Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Soohee / Mee (Thaise)

    Naam : Mee

    Nationaliteit/Taal : Thais / Engels

    Leeftijd : 30+

    Haarkleur/-lengte : zwart, schouderlengte

    Lengte dame : 1.50m

    Postuur/Cupmaat : slank/ c tot d

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, beffen, NMC.

    Voordelen: hele goede sercie, lief met een schitterend lijfje



    Mee ken ik al jaren. Ze heeft ook een tijdje in GT gewerkt, in de nadagen van het Thaise Bangkok aan de Rijn. Zij was de laatste van een wat grotere groep Thaisen die uiteindelijk allemaal GT hebben verlaten. Gelukkig werden zij vervangen door een contigent latina’s die mij die Thaisen deden vergeten. Maar de samba-danseressen hebben ondertussen GT verlaten (waar gaat iedereen toch naar toe?). Nu zal het een los staan van het ander, maar enkele weken geleden trof ik Mee weer aan met haar vriendin Melin. Melin was nog onbekend werd gelijk aan een fysiek onderzoek onderworpen. Om Mee bleven ik rondjes lopen. Zo ook afgelopen woensdag.

    Blijkbaar kan een mooie vrouw toch afschrikken als je haar kent. Maar als de alternatieven telkens de kamer opduiken als jij geil rond stuitert dan heb je soms geen keuze. Ik gaf toe aan mijn genetisch voorgeprogrammeerde paringsdriften en nodigde Mee uit voor een kamerbezoek. Ze vroeg wel 3x of ik het zeker wis en daarmee bracht ze mij gelijk aan het twijfelen.

    Mee is een mooie vrouw, maar ze ziet er niet meer uit als een jonge deerne. Soms stoot dat af en soms trekt dat aan. Vandaag was zo’n dag dat mij dat aan trok. In het tuinkamertje ontdeed zij zich van haar lingerie en ik hing mijn badjas aan het haakje. Wat ik zag viel zeker niet tegen. Sterker nog Mee zag er naakt heel goed uit, waarbij ik mij afvroeg of haar grote borsten echt of fake waren.
    Na het badlaken op het bed te hebben gelegd ging ik op het bed liggen, terwijl Mee bleef kwebbelen. Na wat gekwebbel kroop ook zij op bed en begon mijn lichaam teder te zoenen. Ze omzeilde mijn mond en veel te snel accepteerde ik dat zoenen er wel niet in zou zitten. Ineens gaf ze een voorzichtig zoentje op de mond, dat langzaam maar zeker over ging tot een soort van voorzichtig tongzoenen. Tijdens dat zoenen streelde ik haar lijfje en het viel mij op hoe jong en strak de huid eruit zag en aan voelde. Opvallend lang bleven wij zoenen, maar ook daar kwam een eind aan. Net toen ze likkend naar beneden kroop pakte ik haar vast en legde haar op haar buik. Ik ging bovenop haar zitten en begon met een massage. Tijdens dat masseren kwebbelden wij lekker door, waarbij ik eventjes bang was dat die gezelligheid de erotiek zou doen verdwijnen. Ik masseerde haar billen en likte haar lijf af en gelukkig was haar poesje goed vochtig geworden. Ik draaide haar om en begon haar te beffen. Ondertussen kreunde Mee zachtjes, zoals ze dat zal hebben geleerd. Soms stopte ik even en zoende haar tepels, waarbij zij die grote borsten vast hielde en naar boven duwde. Ineens pakte ze mijn gezicht en gaf een uitbundige tongzoen. Daarna liet ik mij weer naar beneden glijden om door te gaan met beffen. Dat deed ik lang. Ik befte en befte en befte, maar het had niet het gewenste resultaat. Nu denk ik dat ik daar nog uren had kunnen liggen en mee had die spel nog lang volgehouden, maar ook ik besef wel eens dat iets geen nut heeft.

    Ik liet mij een condoom om meten en ging boven op Mee liggen. De penetratie ging ietswat moeizaam, omdat ze toch nog nauwer was dan ik had gedacht. Na een paar stootjes lukte het mij om een ritme te vinden en ik ging op en neer. Mee pakte mijn gezicht en zoende uitbundig. Ik voelde iets van een orgasme op komen en snel trok ik mijn piemel uit haar grotje. Ik rolde het condoom van mijn lul af en Mee begreep het hint. Ze slurpte mijn penis naar binnen en gaf een zalige pijpbeurt. Het duurde dan ook niet lang om alles plofte tegen haar keeltje aan.

    Mee oogt als een stil meisje dat rustig op haar klant wacht. Toegegeven ze ziet er niet meer jong en strak uit, maar is het vreemd genoeg wel. Vaak zie je dat een meisje in lingerie er schitterend uit ziet, maar naakt op de kamer vallen soms toch wat zaken tegen. Bij Mee is dat precies andersom. Buiten een mooi en strak lichaam geeft ze ook nog eens een uitstekende service, die ik als bovengemiddeld bestempel: volop zoenen en heerlijk pijpen, waarbij ze je gewoon je gang laat gaan en het gevoel geeft dat ze ook de tijd van haar leven heeft. Dit was zeker niet de laatste keer dat ik het genoegen had haar te kameren…………………….

  2. Onderstaande 20 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    2bat4you (19 november 2013),Bluebear (16 november 2013),bosbeer (16 november 2013),bruintje (21 november 2013),fr_loper (26 oktober 2019),gignnl (17 november 2013),goldstar (16 november 2013),Jansen (17 november 2013),Kiwi 69 (17 november 2013),Megaboob (16 november 2013),MichelJ (16 november 2013),phoenix (16 november 2013),Quads (17 november 2013),rob45 (16 november 2013),salitos (16 november 2013),Stief (18 november 2013),Teiresas (17 november 2013),Ties85 (16 november 2013),wervelwind (16 november 2013),Wijze grijze ( 7 december 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Als het dezelfde is die ik voor ogen heb ben ik blij dat ze er weer is
    Het is inderdaad een stil maar op de kamer een heerlijke vrouw.
    A.S zaterdag maar eens kijken of ze dan ook in GT is...
    Verheug me er nu al op.
    Bedankt voor de info Ace2.

  4. #3
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Het is inderdaad diegene die ik bedoelde
    Natuurlijk met haar de kamer opgegaan en dat was weer een succes.
    Ze is even weg geweest maar totaal niets veranderd.
    Geslaagde sessie dus voor herhaling vatbaar.

  5. #4
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Ze gaat tegenwoordig door het leven als Suhie, want er liepen al zoveel Mee's door GT rond.

  6. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Quads ( 8 december 2013)

  7. #5
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ze gaat tegenwoordig door het leven als Suhie, want er liepen al zoveel Mee's door GT rond.
    Waren er dan zoveel "Mee"lopers?
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  8. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 december 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Daumen hoch SooHee/Sui (Thaise)

    Nationality / languages​​: Thai from Issan / minimal English "thai", German
    Age: 29 years
    Face: Intriguing, neither beautiful nor ugly
    Hair: Jet Black
    Size: Small
    Breast Size: Large and natural
    A little droopy necessarily
    Silhouette / body: Petite Asian with shapes, luscious ...
    Tattoos - Piercings: Thai tattoo in the neck, nice for once
    Blowjob: Almost to the hilt DT, and very soft, what a job!
    Perhaps one of the best Blowjob of GT ... and elsewhere
    She sputters occasionally in her handkerchief.
    Cunnilingus: Yes, excellent.She has pleasure and reactions do not lie, clean little pussy.
    Kiss: Yes but sporadically, I did not necessarily want to smooch ...
    Other features: Girl booked constantly, there for a year, and already seen briefly.
    She lives in Kaldenkirchen with a girlfriend.
    Very special session, basic English where each "step" is accompanied by a terse "And?", and your turn to tell her what we do ...
    Penetration is not that easy at first, but I must admit that the sensations are extremely good, she is tight and hot ...
    Super good service without much warmth either (shyness or cultural gap).
    Here's one you will not forget.
    Show your appreciation

  10. Onderstaande 3 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (30 juni 2014),Ties85 ( 6 juli 2014),Willi69 (30 juni 2014)

  11. #7
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

  12. #8
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Sui is een fantastische vrouw die bij de afwezige Meylin direct opviel als goed alternatief. Ik heb er Donderdag 5 Maart 2 uren mee mogen kameren! En ben redelijk vroeg op de dag al 2 keren mogen komen, voor mij een ongekende ervaring.

    Inderdaad geeft ze een van de betere blowjobs lekker diep met zuigkracht en gevoel. Zoenen doet ze erg intiem en ze lijkt er ook van te genieten. Het beffen laat ze gewillig toe en het uitzicht daarbij is vantastisch. Ze heeft een heerlijk lijf, inmiddels dertig plus maar met nog zeer lange houdbaarheid!.
    Klaarkomen doet ze niet gemakkelijk, zeker niet middels beffen. Voor mij was dat anders. Normaal heb ik wat moeite met het opstarten maar bij haar ging alles zo heerlijk natuurlijk (zoals bij zovele aziatische DVP profies ). Ik mellde nog voor het klaarkomen dat ik kwam maar ze ging gewoon door met zuigen. OEIII een volle lading het leek even uit dr neus te komen.

    Een uurtje later na een heerlijke massage (kleine lieve handjes met niet al te veel kracht) probeerde ze me weer leeg te zuigen maar dit keer ging dat niet. Eventjes missio en Doggy brachten mijn eerste ervaring voor de dag tot een 2e hoogtepunt.

    Ik sprak met haar nog lang door ook over het feit dat ik al bijna 4 jaar niet in de club was geweest. Volgende maand is ze met haar vriendin Meylin en de knotsgekke Lulu in Thailand voor een flink aantal weken (6 dacht ik).

    Sui is een aanrader mensen!
    -----------------------------------------------------------------------------
    Never wait until tomorrow to hug someone you could hug today,
    because when you give one, you get one right back your way.

  13. Onderstaande 3 leden hebben hugging_pall bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2015),Mr Pussy ( 9 maart 2015),Stief ( 9 maart 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugging_pall Bekijk bericht
    Volgende maand is ze met haar vriendin Meylin en de knotsgekke Lulu in Thailand voor een flink aantal weken (6 dacht ik).
    De afgelopen 2 weken 2x GT bezocht en haar beide keren getroffen. Deze Sui is dezelfde als Lhong, die reeds zo'n 10 jaren gelden in Happy Garden werkte, en waar ik toen al flinke km's mee gemaakt heb. Van Lhong is echter geen paspoortje meer te vinden, ook niet in oude doos. Heeft nadat ze PG verliet ook nog kort in Aachen gewerkt herinner ik me, maar dat kan ook al wel zo'n 8 jaar geleden zijn. Maar goed, nu dus back in business als Sui in GT en die tieten lijken in verhouding nog wel groter geworden als vroeger en aan pijpkunsten heeft ze gelukkig niets ingeboet.

  15. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (10 juni 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Ze was er afgelopen Zaterdag en nog maar net binnen toen ik anderhalf uur beslag op haar mooie lijfje heb gelegd. Fantastische dame. Rekenen kan ze echter niet zo goed aangezien ze in eerste instantie te weinig aftikte. Ze is een echte GFE dame en ik zal in de toekomst zeker weer gebruik van haar service willen maken
    Altijd gretig voor een FT, maar ja ik had ook best opgespaard de afgelopen week en dan wordt het bijna slikken he

    Prima tijd mee beleefd!
    -----------------------------------------------------------------------------
    Never wait until tomorrow to hug someone you could hug today,
    because when you give one, you get one right back your way.

  17. Onderstaande leden hebben hugging_pall bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (30 mei 2016)

  18. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag ook met Sui een kamertje opgezocht. Hele aardige dame maar op de een of andere manier kwam de sessie maar niet van de grond en kan helaas de bovenstaande berichten niet bevestigen. In alle opzichten de minste kamer van de drie die ik heb gedaan. Haar geroemde pijpkunsten had ze schijnbaar ditmaal thuis gelaten. Leek meer op eindeloos gesoebel en rondjes draaien (tijdrekken?). Van DT was geen enkele sprake. Wel probeerde ze er een FT uit te slepen. Uiteindelijk in cowgirl me laten klaarrijden. Ze wilde me hierna nog een massage geven, maar aangezien de tijd er bijna opzat en de povere prestatie voorheen voelde ik geen enkele behoefte tot verlenging. Herhalingsgevaar voor mij nul.

  19. #12
    Geregistreerd
    6 februari 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 02:48
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    53 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    De afgelopen 2 weken 2x GT bezocht en haar beide keren getroffen. Deze Sui is dezelfde als Lhong, die reeds zo'n 10 jaren gelden in Happy Garden werkte, en waar ik toen al flinke km's mee gemaakt heb. Van Lhong is echter geen paspoortje meer te vinden, ook niet in oude doos. Heeft nadat ze PG verliet ook nog kort in Aachen gewerkt herinner ik me, maar dat kan ook al wel zo'n 8 jaar geleden zijn. Maar goed, nu dus back in business als Sui in GT en die tieten lijken in verhouding nog wel groter geworden als vroeger en aan pijpkunsten heeft ze gelukkig niets ingeboet.
    Dat is inderdaad een tijd geleden dat Lohng in PHG was. Ik herinner me ook Whina nog is zij ook nog ergens aan het werk ??
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

  20. #13
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boobies Bekijk bericht
    Dat is inderdaad een tijd geleden dat Lohng in PHG was. Ik herinner me ook Whina nog is zij ook nog ergens aan het werk ??
    Gestopt

  21. #14
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Met Soohee gekamerd. Heerlijk lijf. leeftijd - 35 nu - maar lichaam heerlijk geconserveerd.
    veel humor - goede babbel.
    sex : one hour for good service... ok beginnen met een half uuurtje en dan zien we wel.
    tongzoenen ok. - pijpen ok - neuken - ok
    maar tussendoor te veel gelul ertussen - you gotta fuck me baby - you need to work - do you lick your wife same as me ? - etc etc etc...
    Na een half uurtje was ik ze moe ... heb maar een orgasme gefaked en weg van de kamer.
    aftersales was prima... regelmatig kwam ze nog een praatje maken.
    conclusie : ik zie haar als een neukertje... waarschijnlijk moet je haar domineren, haar letterlijk zeggen 'shut up' en haar een goeie beurt geven.
    herhalingsgevaar voor mij : nope.

  22. Onderstaande 3 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (27 oktober 2019),Ian (27 oktober 2019),Sjeufke (26 oktober 2019)

  23. #15
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Vandaag opnieuw geprobeerd en ik heb t me niet beklaagd
    Heerlijke pijp- en befbeurt. Verschillende standjes... leuk ouwehoeren... fantastische aftersales.
    Ze heeft me zelfs uit eten gevraagd�� dus leuke babbel tijdens dinner in de tent.
    Top grietje met een heerlijk lichaam.

  24. #16
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DenBoob Bekijk bericht
    Vandaag opnieuw geprobeerd en ik heb t me niet beklaagd
    Heerlijke pijp- en befbeurt. Verschillende standjes... leuk ouwehoeren... fantastische aftersales.
    Ze heeft me zelfs uit eten gevraagd�� dus leuke babbel tijdens dinner in de tent.
    Top grietje met een heerlijk lichaam.
    Hoe opinies kunnen veranderen, niet waar 🤓

  25. #17
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    nog gespot guys? 2 weken geleden op woensdag was ze d'r niet.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.

  Diamond 468*60