Pagina 125 van 134 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.101 t/m 3.125 van 3333
  1. #3101
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:56
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    216
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Ze werken allemaal als au pair/schoenenverkoopster/barjuffer in een disco/opdienster in een sjiek restaurant/bejaardenhelpster. Is eigenlijk niet eens zo veel gelogen.
    En dat geloven ze thuis?? :P Terwijl ze met een iPhone X, dure schoenen en ik dure sieraden thuis komen? Kun ze een loonstrookje sturen soms?

    Verder ben ik benieuwd of er maandag wel dames te vinden zijn vlak voor kerst of dat iedereen huiswaarts keert dit weekend.

  2. #3102
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Berichten
    5.072
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.601 in 2.518 posts

    Standaard

    Maandag is de tent ook al dicht.
    Het zal me verder worst zijn...

  3. #3103
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:56
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    216
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Ik zie het, dat wordt het de 27e.

  4. #3104
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Maandag is de tent ook al dicht.
    Heb misschien ook wel met een verbouwing te maken want dan kunnen ze er aan beginnen en ook afwerken die dagen zie het wel als ik er weer ben heren

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  5. #3105
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:56
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    216
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Hoy beren...!
    Nu zondag ga ik de eerste keer naar YY...op mijn verjaardag ...dus gratis inkom.
    Heeft iemand nog tips, aanbevelingen of opmerking waar ik rekening mee moet houden...??
    Alvast bedankt...!
    - Neem je ID mee
    - Drink niet teveel om 'm op sterkte te houden
    - Vraag gelijk wat er mogelijk is voordat je de kamer op gaat

  6. #3106
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    - Neem je ID mee
    - Drink niet teveel om 'm op sterkte te houden
    - Vraag gelijk wat er mogelijk is voordat je de kamer op gaat
    Ik heb al bericht van een dame van yy dat ze er vanaf 3 jan er is en dat weet ik al een paar weken maar in iedere geval veel pliezier

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  7. #3107
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    21 april 2024 @ 21:39
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Toen ik zaterdagnacht na wat erotische excessen het daarvoor geëigende establishment verliet bleek de buitenwereld een gedaantewisseling te hebben ondergaan. Koning winter had toegeslagen. De sneeuw dwarrelde vrolijk naar beneden en het landschap was voorzien van een maagdelijk wit laagje. Het zorgde ervoor dat ik de plannen voor zondag wijzigde omdat mijn ijsschots niet aan de winterse voorschriften van onze oosterburen voldoet. Het beperkte de keuze tussen de speeltuin te Lemiers en het sprookjesbos in Roermond. Mijn laatste bezoekje aan beiden in ogenschouw genomen en daarbij opgeteld de reistijd was de keuze niet moeilijk. Het werd het bos van de elfjes, feetjes, heksjes en trolletjes. Onderweg nog een tussenstop gemaakt bij de flappentapper zodat ik deze rol op mij kon nemen in het geval er behoefte was aan bruine briefjes bij de aanwezige attracties.

    Bij binnenkomst bleek dat ik de ijdele hoop om incognito te integreren wel op mijn buik kon schrijven. Een klein Filipijns onderdeurtje die een sleutel kwam halen gaf een beleefd hoofdknikje ter herkenning en de hooker version of Mila Kunis keek mij ondeugend aan toen zij een sleutel inleverde. Nadat het de theke eindelijk was gelukt de beller over te dragen aan de manager kreeg ik voor dat begeerlijke bruine briefje het bij het sprookjesbos horende outfit om in de grijze massa op te gaan. In de kleedkamer kreeg hij een knipoogje van Betty Boop terwijl zij op haar beloning stond te wachten en werd hij begroet door twee banale Bulgaarse bimbo's die ik herkende uit het Babylonische rijk der naakte waarheid.

    In het restaurant werden de voederbakken leeggeroofd door een gulzige gorilla. Na een lichte lunch en een sigaretje in het rookhok waar ik zag dat de ontzag aanjagende* Oekraiense Reuzin ook aanwezig was. Ergens in mijn hoofd komt altijd het gevoel naar boven dat er plotseling een adamsappel tevoorschijn zal komen als ik mijn degen met haar zou kruisen. Hierna de wellness opgezocht om op temperatuur te komen. yylover's leenliefje lag loom op een bedje in de armen van another lover met de kousen opgetrokken tot de navel. Beide bubbelbaden waren echter bezet met een aantal beren die hetzelfde idee hadden opgevat, dus de wintertenen maar ondergedompeld in het daarvoor bestemde voetenbadje. Dit zorgde ervoor dat ook de hormonen langzaam op temperatuur begonnen te komen en het moment daar was om een lief wezentje te zoeken die the little dude zou kunnen laten ontdooien van ijspegel tot love missile.

    In de bar een sapje besteld en een bankje tegenover het restaurant opgezocht om op mijn gemak potentiële speelmaatjes en mogelijke attracties te spotten. Al snel ontwaarde ik een aantal usual suspects: oa een Duitse leeuwin met haar blonde manen, het Hongaarse bedelaarstertje, een Nederlands waggel eendje, een magisch Macedonisch heksje en zoals altijd de overtal vormende groep Roemeense ratatouille.

    Op het bankje naast me zat een onbekend elfje die haar slanke en ranke lijfje elegant had verpakt en ook haar keuze van schoenen liet eenzelfde beeld zien. Stoïcijns en zelfverzekerd aanschouwde ze de taferelen die voor haar ogen plaatsvonden. Een enkele keer draaide ze mijn kant uit en keek me stilzwijgend aan met haar sprekende ogen. Na een vijftal minuten liep ze naar een "dinnetje" die aan de andere kant van de bar was. Ze spraken elkaar kort en bij terugkomst sprak ze mij aan. Ik nam plaats bij haar en vanaf het eerste moment klikte het. Al snel zaten we als Waldorf & Statler datgenen wat zich voor onze ogen afspeelde op een ironische manier van commentaar te voorzien. Vooral de wandelende reclamezuilen van de cosmetica fabrikanten moesten het bij haar op een hilarische manier ontgelden. Hierna was het tijd om elkaar beter te leren kennen en het werd een zeer interessant gesprek met een intelligent elfje. Zelfs zodanig dat we tijd en omgeving compleet uit het oog verloren. Een blik op de klok wees uit dat er al een uur verstreken was en we besloten dat we eens zouden gaan kijken of we ook compatibel waren op het intiemere vlak.

    Het bleek dat we beiden dezelfde voorkeur hadden wat betreft kamers en ondanks dat er anderen vrij waren besloten we te wachten. We gingen dusdanig in elkaar op dat we niet door hadden dat er inmiddels al drie van hen beschikbaar waren gekomen. Nadat ze de sleutel had gehaald kon het onvermijdelijke zijn aanvang krijgen. Nadat we ons opgefrist hadden dirigeerde ik haar om op haar buik te gaan liggen. Ik begon met een zinprikkelende, sensuele tantra achtige massage. Gezien de wijze waarop haar lichaampje daarop reageerde kon het haar duidelijk wel bekoren. Hierna draaide ze zich naar mij toe en liet er geen gras over groeien. Vol overgave begon ze te tongzoenen en na een tijdje begaf ze zich sensueel zoenend naar beneden.

    Haar warme mondje zorgde ervoor dat the little dude van ijspegel werd herrezen tot een love missile. Ook de twee aandrijfmotoren werden niet vergeten. De gulzigheid waarmee ze tekeer ging liet niets aan haar geiligheid te wensen over. Nadat ze hem in alle mogelijke variaties op deze wijze uitgetest had en om te voorkomen dat deze zou ontploffen voordat hij ingezet werd waarvoor hij bedoeld was vond ze het tijd om de rollen om te draaien. Ze was van mening dat er een uitgebreide orale en handmatige verkenning plaats moest vinden van het onbekend territorium. De wijze waarop ze zich hieraan overgaf was waarlijk een genot. Na een tijdje werd de love missile er ook bij betrokken zodat deze volledig op toeren zou zijn. Het uur U was aangebroken. Nadat hij was voorzien van een gevechtstenue en fully locked and loaded begaf hij zich in een diep en donker onbekend territorium. Naarmate het doel dichter in zicht kwam ging hij steeds sneller totdat het moment van impact plaatsvond. Een intense explosie vond plaats. Het zorgde ervoor dat we beiden een minuutje nodig hadden om bij te komen en toen we beiden weer op adem waren klonk er gelijktijdig WOW uit onze monden. We schoten beiden in de lach. Hoewel het afgesproken uurtje al verstreken was had ze geen enkele haast om de kamer te verlaten. Uiteindelijk was de materiële schade €100 en als bijkomende collateral damage werd het mogelijke leven van vele dappere strijders in de kiem gesmoord.

    Het was tijd om even te laten bezinken wat er gebeurd was in het bubbelbad. Deze waren volledig bezet, dus maar even een ligbedje opgezocht in afwachting. Toen er eentje vrij kwam snel toegeslagen. De adrenaline verdween langzaam uit mijn lijf. Na een twintigtal minuten nagenieten op deze wijze en een verkwikkende douche was het tijd om weer terug te keren in het strijdgewoel. In de kleedkamer dacht ik een glimp op te vangen van de snackkoning die normaliter als een veredelde Rob de Geus de kwaliteit van de bamiblokken controleert.

    Aan de bar een colaatje besteld en was onderweg naar het rokershok om een sigaretje te roken. Het elfje van voorheen zat op het bankje naast de deur en greep mijn hand vast. Ik keek haar aan en zag duidelijk dat er iets mis was. Het stoïcijnse en zelfverzekerde had plaatsgemaakt voor een haast wanhopige blik. Ze keek me haast smekend aan en zei dat ze wilde gaan. Er was klaarblijkelijk iets gebeurd wat haar van slag had gebracht. Ik zette me naast haar en ze vroeg of ik geen zin had om mee te gaan en ergens iets met haar te gaan eten. Ik stond even perplex en met mijn bek vol tanden. Ze had het door en zei dat ze haar "dinnetje" zou vragen of ze met haar meeging. Deze gaf aan dat ze haar dagdoel nog niet bereikt had en bleef. Wederom vroeg ze mij of ik aub met haar weg ging. Ze legde uit wat er was gebeurd. Ik zei haar dat ze er maar even over na moest denken wat ze wilde en ik ondertussen een sigaretje ging roken. Bij terugkomst was ze niet van gedachte veranderd. Ik keek haar aan en zei haar dat we twee gekken waren. Een drietal uren geleden volstrekt vreemden voor elkaar en nu zouden we gezamenlijk een scheidslijn overtreden waarvan ik gezworen had deze nooit meer te overschrijden. Brad Clitt's iubita kwam vriendelijk groetend voorbij gelopen en liep parmantig te pronken met haar twee als pluspunten bij de liefhebbers bekend staande prominente prammen.

    We hakten de knoop door en besloten te gaan. Ze liep langs haar "dinnetje" om te zeggen dat we vertrokken en ik kreeg van het "dinnetje" een thumbs up. Niet echt verwonderlijk aangezien we elkaar al zo'n vijf jaar kennen. We zouden elkaar op de parkeerplaats bij mijn auto treffen nadat we onze kledij van de sprookjeswereld hadden omgeruild voor ons burgerkloffie van de realiteit. Het feit dat ik voor de klok zes maal sloeg alweer vertrok zorgde voor een aantal verbaasde gezichtjes bij voorbijkomende elfjes, feetjes, heksjes en trolletjes in de kleedkamer.

    Toen ik de parkeerplaats opliep zag ik dat zij al buiten was. Ik liet aan haar de keuze wat ze wilde eten. Nu ben ik niet thuis in het Roermondse aangaande culinaire zaken maar wist wel een leuk restaurantje op zo'n twintig minuten rijden naar haar gading. Voor haar was het goed. Onderweg vertelde ze uitgebreider hoe de vork in de steel zat. Het werd uiteindelijk een ruim tweeënhalf durende intiem en romantisch dineetje. Ze fleurde helemaal op en bleef me maar bedanken voor datgene wat ik voor haar gedaan had. We liepen terug naar de auto en ze was weer helemaal haar oude gezien het feit dat ze opmerkte dat we net twee dildo's waren gezien het feit dat we aan het trillen waren van de kou. Bij de auto vergat ik de deur voor haar open te houden en op een plagerig toontje liet ze me dat fijntjes weten. Ik counterde door te zeggen dat ik niet gelijk al mijn troeven op tafel zou leggen. Bij haar huis aangekomen praatten we nog even na over wat er plaats had gevonden. Waar het eindigt weten we beiden niet, maar dat dit op een of andere manier een vervolg gaat krijgen is een ding wat zeker is.

  8. Onderstaande 14 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    blof (22 december 2018),cheasehead (23 december 2018),Elmo3108 (22 december 2018),gignnl (24 december 2018),mathiou (23 december 2018),Meme Moo (22 december 2018),mentholbear (23 december 2018),Mooiejoke (23 december 2018),Patjax (22 december 2018),pietpotent44 (23 december 2018),sofaking (22 december 2018),The Joker (22 december 2018),Uit-Drenthe (22 december 2018),Wijze grijze (22 december 2018)

  9. #3108
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Ik ben eruit. Giodude is Donaldus.

  10. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (22 december 2018),schoolmeester (22 december 2018),swazontneuf (22 december 2018)

  11. #3109
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Word vervolgd.

    Groet, schoolmeester.

  12. #3110
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Last Online
    12 oktober 2023 @ 19:53
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Dan morgen ook nog eens naar het "sprookjesbos" voor iubita haar prammen te kneden

  13. #3111
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ohjeh Bekijk bericht
    Dan morgen ook nog eens naar het "sprookjesbos" voor iubita haar prammen te kneden
    Als een volleerde bakker

  14. #3112
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.672
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Een situatieschets van YY net voor de kerst en tevens een voorspelling voor de komende week.
    Gisteravond iets na half elf van de kamer afgekomen en terug gelopen naar de bar om nog even een (afscheids) sigaretje te roken met mijn dame.
    Ca. 30 wanhopige beren en welgeteld 1 dame in de bar.
    De beste kansen om nog een goede dame te vinden is de eerste helft van de dag. Ga niet zitten af te wachten in de bar/lounge maar ga direct op je favoriete dame af.
    Mooie dagen voor de overgebleven dames, maar lastig voor de beren. Als je veel geduld hebt, is het nog te doen, maar hou hier rekening mee.

    Veel succes !

  15. Onderstaande 13 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 december 2018),blof (23 december 2018),Champollion (23 december 2018),cheasehead (23 december 2018),Giodude (24 december 2018),haantje (23 december 2018),Jooploop (23 december 2018),laplagne (23 december 2018),mathiou (23 december 2018),Meme Moo (23 december 2018),mentholbear (30 december 2018),Patjax (23 december 2018),sofaking (23 december 2018)

  16. #3113
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:18
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Het ligt ook erg aan het tijdstip. Ik was er gisteren (zaterdag) ook, rond 14.30u tot 20.30u zoiets.

    Tussen 14.30u en pakweg 17.00u was het nog erg rustig. Wel een stuk meer beren dan dames in de bar, maar werd nog weinig gekamerd. Na 17u stond de parkeerplaats echter behoorlijk vol, was het in de bar een stuk drukker, en werd er ook veel meer gekamerd.

    De meeste dames zijn al terug naar eigen land om kerst te vieren.
    Enkele namen van (nog) aanwezige dames: Bulgaarse Sandra, de 2 Duitse Sandras, Nederlandse Nadia, Letse Heidi, Vanessa (met halflang krulhaar), Duitse Linda (niet Lisa), Samantha, Duitse Sabine.

    Ik heb gisteren 3 keer gekamerd (o.a. met Nederlandse Nadia en Letse Heidi), waarvan 2 toppers die erg veel geboekt zijn.
    En het ongelooflijke is dan toch nog gebeurd: ik heb in yy ook mijn iubita gevonden. Wie het is laat ik nog heel even op Brad Clitt achtige mysterieuze wijze voor mezelf

    Wordt uiteraard vervolgd in 2019...

  17. Onderstaande 12 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 december 2018),blof (23 december 2018),Bluebear (23 december 2018),cheasehead (23 december 2018),Giodude (24 december 2018),haantje (23 december 2018),Jooploop (23 december 2018),laplagne (23 december 2018),mathiou (23 december 2018),pret (23 december 2018),sofaking (23 december 2018),yylover (23 december 2018)

  18. #3114
    Geregistreerd
    1 april 2017
    Last Online
    23 juni 2022 @ 16:52
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    105
    Thanked
    43 in 17 posts

    Standaard

    Iubita's zijn op zoek naar Brad Clits!!!:rolleyes

  19. Onderstaande leden hebben blof bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (23 december 2018)

  20. #3115
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht

    Ik heb gisteren 3 keer gekamerd (o.a. met Nederlandse Nadia en Letse Heidi), waarvan 2 toppers die erg veel geboekt zijn.
    En het ongelooflijke is dan toch nog gebeurd: ik heb in yy ook mijn iubita gevonden. Wie het is laat ik nog heel even op Brad Clitt achtige mysterieuze wijze voor mezelf

    :
    Piet je bent wel erg tevreden over YY, is je account gehackt ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. Onderstaande 3 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    haantje (23 december 2018),mentholbear (30 december 2018),pietpotent44 (23 december 2018)

  22. #3116
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:18
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Piet je bent wel erg tevreden over YY, is je account gehackt ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nee, mijn iubita stimuleert gewoon mijn milde kant denk ik

  23. #3117
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Straks zitten er alleen nog getrouwde koppels in YY. Waar moeten vrijgezellen dan nog naartoe ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  24. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (24 december 2018),mentholbear (30 december 2018),Uit-Drenthe (24 december 2018)

  25. #3118
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht

    Ik heb gisteren 3 keer gekamerd (o.a. met Nederlandse Nadia en Letse Heidi), waarvan 2 toppers die erg veel geboekt zijn.
    En het ongelooflijke is dan toch nog gebeurd: ik heb in yy ook mijn iubita gevonden. Wie het is laat ik nog heel even op Brad Clitt achtige mysterieuze wijze voor mezelf

    Wordt uiteraard vervolgd in 2019...
    Ik heb dit vanmiddag al gelezen. Heb er lang over nagedacht, maar wil U toch feliciteren. Ik ben oprecht blij voor U dat U weer met goede moed een club binnen stapt, welke dat dan ook is. Het stemt mij gewoon blijmoedig dat U de feestdagen met een glimlach zult beleven. Zal er zelf ook beter van slapen. Al zult U dat misschiet direkt geloven. En voor mij, als U het niet wilt delen, dan moet U dat zeker niet doen. Laat de rest maar in het ongewisse. Het gaat in deze om U.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (24 december 2018)

  27. #3119
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:18
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik heb dit vanmiddag al gelezen. Heb er lang over nagedacht, maar wil U toch feliciteren. Ik ben oprecht blij voor U dat U weer met goede moed een club binnen stapt, welke dat dan ook is. Het stemt mij gewoon blijmoedig dat U de feestdagen met een glimlach zult beleven. Zal er zelf ook beter van slapen. Al zult U dat misschiet direkt geloven. En voor mij, als U het niet wilt delen, dan moet U dat zeker niet doen. Laat de rest maar in het ongewisse. Het gaat in deze om U.
    Heel goed van jou

  28. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (24 december 2018)

  29. #3120
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Berichten
    5.072
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.601 in 2.518 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Straks zitten er alleen nog getrouwde koppels in YY. Waar moeten vrijgezellen dan nog naartoe ?
    Geen zorgen, sinds afgelopen donderdag hebben jullie geen last meer van Brad en z'n iubita. Tot half januari dan...
    Het zal me verder worst zijn...

  30. #3121
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    26 april 2024 @ 16:20
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Het was de 23 dec. Mijn verjaardag...dus op naar YY...
    Ik was er omstreeks 11,30 en het was nog niet druk en het was mijn 1ste bezoek in de duivelse tempel.
    Eerst alles maar in ogenschouw genomen...en alles zag er goed uit.
    Tegen 12 u in het restaurant de nodige calorieën genomen. Na 1 uur werd het het drukker.
    Ze hadden mij gewaarschuwd voor de rondlopende klapeksters...en ik had me voorgenomen om daar niet met te kameren.
    Het viel me na een tijdje op dat er in de kleedkamer veel beren waren die niet van hun mobieltje af konden blijven.
    In de bar viel me een grote blonde slanke dame op die er wel een beetje uitsprong...ik schuifelde in haar richting, en vroeg
    naar haar naam...die ik al weer vergeten ben..ondanks dat ze indruk op mij maakte.
    Na een minuut of 10 was ik met haar op de kamer....en NONDEDJU de MILJAAR. Het was een Klapeksters van het ergste soort..!!
    Overal waar ik aan kwam deed haar pijn zogenaamd...nou daar werd piemelmous niet vrolijk van.!!
    Maar goed....ze begon te pijpen met een kouwgum in haar mond en stak haar naakte poemeledoes omhoog om haar te beffen..
    En ja. Het deed weer pijn ondanks mijn zeer zachte fluwele tonglikjes...!!
    De dame deed er vervolgens alles aan om mij binnen de kortste keren klaar te stomen...wat maar half gebeurde...
    Zo we zijn klaar zei ze naar amper een kwartiertje....en ging zich aankleden.
    Ik heb mijn ongenoegen tegen haar geuit, dat dit niet een kamergang van het nivo YY was.
    Maar ja...ik dacht eigen schuld dikke bult. Ik was gewaarschuwd .voor rondzwervende K.eksters.
    €50 uit mijn kluisje gehaald en haar betaald, tussen weer de met hun telefoon bezige beren.
    Effe wat gerelaxt in de kino, waar porno van het onderste soort werd vertoont. Daar werden steeds 3 dezelfde filmpjes
    afgespeeld, met in de hoofdrol een Oekeranise of Russische pornokinkel, die dacht dé bink te zijn.
    Nou ja wat doe je zo verder in de duivelse tempel nog meer...bubbelbad,drankje,praatje,hapje,...en kijken of een praatje maken
    met de diverse dames ...om de klapeksters er tussen uit zien te selecteren.
    En ja dat is me gelukt..!! Een 22 jarige Bulgaarse dame met een veel jonger uiterlijk...naam ook weer vergeten...en
    een uiterlijk dat niet Bulgaars was maar Nederlands of Duits.
    Zij was helemaal mijn type....en dat heeft ze ook waar gemaakt op de kamer..!!
    Ze nam de tijd en liet zichzelf ook helemaal gaan...!!
    Het was inmiddels 16.30. En in de bar zaten inmiddels 50 beren op de bankjes waarschijnlijk om na 5en aan te vallen aan het buffet..
    En ja hoor ...enkele hongerige beren stonden al even voor 5en aan de deur om aan te vallen...of dat er daarna niks meer te krijgen was...
    Om 17,30 ben ik ook het restaurant in gegaan wat nog erg vol zat....het eten is uitstekend...en meer dan dat..!
    Verder heb ik nog daarna war drankjes genomen ..gebubbeld en wat rondgestruind...maar omdat ik me voorgenomen had
    niet meer te kameren...ging ik me in de huswaartsmodus begeven....
    Al bij Al.....was redelijk tot goed......
    ...

  31. Onderstaande 17 leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 december 2018),Antonios (24 december 2018),bierbeer (24 december 2018),Bluebear (25 december 2018),brombeerzuid (24 december 2018),cheasehead (24 december 2018),gignnl (24 december 2018),haantje (24 december 2018),JonnyFontane (24 december 2018),Jooploop (24 december 2018),laplagne (24 december 2018),mathiou (25 december 2018),mentholbear (24 december 2018),pietpotent44 (24 december 2018),sofaking (24 december 2018),Wijze grijze (24 december 2018),yylover (24 december 2018)

  32. #3122
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Van harte gefeliciteerd dan nog

  33. #3123
    Geregistreerd
    4 juni 2017
    Last Online
    2 juli 2022 @ 09:28
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Wil vrijdag voor de laatste keer dit jaar nog eens een club bezoeken. Maar twijfel tussen yy en gt .
    Iemand die donderdag naar yy gaat en kan doorgeven hoeveel dames er zijn?

  34. #3124
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Berichten
    5.072
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.601 in 2.518 posts

    Standaard

    Apropos verjaardagen vieren in YY, diegenen die op 24, 25 of 26 december jarig zijn hebben op 27 december alsnog vrije entree.
    Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor 31 december en 1 januari, op 2 januari gratis naar binnen dus.
    Het zal me verder worst zijn...

  35. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 4 december 2021),mentholbear (25 december 2018),The Pussyhunter (26 december 2018)

  36. #3125
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    mooie actie!!

 

 
Pagina 125 van 134 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

  FKK Artemis 468*60