Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 110
  1. #26
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    topkeet voor een lekkere snelle wip. ook s morgens al te bezoeken.

  2. #27
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paaj Bekijk bericht
    topkeet voor een lekkere snelle wip. ook s morgens al te bezoeken.
    Hoezo topkeet???
    Was er van de week rond een uur of 12.00. OK, er lopen best wel mooie vrouwen rond, maar dat is nu juist het probleem. Een snelle behandeling kost € 50,00, wil je gepijpt worden zonder, dan is dat € 100,00, wil je beffen dan ook meer betalen en ga zo maar door. Alleen pissen is er (nog) gratis.

    Je kan stellen, dat de service erg minimaal is. In deze moeilijke tijden voor iedereen, moeten ook de dames beter hun best willen doen. Vergelijk in Doetinchem de prijzen met de Doublet en Geleen in DH of het zandpad, en je weet dat je deze tent moet mijden als de pest.

    Voor € 50,00 krijg je in DH of Utrecht absoluut een veel betere service. Maar als Oost Nederlander rij ik even de grens over en ik heb keus uit zoveel leuke tenten, waar pijpen zonder gewoon standaard is. Vaak mooie en lieve meiden, die weten dat ze een goede service moeten leveren, omdat ze anders niets verdienen. Neen, na mijn rondje in Doetinchem weet ik weer waar het werkelijk goed toeven is.

    Ook als je in Duitsland naar de ramen gaat in bijv. Duisburg of Oberhausen, ben je beter af. Voor de reiskosten hoef je het ook niet te doen, omdat die, gezien de serviceprijzen, reuze meevallen. Zeker als je in het oosten des lands woont. In Utrecht bijv, krijg ik voor € 100,00 best een goede service, maar in Duitsland neuk ik voor € 110,00 3 x met alles erop en eraan!!! En daar krijg ik nog koffie/frisdrank en een snack toe, kan ik gebruik maken van de sauna en heerlijk douchen tussendoor. Als klap op de vuurpijl, lopen in deze gelegenheden de meisjes nog naakt ook, zodat je precies ziet wat voor vlees je om je paal kan krijgen, in één woord heerlijk! Ga je naar Goch, dan ben je voor € 125,00 2 x op de kamer met een meisje, incl. pzc, sauna en vaak lekker eten. Ben je tevreden met iets mindere service (afwerksex), dan kan je voor € 110,00 zelfs zo vaak neuken als je kan en wil incl. pijpen zonder en beffen, daartegenover staat, dat je dan gebruik kan maken van een prima buffet en koffie/softdrinks (bijv. Xanten).

    Neen, af en toe een bezoekje aan Doetinchem is goed om weer eens met je neus op betere feiten gedrukt te worden! Natuurlijk heb je in Duitsland ook slechte plekjes, maar die gaan dan failliet en de goede blijven over.
    Ook duurdere mogelijkheden zijn er te kust en te keur. In NL daarentegen zijn de prijzen altijd aan de hoge kant omdat uitbaters veel geld willen verdienen, zonder daar iets goeds tegenover te stellen, wetend dat het publiek toch wel komt.

    Lang leve de Duitse wandelmogelijkheden.
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  3. Onderstaande 2 leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (16 augustus 2013),Opa57 (29 januari 2014)

  4. #28
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 10:24
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    En wil je dan helemaal budgetneuken, dan ga je naar PT Emmerich, 3 uur voor 49euro.
    Er lopen geen fotomodellen maar als je wilt kun je je wel vermaken met deze dames.
    Het mooie is, het is net over de grens, vanuit Arnhem net zover als Doetinchem.

  5. Onderstaande leden hebben Erru bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (29 januari 2014)

  6. #29
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Ik laat me liever met rubber pijpen.... moet niet denken aan een eventuele soa....

  7. Onderstaande leden hebben paaj bedankt voor deze bijdrage:

    kinky Jan (17 september 2013)

  8. #30
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    De bedenker van het eerste loop huis in nl is overleden hij had het wel afgekeken bij onze oosterburen het zal voor velen een gemist zijn ma ook voor velen een opluchting

    www.gelderlander.nl/regio/ach...eden-1.4005387

  9. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (15 september 2013),Opa57 (29 januari 2014)

  10. #31
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    voor de wandelaars die dutseiland nog niet ontdekt hebben per 1 feb is de escap ook op zondag open dus voor de gene die op zondag een pakje sjek willen halen zoals in het spijker het kan weer

  11. #32
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ik zie in dat artikel dat hij Escape in 2000 heeft bedacht, in dat geval is het niet het eerste laufhaus van Nederland want de Limburgsewallen bestaat al sinds 1997.

    http://www.limburgsewallen.nl/

  12. #33
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Ik zie in dat artikel dat hij Escape in 2000 heeft bedacht, in dat geval is het niet het eerste laufhaus van Nederland want de Limburgsewallen bestaat al sinds 1997.

    http://www.limburgsewallen.nl/
    ik ziet de Limburgse niet als een loop huis wand je moet er 10 euro betalen om er binnen te komen de toegang tot de escap is vrij

  13. #34
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Een huis waar je rondjes kunt lopen langs kamers waar de dames in de deur opening staan om klanten naar binnen te lokken is duidelijk een laufhaus.

  14. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Dacht dat ze in Pascha Köln (toch echt wel een Laufhaus) ook entree vragen ik meen van 5 Euro, maar meestal is een Laufhaus wel gratis, niet altijd dus :wink:.
    Vergeleken met de Laufhäuser in Duitsland zou ik de wallen een Laufhausje willen noemen .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #36
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dacht dat ze in Pascha Köln (toch echt wel een Laufhaus) ook entree vragen ik meen van 5 Euro, maar meestal is een Laufhaus wel gratis, niet altijd dus :wink:.
    Klopt. In Pascha betaal je 5 Euro entree en dan krijg je gratis non-alcoholische dranken aan de bar. Er zijn 7 verdiepingen en iedere verdieping heeft een bar, waar je drinken kunt bestellen.

  16. #37
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Ik zie in dat artikel dat hij Escape in 2000 heeft bedacht, in dat geval is het niet het eerste laufhaus van Nederland want de Limburgsewallen bestaat al sinds 1997.

    http://www.limburgsewallen.nl/
    Al vóór 1995 kon je dit in Breda vinden. De entree was 5 gulden. Het gebouw telde ongeveer 15 kamers die door de meiden werden gehuurd en waar je dan langs wandelde. Er was ook een kino en een bar waar je een drankje kon bestellen.

    Het begrip "laufhaus" werd niet gebruikt.
    Laatst gewijzigd door Toulouse-Lautrec; 28 januari 2014 om 18:49

  17. #38
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    dan heeft haarlem ook een loophuis het pleintje is ook inpandig en bestaat ook al lang . de limburgse wallen ben ik een keer geweest vind het ma niks 10 euro intree en de drank moet je ook nog is betalen doe mijn ma duisburg pasja in keulen is ook niet mijn ding

  18. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (29 januari 2014)

  19. #39
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Beste plek van oost Nederland om te neuken!!!

  20. #40
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paaj Bekijk bericht
    Beste plek van oost Nederland om te neuken!!!
    of het de beste plek is van oost NL dat is een moment opnamen en de inboedel wat achter de ramen staat is al aardig op leeftijd de escap bestaat al 10 jaar . er werken zeker een aantal toppers sonja yasmin duitse sussi duitse nicol de laatste 2 waren ook al actief in het spijker kwartier dus die zijn wel 30 plus . sints de oprichter is overleden is er veel verandert bijvoorbeeld de escap is op zondag geopend alleen wil het op de zondag niet op gang komen . veder is de escap niet te vergelijken met de Duitse saunaclubs service . ook kan de service van de steden bochem essen oberhausen en Duisburg niet tippen . de escap bezoek ik dan ook niet meer om de simpele reden 50 euro voor 20 minuten en dat kost me in duisburg 30 euro en dan is de service meestal 10 keer beter .

  21. #41
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Groot gelijk

    in Doetinchem sta je voor € 50 voor max. 15 buiten. En dat is alleen maar voor standaard P- en NMC,
    Douches ed zijn er natuurlijk niet. Laat staan koffie of andere drank.

    Bij de Villa Marisol betaal je € 50 max entree en voor 20 min PZC en NMC € 30.
    Voor een halfuur met verschillende standjes €50.
    Ook voor dat in de Kino open sex.

    En dan is er sauna kino, drnakjes en snacks, 's avonds maaltijd met bier
    alles incl.

    Dus voor mij al een hele tijd geen Doetinchem meer.

    Cootje

  22. #42
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 13:30
    Berichten
    101
    Discussies
    8
    Thanks
    52
    Thanked
    28 in 20 posts

    Standaard

    Ik was er vandaag in de buurt. Die toko vindt ik niks. Maar goed deze toko vergelijken met duisburg is appels met peren vergelijken.

    Maar toch Cathy, lang zwart haar lekkere kont, uit Hongarije bezoekt. 1e verdieping kamer 36 bezocht. Standaard pakket 50 euro.
    Ik moet eerlijk zeggen, het viel niet tegen. Leuke meid en de seks was super.
    Ze is zeker de moeite waard om te bezoeken.
    Groeten P12

  23. Onderstaande leden hebben peer12 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (11 mei 2014)

  24. #43
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Sofie is een toppertje! Ze is altijd geil en haar kutje is kleddernat als je haar vingert! Heerlijk. 19 jaar schat ik haar...

  25. #44
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    7 april 2024 @ 21:34
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    376
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Weinig actie in deze topic dus ik plak mijn recensie uit een zustersite hier: Ik was na lange tijd weer eens in de buurt van de Escape. Straat lag overhoop maar je kon er langs. Was begin van de middag dus nog niet heel druk en aanbod viel me niet mee helaas. Chanel (K1) viel me bij het eerste rondje al op vanwege haar enorme voorgevel. En ik besloot uiteindelijk haar aan te spreken. Standaardprogramma afgesproken inclusief zoenen. Na opgefrist te hebben aan de wastafel op het bed. Zoenen stelde weinig voor maar ik vond dat ze ook niet zo fris uit haar mond rook dus dit was niet zo erg (beter poetsen of smintje zijn aanbevolen). Haar grote borsten waren hemels. Pijpen was lekker al deed ze niet alles wat ze had beloofd. Daarna ben ik haar gaan beffen en dat was heerlijk, ook qua hygiëne. Hierna lekker bovenop haar gekropen en zij daarna op mij om het af te maken. Met drie zoenen en een 'rij voorzichtig' (leuk!) afscheid genomen. Al met al een prettige ervaring met wat verbeterpuntjes (€ 50,-)

  26. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (21 september 2015)

  27. #45
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Jamie is echt een aanrader. Blond jong en strak. Meestal op dinsdag en donderdag aanwezig.

  28. #46
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Khloe gisteren getest. Valt niet tegen.
    Heb ze beter gehad, maar kan ook slechter.
    Bijzonder geil vrouwtje. Houdt van stevige aanpak en geil LE taal.

  29. #47
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Jamie werkt niet meer in Doetinchem.

    Geen idee waar ze is gebleven. Iemand enig idee?

  30. #48
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    7 april 2024 @ 21:34
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    376
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was gisteren weer voor het eerst sinds paar maanden in Doetinchem. Was niet druk en uiteindelijk gekozen voor Manuela uit Venezuela op kamer 6. Ik moet eerlijk zeggen, het was niet top. Na 't wassen aan de gootsteen op het bed gaan liggen, ik kon me even bezighouden met haar werkelijk prachtige borsten, haar twee pluspunten zeg maar. Ik kreeg een paar voorzichtige zoentjes. Daarna ging vrij snel het condoom erom en begon ze in een vreemde ligging te pijpen en eerlijk gezegd voelde ik er weinig van. Daarna wilde ze vrij snel neuken. Ik had andere ideeën en heb haar even kort mogen beffen, ik voelde wel een reactie maar ze brak dit toch zelf snel af. Ik vroeg haar on top te gaan maar mocht eigenlijk liever niet met haar tepels spelen. Het ging dus niet allemaal van harte en ik heb het haar maar snel af laten maken want eigenlijk vond ik het een afknapper. Erna geen aftersales of zo. Binnen 15 minuten stond ik weer buiten en ik had eigenlijk voor 50,- wat meer service verwacht. Ik kijk ernaar uit om, nu het weer weer beter wordt, oostwaarts richting een saunaclub te trekken want daar krijg je voor hetzelfde bedrag veel meer waar voor je geld.

  31. #49
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Gina zit in de kamer bij de meest linker deur bij binnenkomst als je recht door loopt. Dan loop je er recht tegen. Bloedmooi vrouwtje uit Roemenië dat van wanten weet. Herhalingsgevaar is aanwezig. Sterker voor de tweede keer bij haar geweest en ze neemt de tijd. Voor 70 euro, heerlijk gebeft, gepijpt en geneukt in diverse standjes. Gebruik van poppers vind ze geil.

  32. #50
    Geregistreerd
    17 juni 2016
    Last Online
    3 april 2024 @ 13:03
    Berichten
    58
    Discussies
    6
    Thanks
    43
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Ben hier regelmatig geweest voordat ik de saunaclubs in Duitsland ontdekte. Als je geluk hebt tref je het en is er genoeg keuze. Echter ook vaak is het aanbod aan dames beperkt. Daarnaast krijg je in een saunaclub meer waar voor je geld

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60