Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Marisola (DR)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Lächeln Marisola (DR)

    Naam : Marisola

    Haarkleur/-lengte : Zwart (kroes)haar , bruine huidskleur

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank, C-Cup

    Nationaliteit/Taal : DR, Duits, Spaans

    Leeftijd : 30

    Tatoeages/Piercings : nee / ja, bij haar lip

    Service : Goed

    Na een tijdje uitpuffen na de sesse me Simona, en een hapje tussendoor (het eten is goed in the Palace!) Zat ik op de bank, alles rustig te overzien. Ik had al een zeer mooie dame (dat bleek Vanessa te zijn) gespot, maar deze absolute schoonheid was steeds druk bezet, dus had ik besloten op haar te wachten. Totdat Marilsola voorbij kwam, die duidelijk liet merken dat niet te accepteren, en haar charmes vol in de strijd gooide op de bank, om me te verlokken mee op de kamer te gaan.

    Nadat ze me had gekust, en al was begonnen aan een PZC in het openbaar, die zeker niet slecht aanvoelde, heb ik besloten toch met haar te gaan kameren,e n ik heb daar geen spijt van gekregen. Het is een mooie meid, niet superstrak meer, maar ze heeft zeer veel energie, en stopt die ook in het seksspel, waarbij zij duidelijk het tempo aangaf, en er echt voor ging. Zij kwam nog voor mij klaar, daar ben ik van overtuigd! en dat gebeurd me niet altijd. wel warm op de kamer, dus flink gezweet, maar dat maakte haar niet uit. Ze stond erop om als naservice nog te masseren, wat ze lekker en goed deed, me wat massage olie. Het voorspel was overigens wel degelijk pzc ook op de kamer, maar gezien de opgewonden saat waar ik op de bank al verkeerde door haar, zijn we redelijk snel gaan

    Na afloop kon ik het niet laten, toch even het meetlint erbij en dit was dan een 75C cup (ACE2, let je weer op!) Zij vond dit wel een grappige ervaring!

    Al met al weer een goede sessie. herhalingsvaar: aanwezig, maar ik moet toegeven dat er optisch mooiere dames zijn in the Palace, waar ik de volgende keer mijn voorkeur aan zou kunnen geven.

  2. #2
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door megaboob Bekijk bericht
    Naam : Marisola


    Al met al weer een goede sessie. herhalingsvaar: aanwezig, maar ik moet toegeven dat er optisch mooiere dames zijn in the Palace, waar ik de volgende keer mijn voorkeur aan zou kunnen geven.
    Ik heb ook met haar kennisgemaakt (zie algemeen verslag) en kan me volledig vinden in het bovenstaande; soms durft ze ook af en toe meezingen met een lied maar haar stem is dan niet om aan te horen; ze heeft een soort 'tinaturnerstem' maar een heel slechte variant dan.
    Het doel heiligt de middelen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.