Pagina 92 van 134 EersteEerste ... 4282888990919293949596102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.276 t/m 2.300 van 3333
  1. #2276
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.649
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Audit rapport t.b.v. afdeling “Lust en Vermaak”.
    Klant: YY
    Datum: 11.01.2018
    Doelen van bezoek: A. Inventarisatie van aanwezige dames B. Kennismaking met nieuwe dames C. Controle van service geleverd door geselecteerde dames

    1. Introductie
    Ontvangst en registratie verliep probleemloos. Op verzoek werd een grotere locker ter beschikking gesteld zodat ik al mijn spullen kreukelvrij kon opbergen.

    2. Inventarisatie van aanwezige dames
    De volgende mij bekende dames waren aanwezig:
    Nadia (NL), Pia (D), Miruna (Ro), Martina (CZ), Ruby (RO), Daria (RO), Dana (RO; droeg bh met halve cups waardoor haar tepels mooi zichtbaar waren), Samantha (RO), Rebecca (HU), Julia 1 (RO), Penelope (RO), Elisa (RO), Yolanda (RO), Alicia (BG), Isabella (HU), Stephanie (IT/RO), Celine (RO), Karina 2 (RO; “Katja Schuurman”), Amalia (RO), Aïsha (RO), Michelle (CZ)

    Dames die ik ken maar die ik niet gezien heb:
    Mara 1 (RO), Mara 2 (RO), Kim (RO), Antonia (RO), Dora (HU), Anna/Mia (RO), Nikki (CZ), Christina (CZ), Maria (GR), Elli (BG), Vanessa (BG), Michaëla (RO), blonde Karina 1 (RO), Emma (RO), Melanie (LT), Julietta (HU), Miriam (RO), Joanna (PH), Annabelle (RO), Nadia (RO), Kitty (HU), Rosita (CU)

    3. Kennismaking met nieuwe dames
    Toen ik incheckte kwamen net twee dames de sleutel halen voor een kamer. Het bleek te gaan om de Duitse Sandra en een DVP die luistert naar de naam Betty.

    In de bar trof ik mede-ijsbeer Brad Clitt. Naast ons op de bank zat een dame die hij wel kende en ik nog niet, zijnde de Roemeense Roxanna uit Constanza. Zij is blond, slank en vriendelijk. Wij kregen ook gezelschap van een dame in een rode lingerie outfit die meteen opvalt omdat ze aan de voorkant van haar bovenbenen teksten heeft getatoeëerd. Zij stelde zich voor als Julia. Toen ik opmerkte dat ik een andere Julia kende, zei ze meteen dat zij al veel langer in YY was (4 jaar). Deze voor mij nieuwe Julia komt uit Craiova in Roemenië.
    De andere Julia, vind ik veel knapper. Zij is langer, slanker (op dieet want ze wilde geen snoepje van mij) en niet voorzien van plakplaatjes. Helaas doet zij niet aan (tong)zoenen.
    De “filmster” Julia heeft een vaste plek op het hoekje van de bar dat het dichtst bij het restaurant is.

    Als men de trap oploopt vanuit de kino dan kijkt men tegen de ingang van de bar aan. Links van deze ingang heb ik al zeer vaak een dame zien staan die korte haren heeft. Ze loopt niet op zeer hoge hakken en heeft vaak opvallend rood geschminkte lippen. Ze lijkt me al iets ouder en is meer het type girl next door. Toen zij naast mij aan de bar een bestelling kwam opnemen heb ik haar gevraagd hoe ze heette. Het blijkt Sonja uit Slowakije te zijn. Ze is erg vriendelijk en (tong)zoenen zit in haar pakket.

    Bij mijn rondgang door de club trof ik Rebecca (Hu) vooraan rechts in de kino aan. Zij was bezig om een ijsbeer te behagen. Ik groette haar. Zij was zeer verbaasd dat ik wist hoe zij heette. Naderhand is zij mij nog komen opzoeken in de bar en heb ik haar alles verteld. Rebecca spreekt Nederlands met een Antilliaans accent. Zij komt echter uit Hongarije maar woont al lange tijd in Nederland. Met Rebecca is een goed gesprek mogelijk. Zij ziet er ook niet slecht uit en komt dan ook op de to-do lijst.

    Aan de linkse kant in de kino lag een dame met een bril op. Zij was helemaal alleen. Ik raakte met haar aan de praat. Zij stelde zich voor als Meggi uit Gdansk in Polen. Ik had eerder positieve recensies over haar gelezen. We hebben zeker 15 minuten gepraat en gelachen. Meggi was niet opdringerig. Zij is al langer werkzaam als DVP en weet duidelijk hoe ze met potentiele klanten moet omgaan. Ik liet haar weten dat de dag nog lang was en we elkaar zeker nog zouden tegenkomen.
    Meggi noemde ook de naam van haar vriendin Alicia op. Brad Clitt bleek de rondborstige Alicia te kennen waardoor ik nu ook weet wie zij is.

    In een eerder verslag heb ik melding gemaakt van een blonde, Bulgaarse DVP die meestal oben-ohne rondloopt en haar klanten oppikt in de kino. Zij was er vandaag ook en volgens Brad luistert zij naar de naam Nikki.

    4. Controle van service geleverd door geselecteerde dames
    Bij de voorbereiding van dit bezoek had ik een lijstje gemaakt van te controleren dames.
    Dit lijstje werd aangevoerd door de Griekse Maria met op nummer twee Mia en op nummer 3 de Roemeense Katja Schuurmans, zijnde Karina.
    Van Meggi had ik vernomen dat Maria pas in februari zou komen. Toen ik een snoepje uitdeelde aan Ruby en Daria en vroeg waar Mia was, kreeg ik van Ruby, die een huisgenote is van Mia, te horen dat zij er niet was en ze ook niet wist of ze vandaag zou komen. De recensies van Ruby waren ook erg goed waardoor zij als vervanger voor Mia in aanmerking kwam.

    Meggi had echter veel indruk op me gemaakt en daardoor besloot ik haar als eerste te onderwerpen aan een controle.

    Het lichaam van Meggi kan niet wedijveren met dat van de meeste dames in YY. Dit verschil maakt zij echter ruimschoots goed met haar services. Zoenen en french kissing gaat vanzelf. Haar liefdesgrot was alleen toegankelijk voor mijn tong en mijn pielemans hetgeen voor mij geen probleem is. Meggi naar een hoogtepunt brengen middels beffen duurde redelijk lang. Uiteindelijk heeft zij het zelf afgemaakt. Het neuken in missionaris stand verliep prima. Er was geen glijmiddel nodig.
    Na 30 minuten liet ik Meggi weten dat zij geslaagd was. Er zal zeker nog een tweede ontmoeting volgen.

    Opmerkelijk was trouwens dat Ruby en Karina op hetzelfde tijdstip als dat ik met Meggi naar de kamer ging ook een kamertje opzochten. Zij liepen samen met “hun” ijsberen achter ons aan.

    Het tweede kamertje heb ik gemaakt met Karina “Schuurmans”. Karina heb ik bij mijn vorig bezoek leren kennen. Zij is vaak samen met Amalia (te herkennen aan het spleetje tussen haar voortanden). Karina is 28 jaar. Zij werkt nu 3 maanden in YY. Dit is haar eerste club.
    Karina spreekt redelijk Engels. Zij heeft wel een navelpiercing. Ik heb geen tattoos gezien. Karina beoefent ook de Franse variant van het zoenen.
    Ook met Karina heb ik een genoeglijk half uur beleefd. Uiteindelijk in missionarispositie mijn zaadjes geloosd. Karina gebruikt geen flutschi.
    Karina is geslaagd voor de test en komt ook voor herhaling in aanmerking.

    5. Algemene opmerkingen
    Tijdens het bezoek meende een van de barmannen de bas van de muziekinstallatie vol te moeten opendraaien. Schijnbaar deed hij hiermee een dame, die op een van de boxen zat, een plezier. Na een vraag mijnerzijds werd deze tekortkoming gecorrigeerd.

    6. Samenvatting

    Tijdens deze audit zijn geen tekortkomingen geconstateerd. Een punt van aandacht is het volume van het geluid. Het damesaanbod was voldoende. Er is voor ieder wat wils. Het feit dat bepaalde schoonheden zoals b.v. Julia 1 en Aisha niet (tong)zoenen is de leiding van dit bedrijf niet te verwijten.

  2. Onderstaande 21 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 januari 2018),Bluebear (15 januari 2018),buttlover (15 januari 2018),cheasehead (15 januari 2018),CVARIA (15 januari 2018),Eddy_V (15 januari 2018),Elmo3108 (15 januari 2018),firstme (15 januari 2018),gignnl (17 januari 2018),jansenroy (15 januari 2018),Jooploop (15 januari 2018),laplagne (15 januari 2018),mathiou (15 januari 2018),Partycrasher (15 januari 2018),pret (15 januari 2018),rolo (15 januari 2018),Sjeufke (15 januari 2018),sofaking (15 januari 2018),Uit-Drenthe (15 januari 2018),Wijze grijze (15 januari 2018),yylover (15 januari 2018)

  3. #2277
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Berichten
    151
    Discussies
    5
    Thanks
    957
    Thanked
    221 in 50 posts

    Standaard

    Vanmiddag YY bezocht. Was wakker geschrokken tijdens mijn winterslaap, normaal is mijn winterslaap van november tot medio februari. Had naar gedroomd van lege sauna clubs, nieuwe wetgevingen, PMC, hogere tarieven en ijsberen die zich zorgen maakten en hunkeren naar the good old days....

    Ik had beter kunnen blijven slapen, dat zal ik ook doen tot eind februari. YY was bevolkt met voldoende dames maar geen enkele topper tot 16:30 uur, toen had ik het wel gezien en voor de eerste keer onverrichte zaken huiswaarts gekeerd. Ik was op een gegeven moment op zoek naar een typering van de sfeer en dames en kwam op het eind eigenlijk tot maar een gedachte : stijlloos... geen klasse, dames die er waren hadden weinig stijl, hoffelijkheid, vrouwelijkheid en vriendelijkheid. Geen klasse dus bij deze populatie, en uiteraard weet ik ook wel dat je misschien niet te veel moet verwachten maar het was allemaal baby, where you go, where you from, are you here for the first time, allemaal kletsende dames..... zucht... misschien verwacht ik ook te veel... ik ga nog even mijn hol in, tot over een maand... of twee misschien.
    Op zoek naar de mooiste billen

  4. Onderstaande 14 leden hebben buttlover bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (16 januari 2018),biged (18 januari 2018),cheasehead (17 januari 2018),Elmo3108 (17 januari 2018),firstme (17 januari 2018),JonnyFontane (16 januari 2018),laplagne (16 januari 2018),Partycrasher (16 januari 2018),phoenix (16 januari 2018),pietpotent44 (16 januari 2018),pret (16 januari 2018),satanic surfer (16 januari 2018),Sjeufke (16 januari 2018),Uit-Drenthe (16 januari 2018)

  5. #2278
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buttlover Bekijk bericht
    ... ik ga nog even mijn hol in.....
    Begrijpelijk met zo'n nickname
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 januari 2018),buttlover (18 januari 2018),Meme Moo (17 januari 2018),pietpotent44 (18 januari 2018)

  7. #2279
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Gisteren yy weer eens bezocht.
    Het lijkt erop dat nagenoeg alle dames weer terug van weggeweest zijn.
    Het was dus behoorlijk druk, aantallen heb ik niet, maar zowel veel beren als veel dames. Overigens geen lange wachttijden.

    Heb maar liefst 5 keer gekamerd. Waarvan 4 goeie dames en 1 slechte.
    En let op: er is een nieuwe topper bij in yy, ze heet Gloria, Hongaars, 40jr. Geen hele knappe meid, normaal uiterlijk, maar super service. Likt je letterlijk als een hondje af. Sympathiek. Schouderlang donkerbruin haar. Grote ogen, heel slank. Aanrader. Ik kende haar al wat langer van living room. Als het haar en yy bevalt blijft ze waarschijnlijk langer in yy.
    Zij was mijn eerste kamergang.

    Mijn tweede kamergang was met Duitse Lisa. Hoewel ik haar al heel lang en vaak in de saunaclubs ben tegengekomen, was dit pas de eerste keer dat we gekamerd hebben. Bij het kennismaken keek ze nog wel even of ze water zag branden, maar eenmaal op de kamer was haar schroom helemaal verdwenen. Goeie geile sessie met haar gehad waarvoor ze me zelfs bedankte.

    Derde slachtoffer was Nederlandse Nadia. Ik klets teveel met haar, maar daarna pak ik haar meestal wel stevig aan. Wat ze dan ook wel weer lekker vind.

    De vierde sessie met Duitse Ella was een drama.
    Ik wilde eigenlijk met Duitse Casey gaan, maar die was de rest vd avond bezet zei ze. Pia was er ook maar had ik even geen zin in (vind haar borstvergroting en haar verkorting geen succes, erg zonde want ze had een erg goed figuur en mooi lang haar).

    Toen heb ik maar een onbekende Duitse genomen genaamd Ella.
    Was niet echt mijn voorkeur, maar ik kon niet te lang meer blijven en wilde nog een keer er tegenaan.
    Dat pakte dus verkeerd uit. Ze zei als eerste op de kamer 'you can Choose for normal half hour for 50, but if you want good gfe service and kissing than you have to take the 'deluxe package' for 50 euro extra. Met andere woorden, als je een beetje fatsoenlijke service wil kost je dat 100e voor een half uur.
    Na haar woorden kreeg ik mijn Willie niet meer overeind. Zij ook niet, wat ze ook probeerde. Toen heb ik haar wat gemasseerd, en zij mij, en toen zij ze (voortijdig) dat het tijd was. Geen seks gehad. Ik heb wel tegen haar gezegd dat ik vind dat flauwekul met 'luxe pakketjes' (voor dingen die normaal door bijna alle dames gedaan worden voor 50e per half uur) niet in een saunaclub thuishoren. Ik heb echt zo'n bloedhekel aan dit soort vrouwen. Bah. Echt zo'n smerige overzakelijke ijskoude uitpeesster. Eens en nooit meer. Dat soort vrouwen kan het voor een club behoorlijk verpesten. Van mij mogen ze die er meteen uit trappen. No mercy.

    Omdat ik niet met een slechte sessie onvoldaan huiswaarts wilde keren toch nog maar wat langer gebleven om een goeie dame te vinden om mee af te sluiten.
    De laatste kamergang was daarom met mooie Italiaanse Bella. Leuke meid, kan het met haar goed vinden. En altijd goeie sessies met haar.

    Toen was het echt hoog tijd om te gaan. Al met al geen slechte dag.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 21 januari 2018 om 20:42

  8. Onderstaande 13 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 januari 2018),Bluebear (21 januari 2018),buttlover (22 januari 2018),cheasehead (22 januari 2018),Elmo3108 (21 januari 2018),gignnl (21 januari 2018),Jooploop (21 januari 2018),laplagne (21 januari 2018),Partycrasher (22 januari 2018),pret (21 januari 2018),Sjeufke (21 januari 2018),sofaking (21 januari 2018),Uit-Drenthe (21 januari 2018)

  9. #2280
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.649
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    @Pietpotent44: Omdat er geen paspoort van deze mispoes Ella bestaat zou het goed zijn als je wat meer details geeft over haar uiterlijk. Andere ijsberen weten dan wie ze vermijden moeten.

  10. #2281
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Was er gisteren ook. Als kleine aanvulling op pietpotent het ontbrekende dames segment wat betreft aan-/afwezig zoals de namen bij mij bekend zijn

    Aanwezig
    Annabel, Betty, Bianca (ro), Daniëlla (mac), Elisa, Gloria, Isabella, Joanna, Julia, Linda, Lisa, Maria (ro), Melanie, Mia, Michaela, Mirella, Nadia (nl), Nikita, Penelope, Stefanie en nog om en nabij de 40 dames. Het aantal Duitse dames blijft maar groeien, liepen er gisteren zeker meer dan 10 rond.

    Afwezig oa
    Amalia, Emma, Gülcan, Jolanda, Mara 1&2, Maribelle, Micha, Samantha, Vanessa

    Geen uitgebreide clubverslagen meer van mijn kant. Ik heb me bijzonder vermaakt. Nu de dames door hebben dat ik geen "vaste" favorietjes meer heb lijkt het wel of ik vogelvrij ben verklaard. Gisteren zijn zowat alle dames die al langer in YY rondlopen en waar ik nog nooit mee gesproken had op audiëntie bij mij geweest. Kamergangen met Daniëlla en Annabel, waarbij vooral Annabel mij zeer verrast heeft. Uitgebreider verslag van de kamergangen in de desbetreffende draadjes van de dames

  11. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2018),Elmo3108 (22 januari 2018),Giodude ( 3 maart 2020),laplagne (21 januari 2018),mathiou (22 januari 2018),Partycrasher (22 januari 2018),phoenix (21 januari 2018),Pierke69 (30 januari 2024),pietpotent44 (22 januari 2018),pret (21 januari 2018),Uit-Drenthe (21 januari 2018)

  12. #2282
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    @Pietpotent44: Omdat er geen paspoort van deze mispoes Ella bestaat zou het goed zijn als je wat meer details geeft over haar uiterlijk. Andere ijsberen weten dan wie ze vermijden moeten.
    Ok, wat details voor een paspoort dan:

    Naam: Ella
    Nationaliteit: 100% Duits
    Leeftijd: onbekend, maar schatting 30-35 jaar
    Haar: kort, amper schouderlang, dun, donkerblond / lichtbruin
    Lengte: ca. 1.70, met hakken wat langer
    Figuur: redelijk vol. Niet dik. Wel dikke benen.
    Tattoos: niet zo op gelet, maar weinig of geen
    Prijs: 50e voor (minder dan) een half uur prutswerk (massage rug, aftrekken, geen seks (wel matig pijpen), geen knuffelen, geen zoenen),
    100e voor een 'gewoon' half uur (=volgens haar een 'deluxe pakket')

    Cup maat: B of C zoiets
    Talen: Duits en Engels
    Herhalingsgevaar: 0 procent

    Bijzonderheden: Geen hele knappe dame, lacht en kletst wel veel in de bar. Zat bij het Duitse dames clubje aan de bar.
    Type uitpeesster zoals je die vroeger soms wel eens in een slecht privehuis tegen zou komen.
    Wat mij betreft absoluut een te mijden meid. Heeft niks in een saunaclub te zoeken. Waardeloze instelling. Had ook weinig succes met het verleiden van beren tot een kamergang.
    Heeft vroeger in 2011 en later volgens haar zeggen al eens in yy gewerkt. En ook in gt.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 22 januari 2018 om 05:08

  13. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2018),Patjax (24 januari 2018),phoenix (22 januari 2018),Uit-Drenthe (22 januari 2018)

  14. #2283
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Kun je nagaan hoe verschillend het is,had in december 2x een leuk uurtje met haar, omdat ik direct aangaf een uur te willen begon ze mischien daarom niet over extra kosten enz... haar gezicht heeft wel iets vind ik. Voor de rest was het niet super spectaculair maar dik in orde als je het vergelijkt met sommige andere dames in YY.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  15. Onderstaande leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    pret (22 januari 2018)

  16. #2284
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    216
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Was er gisteren ook. Als kleine aanvulling op pietpotent het ontbrekende dames segment wat betreft aan-/afwezig zoals de namen bij mij bekend zijn

    Aanwezig
    Annabel, Betty, Bianca (ro), Daniëlla (mac), Elisa, Gloria, Isabella, Joanna, Julia, Linda, Lisa, Maria (ro), Melanie, Mia, Michaela, Mirella, Nadia (nl), Nikita, Penelope, Stefanie en nog om en nabij de 40 dames. Het aantal Duitse dames blijft maar groeien, liepen er gisteren zeker meer dan 10 rond.

    Afwezig oa
    Amalia, Emma, Gülcan, Jolanda, Mara 1&2, Maribelle, Micha, Samantha, Vanessa

    Geen uitgebreide clubverslagen meer van mijn kant. Ik heb me bijzonder vermaakt. Nu de dames door hebben dat ik geen "vaste" favorietjes meer heb lijkt het wel of ik vogelvrij ben verklaard. Gisteren zijn zowat alle dames die al langer in YY rondlopen en waar ik nog nooit mee gesproken had op audiëntie bij mij geweest. Kamergangen met Daniëlla en Annabel, waarbij vooral Annabel mij zeer verrast heeft. Uitgebreider verslag van de kamergangen in de desbetreffende draadjes van de dames
    Graciella weer gezien mss?

  17. #2285
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    Graciella weer gezien mss?
    Vandaag niet gezien en de voorbije weken eigenlijk ook niet. Mikhela heeft een nieuw kapsel, type Mariska Veres, maar dan in het blond, staat haar zéér goed en kreeg een zoentje op de wang toen ik haar ermee complimenteerde. Voor de rest geen nieuwe dames of dames teruggekeerd van vakantie. De club was tijdens de middag aardig gevuld met zowel dames als beren, maar zoals zo vaak doordeweeks na 17.00 neemt de berenpopulatie dan flink af. Er heerste wel een aangename sfeer met goede muziek, heb met dat laatste dus niet hoeven bijsturen (had de playlist al meegenomen), zo'n dagen zouden er vaker moeten zijn. De dames hadden wel graag wat meer klandizie, maar zoals zo vaak de laatste tijd is daar geen pijl op te trekken. Vorige week dinsdag en woensdag was het drukker dan donderdag en vrijdag en zondag viel best wel tegen.
    Het zal me verder worst zijn...

  18. Onderstaande 12 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 januari 2018),Antonios (23 januari 2018),CVARIA (23 januari 2018),Elmo3108 (24 januari 2018),Ethan Cunt ( 1 december 2021),mathiou (23 januari 2018),Meme Moo (23 januari 2018),Partycrasher (23 januari 2018),phoenix (23 januari 2018),The Pussyhunter (22 april 2018),Uit-Drenthe (23 januari 2018),yylover (23 januari 2018)

  19. #2286
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Na lang dubben welke club te bezoeken toch even wezen kijken bij Yin Yang. Onder het motto: eerst even richting de supermarkt red bull kopen en dan zien we wel weer verder. Dit werd vervolgens: eerst even langs het parkeerterrein rijden om te kijken. Uiteindelijk toch uit de auto gestapt ondanks dat ik weinig had geslapen en niet zo fris was.

    Dit was mijn eerste keer bij Yin Yang en het parkeerterrein was overweldigend qua grootte en qua aantal auto's. In vergelijking met de Freude, Parksauna gigantisch.
    Eenmaal binnen werd ik gelijk van alle kanten vastgegrepen... dat had ik niet zo verwacht. Helaas bleek dit het motto van de avond te zijn.

    Eerst wat gegeten in het buffet, zag er redelijk uit maar als je geen trek ik vlees en aardappels/friet hebt blijft er weinig over. Helaas geen pasta of iets dergelijks.
    Vervolgens mijn weg door de jungle van grijpende dames gevonden naar de wellness. Dit was werkelijk super, maar de opmerkingen over uitglijden bleken waarheid. Ongelooflijk wat een beetje water met deze vloer doet, zowel in de douche als rond het zwembad zeer goed opletten op natte plekken.

    Na een stoombad maar weer even rond gekeken in de bar. Ik was op zoek naar of Aziatisch of grote natural borsten welke beidde niet aanwezig waren. Dit werd dus een hele lange avond van zoeken zoeken zoeken tot ik eigenlijk geen zin meer had. De dames waren erg opdringerig, stonden in de deuropeningen mannen op te wachten om te claimen. Zelfs de Wellness was niet veilig, regelmatig kwamen daar dames binnen om mannen vast te pakken en proberen naar de kamer te krijgen.

    Ik had iets te lang gewacht bij een dame die zich Helena noemde, Turkse van afkomst en met een DD cup. Ik was de avond op haar aan het wachten maar ze was niet meer te vinden. Mijn idee was dat iemand haar 2 uur had geboekt of nog langer.

    Uiteindelijk aan de bar gekozen voor Luna een beetje stevige Poolse dame die er wat ongemakkelijk bij zat. Na een praatje te maken was er een goede klik, leuke spraakzame dame als je haar wat aandacht geeft. Na wat geflikflooi naar de receptie beddengoed halen. Toen viel mij op dat er rond 20.00 veel dames de club verlieten... waarschijnlijk was Helena dus ook al lang gevlogen en heb ik ald die tijd voor niets zitten wachten

    Maar goed, op de kamer een korte sessie gehad met Luna. Borsten cup D maar wel iets rimpelig wat aangeeft dat deze dame in het verleden flink steviger is geweest.
    Pijpen en Neuken was goed, daarna nog nagekletst en afgerekend.

    Van vaste bezoekers begreep ik dat een hoop vaste dames nog niet terugwaren van vakantie. De dames die er wel waren deden in ieder geval geen goed aan het imago van deze club.
    Wellicht dat ik nog eens met een vrijkaartje terug zou willen gaan om te kijken of het beter kan maar anders kom ik hier voorlopig niet meer terug. En dan te bedenken dat ik een vrijkaartje voor Magnum heb weggegeven terwijl alle beren die ik sprak hier zo positief over waren qua Aziatische dames en service.

  20. Onderstaande 4 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (25 januari 2018),rolo (25 januari 2018),Wijze grijze (25 januari 2018),yylover (25 januari 2018)

  21. #2287
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    @ crosby3

    Welke dag was je er?
    Ik was er dinsdag en heb helemaal geen last gehad van opdringerige dames, geen enkele Anmache zelfs.
    Het zal me verder worst zijn...

  22. #2288
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ crosby3

    Welke dag was je er?
    Ik was er dinsdag en heb helemaal geen last gehad van opdringerige dames, geen enkele Anmache zelfs.
    Ze weten dat je een iubita hebt. Daarom hebben ze je met rust gelaten.

  23. #2289
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Zou je denken...
    Het zal me verder worst zijn...

  24. #2290
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ crosby3

    Welke dag was je er?
    Ik was er dinsdag en heb helemaal geen last gehad van opdringerige dames, geen enkele Anmache zelfs.
    Mij laten ze altijd met rust
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  25. #2291
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Mij laten ze altijd met rust
    mijn ook in ying yang een keer met de vuist op tafel slaan en kei hart roepen geen Roemenen

  26. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (25 januari 2018)

  27. #2292
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    @ De Banaan

    Daarom staan/zitten er ook geregeld bevriende beren bij jou, even een momentje van rust meepakken.
    Maar goed, nu weet je ook waarom ik nooit zo lang bij jou in de buurt blijf (of beter gezegd, hoef te blijven).
    Het zal me verder worst zijn...

  28. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 1 december 2021),Ricardo Banana (25 januari 2018),The Pussyhunter (22 april 2018)

  29. #2293
    Geregistreerd
    25 november 2017
    Last Online
    7 november 2022 @ 21:06
    Berichten
    24
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    96 in 15 posts

    Standaard

    donderdag 17/1/18

    In 2017 heb ik het clubleven leren kennen en het leven van een ijsbeer bevalt mij uitstekend. 2018 wordt dan ook een jaar waarin ik me helemaal ga uitleven als beer. Alles loopt op wieltjes momenteel. Daar ik werk voor een groot wagenbedrijf, is het auto salon de ideale smoes om het heel laat te kunnen maken voor het thuisfront . Ik heb nog een paar overuren die ik kan opnemen en vertrek dus rond 11u richting ying yang.

    in de middag betreed ik de tempel der verboden vruchten. De boomlange security heet mij vriendelijk welkom en ik schud hem stevig de hand etrwijl ik hem een gezond jaar toewens. De vriendelijke man schrijk van mijn vroiendelijkheid en wenst mij hetzelfde terug. Na afgerekend te hebben begeeff ik mij naar de lockers. IK krijg al een ...badjas vol goesting als ik de 'feestzaal' binnenloop. k zie meteen al een paar meiden die mij een leuke tijd kunnen bezorgen.
    Ik besluit even een rondje welness te gaan doen. Na mijn lekkere rondje welness loop ikde duitse pia tegen het lijf. Tia is een blonde stoop van eind de 20 met een voorgevel a la pamela anderson. Na een beetje gepraat te hebben pak ik haar arm beet en kijk ik haar diep in de ogen. Ik zag haar dat het mij niet kan schelen hoe hard ze mij ook opwind maar dat ik op d ekamer de baas ben. Ze lijkt er zowaan nog geiler van te worden. Ik zeg haar dat ik haar binnen 10 minuutjes aan de lockers oppik nadat ik mijn drankje heb opgedronken. Ik kijk haar og even na terwijl ik zelfzeker mijn drankje opdrink. De onzelfzekere verlegen beer die naast mij zit spreekt mij aan en vind dat ik best brutaal ben tegen de dames maar op een positieve manier. Ik glimlach even en zeg hem beste vriend je hebt 2 soorten mensen in de wereld . Dat is al zo van in d etijd van jezus. Je hebt leiders en je hebt vvolgers. en sorry dat ik het zeg maar ik ben liever een leider dan een volger anders naaien ze je toch maar. Mijn gesprekspartner knikt en luistert naar wat verhalen van mij. We besluiten wat aan zijn zelfvertrouwen te doen en we spreken af dat we elkaar binnen dat en een uurtjez terug treffen in de bar
    Maar eerst wacht pia. Ze staat reeds aan de ingang van de bar te wachten. In de kamer begint ze mij spontaan te kussen en pijpt ze mij heerlijk. IK zeg dat ik nu haar kutje wil proeven en ze gaat gewillig liggen. Ik zei haar dat ik al van begin af aan gezegd had dat ik op d ekamer de baas was en ik zei dat ik haar kutje wil proeven met mijn lul en niet met mijn tong. Die reactie had z e niet vewacht en ik begon haar lekker hard missionaris te nemen. NA enkele minuutjes ging ik liggen en kwam zij op mij zitten . Met zo een uitzicht hield ik het niet lang vol.

    Na mijn rondje met pia trof ik in de bar onze onzelfzekere maar vrindelijk mede beer terug. Hij was in het gezelschap van nog een beer en er zat een roemeense dame bij hem. Ik voegde mij bij het gezelschap en we keuvelden wat. Ondertussen was de bar al toch aardig wat aangedikt qua aantal vrouwen. De beer( wiens naam liever niet vermeld word op het forum) vertrok met de roemeense dame naar de kamer. Ik en mijn nieuwe makker zaten dus terug alleen aan de bar. IK stelde voor om even polshoogte te gaan neen in de kino.Daar aangekomen lag er nog 1 beer met een donkerharige dame in zijn gezelschap. We namen een plaatsje rechtover de 2. Na enkele minuten begon de dame in kwestie de beer lichtjes te plagen door met haar lippen telkens onder zijn badjas te duiken. De lucky man werd getrakteerd op een pijpbeurt in de kino. HMM ik werd er geil van en had zin om haar ook te neuken. Ik wou het gelukkige koppeltje niet storen dus liet ik ze begaan en ging boven op zoek naar en andere dame. Ik stelde de andere beer nog snel voor aan de duitse pia en ik zei dat ze mijn nieuwe vriend maar eens lekker moest verwennen zoals ze met mij had gedaan. Daarna werd het tijd om mij nog eens te laten gaan en ik koos voor de filipijnse joanna. Wat een lekker stral lijfje heeft ze.

    Ik wou haar nemen in de kino en we zakten af naar de kino. Terwijl er een beer of 3 aanwezig waren gaf het mij een adrenaline stoot om die filipijns efurie te temmen in het bijzijn van collega's. IK zal het kort houden het was een heerlijke beurt met joanna....

    Na nog een douche te hebben genomen aan de ingang werd het tijd om terug richting vlaanderen te rijden.
    Het was alweer een heerlijke dag met 2 top sessies. In februari plan ik alweer een tripje richting roermond. Medeberen jullie weten het he hou het voorzichtig jongens. Veiligheid houd de ying yang bestaan��

  30. Onderstaande 4 leden hebben john f kennedy bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (25 januari 2018),sofaking (25 januari 2018),Uit-Drenthe (25 januari 2018),Wijze grijze (25 januari 2018)

  31. #2294
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    2.135
    Discussies
    18
    Thanks
    5.563
    Thanked
    2.608 in 1.210 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ De Banaan

    Daarom staan/zitten er ook geregeld bevriende beren bij jou, even een momentje van rust meepakken.
    Maar goed, nu weet je ook waarom ik nooit zo lang bij jou in de buurt blijf (of beter gezegd, hoef te blijven).
    Als je rust van de dames wilt, moet je zéker niet bij de Banaan gaan staan!
    Die werpt je de dames letterlijk in de schoot, zoals mij overkwam op een LR-feestje.

  32. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (25 januari 2018)

  33. #2295
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    De keren dat ik 'm heb gezien, al dan niet in gezelschap van andere beren, kan ik nou niet direct zeggen dat het storm liep met dames bij hem/hen.
    Daarenboven heb ik inside info, die me overtuigt van mijn gelijk...
    Het zal me verder worst zijn...

  34. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 1 december 2021),Ricardo Banana (25 januari 2018),The Pussyhunter (22 april 2018)

  35. #2296
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    De keren dat ik 'm heb gezien, al dan niet in gezelschap van andere beren, kan ik nou niet direct zeggen dat het storm liep met dames bij hem/hen.
    Daarenboven heb ik inside info, die me overtuigt van mijn gelijk...
    Inside info?
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  36. #2297
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    5.070
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Inside info?
    Yep, je hebt heus wel eens vroeger die spionage-thrillers (of gewoon 007) gezien waarin vrouwelijke agenten ingezet worden om informatie te ontfutselen tijdens bedavonturen met hun 'slachtoffer'. Ik doe het dus gewoon andersom en heb een zekere dvp uitgekozen om informatie te verkrijgen hoe de dames nu écht over ons denken.
    Het gaat zó goed dat de operatie voor onbepaalde tijd is verlengd, maar ik moet wel oppassen hiermee want ik zit inmiddels zo diep undercover dat ik niet meer goed weet aan wiens kant ik nu eigenlijk sta.
    Het zal me verder worst zijn...

  37. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 1 december 2021),Partycrasher (25 januari 2018),Ricardo Banana (25 januari 2018),The Pussyhunter (22 april 2018)

  38. #2298
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    2.135
    Discussies
    18
    Thanks
    5.563
    Thanked
    2.608 in 1.210 posts

    Standaard

    Kijk, en daar gaat het dus mis Brad!
    Jij baseert je op de inside-YY info en ik op een eigen LR-ervaring.

    De Banaan blijkt dus (minimaal) twee gezichten te hebben richting de dames.
    Maar in 1 ding kan ik je wel gelijk geven: het is maar beter om gewoonweg uit zijn buurt te blijven.
    Voor je het weet ben je je gratis-cocktailkaart aan hem kwijtgeraakt

  39. Onderstaande 3 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (25 januari 2018),Ricardo Banana (25 januari 2018),sti6 (29 januari 2018)

  40. #2299
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.777
    Thanked
    11.756 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Inside info?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Yep, je hebt heus wel eens vroeger die spionage-thrillers (of gewoon 007) gezien waarin vrouwelijke agenten ingezet worden om informatie te ontfutselen tijdens bedavonturen met hun 'slachtoffer'. Ik doe het dus gewoon andersom en heb een zekere dvp uitgekozen om informatie te verkrijgen hoe de dames nu écht over ons denken.
    Het gaat zó goed dat de operatie voor onbepaalde tijd is verlengd, maar ik moet wel oppassen hiermee want ik zit inmiddels zo diep undercover dat ik niet meer goed weet aan wiens kant ik nu eigenlijk sta.
    De bron is overduidelijk zijn lubita.

  41. #2300
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    2.135
    Discussies
    18
    Thanks
    5.563
    Thanked
    2.608 in 1.210 posts

    Standaard

    En de vraag is nu natuurlijk of de mening van Brad's iubita representatief is voor die van de gemiddelde YY-dame.

 

 
Pagina 92 van 134 EersteEerste ... 4282888990919293949596102 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Freude 468*60   Diamond 468*60