Pagina 51 van 62 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.251 t/m 1.275 van 1530
  1. #1251
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    zonder pooiers zijn geen hoeren en zonder hoeren geen hobby. lange leven de pooiers

  2. #1252
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    nein nein nein!!!! hoeren kunnen best hun ding doen zonder pooiers. zonder hoeren geen pooiers vriend, niet andersom!

  3. #1253
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik heb na lang wikken en wegen de stap genomen. Komende dinsdag is NRW twee service kanonnen rijker. Beiden te herkennen aan hun tattoo met de tekst VG24 in de nek

  4. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (10 december 2013),Bluebear (21 november 2013),van lotje gekrikt (10 december 2013)

  5. #1254
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Gevangenisstraffen voor mensenhandelaren

    LITH/OSS/TEEFFELEN - De rechtbank Oost-Brabant heeft twee mannen uit Teeffelen (24 en 27 jaar) een celstraf van respectievelijk vijf en vier jaar opgelegd. Naast mensenhandel zijn ze schuldig bevonden aan het telen van en handelen in hennep en het bezit van amfetamine en zware wapens. .....http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/1700...nsenhandelaren
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 december 2013 om 19:23

  6. #1255
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Gedwongen seks in Twentse vakantiehuisjes..........


    Twee mannen uit Twenterand en een Roemeens stel hebben jonge meisjes uit Roemenië gedwongen tot prostitutie in vakantiehuisjes in Twente. Onder de geronselde vrouwen waren een minderjarig meisje en een vrouw met een verstandelijke handicap. De vrouwen leefden in Roemenië in 'de meest erbarmelijke omstandigheden', zei de officier van justitie vandaag voor de rechtbank in Almelo..........


    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...n=Headliner.nl

  7. #1256
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    die varkens aan eenzelfde lot onderwerpen, laat ze maar eens flink anaal benadelen door een kudde HIV geinfecteerde homoseksuele Hutu's.
    Daarna alsnog omzetten in groene stroom, ook bij leven en welzijn.

  8. #1257
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  9. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (15 januari 2014)

  10. #1258
    Geregistreerd
    2 december 2012
    Last Online
    6 mei 2020 @ 20:05
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In belgië is men nu volop bezig met het invoeren van geregistreerde kassa's in de horeca. Dit om zwart werk tegen te gaan.
    De klant betaals cash, maar de fiscus kan perfect achterhalen hoeveel de uitbater ontvangen heeft en voor wat de klant betaalde.
    Hierdoor is het onmogelijk om nog voldoende zwart geld te hebben om iemand illegaal in dienst te nemen.

    Mocht men nu deze kassa's verplichten in de prostitutie sector dan zou het voor pooiers een stuk moeilijker worden.
    Al het geld dat we spenderen aan onze dames wordt hierdoor geregistreed. Wanneer nu een aanzienlijk deel van het geld nu niet op de rekening van de DVP terecht komt dan kun je al vermoeden dat ze met een pooier werkt.
    Wanneer je voorkomt dat pooiers geld ontvangen lost het probleem zich vanzelf op.

    Als wandelaar krijg je na de transactie een kasticket (Betalen voor sex zonder dat je een kasticket ontvangt zou je strafbaar kunnen maken hierdoor verplicht je de wandelaar ook om zijn verantwoordelijkheid te nemen).
    Deze kassa's zijn echter niet goedkoop en ik zie niet meteen een tippel dame met zo'n ding rondsleuren. (tippelen zou ik dan ook verbieden)

  11. #1259
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieter88 Bekijk bericht
    In belgië is men nu volop bezig met het invoeren van geregistreerde kassa's in de horeca. Dit om zwart werk tegen te gaan.
    De klant betaals cash, maar de fiscus kan perfect achterhalen hoeveel de uitbater ontvangen heeft en voor wat de klant betaalde.
    Hierdoor is het onmogelijk om nog voldoende zwart geld te hebben om iemand illegaal in dienst te nemen.

    Mocht men nu deze kassa's verplichten in de prostitutie sector dan zou het voor pooiers een stuk moeilijker worden.
    Al het geld dat we spenderen aan onze dames wordt hierdoor geregistreed. Wanneer nu een aanzienlijk deel van het geld nu niet op de rekening van de DVP terecht komt dan kun je al vermoeden dat ze met een pooier werkt.
    Wanneer je voorkomt dat pooiers geld ontvangen lost het probleem zich vanzelf op.

    Als wandelaar krijg je na de transactie een kasticket (Betalen voor sex zonder dat je een kasticket ontvangt zou je strafbaar kunnen maken hierdoor verplicht je de wandelaar ook om zijn verantwoordelijkheid te nemen).
    Deze kassa's zijn echter niet goedkoop en ik zie niet meteen een tippel dame met zo'n ding rondsleuren. (tippelen zou ik dan ook verbieden)
    De dame moet dan evengoed gewoon na uitbetaling van het salaris haar deel afdragen aan de pooier, net zoals het nu is. Volgens mij heb je een verkeerd idee van hoe het in de werkelijkheid gaat, want ik heb nog nooit een pooier geld in de hand gedrukt maar altijd direct aan de dame betaald.

  12. #1260
    Geregistreerd
    2 december 2012
    Last Online
    6 mei 2020 @ 20:05
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    De dame moet dan evengoed gewoon na uitbetaling van het salaris haar deel afdragen aan de pooier, net zoals het nu is. Volgens mij heb je een verkeerd idee van hoe het in de werkelijkheid gaat, want ik heb nog nooit een pooier geld in de hand gedrukt maar altijd direct aan de dame betaald.
    Misschien is mijn bovenstaande uitleg niet 100% duidelijk. De bedoeling is dat de DVP onvoldoende zwart geld heeft om nog een pooier te kunnen betalen zoals de restaurant uitbater onvoldoende zwart geld heeft om nog zwart werkend personeel te hebben.

    Eenmaal de inkomsten van de DVP geregistreerd zijn kan de fiscus het geld volgen. Ontbreekt er plots een aanzienlijk deel van het geld dan is dit verdacht en kan dit wijzen op het feit dat ze met een pooier werkt.
    De bedoeling is ook dat het salaris van de dame op haar bankrekening gestort wordt. Wanneer ze systematisch veel geld van haar rekening haalt weet je dat er iets fout zit.

  13. #1261
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Dat is toch nog steeds oncontroleerbaar? Niemand weet wat ik met mijn WIT geld doe! Het enige hoe t zou werken is als de DVP al haar uitgaven aan de fiscus door geeft! En dan nog.... ze kan wel zeggen dat ze nieuwe sieraden aangeschaft heeft, dat wil niet zeggen dat t ook zo is! of denk je dat er een controleur moet zijn die controleerd of ze die sieraden wel echt heeft gekocht? en of ze ze dan ook echt heeft?

    Het is NIET uit te roeien! Als jij een DVP bent die je fam. in jou thuis land hebt, en er wordt gedreigd dat men jou fam. iets aan doen.... hoeft de pooier niet eens aanwezig te zijn om je kaal te plukken, en of dat nu wit of zwart is, doet er niet toe...... Helaas

  14. #1262
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieter88 Bekijk bericht
    Misschien is mijn bovenstaande uitleg niet 100% duidelijk. De bedoeling is dat de DVP onvoldoende zwart geld heeft om nog een pooier te kunnen betalen zoals de restaurant uitbater onvoldoende zwart geld heeft om nog zwart werkend personeel te hebben.

    Eenmaal de inkomsten van de DVP geregistreerd zijn kan de fiscus het geld volgen. Ontbreekt er plots een aanzienlijk deel van het geld dan is dit verdacht en kan dit wijzen op het feit dat ze met een pooier werkt.
    De bedoeling is ook dat het salaris van de dame op haar bankrekening gestort wordt. Wanneer ze systematisch veel geld van haar rekening haalt weet je dat er iets fout zit.
    Die pooier accepteert ook wit geld hoor, dat boeit hem echt niet.
    Ik haal ook systematisch veel geld van mijn rekening omdat ik naar de hoeren ga. Gaat de fiscus dan van iedere prostituee controleren of ze haar geld weggeeft of aan handtasjes uitgeeft?

  15. #1263
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    De geregistreerde kassa werkt alleen maar als je ook een tiket voor de afrekening moet geven aan de klant. Nu heb ik bij een DVP nog nooit een afrekeningsbonnetje gekregen, dus dat gaat niet werken.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. #1264
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    In de horeca heb je de kassa-retourknop of de afroomknop, gebruikt bij een verkeerde rekening zodat geld terug gegeven kan worden maar wordt vaak misbruikt.
    Dat probleem heb je niet in de Hoereca.

  17. #1265
    Geregistreerd
    2 december 2012
    Last Online
    6 mei 2020 @ 20:05
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    De geregistreerde kassa werkt alleen maar als je ook een tiket voor de afrekening moet geven aan de klant. Nu heb ik bij een DVP nog nooit een afrekeningsbonnetje gekregen, dus dat gaat niet werken.
    Zelf heb ik ook nog nooit een afrekeningsbonnetje gekregen van een DVP, dit betekend echter niet dat men dit in de toekomst kan verplichten. Zoals men het nu in Frankrijk het betalen voor sexuele diensten strafbaar maakt zou men het bij ons strafbaar kunnen maken te betalen voor sexuele diensten zonder bonnetje.

    In de horeca heb je de kassa-retourknop of de afroomknop, gebruikt bij een verkeerde rekening zodat geld terug gegeven kan worden maar wordt vaak misbruikt.
    Dat probleem heb je niet in de Hoereca.
    Het gebruik van deze toepassing wordt echter nog steeds geregistreerd door de kassa. Wanneer dit te vaak gebruikt wordt kun je de club/DVP hierover ondervragen.

    Dat pooiers niet vies zijn van wit geld besef ik ook, het moet echter wel mogelijk zijn om een beperktere groep DVP's te selecteren die wel merkelijk meer cash spenderen dan anderen.
    Op deze beperktere groep kun je je dan focussen. Wanneer de DVP geen geloofwaardige redenen kan geven voor haar cash-gedrag kun je haar opleggen om de eerstvolgende maanden al haar bonnetjes bij te houden. Wordt het dan nog niet duidelijk wat ze met haar geld doet kun je haar een tijdelijk werk-verbod opleggen.

    Dan is het ook nog mogelijk dat pooiers nep bedrijfjes oprichten om de DVP te helpen aan bonnetjes, maar het is op zijn minst een heel stuk moeilijker gemaakt voor de pooier.

    De hoofd motivatie achter het Zweedse prostitutie model is dat het geld van de wandelaar niet bij de pooier terecht kan komen, maar het Nederlandse model + geregistreerde kassa's zou hier ook in kunnen slagen zonder de prostitutie zelf te verbieden of een absurbde wetgeging te hebben waarbij je de klant verbied, maar de windel niet.

  18. #1266
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    artikeltje om even te lezen en je te realiseren hoe vrij of onvrij mensen in de prostitutie zijn..http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...paign=20140125

  19. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (25 januari 2014)

  20. #1267
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Vroeger ben ik ook wel eens naar duurdere clubs geweest en daar kon je gewoon een bonnetje krijgen, wat zeg ik, soms kreeg je er gewoon 1. Stond wel de naam op van een mij onbekend bedrijf, niet de naam op de voorgevel van het gebouw.

  21. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 februari 2014)

  22. #1268
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Tien jaar voor uitbuiten prostituees

    De rechtbank in Amsterdam heeft twee mannen veroordeeld tot celstraffen van tien en zes jaar cel. De twee zijn volgens de rechtbank schuldig een mensenhandel en witwassen. Ze hebben jonge kwetsbare vrouwen op grove wijze uitgebuit, aldus de rechtbank. Het Openbaar Ministerie had straffen van twaalf en zes jaar geëist.

    Middeleeuws
    Volgens de officier hebben de twee mannen een 'totaal verziekt wereldbeeld', waarin het volstrekt normaal is jonge meisjes weg te rukken uit hun omgeving om hen vervolgens als honden te behandelen. Ze kwalificeerde de gedragingen van beide mannen als 'Middeleeuwse praktijken'.

    Calculerend

    De rechtbank noemt de hoofdverdachte een strategisch calculerende man, wiens spijtbetuigingen een weinig doorleefde indruk maken. Hij maakt zich meer druk om zijn eigen leven dan zich te bekommeren om het lot van de slachtoffers. Tijden de zitting heeft de hoofdverdachte zich volgens de rechtbank laatdunkend uitgelaten over vrouwen die geen 'normaal' werk wilden doen.

    Schadevergoeding

    Tegen hem legt de rechtbank een lagere straf op, tien jaar, dan de officier had geeist omdat de rechtbank niet alle feiten die de man wordt verweten, bewezen acht. Het OM bestudeert het vonnis van de rechtbank op dit punt. Aan twee slachtoffers heeft de rechtbank een schadevergoeding toegewezen van in totaal 360.000 en 240.000 euro, die deels over de verdachten zijn verdeeld.

    http://www.crimesite.nl/dossier/162-...en-prostituees

  23. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 februari 2014)

  24. #1269
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Jammer dat zulke gasten er met een hotelstraf vanaf komen !
    Doodstraf moeten ze snel weer invoeren voor zware criminelen , of nog beter is eigenlijk gebruiken voor laberatorium
    proeven waarvoor nu onschuldige dieren moeten lijden,want doodstraf gaat veel te snel...........

  25. Onderstaande 2 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 februari 2014),uurtje ( 1 februari 2014)

  26. #1270
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    als je je belasting in dit land niet betaalt dan pakken ze je echt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  27. #1271
    Geregistreerd
    24 april 2010
    Last Online
    26 februari 2014 @ 18:31
    Locatie
    Andes gebergte
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    13 in 9 posts

    Standaard

    Hier onder nog een voorbeeld

    Hoogzwangere vrouw achter raam

    Een Utrechtse raamexploitant liet een prostituee die 8 maanden zwanger was, nog achter het raam aan het Zandpad staan. Een andere vrouw moest met een gebroken been werken (zus van manke Nelis).

    Vrouwen hadden regelmatig blauwe plekken en littekens en moesten extra betalen bovenop de huur van een raam. Dat verklaren politie en gemeente Utrecht in documenten, die RTV Utrecht met een beroep op de Wet openbaarheid van bestuur (Wob) in handen heeft gekregen.
    I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.

    Steve Martin

  28. Onderstaande leden hebben Dom bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 februari 2014)

  29. #1272
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

  30. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 5 februari 2014),fg22 (25 februari 2014)

  31. #1273
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-meisjes.dhtml

    Dat jammer genoeg ook in het SKW mistoestanden voorkomen, is geen geheim.

  32. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 februari 2014)

  33. #1274
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    dit heeft overal plaats,hoor waar dvps werken,ook in de Duitse clubs die wij frequenteren.
    ije wil het allemaal niet weten of je krijgt nooit meer een stijve.
    maar indien je ooit erge vermoedens,inicaties en zeker bij bewijsen,is het echter je burgerplicht de bevoegde instanties op de hoogte te brengen.
    het blok in de Carnotstraat waar ze in het krantenartikel naar referen staat bekend voor het huisvesten van buitenlandse DVPs juist zoals een appertementsgebouw aan de Italielei en een hotel in de Stationbuurt

  34. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (24 februari 2014),fg22 (25 februari 2014)

  35. #1275
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Het gebeurt overal om je heen, zgn. Loverboys-/men die jonge en oudere jongedames alleen zonder vast inkomen in de tang hebben om voor hen te werken. Geef je ogen maar eens goed de kost. En bij de echt grote clubs is het een kei/ en keihard businessmodel waar grof wordt verdiend.
    Daar wordt geprogrammeerd samengewerkt met iedereen die een constante stroom gewillige dames kan leveren, maar er is wel / uit zelfbehoud enige check op wat er binnenkomt, want problemen met de autoriteiten wil men zeker niet.
    Dus je kan spreken van een spanningsveld van wel-niet (grote) dwang waarbij het management het in zekere zin toch controleert op scherpe kanten.
    Voor wat ik er van zie is m.i. een deel alleen tot zelfstandig of min of meer in kleinere groepen met een of meer beschermers-zuhalters al-niet onder ongeoorloofde dwang aan het werk.
    Ook moet je niet vergeten dat de dames in eigen land vaak niet alleen financieel, maar ook in afhankelijkheid vaak slechter af zijn.
    Daarom is dit een soort van werkverschaffing die ook voor veel dames meer opbrengt dan het hen kost.

    Ook ken ik (Pauschal)clubs waar zeer goed en afgewogen en met respect door dames beetjes worden verdiend tegenover in eigen land niets.
    De farizeende dominees, pastoors en politici preken wel dat het niet mag, maar trekken heus niet de eigen portemonnee om dat geld op te lossen.
    Feit is dat het allemaal een businessmodel is van behoefte en bevrediging, waarbij geld rondgaat en ieder het hare-zijne krijgt.
    Soms oneerlijk, maar dat is in de zogenoemde normale werteld ook, alleen doen daar de zakkenvullers dat weer anders, vaak geniepiger.
    Ook is er in onze zogenaamd geweldige Westerse maatschappij een grote armoe op veel fronten en steeds grotere verschillen tussen arm en rijk.

    Het is gemakkelijk praten over dit soort situaties als je geld genoeg hebt, en niet een Roemeense of Bulgaarse alleenstaande moeder met kinderen bent.

    Het soort dwang waartegenover bijna tot geen zekere weerstand en iets van zelfbepaling staat bepaalt in mijn ogen het soort tewerkstelling, en de excessen moeten in mijn opinie ook beslist worden afgestraft, maar de branche op zich mag en moet m.i. wordfen genormaliseerd.

    Ook vind ik het goed dat de kritieke etc. van de NLbezoekers en fora een stuk van de norm en controle medebepalen ..

    Wie de wereld wil veranderen, beginne bij zichzelf, en wie met de vinger naar iemand wijst, wijst met 4 andere zichjzelf aan.
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  36. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (25 februari 2014)

 

 
Pagina 51 van 62 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

  Living Room 468*60