje had.
    En ze bedankte mij met een paar tongzoenen,ze was eennorm blij.
    En ik vertelde Sakura dat ik kado,s mee had en dat ik die vanavond ging uitdelen.
    Ik mij lekker op gefrist en mijn vriend op gezocht ,die zat inmiddels alweer met een anderen dame te zoenen.
    En ik hem verteld dat ik honger had gekregen.
    En hij zij dat hij mee ging om te eten.
    Hij had een snitsel met spiegelei er op ,en Josef had een lekkeren biefstuk met franse frietjes.En als toetje een vruchten sorbet zalig eten ,lijkt wel een hotel.
    En mijn vriend zij we maken het niet zo laat ,want moet de volgende dag vroeg op om tewerken.
    Nou Josef moest ook om 6.00 uur opstaan.
    Hij zij je moet niet te lang wachten met je kado,tje uit te delen.Nu zijn die meiden nog niet allemaal op de kamer!
    Dus josef naar zijn kastje om een doosje waar wattestaafjes in gezeten hadden.Tepakken met daar in lotjes met nummers er op en er zat ook een Joker prijs in.En ik aan mijn vriend om raad gevraagd ,ik zij veronderstel dat zo,n zwartkijkende dame die Joker pakt.Nou hij zij dan haal je hem er uit voor Sakura.
    Dus Josef in de kleedruimte de joker er uit gehaald.Kijk er een dame en ze zij wat heb je daar coke.Nee zij Josef dat zijn papiertjes met nummertjes er op en die ga ik uit delen.O ben jij sinterklaas? Ik zij ja !!!
    Ik naar boven en gelukig was Sakura daar ook omringt door nog meer Roemeense dames.En ik zo,n meisje een nummertje laten trekken,en die anderen keken naar wat voor nummer zij had .Dus ik stiekem die joker bij Sakura in de hand gedrukt.En Sakura ging het papiertje open maken,en er kwam een blank papiertje te voorschijn en nog een en toen de joker.
    Nou Sakura sprong op en juigde er hevig op los.En toen was het doosje met nummers uit gedeeld.En vroeg ik of ik wat uit de auto mocht halen aan de thekevrouw,was goed.En daar kwam Josef met 3 grote zakken vol kado,s.
    Ik kon ze amper tillen zo veel had ik.En in middels stonden de dames met hun lot nummer in hun hand.Dus ik had de pakjes ook genummert en deelde ze uit.En voor de dames die geen lot hadden had josef zwaarden die blauw/rood/roze licht en geluid gaven.En de kado,s bestonden uit speelgoed ,poppen die danste ,pop op een fiets met geluid en licht,vogels in een boompje die floten,enz de joker was een mooi schilderij met een waterval en een klokje er in en het was verlicht ging op 220 volt.Maar niet overal zaten batterijen in .Maar ook daar had Josef aan gedacht en de dames stonden in de rij voor de batterijen ik ze er gelijk in gezet.En ik werd omhelst of ik de elfsteden tocht gewonnen had en dan al die zoenen nog.Een normaal mens krijgt die in heel zijn leven niet.Wat was Josef toch gelukkig van al die blijen gezichtjes.Mijn dag kon niet meer stuk.
    En als afsluiter ben ik nog een keer naar de kamer geweest met Sakura .In een woord geweldig /grandioos.En mijn vriend was op die dag 1 keer naar de kamer geweest.Ik vond het wat weinig,maar ja hier moest hij ze betalen en in die partytreff had hij er 12 voor 79 Euro.Maar Josef heeft liever een keer goede sex dan mijn 12 keer af laten raggen.Kort om Sakura een wereld toppertje.21.30 vertrokken 00.45 thuis en nog 2 ernstige ongelukken gezien in Duitsland 1 en in NL met een vrachtwagen in de berm aan de anderen kant van de weg.

  14. #14
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Parksauna Residenz,Lohmar-Durbusch.[Sakura]

    Ook met Sakura heeft Josef weer een top uur mee beleeft.
    Sakura was weer naar de kapper geweest,en zij leek wel een foto model.
    Wat leverd zij een kwalitijden zoenen of haar leven er van af hangt.
    En Sakura mag Josef wel en omgekeerd ook,maar van Josef had ze wel een cupje meer mogen hebben.
    Maarja je kan niet alles hebben maar Sakura is een Roemeense en ziet er erg goed verzorgd uit.
    Meestal zijn die dames van Roemeense afkomst arm/oedig wat uiterlijk betrefft.
    Maar dat is beslist niet het geval bij Sakura.
    Zij kon zo in een parfumerie zaak of mode winkel werken.
    Sakura is voor Josef een barbie pop en wat kan ik lekker met deze pop spelen!!!
    En nu we het toch over poppen hebben! Josef had ook een pop mee genomen .En die wou ik weg geven aan de dames.
    En ik had mij voor genomen om het eerlijk tedoen.
    Dus had ik een dobbelsteen meegenomen en wie het eerst de 6 gooide daar was hij voor !
    En wie gooide er in een keer een zes dat was die barbiepop Sakura.
    Josef dat deze pop op de WC al voorzien van AA batterijen.
    Dat had ik gedaan ,anders kreeg ik veel pottekijkers.
    Maar ik moet natuurlijk ook wel toegeven dat het niet zo makkelijk gaat om een pop aan en uit tekleden.Een vrouw uitkleden van haar kleren gaat makkelijker.Maarja het was gelukt en Sakura vond die pop prachtig,deze pop kon dansen en maakte muziek.
    En zij kreeg ook veel bekijks door die pop.
    Ook had Josef een heel leuk popje in de vorm van een dame van dik formaat.
    Deze heb ik aan de dames achter de bar gegeven voor de club.
    Ik zette hem op de bar en zette hem aan [haar] aan.En dit lelijke poppetje maakte geluid net als of ze een oorgasme beleefde en dan trok ze haar jurk omhoog en zag je haar grote borsten.
    En als ze stopte en je klapte in je handen dan ging ze weer opnieuw met het kreunen/orgasmes krijgen.
    Dus heren ijsberen vraag volgende keer of ze dit popje laten zien of een demostatie geven.
    Echt als je dat popje ziet gier je het uit van het lachen.
    Maar ik zag hem later niet meer op de bar staan???
    Was zij teschuin voor zo,n nette club als Parksauna Residenz!!!
    Of heeft de theke vrouw heb mee genomen naar huis? Of meschien wel die man achter de bar,de masseur denk ik dat hij was.want die vond hem/haar ook erg grappig .Ja Josef houd wel van leuke grappige dingetjes.
    En zo ook Sakura dat is voor mij ook zo,n lief popje met mooie lieve ogen.
    Als ik haar in de ogen kijk dan verdrink ik bijna.
    Wat is Sakura een toppertje.
    Sakura heeft ook snoepjes en speeltjes gehad van Josef en die heeft ze dubbel en dwars verdiend.
    Ik heb wel 2 keer warm gegeten ! Want na al dat werken met die dames dan krijg je wel honger!
    En als ik naar die knappe dames kijk dan krijg ik ook trek/zin en voor dat je het weet leg je op de kamer en zit hij er in!!!!
    En dan heeft Josef het naar het zin.

  15. #15
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    12 januari 2014 @ 00:10
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Jammer dat ik jullie niet heb gezien ... Was er vandaag vanaf 20u en kan al het voorgaande van Sakura alleen maar dubbel en dik beamen

  16. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.924
    Discussies
    109
    Thanks
    1.351
    Thanked
    8.723 in 2.642 posts

    Daumen hoch Sakura-chan

    "A far away voice clues me in. One after another, comrades prepare to battle. No more doing the same stuff over and over. We're gonna turn that inside-out, ARE YOU READY? My body shivers straight to the core. The energy rings out like violent STOMPING. Unrelenting it stays to CALL ME. This is an unstoppable comeback STORY!

    Come on, everybody stand up! Today's your best shot! You can't be stopped, you're a SPEED HUNTER! You're a hit, everyones watching you! YEAH!
    Come on, everybody hands up! It's the heroes come back you've been waiting for! Throw up your hands and count down! Iku ze, 3-2-1 MAKE SOME NOISE!!"


    Tot een paar maanden geleden dacht ik bij de naam Sakura eerder aan deze jongedame uit een van mijn favoriete anime-series dan aan een dvp uit PSR. Zaterdag werd deze racebeer eerst op de korrel genomen door twee jagertjes (gelukkig waren ze te lui om écht achter me aan te gaan lopen) en terwijl ik daarvan wegloop, zie ik Sakura-chan zitten. Binnen een paar sekonden zit ik er naast en zitten we in het Engels te kletsen over van alles en nog wat. Ze onderbreekt dat af en toe met een demo van haar tongzoenkunsten en moet lachen als deze racebeer enigszins beschaamd opmerkt dat er een tijd is geweest dat hij machines met al hun complexen en foutmeldingen soms beter begreep dan mensen. Een opmerking die me nog gaat achtervolgen in de komende tijd.

    "So, you're booting up without me?" vraagt ze als ze me mee naar beneden neemt en ziet dat Kleine Sphinx wakker is. Ze wrijft zich op kamer meteen stevig tegen me aan, zakt langzaam af en speelt zachtjes bloasmeziek, af en toe met die prachtige ogen me recht aankijkend. Als ze weer boven me hangt en na een paar diepe tongzoenen weer loslaat, draai ik de rollen even om met een befbeurt. Ze laat me ophouden voor ze het te warm krijgt, maar brengt zichzelf tijdens de volgende cowgirl (opzettelijk) bijna in moeilijkheden. Ik verwachtte half dat ze langzaamaan wilde, maar ze spoort me in missio steeds feller aan, tot ze niet alleen mij stevig vastgrijpt, maar haar inwendige spieren Kleine Sphinx ook stevig omklemmen. Sakura-chan kijkt me wazig aan, fluistert dat alles ok is, zoent heftig en mompelt iets over een CPU met Compatibility Issues (gebeurd wel vaker als een CPU oververhit raakt ).

    Als ze zich dan in doggy-positie draait begin ikzelf last van oververhitting te krijgen. De CPU neemt een tempoversnelling waar, schakelt een extra heatsink bij en probeert de gewenste overclock-speed in de Grafische processor te halen. Dat lukt tot ons beider tevredenheid, maar tot welke prijs? Heatsink failure! Temperaturen lopen snel op, Sakura-chan merkt het en moedigt fluisterend aan. KRGK-TIK! "Sphinx-hardware.exe has reached a critical point of no return. Blow-off valve will open...." BENG!! Sakuran-chan grinnikt als ik een beetje daas op haar blijf liggen en vraagt " Need a Reboot?" "Yep, we encountered the inevitable BSOD: Blue Screen of Death!" We knuffelen nog wat na en dan gaan we (voor de zekerheid) omstebeurt douchen. Ook nu kan ik het niet na laten mee te fluiten met DJ Mitsu en Nobody Knows die in hun rap tevens een kleine waarschuwing verstoppen. Het zal me er niet van weerhouden Sakura-chan nog eens vaker op te gaan zoeken.

    "Hey yo, whoa, there's gonna be risks, can you handle 'em all? Get back up and get it on no matter how much you fall! It's not some deep connection, just a paper-thin session. Now those pent-up feelings are a crystal of emotion. The rising tide of cheers will give you courage. Getting back up this time will be harder than ever. But I know you'll end up smiling! The thrill of victory will push it all away!

    Come on, everybody stand up! Today's your best shot! You can't be stopped, you're a SPEED HUNTER! You're a hit, everyones watching you! YEAH! Come on, everybody hands up! It's the heroes come back you've been waiting for! Throw up your hands and count down! Iku ze, 3-2-1 MAKE SOME NOISE!!"
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 25 januari 2010 om 22:11
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. #17
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Parksauna Residenz,Lohmar-Durbusch.[Sakura].

    Hallo Sphinx The Real Racebeer .
    Leuk dat jij ook een goede tijd hebt gehad met Sakura.
    Maar wat ik je even wil vertellen is dat als je de volgendekeer.
    Weer naar Parksauna Residenz gaat ?Kijk dan goed uit want vlak voor dat je naar de club gaat kom je een flitspaal tegen,en je mag daar maar 70km.
    En die boete is zonde geld,van dat geld kun je ook lekker genieten van Sakura,Jill ,Monica, enz. En kijk uit voor Monica uit Bulgarije,want zij heeft een paar handboeien van Josef gehad.
    En zij was daar zo blij mee! Dat ik ze gelijk bij haar om moest doen.
    Maarja wat gaat Monica daar mee doen??
    En ook had Josef een Dildo gebruikt bij Monica en daar genoot zij enorm van.
    Maarja zij is wel hebberig want die wou zij ook hebben.
    Maar dat heb ik niet gedaan! ,Want anders heeft zij geen ijsberen meer nodig.
    En dat zou zonde zijn! Voor wat Josef hebt meegemaakt met haar,kan ik je vertellen in een woord geweldig was zij. Groetjes Josef.
    Laatst gewijzigd door Big30; 26 januari 2010 om 19:24

  18. #18
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Parksauna Residenz,Lohmar-Durbusch.

    Sakura is een blijft een toppertje voor Josef.
    Ik heb wel gelachen met haar hoor.
    Kijk ook mijn verhaal bij algemeen.
    Daar heeft Josef het over een muizenval op scherp!!!
    Het was zo het was Zaterdag 5 Juni een mooie zomerse dag.
    Josef kwam tegen de avond om 17.50 uur aan bij Parksauna-Residenz.
    En s,avonds hoor ik opeens een meisje hard gillen.

    En Sakura ging polshoogte nemen!!!
    En wat was er nu aan de hand????
    Zelf waren er ijsberen bij die hard van de bank op stonden en weg liepen.
    Wat was nou het geval er was één muis binnen gekomen uit de tuin.
    Ja een klein veldmuisje vertelde Sakura mij.
    Sakura zou hem wel even morres leeren!!
    Sakura had haar schoenen al uit getrokken ,om de muis een mep te verkopen.
    Maar de muis was sneller dan die 2 liebe mausen Sakura en Gloria bij elkaar.

    Sakura zij tegen die heldhaftige ijsberen!!! Wat zijn jullie nou voor kerels wel een vrouw thuis op de bank en kinderen.
    En hier bang zijn voor zo,n piep klein veldmuisje.
    Nou Sakura verstaat haar mannetje wel.
    Zij is teminste niet bang voor een muis en een Olifante slurf.
    Sterker nog zij zuigt aan die slurf,of zij één 2000 wath Nilfisk stofzuiger is.

    Sakura is echt een schat van een meid als zij je mag.
    Dikke kusjes voor Sakura van Josef

  19. #19
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Sakura heeft een club?

    Dat Sakura een schoonheid is weten we al.
    Maar dat Sakura een schoonheids salon in Roemenië heeft! Dat weet nog niet iederen ijsbeer?

    Maar wisten julie al ? Dat ze nu ook al een club heeft!!!!
    www.sakura-fkk.de

  20. #20
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Met enige verbazing, lees ik hier al deze lofbetuigingen.
    Ik snap er niets van, maar ik was dan ook nog nooit met haar op de kamer....

    Ze heeft zeer gemiddelde looks (bijna standaard, het typische, zwart gekapte, Roemeense koppie), een beperkte uitstraling en pocht graag met haar dag-omzet (voor mij een afknapper). Voor mij redenen om er niet aan te beginnen (een erg hol persoon).

    Voor de fans: veel plezier ermee
    Altijd op zoek naar honing

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Ze heeft zeer gemiddelde looks (bijna standaard, het typische, zwart gekapte, Roemeense koppie), een beperkte uitstraling en pocht graag met haar dag-omzet (voor mij een afknapper)
    Ach Junther, smaken verschillen gelukkig.
    Ik zou er ook nooit aan beginnen, vooral vanwege haar continue "aanwezigheid" in een ruimte.
    Persoonlijk vind ik het qua looks - in combinatie van leeftijd en de wetenschap dat ze een kind heeft - een waanzinnig mooie vrouw
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  22. #22
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Met enige verbazing, lees ik hier al deze lofbetuigingen.
    Ik snap er niets van, maar ik was dan ook nog nooit met haar op de kamer....

    Ze heeft zeer gemiddelde looks (bijna standaard, het typische, zwart gekapte, Roemeense koppie), een beperkte uitstraling en pocht graag met haar dag-omzet (voor mij een afknapper). Voor mij redenen om er niet aan te beginnen (een erg hol persoon).

    Voor de fans: veel plezier ermee
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Ach Junther, smaken verschillen gelukkig.
    Ik zou er ook nooit aan beginnen, vooral vanwege haar continue "aanwezigheid" in een ruimte.
    Persoonlijk vind ik het qua looks - in combinatie van leeftijd en de wetenschap dat ze een kind heeft - een waanzinnig mooie vrouw
    Waar MY bang is van deze mooie vrouw, vind ik het altijd een genot als ze er is. Qua karakter en looks zeer aangenaam, op de kamer goed (maar ook geen wereldtop). Gewoon een leuke vrouw, die door aanwezigheid ook de sfeer van de dag kan bepalen.

    Maar zoals gezegd: zeer persoonlijk.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  23. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik kom nu al zo lang in deze club en al evenlang is Sakura daar aanwezig. Ik vind Sakura een mooie vrouw, zondermeer. Toch was er altijd iets (dat ik niet goed onder woorden kan brengen) dat mij tegenhield om met haar naar de kamer te gaan. Prachtig bovendien om haar te zien paaldansen. Haar mooie figuur weet ze dan meer dan perfect te gebruiken.

    Toch had ik er geen moeite mee om er niet mee te gaan kameren.

    In die meer dan een jaar tijd hielden we het bij een glimlach naar mekaar, niet veel meer eigenlijk.



    Ineens gebeurde het....

    Ik zit effe alleen in een sofa in de lounge. Ze komt ineens bij me zitten. Ze legt haar benen over mijn schoot. Ik blijf vrij koel (wou haar niet de hoop geven dat...).
    We hebben gelachen en ook gesproken over meer dan koetjes en kalfjes. Over veel. We vertoefden meer dan een uur samen. Het werd almaar leuker en leuker. Ik leerde een toffe dame, mooi, aangenaam karakter en pittig kennen.
    Ze vroeg of ik na al die tijd een kamertje met haar wou overwegen. Ik zei dat ik nog niet helemaal overtuigd was (meer hadden we eerder al besproken). Ze nam de biezen, het was weer tijd om te gaan werken. De break was over. Ze bleef even lief en haar vraag was eigenlijk retorisch. Ze voelde in die 1,5 uur wel aan dat ik nog niet rijp voor haar was. Ze voelt dat ja. Ze werkt daar ook niet voor haar eerste dag.

    We hadden het tijdens ons gesprek ook gehad over "schootspringen". Sakura gaat in regel nooit naar een man toe, tenzij ze hem al kent. Aan "schootspringen" (en meer aanvalsgeweld) doet ze dus niet. Misschien verlangde ik daar meer dan een jaar wel naar (van haar), had ik min of meer tijdens ons gesprek laten vallen.



    Toen gebeurde het weer....

    Later op de avond. Ik zat nog maar eens te luieren (wat moet je ook anders in een club) in een sofa in de lounge. Pardoes springt er een dame op mijn schoot en pakt me lief vast. Sakura natuurlijk. Ik vond het een grappige zet. Ze bleef nog lekker wat "schoothangen" en wat meer. Nu was ik overtuigd. Ik leerde daar een fantastisch innerlijk kennen en een dame vol initiatief en pit... zo had ik ze niet voorgesteld. Zélfs niet deze namiddag.

    Nu was het echter al laat (en bovendien wou ik ook niet zomaar in mijn kaarten laten kijken). Ik was overtuigd maar zal haar dat pas bij mijn volgend bezoekje laten merken .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #24
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    11 mei 2024 @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Sakura [Roemeense].

    Binnenkort wil ik weer eens naar PSR.
    Maar? werkt Sakura er nog?
    Vond het altijd plezant als Sakura er was.
    Voor Josef was Sakura altijd plezant,en heb aan haar veel plezier beleeft.
    Als er nog beertjes zijn die weet waar ze nu is dan hoor ik het graag.
    Groetjes Josef.

  25. #25
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Binnenkort wil ik weer eens naar PSR.
    Maar? werkt Sakura er nog?
    Vond het altijd plezant als Sakura er was.
    Voor Josef was Sakura altijd plezant,en heb aan haar veel plezier beleeft.
    Als er nog beertjes zijn die weet waar ze nu is dan hoor ik het graag.
    Groetjes Josef.

    Sakura al lang niet meer gezien in PSR , maar er zijn vele nieuwe en oude toppers in PSR .

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Diamond 468*60   Babylon 468*60