Pagina 1 van 62 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1530
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard Pooier / Zuhälter / Vrouwenhandel

    De hele discussie die begon in GT Geile Tijden is hierheen verplaatst. De discussie gaat al lang niet meer alleen om GT maar heeft een meer algemeen karakter.

    Namens de mods/admins

    Willem2







    Bericht van Mauriceyep :

    Het Ontdek-de-pooierHufter-schema.

    Bijgaand schema is opgesteld middels het nodige veldonderzoek, interviews en observatie binnen GT.

    1. De dame werkt 6 dagen per week, 10 uur per dag;
    2. Ze is getrouwd (of beweert dit te zijn), veelal sinds het moment dat ze in het vak zit;
    3. Geplande vakanties worden steeds verschoven en zijn kort van duur;
    4. Ze werkt ook als ze enigszins ziek is;
    5. Ze wordt opgehaald en gebracht naar de club, veelal samen met andere meiden;
    6. Ze maakt een steeds vermoeidere indruk;
    7. Kennis van Engels en Duits is beperkt;
    8. Ze werkt volgens een strak schema;
    9. Er is sprake van GT-amnesie

    Als op 5 van de 9 vragen: JA kan worden geantwoord is er voor 92,3 % zekerheid een pooierHufter/netwerk aanwezig.
    Bij meer vragen JA stijgt het percentage.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 maart 2006 om 13:35

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Böse

    Inderdaad, met onderstaande lijstje sla je de spijker op zijn kop.
    Er kan nog wat bij. Als je pech hebt kom je met deze hufters oog en oog te staan als je Golden Time laat verlaat en je aankleed tegen sluitingstijd.
    Die gasten met die leren jassen aan. Komen gelukkig niet verder dan de ontvangsthal en in onze kleedkamers. Zie een recensie van me, toen er eentje met hard handgeklap zijn kudde dames aan het bijeendrijven was. Dat doe je bij koeien, niet bij die lieve dames die ons plezieren.
    Dit is gelijk het grote negatieve punt dat ik van Golden Time meemaak.
    Het geeft me een ontzettend rotgevoel om deze gasten , deze niksnutten daar te zien. OK, we weten dat ze er zijn, maar laat het GT management er dan voor zorgen dat we ze niet te zien krijgen. Heb je een hele dag en avond plezier gehad, ga je na het zien van deze gasten toch wat nadenken en is als je niet oppast je hele plezier naar de kloten. Excusez moi le mot.

    Ook vanaf half 12 zie je een aantal, ik neem aan GT management leden door de bar lopen, kort krachtig vaak nors praatje maken met een van de dames, vaak in het Roemeense klasje. Pooiers of GT mensen of een mix....
    Bij dit klasje krijg ik steeds meer een rotsmaak. Let wel NIET vanwege de dames, allemaal even lief , echt...
    Maar het wordt me te duidelijk dat deze dames hier geheel niet vrijwillig zitten.
    Afgelopen woensdag zat daar om 18.00 uur een Mika gehuld in handdoeken, lachtje lichtjes. Had het koud. ik zeg nog. Should have called me..I could have warmed you nup.. Ik zou later terugkomen bij haar maar heb haar hele avond niet meer gezien.
    Mika vroeg me op haar 12e werkdag op een rij eens welke dag is het vandaag...kan je nagaan, zie mijn eerdere recensie.
    Zie je daar die Sandra zitten, voorgaande weken best goed gemutst maar zoals de afgelopen keren , nee dat meisje is totaal vermoeid, uitgeblust.
    Twee weken terug moest ze op een dag en avond méér dan 10 klanten afwerken.
    Nee, dat pooiergedoe dat moeten ze zo veel mogelijk buiten beeld houden anders komt er een moment dat mijn plezier bij GT eens goed verknald gaat worden.

    Hier ligt toch een taak/opdracht richting het GT management als je het mij vraagt.:


    Gustomass is toch wat verdrietig, beetje om hemzelf maar erg verdrietig vanwege die lieve dames bij Golden Time......:m


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Het Ontdek-de-pooierHufter-schema.

    Bijgaand schema is opgesteld middels het nodige veldonderzoek, interviews en observatie binnen GT.

    1. De dame werkt 6 dagen per week, 10 uur per dag;
    2. Ze is getrouwd (of beweert dit te zijn), veelal sinds het moment dat ze in het vak zit;
    3. Geplande vakanties worden steeds verschoven en zijn kort van duur;
    4. Ze werkt ook als ze enigszins ziek is;
    5. Ze wordt opgehaald en gebracht naar de club, veelal samen met andere meiden;
    6. Ze maakt een steeds vermoeidere indruk;
    7. Kennis van Engels en Duits is beperkt;
    8. Ze werkt volgens een strak schema;
    9. Er is sprake van GT-amnesie

    Als op 5 van de 9 vragen: JA kan worden geantwoord is er voor 92,3 % zekerheid een pooierHufter aanwezig.
    Bij meer vragen JA stijgt het percentage.

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    19 juli 2013 @ 11:28
    Berichten
    71
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Interessantes Thema

    @ gustomass
    @ Mauriceyep

    ... hmm, leider kann ich nicht alles was ihr hier geschrieben habt verstehen. Vielleicht kann mal einer der Mods (neukie!!!) die wichtigsten Stellen übersetzen.:green_smi

    Aber ich denke es geht hier um die mehr oder weniger anwesenden "Zuhälter" oder "aufpasser" der Mädels.

    Das hat in der Tat sehr zugenommen. ich weiß sogar von konkreten Fällen, in denen Frauen angeworben werden sollten. So haben die z.B. jetzt ihre Arbeitsstätte woanders oder kommen nur noch gelgentlich ins GT.

    Irgendwie sollte das schon zu denken geben.

    Grüße, newcomer

  4. #4
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Hier ligt toch een taak/opdracht richting het GT management als je het mij vraagt.:
    Beste Gustomass,

    De leiding/managemant van GT doet hier echt niks aan, sommige leden van de leiding/management wordt hier beter van, die verdienen daar geld aan. Sommige leden van de leiding is zo R#T als vis maar kan zijn.

    Gegroet,
    CP

    Ohja, ondanks dat blijft het nog best een aardig tent, ongelooflijk eigenlijk.
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Böse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem
    Beste Gustomass,

    De leiding/managemant van GT doet hier echt niks aan, sommige leden van de leiding/management wordt hier beter van, die verdienen daar geld aan. Sommige leden van de leiding is zo R#T als vis maar kan zijn.

    Gegroet,
    CP

    Ohja, ondanks dat blijft het nog best een aardig tent, ongelooflijk eigenlijk.
    Hallo Carpe diem,
    dat is duidelijke taal. Ik heb ondanks mijn veelvuldig bezoek aan GT nog nooit gesproken met niet één lid van het management.
    Enkel met de bardames en daar wil ik het bij houden. Blijft het leuk en gezellig.
    Ik weet dat je niet altijd mag uitgaan op uiterlijk en gedragingen, maar zoals jij ze omschrijft , die indruk heb ik al langer van een aantal van die mensen.
    Als je het mij vraagt zouden de eigenaren toch genoeg moeten hebben aan de entreegelden van ons ijsberen en dat van de dames....
    Laat die zielige meiskes voor de rest met rust en blijf asjeblief van hun zuurverdiende geld af zou ik zeggen......

    Wat mogelijk wel zou kunnen verbeteren is het wat uit het zicht houden van alle mensen die geen bardame, ijsbeer of dvp zijn.... Een zeer belangrijke voorwaarde om het nog lang gezellig en paradijselijk te houden.

    Want inderdaad ondanks alles blijft het een te gek mooi iets...

    Groetjes Gustomass.....

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen runter interresantes thema

    Hallo newcomer,

    mein Deutsch ist nicht so gut aber trotzdem möchte ich versuchen das thema zu übersetzen. Verzeihe die Fehler...

    Quote von Mauriceyep

    Dass entdecke-der-Zuhälter schema.
    Dieses ist aufgemacht mittels viele arbeid im Feld, Befragungen und Observation in GT.
    1. Die Dame arbeiten 6 tage in der Woche, bis 10 Stunden jeden Tag.
    2. Die Dame ist verheirated(oder sagt dass zu sein) , meistens seit dem moment sie angefangen hat diese Arbeit zu machen.
    3. Geplannte Urlaubzeiten werden stets nach vorne geschoben und sind öfters sehr kurz.
    4. die Dame arbeited auch wenn sie ein bischen Krank ist.
    5 sie wird in die Club gebracht und auch wieder aufgehohlt, meistens zusammen mit andere damen.
    6. sie sieht almählich mehr und mehr Müde aus.
    7. kann nur ein bischen Deutch oder englisch.
    8. sie arbeitet nach ein sehr strickt schema.
    9. es gibt in gewisse masse eine GT Amnesia.

    wenn 5 von 9 diese Fragen mit Ja beantworted werden können, dann ist es 92,3 % sicher dass es sich um ein Zuhälter/Dreckkerle netwerk geht.
    Als meht Fragen mit Ja beantworted werden dann wird das percentage noch immer grosser..

    Quote von Gustomass.
    Ja genau, mit diese Liste hasst Du ganz recht.
    Aber es gibt noch etwas mehr in dieser hinsicht.
    Wenn Du pech hasst dann komst du direct Auge in Auge mit diese Scheisskerle als du Golden Time spät verlasst und ankleidest so gegen Feierabend. Dann kommen die Leute mit lederen Jacken herein. Glucklicherweise kommen die nicht weiter als das Empfangsraum und die Dusche und Kleidezimmer. Sehe in meine recens von 4 wochen her..
    Dann kamm einer herein und klatschte sehr laut in die Hände als Zeichen dass er seine Dame Herde zusammentreiben möchte... Dass kann mann machen bei Rinder und Kühe, aber doch nicht bei die Liebe Mädels die uns amusieren. Doch.
    Dies ist Dás Grosse heikle und negatieve aspekt dass ich in Golden Time erlebe. Es entzündet ein recht grosses Scheissgefühl bei mir, als ich diese Leute , diese Leute die niemals arbeiten oder so etwas, wann die so herein kommen. OK, wir wissen doch es es Zuhälter gibt, auch bei GT, aber lass dann bitte dass GT management sich darum bemühen dass wir als Gäste diese Leute nicht sehen können.
    Hat man den ganzen Tag und Abend mit viel Vergnügen eine schöne Zeit verbracht und wenn man dann die Leute am End des Abends sieht, dann geht mann darüber nachdenken und wenn mann nicht aufpasst geht dass schöne vom Ganzen Tag weg.
    Um Halb 1m 2 abends sieht mann einige , ich denke GT management mitglieder hinn und wieder durch die bar laufen, die reden kurz mit einige Mädels, die schimpfen ein bischen , sehr häufig mit Mädels vom Roemänische Gruppe. Sind dass Zuhälter, sind dass GT Leute oder is es ein Mix von beide...??

    Bei diese R, oemänische Gruppe bekomme ich mehr und mehr ein sehr slechtes Gefühl. Nein, sehr sicher nicht wegen diese Mädel an scih, nee die sind alle sehr Lieb, jeder kann das wissen.
    Aber es wird mehr und mehr klar das diese gruppe nicht aus freiem Wille hier sitzen.
    Am Mittwoch abend traf ich um 18.00 Uhr Mika gekleidet in einige handtücher.Sie lächeltje leise wie sie dass so schön kann. Sie frierte ein bischen. sagte Ich; Hättest Du mich rufen sollen, Ich hätte die wohl aufgewärmt.. Ich hab versprochen später am Abend mit Ihr zu reden, aber hab sie den ganzen Abend nicht mehr gesehen.
    Mika fragte mich an Ihrem zwölftem arbeitstag , jeden Tag gearbeitet welchen Tag ist se Heute??

    Guck mahl die Sandra, sie war in vergangenen Wochen schön heiter und hat sich damals gut gefühlt. Aber die letzte Woche war sie ganz anders, sehr müde, complet aufgebrannt. Total complet lehr.
    Vor 2 Wochen hat is an einem Tag mehr als 10 Kunden abfertigen müssen.
    Nein, dass Zuhälter Ding, dass sollten sie so viel wie möglich weg von unsere Auge halten. Wenn nicht, dann könnte doch an einem moment das plezier bei GT complet abgebrochen werden.

    Ich glaube hier liegt einem Aiftrag für dass GT management.


    Gustomass ist doch ein bischen traurig, ein bischen wegen sich selbst aber sehr traurig wegen die lieben Damen bei Golden Time....


    Hoffentlich reich dies.

    Gustomass

  7. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Als je het mij vraagt zouden de eigenaren toch genoeg moeten hebben aan de entreegelden van ons ijsberen en dat van de dames....
    Laat die zielige meiskes voor de rest met rust en blijf asjeblief van hun zuurverdiende geld af zou ik zeggen......
    Dat ben ik helemaal met je eens!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Wat mogelijk wel zou kunnen verbeteren is het wat uit het zicht houden van alle mensen die geen bardame, ijsbeer of dvp zijn.... Een zeer belangrijke voorwaarde om het nog lang gezellig en paradijselijk te houden.
    Dat dus NIET! Feit is dat veel dames een pooier hebben. Als wij de pooiers niet zien, houdt dat wellicht ons geweten stil, maar voor de dames verandert er niets...

    Het paradijselijke en gezellige geldt voor de beertjes, NIET voor de dames! Voor hun is het business. Op vrijwillige basis, of soms (vaak?) gedwongen.

    Wat ik er aan doe? Weinig. Boycot heeft geen zin. Pooiers aanpakken, tsja, is riskant, lijkt me. Wat ik wel kan doen is de dames met respect behandelen. En dat doe ik dan ook.

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard .

    Randy, mee eens! Maak plezier met ze, geef ze een leuke tijd, behandel ze met respect en realiseer je wat jij doet en wij zij doen.

    groet

  9. #9
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Ongedierte en zo

    Als op 5 van de 9 vragen: JA kan worden geantwoord is er voor 92,3 % zekerheid een pooierHufter/netwerk aanwezig.
    Bij meer vragen JA stijgt het percentage.

    Je hoeft zelfs niet de vragen te stellen. Bijna alle dames (in GT of andere clubs) hebben pooiers (uitzonderingen daar gelaten). Je hoeft je alleen maar af te vragen hoe een Pools, Tsjechisch, Spaans, Cubaans, Thais of wat voor soort meisje in de wereldstad Bruggen terecht kan komen. Wellicht heeft er eentje heel goed opgelet op school bij de les aarderijkskunde, maar toch.....

    Dat wil niet zeggen dat alle pooiers kerels zijn die in leren jassen gehuld en met honkbalknuppels vergezeld 's avonds hun dames bij elkaar komen drijven. Maar allen zijn het ongelovelijke profiteurs die misbruik maken van de dames.

    Dit wil ook niet zeggen dat de dames altijd slachtoffer zijn van mensenhandel. Vaak weten ze goed waar ze aan beginnen. Of goed??? De praktijk valt toch wel zwaar tegen. Voor ons is GT een paradijs, of dat voor de dames ook zo is, hangt alleen maar af van de verdiensten (die ze zelf mogen houden).
    Ik ken een dame die 5 a 6 dagen in de week in GT werkt en daarvoor € 1.000;= in de maand van haar baas/echtgenoot/pooier krijgt. Ze werkt nu al een paar maanden in GT maar de € 1.000;= heeft ze nog geen enkele keer gekregen. Dat wordt voor haar gespaard. Hoe attend van haar echtgenoot.
    Deze dame wordt omschreven als lief en bereidvol tot veel. Laatst las ik dat ze geen muurbloempje meer was en gewend was geraakt aan GT en dat de zaken nu goed gingen. Ik zou het meer gelaten noemen en haar lot accepteren.
    Dit is wellicht een extreem geval en ik heb geen steekproef gehouden dus misschien is het een uitzonderlijk geval. Wat ik wel weet is dat de meesten gewoon hun werk doen en daar best een leuk centje (zeker in vergelijking tot hun thuisland) aan verdienen. De pooiers verdienen onevenredig (in vergelijking tot hun eigen prestatie) veel.

    Moet je daardoor GT en andere clubs links laten liggen. Dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken. Het is zoals Randy zegt, dat je de dames maar het beste met respect kan behandelen en goed betalen (en dus niet proberen om € 10;= korting te krijgen). Wegblijven is toch ook geen optie, want dan verdienen de dames helemaal niets meer. Stel je voor dat een dame € 50;= op een dag verdient, dat ze ook nog eens moet delen met haar pooier en daarvan GT een entreebedrag moet betalen. Daarvoor hoef je geen accountant te zijn om te beseffen dat daar niemand vrolijk van wordt.

    Je ogen (willen) sluiten voor de aanwezigheid van de pooiers is natuurlijk het prettigste (ik doe het maar vaak, voor mijn eigen gemoedsrust), maar ook naief en niet eerlijk. Wij willen (sex)plezier en dat krijgen wij. Daar is niets mis mee. Maar het is misschien wel goed om te beseffen wie de leveranciers zijn van dat plezier.

    Het management van GT aanspreken kan altijd. Ze zullen ons welwillend aanhoren. Maar de praktijk is dat ze (tegen vergoeding?) kamertijden van dames doorgeven en de dames in de gaten houden (net als de dames zelf onderling). Als een dame GT bijvoorbeeld 's middags verlaat om te gaan shoppen (ja, ja, onze meisjes houden niet alleen van sex) dan wordt haar pooier direct gebeld, zodat deze (telefonisch) poolshoogte kan nemen waarom zijn dame de club heeft verlaten en niet aan het werk is.

    Het klinkt allemaal nu wel erg negatief en zakelijk en dat is het ook. Maar vergeet niet dat zowel wij als de dames in elkaars behoeften voorzien. Wij willen plezier en sex (met een mooie, normaal gesproken onbereikbare dames) en de dames willen geld. Daar is niets mis mee. Alleen jammer dat er andere elementen ook van profiteren.

    Tot slot een geruststelling: van enkele dames heb ik begrepen dat alles gewoon een kostenberekening is. Thuis kunnen ze het niet verdienen en in Duitsland (na afdrachten) veel meer. Dus zijn ze in Duitsland beter af. Dus toch maar weer met zijn allen naar GT.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 maart 2006 om 10:07

  10. #10
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    misschien dat sommige dames daarom het liefste hun werk uitoefenen in de bios niet onbemerkt door de mede ijsberen maar wel van hun....

  11. #11
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl
    misschien dat sommige dames daarom het liefste hun werk uitoefenen in de bios niet onbemerkt door de mede ijsberen maar wel van hun....
    Klopt als een bus! De meeste dames liggen veel liever ins Kino of andere plekken buiten de kamer. De kamerbezoeken worden tot op de minuut geregistreerd en in een aantal mij bekende gevallen idd doorgegeven aan zogenoemde "echtgenoten".

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard .

    Ik ben blij dat mijn wetenschappelijk onderzoek jullie aanspreekt!

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Ik ben blij dat mijn wetenschappelijk onderzoek jullie aanspreekt!
    Wat meer grafiekjes en ander statistisch materiaal zou ik wel op prijs stellen :D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Wat meer grafiekjes en ander statistisch materiaal zou ik wel op prijs stellen :D

    Willem2 :wink:

    Geef mij maar foto's.

  15. #15
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    maar van een pooier is niet bij allemaal sprake want een dame die zelfarriveerd in een mooie mercedes sport of 2 dames die samen reizen in een mooie coupe in dat geval lijkt het me wel in orde te zijn....
    maar heb ook zelf wel eens wat bemerkt wat te denken van telefoontjes op de kamer die perse opgenomen moeten worden want het is "de vriend" of van de dames die stiekem in de gang elkaar sleutels toespelen....

  16. #16
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Als bezoekers met goede bedoelingen hebben we twee mogelijkheden;

    1. We gaan niet meer. Heel goed voor ons geweten, maar het helpt de dames niets. En zelfs als er helemaal geen enkele ijsbeer meer gaat, hebben de dames nog geen inkomen en zitten ze alsnog in Roemenie (etc.) in de modder. Noem me naief (of hypocriet), maar dat is voor mij voldoende om toch maar te gaan.

    2. We gaan wel, maar behandelen de dames netjes en gaan aan het foefelen (sorry, Belgicisme voor: het systeem wat misbruiken):
    2.a. We doen het zo veel mogelijk in de 'Kino' en buiten (kan 's zomers best). Het systeem van sleutels doorgeven helpt de dames trouwens maar half, daar de gebruikte sleuteltijd bijgehouden wordt. Het zorgt voor een vlottere omzet (handig als een dame een zakelijk target heeft) maar niet voor ontraceerbare inkomsten.
    2.b. En we maken gretig gebruik van additionele services als 'Franzozisch Total' en dergelijke (die niet in tijd uitgedrukt zijn, dus moeilijker te vinden door de 'vriendjes').
    2.c. En geven de dames wat fooi, en zorgen ervoor dat dat buiten het zicht (dus bij voorkeur niet in de kleedkamer) gebeurt. Nadeel: ik weet niet in hoeverre de dames onder druk gezet worden om al hun geld af te geven aan het eind van de avond, maar het is tenminste iets.

    Ik weet het: het is excuuspolitiek geleuter. Maar ik koop ook Chinees speelgoed (gemaakt in gevangenissen en God moge weten waar) en heb een spaarrekening en pensioenfonds die mogelijk on-ethisch beleggen in wapenfondsen (hier in Belgie gezien de lokale belangen niet ondenkbaar). Kortom: ik leef in het heden met alle voor- en nadelen en heb de bijbehorende shit te accepteren. Ik heb geen ambities heilige te worden.

    Belangrijkste in mijn optiek: we geven onzerzijds de dames een prettige tijd. 'Respect' is een wat misbruikt woord tegenwoordig, maar allez vooruit: gun het de dames. We gaan niet zeuren, niet afdingen, en gunnen ze hun voor- en afkeuren. En gaat het een keer wat minder: niet meteen de grond in schrijven.

    W-L

  17. #17
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    2.a. We doen het zo veel mogelijk buiten (kan 's zomers best).
    W-L
    Daarom is het dringend tijd dat het weer wat zonniger wordt. Dan kunnen we lekker buiten in de tuin
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    2.b. En we maken gretig gebruik van additionele services als 'Franzozisch Total'
    W-L
    Daar ben ik het "volmondig" mee eens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    2.c. En geven de dames wat fooi, en zorgen ervoor dat dat buiten het zicht (dus bij voorkeur niet in de kleedkamer) gebeurt
    W-L
    Als een dame goed was, altijd!

  18. #18
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley
    Voor ons is GT een paradijs, of dat voor de dames ook zo is, hangt alleen maar af van de verdiensten (die ze zelf mogen houden).
    Goed verdienen dat kan inderdaad, zelfs na aftrek van de 50% managerfee die iedere dame minstens moet betalen.

    Zelfs als de dames goed verdienen is Gt geen paradijs voor de dames en voor somige zelfs dan een hel.

    Maar ik geef je gelijk hun leven "thuis" is vaak nog erger.

  19. #19
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    25 maart 2006 @ 13:09
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het is best schokkend als ik de laatste twee pagina's hier lees,...en ik heb kleine hoop dat men eindellijk de ogen open doet.

    Wat gaan jullie hiermee doen? Dat is de grote vraag.

    Mijn voorbeeld hoeft niet direct gevolgd te worden, ik slaap nog steeds,...

    En schrik soms zwetend wakker uit weer een nachtmerrie.

  20. #20
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wacko_wicky
    Het is best schokkend als ik de laatste twee pagina's hier lees,...en ik heb kleine hoop dat men eindellijk de ogen open doet.

    Wat gaan jullie hiermee doen? Dat is de grote vraag.

    Mijn voorbeeld hoeft niet direct gevolgd te worden, ik slaap nog steeds,...

    En schrik soms zwetend wakker uit weer een nachtmerrie.
    Wat ik dan wel hoop WW, is dat je het geld dat je nu NIET naar de dames van GT hebt gebracht, in ieder geval WEL aan een goed doel (bv de stichting tegen "trafficing") hebt gegeven. Zoals hieronder beschreven: alleen NIET naar GT gaan is niet voldoende vrees ik om de situatie voor de dames te verbeteren!

    De ogen sluiten is niet goed, struisvogelen ook niet, maar bedenk wel dat voor veel dames dit een stuk minder slecht is dan het alternatief. Nogmaals: als er daadwerkelijk afpersing en geweld plaats vind, is dit onacceptabel en zodra je dit merkt moet je aangifte doen (daar zijn genoeg - anonieme - mogelijkheden voor). Voor veel dames is sex echter een automatisme geworden (ze genieten er niet van, maar echt heel erg is het ook weer niet, heb ik letterlijk een dame horen zeggen) en kunnen ze hiermee een deel van hun problemen oplossen. Zolang je hen dan ook nog met respect (jawel, daar is ie weer) behandelt, is dat al heel veel waard.

  21. #21
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi, euh, ijsberen!

    Ik had een vraagje:

    Ik heb de recencies mbt op GT bekeken. Het valt me op dat jullie vaak in de recensieformulieren (op ****ers.nl althans), vaak invullen dat de dame Duits is. Dat gebeurt 1 op de 3 keer. Mijn vraag is; komt dat omdat jullie als jullie niet weten waar de dame vandaan komen, gewoon "Duits" invullen?.... Of is echt gewoon 1 op de 3 Duits? Ik heb namelijk het idee, ook als ik afga op de uitspraken van mijn alter-ego dat bijna alle vrouwen in die saunaclub illegaal zijn.

    Groetjes, Kris2:wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gualter_Salles
    Hoi, euh, ijsberen!

    Ik had een vraagje:

    Ik heb de recencies mbt op GT bekeken. Het valt me op dat jullie vaak in de recensieformulieren (op ****ers.nl althans), vaak invullen dat de dame Duits is. Dat gebeurt 1 op de 3 keer. Mijn vraag is; komt dat omdat jullie als jullie niet weten waar de dame vandaan komen, gewoon "Duits" invullen?.... Of is echt gewoon 1 op de 3 Duits? Ik heb namelijk het idee, ook als ik afga op de uitspraken van mijn alter-ego dat bijna alle vrouwen in die saunaclub illegaal zijn.

    Groetjes, Kris2:wink:
    Zucht, ook hier....

    Maar goed, positief beginnen. Kris, ga zelf eens kijken in een Duitse club, en praat met de dames, vraag hun nationalititeit, en verbaas je over de weinigen die zeggen dat ze uit Nederland komen....

  23. #23
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley
    Je hoeft zelfs niet de vragen te stellen. Bijna alle dames (in GT of andere clubs) hebben pooiers (uitzonderingen daar gelaten). Je hoeft je alleen maar af te vragen hoe een Pools, Tsjechisch, Spaans, Cubaans, Thais of wat voor soort meisje in de wereldstad Bruggen terecht kan komen. Wellicht heeft er eentje heel goed opgelet op school bij de les aarderijkskunde, maar toch.....
    Ja, kijk, dit snap ik dus niet. Ik zit die recensies hier vluchtig te bekijken, maar als ik jullie moet geloven zijn veel meisjes gewoon Duits (ik wil niet overdrijven, maar het is een grote minderheid). Hebben die ik ook allemaal een pooier? Als ik jullie hoor praten lijken jullie wel mij in het begin, ik zei ook zulke dingen. Ik heb een grondige statistische analyse uitgevoerd over heel Nederland en kom knarsetandend (maar ook opgelucht) tot de conclusie dat het percentage van de prostis dat gepimpt wordt de 10% niet overschrijdt. En dan komen een stelletje ijsberen hier vertellen dat BIJNA ALLE DVPs pooiers hebben en door hen worden misbruikt???!!!!!

    Echt.... ik houd het niet meer.... ...

  24. #24
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    31 mei 2006 @ 15:29
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gualter_Salles
    . Ik heb een grondige statistische analyse uitgevoerd over heel Nederland en kom tot de conclusie dat het percentage van de prostituéés dat een pooier heeft de 10% niet overschrijdt.
    Precies een stukje tekst uit één of ander overheidsverslag.

    Werkt kris ook voor de overheid is maar de vraag?

  25. #25
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    25 maart 2006 @ 13:09
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Wat ik dan wel hoop WW, is dat je het geld dat je nu NIET naar de dames van GT hebt gebracht, in ieder geval WEL aan een goed doel (bv de stichting tegen "trafficing") hebt gegeven. Zoals hieronder beschreven: alleen NIET naar GT gaan is niet voldoende vrees ik om de situatie voor de dames te verbeteren!

    De ogen sluiten is niet goed, struisvogelen ook niet, maar bedenk wel dat voor veel dames dit een stuk minder slecht is dan het alternatief. Nogmaals: als er daadwerkelijk afpersing en geweld plaats vind, is dit onacceptabel en zodra je dit merkt moet je aangifte doen (daar zijn genoeg - anonieme - mogelijkheden voor). Voor veel dames is sex echter een automatisme geworden (ze genieten er niet van, maar echt heel erg is het ook weer niet, heb ik letterlijk een dame horen zeggen) en kunnen ze hiermee een deel van hun problemen oplossen. Zolang je hen dan ook nog met respect (jawel, daar is ie weer) behandelt, is dat al heel veel waard.
    Dus ziet de "kleine ego" het in het gezicht spuiten van de dame voor vijfentwintig euro als een goed doel? En verwacht dat haar leven daar beter van wordt? Is dit de enige reactie die je kunt verzinnen? Enkel om je eigen gedrag goed te praten?!
    Ik zie je nog voor me, huppelend door de gangen,...blij dat je was,...omdat je met een creditcard kon betalen en dus een groot deel van de kosten kon aftrekken!!!
    Ben je ECHT zo kortzichtig?

    Heb je je wel eens afgevraagd hoe het komt dat sex een automatisme geworden is? Heb je daar niet zelf aan meegewerkt? Vind je dat okay? Had je ook geld gegeven ZONDER dat er seks bij zou komen? Zou je dat überhaubt kunnen? Een vrouw helpen zonder dat daar iets tegenover staat?

    Ja "kleine ego",...ik heb het geld overgemaakt op één goed doel. En dat heeft geholpen,...voor haar EN voor mij.

    WackoWicky

 

 
Pagina 1 van 62 123451151 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Babylon 468*60   Living Room 468*60