Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Manonnepon

  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Manonnepon

    Hoi beertjes,

    No need to introduce you to the one and only woman who can make local Heroes fly, de enige vrouw die Extince klein krijgt met haar bekkie (de rest moet er gewoon van weglopen), de enige Meid waar iedereen van ons die haar kent graag een praatje mee maakt voor de gezelligheid.
    Manon heeft voor mij het "neukconcept" in de saunaclubs bijna op haar eentje veranderd.
    In "de sans" was ze een geweldige sfeermaakster, helaas moest dit clubbie veel te vroeg dicht wegens geld op (van de uitbaters).
    Ik zag Manon dan ook verschijnen op 7 november in VV (Verboden voor echte Vrouwen). Een geweldige tijd beleefd met haar, en Manon had het wel naar haar zin. Met haar partner in crime.

    Helaas is het in de Villa ook voor haar slecht afgelopen, en de zoektocht nar een andere club is voor een volslanke Meid precies toch niet zo makkelijk.
    YY, nope.
    GT, nope.
    PHG, nope.

    Ik wens haar dan ook veel succes in het zoeken naar een club, een club die weten wat ze doen.
    Met Manon trek je gewoon haar vast publiek, want één ding is duidelijk: ze kan niet je smaak zijn, maar als ze je te pakken heeft, kom je gegarandeerd terug.
    Die klanten, tja, eigenlijk zouden al die clubs nu ook Manons klanten kwijt moeten zijn, maar het gaat hier over die prachtMeid die Manon is, dus laat ik de domme domme clubuitbaters even links liggen.

    Manonnepon, ik ben er haast van overtuigd (en die haast mag weg) dat jij je clubje gaat vinden. Desnoods mag de forumleiding eens gaan praten met wat clubbies.

    Voorlopig heeft Manonnepon noodgedwongen besloten dus per IM af te spreken.
    Maak daar dan ook gebruik van beste "fans van".

    En lieve kwade stoute Manon, er zijn nog beertjes die menselijkheid boven seks verkiezen, en die nog om andere mensen geven.
    Waarom heb je gadverdamd niet gebeld als je niet geboeg centjes had om verder te rijden. Ik ben ervan overtuigd dat we iemand met wat centjes in no time bij je hadden gekregen, zodat je gisteren je zoekocht had kunnen verder zetten. Niet iedereen is uit op neuken en geld, Ponnetje, er zijn ook nog ordinaire hoerenlopers die graag anderen helpen voor een glimlach. Of omdat mensen belangrijk zijn.
    Dus de volgende keer, gadverdamme, pak die telefoon en bel iemand op die je kent, wedden dat de hulp zal toeschieten. Voor iemand als jij rijd ik met de fiets naar Lourdes als 't moet, mensen zijn er om mensen te helpen.

    Voor Manon: veel sterkte in deze moeilijke dagen.
    Voor de beertjes: nu hoeven jullie niet naar een club toe.
    Voor de mods: vergroot haar MailBox, en maak van dit topic een sticky, totdat Manon aan andere werkplek heeft gevonden, als er iemand dit verdient, is het Manon wel.

    erpee

    En allen. Steun Manon zichtbaar in dit topic. Vervuil verdomme maar, ik ben ervan overtuigd dat de forumleiding deze topicvulling met een knipoog gaat goedkeuren

  2. #2
    Geregistreerd
    24 augustus 2008
    Last Online
    3 februari 2019 @ 14:54
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Laat ik nu net lezen dat ze in Villa Marisol aan het werk is ..........

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InDerKoffer Bekijk bericht
    Laat ik nu net lezen dat ze in Villa Marisol aan het werk is ..........
    Welkom op moeder aarde

    erpee

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

  FKK Artemis 468*60