Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Jongens durven niet nee zeggen tegen seks

    BRUSSEL - Jongens hebben meer moeilijkheden dan meisjes om nee te zeggen tegen seks wanneer ze zich daar nog niet klaar voor voelen. Dat blijkt uit een enquête die werd uitgevoerd door de Franstalige Vooruitziende Vrouwen.

    Aan de enquête werkten 650 Waalse en Brusselse jongeren tussen 13 en 21 jaar mee. De bedoeling was om de problemen bloot te leggen die jongeren hebben met vriendschap en liefdesrelaties. Zestig procent van de ondervraagden geeft aan seksueel actief te zijn. De gemiddelde leeftijd voor het eerste seksuele contact is 15 jaar. Vijftien procent van de jongeren zegt geen voorbehoedsmiddel te hebben gebruikt bij hun eerste keer. Opmerkelijk is dat jongens te kennen geven dat ze moeite hebben om seks te weigeren wanneer ze zich daar nog niet klaar voor voelen. De helft van de jongens zegt dat ze problemen hebben met het weigeren van seksueel contact zonder het voorbehoedsmiddel van hun voorkeur. Twee op vijf vindt het moeilijk een seksuele daad te weigeren die hen stoort. Het merendeel van de meisjes vindt het moeilijk om te praten over contraceptie of genot. (svr)
    BELGA (BELGA
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Jezus, ik heb al eens "in tha club" nee gezegt tegen gratis sex (van een mooie vrouw).

    En nee ik ben niet gek!

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Jezus, ik heb al eens "in tha club" nee gezegt tegen gratis sex (van een mooie vrouw).

    En nee ik ben niet gek!
    Als jij in het "gewone" leven zegt hoeveel jij per maand er doorheen gooit om naar de club te gaan dan weet ik zeker dat velen zullen zeggen : Die is gek en zeker nog als je het dan gratis een keer krijgt aangeboden.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

  Diamond 468*60