Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Nina (Pools)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Nina (Pools)

    Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
    Lengte dame : ? 1.70m
    Postuur/Cupmaat : normaal / C naturel
    Nationaliteit/Taal : Pools (met Italiaanse invloeden ) / Duits
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : oei...
    Service: TZ, PZC, beffen, NMC. FT niet gevraagd
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:

    Ik zit naast Edding en zie deze dame een meter of 10 verderop staan. Wat norse uitstraling, sigaret, maar ze straalt ook iets ongedurigs uit wat me intrigeert. Iets steviger dan dat ik normaal gesproken mooi vind, maar valt wel in de 'normaal' klasse. Ik zie haar de ruimte scannen, en nog eens nerveus (?) inhaleren. Ik loop eens quasi nonchalant langs haar heen, onze ogen ontmoeten elkaar en ze glimlacht. Hee, dan ziet ze er meteen een stuk leuker uit, en ik stop abrupt. Enige onnozele chit chat en mijn interesse wordt alleen maar groter. Toch wil ik nu nog even niet naar de kamer en zeg dat ook. Dat is helemaal geen probleem voor Nina, 'kom maar als je zo ver bent' en ik wandel weer verder. Om binnen 1 minuut later weer bij haar te staan. 'Ik ben zo ver.' Ze kijkt me verbaasd aan, schiet in de lach en gaat hoofdschuddend een sleutel halen.

    Op de kamer legt ze het laken op het bed en dan draait ze zich naar me om. Ik trek haar naar me toe en er ontstaat een heel subtiele, plagerige, ontspannnen startende maar al snel zeer passionele mond op mond verkenning. Onze handen helpen elkaar uit te kleden, en de passie laait nog meer op. 'Eerst douchen' breng ik met moeite uit en hoewel ik haar niet wil loslaten duik ik toch snel onder de douche, en daarna zij. Ik wacht haar op bed, ongeduldig. Ze komt bij me liggen en we gaan weer verder waar we gebleven waren. Een uur lang gaan we te keer, elkaar verwennend, soms heel rustig, dan weer in een stevig tempo.

    De ontlading is heftig, en daarna puffen we uit, in elkaars armen. We kletsen nog wat na, sigaretje voor haar, en dan gaan we weer naar beneden. Heerlijke dame!
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  2. #2
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nina's laatste dag gisteren in VV, en in Duitse clubs. Misschien over een jaar weer eens, vertrouwde ze ZL toe, maar ze gaat heel ander werk doen. ZL heeft haar het allerbeste gewenst, uitgezwaaid en hij hoopt stiekem haar toch ooit weer tegen te komen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Babylon 468*60