Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 109
  1. #76
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Dat heb je helemaal goed znipper. Het gaat om de maggy achter de bar. Hopelijk zien we haar nog weer eens terug in gt!

    De andere meggy is er gewoon nog en was afgelopen zaterdag weer heerlijk op de kamer.
    Gr.

    Cupido

  2. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (22 september 2012)

  3. #77
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Poolse topper !

    Het was even raar , want jaren terug hebben we elkaar wekelijks gezien. Maar dit was toen en nu is heden.

    Deze Poolse is gewoon : super top , een klasse apart ! Ze ziet er met de jaren nog beter uit dan vroeger. Tweemaal heb ik de proef op de som genomen : geslaagd met grote onderscheiding ! De sessie was van A tot Z in orde. Pre-sales , het rustige voorspel , standjes en het tempo opdrijven tot een stevige neuk partij.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  4. Onderstaande 3 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (26 september 2012),gille52 (26 september 2012),satanic surfer (26 september 2012)

  5. #78
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    gisteren met fabritsio naar 3landepunt geweest om 16.00 kwam poolse maggy (tekefrau bij PHG en personeltrainer inLR) op sollicitatiegesprek ze had 2lekkere vriendinnen bij zich ze beginnen dinsdag met werken

  6. #79
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:19
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Ze was gisteren(14-11-2012) gewoon in GT
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  7. #80
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "de souza" Bekijk bericht
    Ze was gisteren(14-11-2012) gewoon in GT
    vandaag in LR gespot

  8. #81
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    Eerste sessie (20 nov 2012 ) met Maggy (Polen op die dag was ze dus echt aanwezig in GT!!!). En wat voor een sessie. Prachtige dame, met heldere blauwe kijkers die stralen als ze lacht. Prima vermogen te voelen wat jij lekker vindt, en geeft ook heel goed aan wat zij plezierig vindt. Dat was gelukkig wat ik ook altijd leuk vindt om te doen, zachte strelingen over hele lichaam. Nu is dat bij Maggy niet zo heel groot, maar wel heeeel mooi gevormd en heeel zacht. Ze kreeg herhaaldelijk kleine schokjes en toen strelen langzaam overging in tongstrelen werd ze echt enthousiast. Heerlijk lichaam om te ontdekken, eindigend met een uitvoerige kennismaking met haar vagina, explosief orgasme viel me ten deel. Altijd leuk niet waar. Daarna haar beurt om mij aan de praat te krijgen. Echt gave pijpsessie, en heel natuurlijk een aantal standjes gedaan. Maar eerlijk is eerlijk ik kwam heel snel klaar na zo’n opwindende sessie. Smaakt naar veeeel meer!!!

  9. #82
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    En gister,woensdag de 21e nov,was ze ook gewoon in GT.Is gewoon een reislustig dametje.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  10. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    gille52 (12 december 2012)

  11. #83
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Dit is echt een geweldig goede dame. Wat mij betreft staat ze op eenzame hoogte in GT en laat ze er wat mij betreft maar één voorgaan en die is geen DVP meer.

    Behandel deze dame met respect, verzorg jezelf goed, besteed aandacht aan haar genot en je krijgt er zeer veel voor terug. En ondertussen is ze ook nog bescheiden, vriendelijk en grappig. En ontzettend lekker, een heerlijk lichaam waar de tijd maar geen vat op krijgt.

  12. Onderstaande 3 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 december 2012),dennisw (12 december 2012),gille52 (12 december 2012)

  13. #84
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Meggi ( 07/01/14 )

    Man , man...wat een top MILF is dat ! Toen ik haar zag moest ik niet twijfelen. Ik wist uit het verleden wat ze te bieden had dus... Het werd een topsessie van A tot Z. Intense pure sex van de bovenste plank met dit Poolse prinsesje.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  14. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    gille52 (15 januari 2014)

  15. #85
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Uit mijn posting ’Goede Tijden.. (over Poolse milfjes, vaste vriendinnen en cliffhangers)’ in ‘Geile Tijden’ : https://www.ijsberenforum.com/forum/...054#post368054

    Desalniettemin blijft er natuurlijk meestal wel voldoende lekkers over. Zo heb ik de laatste maand twee sessies mogen beleven met de onvolprezen Meggi. Nou had ik deze petite Poolse al wat langer in het vizier op basis van haar recensies en haar paspoortje alhier (en natuurlijk omdat het een Poolse betreft ), maar nu bleek dat ik dat vizier altijd op de verkeerde had gericht. Stupido. De mooie blondine die wél Meggi bleek te zijn had ik al veel vaker zien ronddartelen, maar ik had vreemd genoeg nooit de link gelegd met Meggi. Waarom dat is, weet ik eigenlijk niet. Mogelijk omdat ik deze schone (tot nu toe dan) ietsjes arrogant over vond komen, wat niet rijmde met de recensies en omschrijvingen. Hield haar ook voor een Russische om één of andere reden. Twee misvattingen van jewelste. Dat Russische valt nog wel te verklaren (het had zomaar zo kunnen zijn), maar bij een nadere kennismaking bleek van enige arrogantie geen spoor. Meggi is zeer lief en vriendelijk en het is makkelijk met haar in gesprek te raken en te blijven.

    De eerste sessie met haar zal zo eind maart geweest zijn en was dus onze eerste kennismaking. Toen ze me vertelde wat haar leeftijd was (ik vroeg er niet eens naar…) viel ik bijna om van verbazing! Het kan dus wél dames !! (zei de kale vetklep die de schrijver dezes is). En dat zonder (zicht- of voelbare) kunstmatige toevoegingen! Van haar uiterlijk en karakter was ik dus al zeer onder de indruk, en weldra scoorde ze ook een derde punt met haar orale kunsten. Superbe! Ik leek er een toppertje bij te kunnen schrijven op mijn lijstje van vaste vriendinnen. Nou weet ik als geen ander dat één zwaluw geen zomer maakt, dus twee weekjes later met haar op herhaling gegaan, hopende op een bevestiging van mijn eerste indrukken. Dit werd een voor mij memorabele sessie… Na eerst wat op de sofa te hebben gekletst was ze verheugd toen ik haar vroeg te gaan kijken voor een sleutel. Uiteraard...

    We kwamen in kamer 6.x uit, een alleszins acceptabel restant van de vroegere megakamer 6. Veel spiegelwerk op ooghoogte wat me in staat stelde onze prestaties en verstrengelingen ook vanuit een andere hoek dan POV te aanschouwen. Dat valt bij mij altijd wel goed, ben immers nogal visueel ingesteld. (Het is wel altijd nogal confronterend, want iedere keer blijkt weer dat ik niet het goddelijk lichaam heb dat ik mezelf toewens. Kwestie van niet te veel naar jezelf en des te meer naar de bedpartner kijken). Op de kamer ontdeed Meggi zich langzaam van haar lingerie om haar zeer goed gepreserveerde lijfje in volle glorie aan mij te tonen. Ze is helemaal mijn type. Ik geil niet zo op té jonge meisjes en Meggi heeft alles in huis wat mijn hartje sneller doet tikken. Wat een prachtige vrouw! Ze is een gepassioneerd kusser met veel inzet en geilheid. Dat kwam in deze sessie nog veel meer naar boven dan bij onze eerste kennismaking. Uitgebreid gezoend en daarna zakte ze af naar beneden voor een zeer intense orale verwennerij van mijn meer private delen. Terwijl ze zo lekker lag te kluiven kon ik e.e.a. goed zien in de spiegel naast het bed. Ze draaide zich om zodat we in 69 belandden en vervolgens in allerlei kronkels deze positie voorgezet. Ze liet zich gaan en de intensiteit en passie steeg naar hoogtes die ik zelden meemaak. Bloedgeil. Haar vocht stroomde zeer rijkelijk. Er ontspon zich een zeer geil spel waarin van enige terughoudendheid geen sprake was. Wat een spetterende sex! Ik merkte dat haar orale activiteit stokte en haar gekreun toenam. Ik draaide haar op haar rug en bewerkte haar heerlijke muschi met tong en vingers. Het vocht gutste er nu werkelijk uit. Ze deed een vinger in haar eigen kontje. Jezus wat geil !! Ik had moeite niet spontaan te orgasmeren van deze aanblik alleen al, maar ik kon me beheersen. Meggy leek haar beheersing echter te hebben verloren… Doorgaans neem ik orgasmes van de dvp’s met een flinke korrel zout, maar deze keer leek het me toch érg echt. Nadat ze weer een beetje was bijgekomen bracht ze een rubber aan en vervolgden we in doggy, missio en reverse cowgirl . Gretig ging ze op en neer terwijl ik van achteren haar borsten kneedde en met haar tepels speelde. Ze draaide zich om en in normale cowgirl kwam ik tot een fantastisch hoogtepunt. Wat was dit een ge-wel-di-ge sex! Wow!

    Deze Poolse staat met stip in mijn all-time top 5 én bovenaan in de lijst van dit jaar. Wat zijn ze toch lekker hè, die Poolse meisjes…. Na nog flink lang nagepraat te hebben, waarin ik zowat haar hele levensverhaal te horen kreeg, deze voor mijn begrippen superlange sessie afgesloten. Ik ben niet zo’n pannekoekert, maar dit was voor mij een nieuw record. Ik heb er van genoten en het was elke cent dubbel en dwars waard! Ik heb er een nieuwe ‘vaste’ minnares bij, want er gaan nog vele sessies volgen!

  16. Onderstaande 12 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 2 mei 2014),Costana ( 8 mei 2014),gille52 ( 6 mei 2014),Jack42 ( 2 mei 2014),jacky pakutra ( 2 mei 2014),Megaboob ( 2 mei 2014),mynasch ( 2 mei 2014),Peperduur ( 1 maart 2015),Sjeng1960 (27 augustus 2014),trickyD ( 7 mei 2014),wervelwind ( 8 augustus 2014),Willi69 ( 2 mei 2014)

  17. #86
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    De laatste tijd is ze weer regelmatig te bewonderen in GT , ik juich dat alleen maar toe , ze mag dan iets ouder zijn maar haar serviceniveau is van hoog niveau en van gebrek aan initiatief kan je haar niet betichten .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  18. Onderstaande leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

    gille52 ( 9 december 2014)

  19. #87
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Lees net in een ander topic over haar en verbaas me er over dat ik geen idee heb wie ze is, kennelijk heb ik altijd over haar heen gekeken. Volgende keer maar eens aan de theke vragen of ze er is.

  20. #88
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Heb ook geen idee, ben wel benieuwd naar haar !
    Heeft ze meestal een strak jurkje aan ?

  21. #89
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Ze heeft inderdaad meestal een jurkje je aan waar haar geile kontje perfect in uitkomt en waar de knoopjes bijna op springen staan.
    Zit meestal aan de doorgang aan het einde van de bar (Pools/aziatisch hoekje) vaak in de buurt van dat andere kanonnetje Jana.
    Meggy weet perfect wat mannen willen en ik weet perfect dat ik snel meggy nog eens wil

  22. #90
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:12
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    444
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    392 in 229 posts

    Standaard

    Ik ken Meggi/Maggi nog van toen ze nog achter de bar werkte in de PHG, toen was ze al leuk...mmmmmmh

  23. #91
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Ja ik ken haar ook als bardame uit de topdagen van PHG. Ging nadien voor de bar werken en pendelde wat tussen GT en YY. Ik meen me te herinneren gelezen te hebben dat ze een paar maanden geleden gestopt was. Blijkbaar foute info? Iemand juiste stand van zaken?

  24. #92
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Ze is nog zeer frequent aanwezig in GT, draagt meestal een jurkje inderdaad en voorts niet meer de allerjongste van het stel...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. #93
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  26. #94
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tips !
    Ziet er inderdaad lekker uit
    Nu nog benieuwd wie Jana is ????.......heb goede ervaringen met andere Poolse dames

  27. Onderstaande 2 leden hebben franske bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (28 februari 2015),Teiresas (28 februari 2015)

  28. #95
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht
    Nu nog benieuwd wie Jana is ????.......heb goede ervaringen met andere Poolse dames
    Klein lief blond poppetje. Lang haar. Betoverende smile.... Beetje kruising tussen Chantal Janzen en Jennifer Aniston... Sinds enige tijd met bril.

    Andere Poolse topper is Joanna !

    Polska rules!
    "Ohne Spaß kein Fun"

  29. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke ( 1 maart 2015)

  30. #96
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:12
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    444
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    392 in 229 posts

    Standaard Meggi (Maggi) (Poolse)



    Meggi (Maggi) (Poolse)
    Leeftijd : 34-37 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Vingeren
    Extra info : Gaat niet met bekende gasten uit clubs waar ze achter de bar gewerkt heeft,
    Uitstekende service, goede aftersales,





  31. #97
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Hier bestaat al lang een topic van...

    De leeftijd zit je ook behoorlijk naast.... 40+!!! Ongelooflijk maar waar...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  32. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Peperduur ( 2 maart 2015),pistoleeke ( 2 maart 2015)

  33. #98
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    43 jaar !!! voor die leeftijd een geweldig strak lichaam

  34. #99
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:12
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    444
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    392 in 229 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Hier bestaat al lang een topic van...
    Klopt helemaal, maar niemand die er met de paspoort generator een fatsoenlijke paspoort van maakt, dus daarom!

  35. #100
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peperduur Bekijk bericht
    Klopt helemaal, maar niemand die er met de paspoort generator een fatsoenlijke paspoort van maakt, dus daarom!
    Uw paspoort van maggy trekt anders ook op ni veel!
    Leeftijd is verkeerd en tattoo en piercing is niet "onbekend" maar onbestaande en in haar ogen heb je ook al niet gekeken.
    Ik wel, bruin dus!

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

  FKK Artemis 468*60