Pagina 5 van 62 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1530
  1. #101
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Aan de moraalridders: kijk eens in jullie kleerkast en schoenenkast, en gooi alles weg wat het etiket 'made in china, japan, thailand, turkey,maroc....' draagt, want je wil toch ook niet bewust iets dragen uit landen waar kinderen uitgebuit worden.
    Ik word erg verdrietig als ik dit lees.

    WM, dus omdat we in feite vaak INdirect het kwaad ondersteunen, mogen wij dat ook DIrect doen? Mag ik een kind als slaaf houden omdat ik indirect toch meebetaal aan kindslavernij? Mag ik een vrouw verkrachten omdat ik indirect toch al meebetaal aan de verkrachting van vrouwen?

    Maar nu even terug naar mijn rekensommen.:D Kijk, je zegt dat vrouwenhandel 100% samenhangt met illegale immigratie. Gooi de grenzen open, en er is geen vrouwenhandel meer, want dan kunnen al die buitenlandse prostituees gewoon hier legaal werken. Mee eens, we moeten inderdaad de grenzen opengooien. Maar dat zal voor maar een deel van de slachtoffers van mensenhandel werken......, want lang niet alle slachtoffers van mensenhandel zijn illegale immigranten.

    Zie dit rapport:Lagebild menschenhandel 2004

    En bekijk de statistieken. In 2004 was 13,1% van de slachtoffers van mensenhandel in Duitsland, gewoon Duits staatsburger. En dan heb je nog Poolse en Litouwse slachtoffers van mensenhandel, allemaal EU-burgers. En de prostituees uit die landen mogen sowieso als zelfstandig ondernemer in Duitsland werken. Ik denk als je alles bijelkaar optelt, dat dan minstens een kwart van de slachtoffers van mensenhandel gewoon legaal in Duitsland is. Dus hoewel het verband tussen illegale immigratie en vrouwenhandel zeer sterk is, kun je niet alles op de illegale immigratie gooien.

    Ik heb een rekensom gemaakt, ik schat dat vrouwenhandel min of meer zal halveren wanneer de grenzen worden opengegooid. Goei zaak, maar nog niet DE oplossing.

    Kris2:wink:

  2. #102
    RedAmber Gast

    Standaard

    Sodele Jungs...datt Amberle hat sich jetzt mal ne Stunde off zwei die Zunge und die Augen verdreht um alles hier durch zu lesen

    Ganz so einfach ist es leider nun auch nicht...Grenzen offen Frauenhandel erledigt.
    Wisst ihr,man müßte das auf höherer Ebene lösen,per Gesetz...z.B. Jede Frau aus den Ländern die einschlägig bekannt für Zuhälterei sind müßte eine Instanz haben die sie Überwacht...Kontrolle der Arbeitsstelle...d.h. Grundvorraussetzung für die Einreise...eine legale Arbeit.Die wiederum von einer Agentur vermittelt werden muß,die nachweißlich absolut Integer ist.In den ersten 2 bis 3 Jahren regelmäßige Kontrolle ihrer Wirtschaftlichen und Sozialen Verhältnisse.
    Begehung des Arbeistplatzes durch diese Kontrollinstanz.Wie und wo wohnt diese Frau.

    Eine Frau die angeblich Freiwillig als Prostituierte arbeiten will muß eine extrem hohe Sicherheit hinterlegen,die so Hoch sein muß,das sich es sich für die Schlepper und Agenturen nicht mehr rentiert eine Frau in Deutschland oder anderen Ländern unter zu bringen.

    Natürlich ist das nur ein Denkmodel, und schwerlich Umsetzbar aber...es soll einfach zeigen...wenn sich die Politiker mal vernünftig auf ihre Diätengepolsterten Hintern setzen würden und endlich mal wirklich etwas Unternehmen würden...DANN wäre das KEIN Denkmodel.
    Aber nun nun kommen wir zum eigentlichen Kern....der Staat profitiert verdammt ausgiebig vom Gewerbe...egal in welches Land du gehst.

    Es werden Jährlich Milliarden in Clubs Bars und Laufhäuser umgesetzt...und daran verdient Vater Staat sehr kräftig mit.

    Also warum also die Ostblockmädchen...die Thailänderinnen usw. aus diesen Läden ziehen?...denn die machen in vielen Fällen den Hauptumsatz in den Läden...weil Highsertvice to Low Prices.

    Versteht ihr solange Vater Staat an Prostituition mitverdienen kann wird es NICHTS geben was diesen Mädchen von Gesetzes wegen her absoluten Schutz geben wird

    OKi...ich mach jetzt hier mal nen Schnitt...weil sonst wird es zu lang und unübersichtlich.

  3. #103
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Standaard toch even reactie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Misschien is heel dat klasje met superjonge tieners (18-21) wel het beste voorbeeld van mensenhandel.Of denk je nu echt dat deze pubers (die er overigens best leuk uit zien) op hun eentje "all-the-way" tot het piep kleine Bruggen-Bracht vinden?
    Alvast niet bij nadenken.......als je recht-geaard bent,vergalt dat de pret.
    Deze kwestie speelt best, dat weten we.
    Heb heel goed met deze Dame gesproken. Moet zeggen dat ik echt de indruk had dat bij haar de situatie iets normaler was. Ze is 6 dagen per wek hier, en een dag terug naar haar woonplaats in Midden Duitsland.
    In Roemenië werkte ze 7 dagen in een schoenewinkeltje voor 150 Euro per maand. Nu heeft ze dat minstens elke dag, laat er dan flink wat vanaf gaan.

    Ook even gesproken over een Taise die vorige week blijkbaar in Gt was geweest met zwarte plekken, " No she said, black , not just blue, believe me real black!!" . Dat had toch flinke indruk achtergelaten bij de dames maar gezien enkele recensies ook bij ons bezoekers.

    Maar, hoeveel leed tot en met mishandeling is er hier in ons perfecte Nederlandje met al die rechtgeaarde huisvaders en huismoeders.
    Het is maar goed dat we niet alles weten, niet in Nederland, niet in Duitsland en niet in de modder in Roemenië en niet in Golden Time..

    een beetje plezier maken met z'n twee bij Golden Time en een mooi stukje respect wederzijds, maakt het toch wel wat mooier...

    ik zeg maar zo " je kunt niet zeggen, iets is zo en zo, nee iets is meer zoals hetvoelt, zoals je het ervaart" .


    Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 april 2006 om 18:52

  4. #104
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    22 augustus 2008 @ 09:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze heeft een kind gekregen, 19 jaar, Moldavische "vriend" is uiteraard nowhere, is heel kort daarop met een Duitser getrouwd die 2,5 x ouder is dan zij - zodat ze in Dld. kan w ......
    alleen denken ze nog dat ze de grand lady zijn , die kan doen wat zij wil ....
    daarom moet je maar aardig voor haar zijn , en dat is zij ook ....

  5. #105
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jerry
    Ze heeft een kind gekregen, 19 jaar, Moldavische "vriend" is uiteraard nowhere, is heel kort daarop met een Duitser getrouwd die 2,5 x ouder is dan zij - zodat ze in Dld. kan w ......
    En hoe groot is de kans dat dit verhaaltje klopt ??? Veel meer dan 20% zal het niet zijn:green_smi
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 april 2006 om 13:41

  6. #106
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Misschien is heel dat klasje met superjonge tieners (18-21) wel het beste voorbeeld van mensenhandel.Of denk je nu echt dat deze pubers (die er overigens best leuk uit zien) op hun eentje "all-the-way" tot het piep kleine Bruggen-Bracht vinden?
    Alvast niet bij nadenken.......als je recht-geaard bent,vergalt dat de pret.
    In principe praten we over een discussie die nu ook al geruime tijd in de media gevoerd wordt: gedwongen prostitutie, pooiers, geweld en veel meer ellende!
    Veel van ons weten daarvan, maar concreet heel weinig...
    Diverse meisjes hebben mij reeds gevraagd om een oplossing te zoeken om niet steeds in de verdediging te hoeven t.a.v. hun achtergrond. Zij willen niet steeds geconfronteerd worden met (on)waarheden of al dan niet voorbarig getrokken conclusies! Wat wil je bereiken door een gesprek die richting in te sturen? Het meisje te helpen? Zelf vinden ze van niet; ze praten er het liefst niet over omdat hun alternatief vaak nog ellendiger is. Sommigen hebben een droom; daar werken ze aan.
    Alle meisjes die dit werk doen zijn mensen van vlees en bloed, kunnen denken en hebben een gevoelsleven - laat hun in hun waarde, heb respect voor ze. Slechts enkelen willen over hun achtergrond praten, o.k. laat ze, maar dat zijn persoonlijke onthullingen en horen absoluut niet op enig forum thuis.

    Ik wil namens een aantal meisjes vragen om geen ongegronde suggesties neer te schrijven; nogmaals, laat ze in hun waarde! Ook ik heb me in het verleden hieraan schuldig gemaakt, maar doordat ik inmiddels steeds meer vertrouwen van de meisjes heb gekregen zie en hoor ik ook veel meer van dingen die zich achter al die mooie gezichtjes afspelen. Allerlei insinuaties verbeteren hun situatie geenszins!

    Caligula

  7. #107
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    Diverse meisjes hebben mij reeds gevraagd om een oplossing te zoeken om niet steeds in de verdediging te hoeven t.a.v. hun achtergrond. Zij willen niet steeds geconfronteerd worden met (on)waarheden of al dan niet voorbarig getrokken conclusies! Wat wil je bereiken door een gesprek die richting in te sturen? Het meisje te helpen? Zelf vinden ze van niet; ze praten er het liefst niet over omdat hun alternatief vaak nog ellendiger is.
    Helemaal mee eens; het 'helpen' door ijsberen is m.i. zelden vrij van eigenbelang (een betere 'relatie' met de dame, of het sussen van het eigen geweten, o.i.d).

    Sommigen hebben een droom; daar werken ze aan.
    Alle meisjes die dit werk doen zijn mensen van vlees en bloed, kunnen denken en hebben een gevoelsleven - laat hun in hun waarde, heb respect voor ze. Slechts enkelen willen over hun achtergrond praten, o.k. laat ze, maar dat zijn persoonlijke onthullingen en horen absoluut niet op enig forum thuis.
    Ook hier: wat is het belang van de ijsbeer die persoonlijke verhalen van een dame plompverloren op een forum dropt? Al dan niet aangevuld met eigen interpretaties... Denk na voor je iets post...

    Ik wil namens een aantal meisjes vragen om geen ongegronde suggesties neer te schrijven; nogmaals, laat ze in hun waarde! Ook ik heb me in het verleden hieraan schuldig gemaakt, maar doordat ik inmiddels steeds meer vertrouwen van de meisjes heb gekregen zie en hoor ik ook veel meer van dingen die zich achter al die mooie gezichtjes afspelen. Allerlei insinuaties verbeteren hun situatie geenszins!

    Caligula
    Fraai gezegd Caligula. En ook ik heb me daaraan schuldig gemaakt... Laten we het leven van de dames makkelijk maken, niet moeilijker...

    @mod: misschien deze discussie maar naar 'algemeen' verplaatsen

  8. #108
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    @mod: misschien deze discussie maar naar 'algemeen' verplaatsen

    Dat heb ik dus gedaan.
    U kunt zeer binnenkort wel een uitgebreid antwoord van mij verwachten.

    Dat een ieder toch een goede Pasen mag hebben.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #109
    Gondolas9 Gast

    Standaard

    Met alle respect - en ik geloof in de oprechtheid van een aantal schrijvers hier, maar: 'laten we het leven van de dames gemakkelijk(er) maken, niet moeilijk(er)'... dat is gewoonweg niet goed genoeg, dat is een alibi om gewoon verder te doen alsof er niets aan de hand is.

    "Ze moet dit werk doen, ze zit in de tang bij pooiers, haar familie wordt bedreigd, maar gelukkig ben ik er nog, ik ben aardig tegenover haar, en dus is haar leven OK." Zucht... Een dikke onvoldoende als argumentatie.
    En om het scherp genoeg te stellen: 'zij' is een beeldschoon meisje van pakweg 20, 'jij' bent een oudere heer van pakweg 50. Oh ja, uiteraard zou jij in het gewone leven ook meteen seks met haar kunnen hebben. Laten we zoetjes verder dromen - of illusies kopen met een paar harde Westerse euro's...

    Nee, een knuffel is niet genoeg om haar uit de drek te halen...

  10. #110
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9
    Met alle respect - en ik geloof in de oprechtheid van een aantal schrijvers hier, maar: 'laten we het leven van de dames gemakkelijk(er) maken, niet moeilijk(er)'... dat is gewoonweg niet goed genoeg, dat is een alibi om gewoon verder te doen alsof er niets aan de hand is.
    Je hoort mij niet zeggen dat dat goed genoeg is, of dat er verder niets aan de hand is.

    Wat is jouw oplossing?

    Randy

  11. #111
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9
    Met alle respect - en ik geloof in de oprechtheid van een aantal schrijvers hier, maar: 'laten we het leven van de dames gemakkelijk(er) maken, niet moeilijk(er)'... dat is gewoonweg niet goed genoeg, dat is een alibi om gewoon verder te doen alsof er niets aan de hand is.

    "Ze moet dit werk doen, ze zit in de tang bij pooiers, haar familie wordt bedreigd, maar gelukkig ben ik er nog, ik ben aardig tegenover haar, en dus is haar leven OK." Zucht... Een dikke onvoldoende als argumentatie.
    En om het scherp genoeg te stellen: 'zij' is een beeldschoon meisje van pakweg 20, 'jij' bent een oudere heer van pakweg 50. Oh ja, uiteraard zou jij in het gewone leven ook meteen seks met haar kunnen hebben. Laten we zoetjes verder dromen - of illusies kopen met een paar harde Westerse euro's...

    Nee, een knuffel is niet genoeg om haar uit de drek te halen...
    Hoi Gondolas,
    ik had me voorgenomen om niet meer te reageren, maar voel nu toch een positieve drang.
    Het probleem is mij en ik denk veel GT bezoekers best bekend. Ik ken een meisje heel goed, heb veel met haar gepraat en ze vertelt best veel.
    Ben één uur met haar geweest. Ze geeft aan beslist voor zichzelf te werken, maar zeker weten doe jij of ik of wie dan ook nooit.
    Toch heb ik er goed gevoel bij. Voor ze in Duitsland kwam wonen moest ze 7 dagen epr week in een schoene winkel staan. Ze vertelde me er over en tegelijkertijd deed ze voor hoe ze 2 keer per dag zware stellages met schoenen buiten en weer binnen moest sjouwen. Deze dame heeft er een kromme rug aan overgehouden, meiske moet nog 21 jaar worden!!!!
    Verder is ze eerder wat mager te noemen. Ik denk dat ze zich hier goed voelt, zonder het fijne ervan te weten. Haar maandloon in Roemenië was 150 Euro. Nu heeft ze meestal 2, 3 of 4 keer meer ....op één dag..... zonder zwaar lichamelijk werk.........
    Krij g ik toch goed gevoel bij, prima voor haar baby. Hoe oud baby was, geeft ze expliciet 16 maanden aan. Spontaniteit spoot ervan af dus voor mij zou klopt haar verhaal....
    Niemand weet wat de dames er zelf aan overhouden. Vrij of gedwongen, laten we proberen fijn met elkaar om te gaan. Lekker spontaan en oprecht met ze te zijn. willen ze wat kwijt, hebben we een open oor en hebben we we open armen voor een goede ondersteuning. Als het dan toch zo is, laten we er dan het beste van proberen te maken. Wat dat betreft is het in het dagelijkse leven niet veel anders. Toch????

    Gustomass heeft toch het gevoel dat hij zowel zichzelf als de dames een plezier doet....

  12. #112
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Er is meer dan geld alleen in de wereld.

    Laat dat mooie nu net totaal kapot gaan. 'Gelukkig' sluiten de meiden hun gevoel totaal af tijdens het werk en bereik je ze als betalende man praktisch nooit echt. Totdat het een keer wel echt gebeurt......

    Gevoelens
    Ik heb ze
    maar ik voel ze liever niet
    zonder ben ik minder ongelukkig
    hier
    ik moet wel zonder leven
    Ik weet het
    sommige mannen voelen het
    moeilijk
    wat doen die mannen hier?
    lopen ze dan echt allemaal alleen hun lul achterna?
    zelfs de leuke mannen.....

  13. #113
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Armoede in Moldavie

    Uitzenddatum: Zo. 16 april 2006, 20.30u, TV1
    http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=it...twerk&a=223690

    Ana, een blinde oma uit Moldavië
    Ouderen in het arme Moldavië worden vaak in de steek gelaten door hun kinderen die in het land geen toekomst meer zien. De bejaarden blijven dan alleen achter met een karig pensioen. In Netwerk een reportage over de actie 'Adopt a Granny', een project dat de situatie van ouderen in arme gebieden moet verbeteren.

    Straatarm
    Drie uur vliegen van Schiphol ligt het straatarme Moldavië. Een Europees land dat maar weinig overeenkomsten kent met Nederland. Jongeren trekken er massaal weg, waarbij ze bejaarden, hun eigen opa’s en oma’s, vaders en moeders hulpeloos achterlaten met een pensioentje van soms niet meer dan 20 euro per maand.

    Adopt a Granny
    Stichting Dorcas is daarom de actie ‘Adopt a Granny’ begonnen. Adopteer een arme oma. Het gaat dan om een financiële adoptie: door geld over te maken aan de stichting, zorgen zij ervoor dat de leefomstandigheden van de geadopteerde opa of oma iets verbetert. Per ‘granny’ wordt bepaald wat het meest noodzakelijk is: een nieuw matras of kleine aanpassingen aan het huis.

    Hoop
    Daarnaast krijgen de ouderen elke maand een voedselpakket en een enkele keer per jaar een kledingpakket. Hulp is maatwerk en op deze manier wordt geprobeerd de grannies weer een beetje hoop en levensvreugde te geven.

    Wachten op de dood
    Netwerk ging zelf een kijkje nemen in Moldavië. Ze filmden drie bejaarde vrouwen die door Nederlandse families geadopteerd kunnen worden. De vrouwen leven er onder erbarmelijke omstandigheden. ‘Ik wacht op mijn dood’ zegt één van hen. De blinde Ana woont samen met haar 14-jarige kleindochter. Ze eten brood of rijst met olie en soms helemaal niets.

    Contact
    Bel voor meer informatie 0228 – 592824 of kijk op de website www.adoptagranny.nl

    Links: www.dorcas.net/

    HM's wandelpauze duurt voort, maar onderbreekt z'n zelfverkozen radiostilte vanwege bovenstaand programma. Zeer aangrijpend, ook de passages met de 14-jarige Vita, kleindochter van oma Ana. HM kent enkele Moldavische dames en begrijpt iets van de bittere armoede in dat land. En Moldavie is geen uitzondering in Oost-Europa.

    In het programma zegt Vita dat ze zo lang mogelijk naar school wil blijven gaan om kans te maken op 'n beter bestaan. Letterlijk zegt ze dat ze geen hoertje wil worden dat nagewezen wordt. Het trieste is natuurlijk dat veel Moldavische meisjes uiteindelijk geen andere uitweg meer zien. Dan vallen ze ten prooi aan lieden die hun uitzichtloze situatie voor eigen gewin misbruiken. De gevolgen zie je in de bekende clubs, als je er oog voor wilt hebben.

    Hierboven staat 'n link naar de stichting Dorcas. IJsberen die willen helpen, kunnen naar de website van deze stichting surfen.
    Founding Member

  14. #114
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hoeveel hebt je nu met deze discussie - in facts- beweerkt??

    Groet n. .wink:
    Realist

  15. #115
    Geregistreerd
    17 maart 2006
    Last Online
    21 juni 2013 @ 15:25
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heren,

    Een maatje van mij woont samen en gaat binnenkort trouwen met een ex werkneemster van het door ons zo geliefde GT.
    Zij kan al behoorlijk nederlands lezen en heeft gisteren op dit forum kennis genomen van een aantal zaken waaronder dit onderwerp.
    Haar reacties waren zeer divers, soms boos, soms lacherig maar vaak ook bevestigend.
    Zoals in elke branche bestaan er netwerken die vaak op de achtergrond een belangrijke rol spelen.
    Een veel geschreven opmerking over de topografische kennis van de meisjes kan o.a. hier door worden beantwoord. Ja er bestaan ronsel praktijken in landen waar wij ons geen voorstelling van het dagelijkse leven kunnen voorstellen. Ja vaak weten de meisjes waar ze aan beginnen. Ja vaak worden deals met tussenpersonen gemaakt die zorgen dat ze terecht komen op de plaatsen die wij zo geweldig vinden. Ja vaak spelen drugs en alcohol hier een niet te onderschatten rol in. Wij moeten hier niet te naief mee omgaan omdat wij als west europeanen geen of weinig notie hebben van de cultuur en hardheid van het leven daar. Ik kan alleen maar respect voor die meiden opbrengen en ze behandelen zoals ik behandeld wil worden.
    Over de zogenaamde pooiers kan ik heel kort zijn aanpakken die handel.
    Ook mijn maatje en zijn vriendin zijn de confrontatie aan gegaan met haar zogenaamde intercedent, die overigens wel degelijk een aantal zaken prima had geregeld maar daar ook behoorlijk voor werd beloont.
    Twee goede gesprekken waren voldoende voor een zakelijke exit.
    Wij zijn terecht verontwaardigd over deze praktijken maar toch denken die meiden daar anders, over zeker in het begin. Vaak gaat het fout als drugs een rol gaan spelen en die rol MAG NIET ONDERSCHAT worden.
    De vriendin van mijn maat spreekt uit ervaring en heeft mij een beeld kunnen schetsen van deze wereld zoals zij die heeft meegemaakt. Gelukkig wil en kan zij hier goed over praten. Haar mening is dat de meeste meiden maar moeilijk om kunnen gaan met de relatieve rijkdom en daar vaak verder de fout in gaan en met name dan pas echt in de shit komen. Een belangrijke rol speelt hier een allochtone groepering in duitsland die wij met al onze goede bedoelingen niet even oplossen.
    Ik kan u allen alleen maar adviseren de meiden netjes te behandelen en daar waar nodig een luisterend oor te zijn en heel soms gebeurt dan een klein wondertje.
    Ik hoop dat mijn maatje en zijn meisje heel gelukkig samen worden (ik heb daar alle vertrouwen in)

    Met vriendelijke groet
    Majans

  16. #116
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    De meeste postings van WW waren nogal opdringerig, maar aangezien hij op dit forum gebanned is, toch nog even zijn goedbedoelde oproep, als je misstanden rondom bepaalde dames waarneemt:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wacko Wicky

    Hilfe für Frauen in Not.

    08-000-111-777 <--- het nummer voor in duitsland!!!

    Bel,...of geef het in ieder geval door aan de dames.

    ZIE: http://www.abpfiff-zwangsprostitution.net

    Die hebben trouwens ook mooie T-shirts ,...Voor de PolarBear met Lef,...

    Een oproep aan alle ijsberen uit Nederland, zorg dat dit telefoonnummer ook bekend wordt bij de dames ,...

    Moedig de leiding in je favoriete Sauna- c.q. FKK-club aan, om actief aan deze actie deel te nemen. De club die bijvoorbeeld onderstaande sticker toelaat op de spiegel in de kleedkamer en folders beschikbaar heeft bij de balie geniet meteen het voordeel van de twijfel. Dat komt hun goede naam zeer ten goede,...en als ik hun oprechtheid mag geloven tijdens onze gesprekken, dan staat niets in onze weg.

    Zo niet, dan is tenminste nu een telefoonnummer bekend, dat we eventueel aan een dame waarbij we twijfels hebben over haar zelfstandigheid of ernstige vermoedens dat ze gedwongen wordt, kunnen toevertrouwen. De keus is dan aan haar,...

    http://www.solwodi.de/fileadmin/_med...ticker-big.gif
    Het voordeel van de "ban" is dat deze discussie hierover nu niet kan escaleren :D dit is wel weer gebeurd op het andere forum, en daar is het meeste (uiteraard) al weer gewist.

    greetz en indien je echt denkt dat het nodig is: bel het nummer! (08-000-111-777)

    MM
    (diealleennogmaarpostwaarnietgewistwordt!)

  17. #117
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    (diealleennogmaarpostwaarnietgewistwordt!)
    Ookopditforumwordtweleenswatgewist,maardanmoetjehe twelheelbontmaken :D
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  18. #118
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Campagnes tegen gedwongen prostitutie bij WK voetbal (18-4-2006)

    Met het oog op het komende wereldkampioenschap voetbal in Duitsland hebben verschillende organisaties, waaronder Kerkinactie, initiatief genomen om in actie te komen tegen gedwongen prostitutie.

    Dat gebeurt niet ‘zomaar'.
    In het verleden is gebleken dat dit soort grootschalige sportevenementen tot een grote toename van prostitutie-activiteiten leidt. In veel gevallen zijn hierbij vrouwen betrokken die daartoe gedwongen worden.
    Zo werden tijdens de Olympische Spelen in 2004 in Athene duizenden extra vrouwen in Oost-Europa geronseld, verhandeld en gedwongen tot prostitutie rondom dit gigantische sportevenement. Deze vrouwen zitten nu verspreid in heel Europa. Zij die erin geslaagd zijn uit de prostitutie te komen hebben vaak te kampen met psychische en lichamelijke klachten.
    De kans op herhaling rondom het WK voetbal in juni is zeker niet denkbeeldig. Hulpverleningsorganisaties verwachten nu dezelfde problemen.


    Verschillende acties
    Vrouwenorganisaties in heel Duitsland, maar ook in andere Europese landen zullen tijdens en voorafgaand aan het wereldkampioenschap voetbal campagnes houden om potentiële klanten op hun verantwoordelijkheden te wijzen. Zo heeft de synode van de Evangelische Kerk in Duitsland besloten samen te werken met de Duitse voetbalbond en de FIFA (internationale voetbalbond) in een nieuwe campagne.

    Zet vrouwenhandel buitenspel
    Een ander voorbeeld is de stempelactie van de Stichting Religieuzen Tegen Vrouwenhandel (SRTV) en KerkinActie. Zij zijn de initiatiefnemers van deze campagne en willen bereiken dat zoveel mogelijk (vrouwen)organisaties al hun uitgaande post voorzien van een stempel waaruit hun afkeer van vrouwenhandel blijkt.
    Op het Nederlandse stempel is te lezen: ‘zet vrouwenhandel buitenspel’. Er is ook een Duitse, Engelse, Roemeense en Russische variant.
    Eind mei, tijdens een Europese bijeenkomst van organisaties tegen vrouwenhandel, wordt deze actie gepresenteerd aan de KNVB. Daarbij wordt de hoop uitgesproken dat deze organisatie de stempel ook wil gebruiken om alle post aan WK-bezoekers te voorzien van een waarschuwing over vrouwenhandel.

    U kunt zich, als organisatie, bij deze actie aansluiten en al uw uitgaande post van dit stempel voorzien. Een stempel kost €20 (excl. verzendkosten) en is te bestellen bij de Stichting Religieuzen Tegen Vrouwenhandel.

    SRTV, St. Janssingel 92, 5211DA Den Bosch. Tel: (073) 615 44 44 of per e mail: srtv@srtv.info


    Bron : pkn.nl
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #119
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula
    gedwongen prostitutie, pooiers, geweld en veel meer ellende!
    Veel van ons weten daarvan, maar concreet heel weinig...
    Diverse meisjes willen niet steeds geconfronteerd worden met waarheden of getrokken conclusies! ze praten er het liefst niet over omdat hun alternatief vaak nog ellendiger is.
    Caligula
    Daarnaast betekent erover praten ook een zeker risico voor de Dame. Wat zou zo'n pooier de hele dag doen? Hier meelezen geeft een mooi beeld hoe zijn Dame('s) het doen! Kan hij mooi de 'service' bijsturen zodat de inkomsten optimaal worden .

    Maar laten we onszelf toch niets wijs maken!!!!

    Las op een ander forum hoe een zekere Jan de volgende (foutieve) conclusie trok.
    1)Dat zijn Mafiapraktijken waarbij een ieder ,die de inkomstenstroom van de Bruine Beren in gevaar brengt, met geweld ,buiten de wet om, hiervan weerhouden zal worden. DAT KLOPT!!!
    2)Verder redeneerde hij dat als dit echt zo zou zijn? de Polizei allang orde op zaken gestelt had en de zaak gesloten zou zijn. KLOPT NIET!!
    Dus was er niets aan de hand en ging hij weer genieten van de 'vrolijke' dames in GT .

    Jan komt normaal niet als onnozel over, maar zijn vertrouwen in de Polizei in deze, past alleen bij een onnozel persoon.

  20. #120
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Hallo Kollegen,
    es folgt von mir ein „kühles“ Statement zum Thema Zuhälterei.
    Ich möchte vorab klarstellen: Frauen zur Prostitution zu zwingen ist meiner
    Meinung nach selbstverständlich ein schweres und verachtungswürdiges Verbrechen.
    Wer das tut oder wissentlich fördert gehört hart bestraft.
    Wer das unwissentlich fördert, macht sich moralisch schuldig.

    Organisationen die den Opfern zur Seite stehen, begrüße ich.
    Ich werde - angeregt durch diese Diskussion - der Dortmunder Mitternachtsmission eine Summe spenden
    die einer halben Stunde Action im PHG entspricht
    Mal sehen welchem Mädel ich das beim nächsten Mal abziehe.

    Auch spende ich (nicht ganz freiwillig) jeden Monat einen erheblichen Teil meines Einkommens dem Staat
    und der bekämpft die Zwangsprostitution – zu mindestens versucht er es.

    Ich denke der bewusste Gast kann in seinem normalen Alltag ausser Steuern zahlen und Organisationen unterstützen nicht viel tun.

    Aber Zwangsprostitution ist ja nicht das gesamte Spektrum der Zuhälterei.
    Ich denke das Spektrum geht vom organisiert arbeitendem schwerstkriminellem Zuhälter bis
    zum Ricky-Martin-look-a-like der sich regelmäßig eine Hure als Freundin
    angelt damit er für seinen Sportwagen nicht selbst arbeiten gehen muss.

    Selbstverständlich geht es auch ohne Zuhälter. Es gibt viele Frauen die sich
    selber vermarkten – auch in den Clubs. Es gibt viele Frauen die sich selbst
    ihren Marktplatz (Strasse, Club, Wohnung...) suchen.

    Aber was wäre wenn es keine Zuhälter mehr gäbe? Ich denke vieles würde moralisch einwandfreier ablaufen.
    Es würde unser Gewissen möglicherweise entlasten. Aber wenn es keine
    Zuhälter mehr gäbe hätte das auch andere Konsequenzen:

    1. Es gäbe erheblich weniger Prostituierte – weil viele Mädels von Zuhältern zur Prostitution überredet werden.
    Also nur noch 20 Mädels im PHG/GT!
    2. Der Altersdurchschnitt der Mädels wäre erheblich höher – weil besonders die ganz jungen Mädels ohne „einen Kerl“ sich zur Prostitution nicht überwinden könnten.
    Also nur noch Frauen über 28 im PHG/GT!
    3. Der Zustrom ausländischer Prostituierter würde versiegen – weil ein Mädel alleine kaum den Weg aus dem Ausland in das deutsche Rotlichtmilieu finden würde.
    Das PHG/GT ohne sexuell aufgeschlossene Osteuropäerinnen die für ein paar Euros fast alles tun!

    Aber das ist nur ein „Gedankenspiel“. Solange wir für Sex bezahlen, ist es nur logisch das sich „Vertriebsstrukturen“ bilden.
    Also wird es – solange es Prostitution gibt – immer Zuhälterei geben.

    Ich will nicht moralisieren. Aber jeder der im Rotlichtmilieu Sex kauft, fördert mehr
    oder minder den Zuhälter und andere moralisch zwielichtige Randerscheinungen (Drogensucht, Psychosen and so on).
    Wer das nicht erträgt, muss dem Paysex fernbleiben.

    Nur meine Meinung. Bitte streitet mit mir nicht auf niederländisch. Ich würde sowieso verlieren:smile:

    Gruß
    bitchhunter

  21. #121
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter
    ...

    Es würde unser Gewissen möglicherweise entlasten. Aber wenn es keine
    Zuhälter mehr gäbe hätte das auch andere Konsequenzen:

    1. Es gäbe erheblich weniger Prostituierte – weil viele Mädels von Zuhältern zur Prostitution überredet werden.
    Also nur noch 20 Mädels im PHG/GT!
    2. Der Altersdurchschnitt der Mädels wäre erheblich höher – weil besonders die ganz jungen Mädels ohne „einen Kerl“ sich zur Prostitution nicht überwinden könnten.
    Also nur noch Frauen über 28 im PHG/GT!
    3. Der Zustrom ausländischer Prostituierter würde versiegen – weil ein Mädel alleine kaum den Weg aus dem Ausland in das deutsche Rotlichtmilieu finden würde.
    Das PHG/GT ohne sexuell aufgeschlossene Osteuropäerinnen die für ein paar Euros fast alles tun!

    ...
    Hallo Bitchhunter,

    Entschuldige mein Deutsch!

    Ich denke, dass du etwas vergessen bist: die ökonomische Notwendigkeit für Frauen sich zu prostituieren. (Nur sehr wenigen machen diese Arbeit für andere Motiven als Geld.) Alter ist denn nicht wichtig. Junger, alter, dass will nicht ändern.

    Mädchen / Frauen allein werden vielleicht nicht aus Ost-Europa nach Deutsche Clubs gehen. Aber, auch dafür kan kommerziell eine Service geboten werden. Wie eine ex-pat Service: ein Betrieb dass Frauen informiert über Möchligkeiten, Gesätze usw, und auch die Reise arrangieren kann. Die Frauen bleiben denn selbstandig. Auch kann so ein Betrieb bemittlen zwischen Clubs und Frauen.

    Mmmm, vielleicht ein gutes Idee??

    Grüsse,
    Randy

  22. #122
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Om 21:00 op Talpa

    Vanavand op Talpa (wie waarschuwt WW!?):

    Thriller

    Thriller over de wereld van de internationale vrouwenhandel. In verschillende landen verdwijnen vier vrouwen zomaar in het niets. Waar zijn ze en zullen ze ooit worden teruggevonden?.

    Talpa, 21:00 uur

    Details
    Zender: Talpa
    Datum en tijdstip: 27 april 2006, 21:00-00:30 uur
    Genre:
    Film
    Jaar van premiere:
    2005

    Acteurs:
    Donald Sutherland
    Mira Sorvino
    Robert Carlyle e.a
    Regie:
    Christian Duguay

  23. #123
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard ROTLICHT-RAZZIEN

    Bron : spiegel.de

    Polizei durchsucht Hunderte Bordelle

    Abschreckung vor der Fußball-WM: Mehr als 800 Polizisten haben bei einer Großrazzia in mehreren Bundesländern Bordelle, Clubs und Bars durchsucht. Die Aktion richtete sich gegen Zwangsprostitution und Menschenhandel, Dutzende Verdächtige wurden festgenommen.


    Wiesbaden - In Hessen kontrollierten mehr als 800 Beamte rund 50 Bordelle und 600 Prostituierte. 74 Personen wurden festgenommen, wie das Innenministerium in Wiesbaden mitteilte. Gegen drei von ihnen habe bereits ein Haftbefehl vorgelegen. Innenminister Volker Bouffier (CDU) bezeichnete die Aktion heute als "vollen Erfolg". Es seien 63 Ermittlungsverfahren eingeleitet worden, unter anderem wegen Menschenhandels und Zuhälterei sowie Waffendelikten.

    Mehr als 200 bayerische Beamte überprüften in München sowie in Mittel- und Unterfranken etwa 90 Wohnungen, Clubs und Straßenstriche. Dabei wurden nach Angaben des Landeskriminalamtes mehr als 280 Personen kontrolliert. Damit sollten vor der Fußball-WM potentielle Täter verunsichert und abgeschreckt werden, hieß es. Bei der Durchsuchungsaktion stellten die Polizisten unter anderem Drogen sicher.

    In Rheinland-Pfalz wurden nach Polizeiangaben 388 Bordelle, Clubs, Bars und zur Prostitution genutzte Wohnungen unter die Lupe genommen. Hier seien 717 Personen kontrolliert und 22 vorläufig festgenommen worden, sagte Innenminister Karl Peter Bruch (SPD) in Mainz. Gegen 34 Personen sei Strafanzeige gestellt worden. Dabei ging es vor allem um illegalen Aufenthalt und illegale Aufnahme einer Tätigkeit in Barbetrieben. "Mit der Kontrolle wollten wir das Milieu 'abklopfen', also kriminelle Strukturen aufhellen, neue Ermittlungsansätze gewinnen und natürlich auch Personen ermitteln, die das Geschäft illegal betreiben", sagte Bruch.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #124
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard NRW niet gecontroleerd ?!

    Hessen, Bayern en Rheinland-Pfalz, maar geen controle in NRW :green_smi ?!
    Founding Member

  25. #125
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Overzicht organisaties inzake prostitutie en vrouwenhandel

    Vlaanderen

    Payoke
    Leguit 4 2000 Antwerpen
    03/201 16 90
    fax. 03/233 23 24
    e-mail: prostitutie.payoke@yucom.be
    e-mail: trafficking.payoke@yucom.be

    Pandora vzw
    Leguit 19 2000 Antwerpen
    Tel. 03/231.18.54 of 03/272.12.25

    PASOP
    Brabantdam 100 B 9000 Gent
    09/233 47 67
    e-mail: pasop@skynet.be

    Stiep vzw
    Nieuwpoortsesteenweg 83 8400 Oostende
    0478/90 27 98

    Brussel

    Pag-Asa
    Rue des Alexiens 16b 1000 Bruxelles
    Tel. 02/511.64.64
    Fax 02/511.58.68
    e-mail: pag.asa@skynet.be

    Adzon - CAW Moza&#239;ek
    Kolenmarkt 33 1000 Brussel
    02/513 94 02
    fax. 02/513 74 49
    e-mail: adzon@cawmozaiek.be

    Espace P
    Plantenstraat 116 1030 Brussel
    02/219 98 74
    e-mail: espacepasbl@yahoo.com

    Mouvement du Nid
    Waterkrachtstraat 14 1210 Brussel
    02/217 84 72
    fax. 02/217 60 16

    Walloni&#235;

    S&#252;rya
    Rue Trapp&#233; 9 4000 Li&#232;ge
    04/232.40.30

    Espace P
    - Rue Souverain Pont 50 4000 Li&#232;ge
    - 04/221.05.09
    - e-mail: espacep@hotmail.com
    - Rue Desandrouin 11 Bte 1 6000 Charleroi
    - 071/30.98.10
    - Rue Ch&#226;teau des Balances 3b 5000 Namur
    - 081/721.621

    ICAR
    Antenne Li&#232;ge
    Place Xavier Neuyeon 36 4000 Li&#232;ge
    Tel. 04/233.18.26
    Fax 04/222.31.17
    e-mail: icar@skynet.be

    En verder…

    ECPAT Belgi&#235; (kinderprostitutie)
    Huidevetterstraat 165 1000 Brussel
    Tel. 02/502.57.00
    Fax 02/502.81.01
    e-mail: info@ecpat.be
    Crazy world, Crazy life

 

 
Pagina 5 van 62 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

  FKK Artemis 468*60