Pagina 75 van 77 EersteEerste ... 256571727374757677 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.851 t/m 1.875 van 1924
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Discussies
    6
    Thanks
    134

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Bochum (dpa/lnw) - Zahlreiche Existenzen von Sexarbeiterinnen sind in Nordrhein-Westfalen durch die Corona-Krise bedroht. "Es sind zur Zeit wahnsinnig viele Frauen, die zu uns kommen", sagte die Leiterin der Beratungsstelle "Madonna" in Bochum, Heike Köttner. Am härtesten seien die Frauen betroffen, die keine eigene Wohnung haben. Oftmals seien die Sexarbeiterinnen aus Bulgarien oder Rumänien und könnten wegen der geschlossenen Grenzen auch nicht zurück in ihre Heimatländer.
    https://www.n-tv.de/regionales/nordr...e21676681.html
    Helaas typerend voor de gemiddelde dame van plezier uit Oost-Europa. Je kunt het vergelijken met jonge profvoetballers uit volkswijken of gebroken/arme gezinnen. Neem bijvoorbeeld Andy van der Meyde, die kon de bakken met geld, verleiding van drank en vrouwen in het altijd bruisende Liverpool ook niet aan. En zo zijn er nog meer voorbeelden van jonge voetballers die vroeger armoede hebben gekend en later ineens veel geld gingen verdienen, zonder goede begeleiding gaat het dan vreselijk mis. Glenn Helder, Paul Gascoigne, Andy Carrol, Adrian Mutu, Fernando Ricksen en Joey Barton zijn zulke voorbeelden.

De dames van lichte zeden leven veelal van dag tot dag, of beter gezegd van Gucci koffer naar Prada zonnebril.

2. Onderstaande 4 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

marcelasnl (30 maart 2020),rmjhexe (30 maart 2020),schoolmeester (30 maart 2020),Wentelt Eefje (30 maart 2020)

Last Online
    Gisteren @ 11:04
    Discussies
    1
    Thanks
    22

Standaard

Groen is hoop, rood is liefde. Beide kleuren worden op dit moment niet uitgezonden op de vulkaan - ik spreek uit persoonlijke observatie. De vuurtoren van het Duisburgse nutsbedrijf schittert momenteel in het wit als een gebaar van solidariteit. Wie wacht op de heropening van de vulkaan, moet zijn telescoop uitpakken en op de vuurtoren richten. Als het geheel helder is, zal het weer in het groen schijnen.

Vulkan 303020.jpg

4. Onderstaande 3 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

drieganger (30 maart 2020),orgasmaddict (31 maart 2020),Wentelt Eefje (31 maart 2020)

Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    De jonge beginnende garde heeft zeker geen fortuin achter de hand. Eens dat de jaren van verstand komen, begint dat wel. Ken er genoeg die al heel wat vastgoed verhuren in het thuisland, er is zelfs een Duitse DVP in GT die een paardenstoeterij heeft.
    Precies. Ik wil niet in details ingaan maar sommige mensen gaan al jaren naar de dames van lichte zeden en blijken nog steeds geen beeld te hebben hoe die wereld in elkaar zit. 50% van wat de dame verdient gaat naar de pooier. Elke dame heeft een pooier. Als pooier laat je je dames niet stikken. Als je kijkt wat voor auto’s ze hebben en wat voor bedragen er allemaal schuiven op de Vulkan. De meeste dames houden dat echt vol hoor. Ik gun het ze de rust en vrije tijd om te bezienen.

6. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

phea ( 1 april 2020)

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Dame waarmee ik goede contacten heb vraagt 100 euro per uur. Ze werkt van huis. Drive by neuken voor 30 euro zit er niet meer in als je niet in de inner circle zit. Als wandelaar moet je het doen met de dames waarmee je contact hebt. Dat gaat dit jaar niet veranderen denk ik.

8. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

phea ( 1 april 2020)

Last Online
    Gisteren @ 18:50
    Discussies
    422
    Thanks
    1.450

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Precies. Ik wil niet in details ingaan maar sommige mensen gaan al jaren naar de dames van lichte zeden en blijken nog steeds geen beeld te hebben hoe die wereld in elkaar zit. 50% van wat de dame verdient gaat naar de pooier. Elke dame heeft een pooier. Als pooier laat je je dames niet stikken. Als je kijkt wat voor auto’s ze hebben en wat voor bedragen er allemaal schuiven op de Vulkan. De meeste dames houden dat echt vol hoor. Ik gun het ze de rust en vrije tijd om te bezienen.
    Niet elke dame heeft een pooier daar ben ik 100 % zeker van en jij denk dat je weet hoe de wereld in elkaar zit los dan de corona crises is op

10. Onderstaande 6 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 april 2020),duivenmelker ( 1 april 2020),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 ( 2 april 2020),phea ( 1 april 2020),schoolmeester ( 1 april 2020),Sjeufke ( 1 april 2020)

Last Online
    Gisteren @ 08:22
    Discussies
    0
    Thanks
    21

Standaard

Ik denk dat MrSchwanz verbaasd zal zijn hoeveel dames er geen pooier hebben in Duisburg. En dat ze de helft van hun verdiensten af moeten staan, tja...
    Als de Vulkanstrasse weer open is wil ik hem met alle plezier een rondleiding geven en de dames aanwijzen die zelfstandig werken.
    We leven in 2020, niet in 1960.

(en oja, off-topic, "die corona crisis lossen we samen wel op")
    we control the jams

12. Onderstaande 4 leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist ( 1 april 2020),phea ( 1 april 2020),schoolmeester ( 1 april 2020),Wentelt Eefje ( 1 april 2020)

Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Discussies
    1
    Thanks
    60

Standaard

Precies. Ik wil niet in details ingaan maar sommige mensen gaan al jaren naar de dames van lichte zeden en blijken nog steeds geen beeld te hebben hoe die wereld in elkaar zit. 50% van wat de dame verdient gaat naar de pooier. Elke dame heeft een pooier.
    Dat betwijfel ik toch ten zeerste, veel dames werken volledig zelfstandig. Tuurlijk zijn er kandidaten die hun al eens proberen af te persen/met geweld geld afhandig te maken of hun diensten subtiel proberen aan te bieden. Maar de klassieke pooier is er toch al een beetje uit. Vriendjes/loverboys, dat nog wel. Maar de verstandigen blijven daar ver van weg. Anders zijn de zuur verdiende centjes zo weggeblazen met de wind.

Last Online
    Gisteren @ 16:43
    Discussies
    72
    Thanks
    963

Standaard

Ik lever ook een vrij groot deel van mijn bruto salaris in.
    Niet alles is wat het lijkt. Ik heb ijsberen ontmoet die met grote zekerheid eea wisten op basis van hun eigen waarnemingen. Bleek achteraf geen hol van te kloppen. En vergeet ook niet dat er behoorlijke culturele verschillen zijn tussen dvp’s uit het midden en oosten van Europa en hun west Europese klanten. Daarnaast geld voor veel dvp en hun entourage dat ze weleens waar in NL of Dld wonen en werken maar daar mee niet automatisch al onze gebruiken en gewoontes over nemen. Niet zelden lopen ze daar nog een generatie of twee achter op hoe er hier gedacht wordt over hoe mannen en vrouwen zich tot elkaar verhouden. Ook zijn ouders nog erg belangrijk in
    Roemenië en Bulgarije als het gaat om de partner keuze van hun kinderen. Vooral op het platteland.

15. Onderstaande 2 leden hebben BrianBoitano bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 april 2020),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 ( 2 april 2020),Wentelt Eefje ( 2 april 2020)

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Ik geloof eerder insider info dan ijsberen die hier iets beweren. Als je natuurlijk vraagt heb je een pooier zeggen ze nee. Ik weet niet over andere locaties maar in duisburg hebben ze allemaal pooiers of “vriendjes”. Dat baseer ik op inside info. Dame heeft geen veiligheid zonder pooier. En de beveiliging zijn vriendjes met de pooiers. Het klopt inderdaad dat ze tegen Henkie zeggen dat ze geen vriendje of pooier hebben. Daar hebben jullie gelijk in maar de realiteit zit toch iets anders in elkaar.

17. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

Maximiliano ( 2 april 2020)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    21

Standaard

Feiten en bronvermelding graag. Ik ben "gekke Henkie" niet
    we control the jams

Last Online
    Discussies
    72
    Thanks
    963

Standaard

Je probeert jezelf interessanter te maken dan je bent MrSchwanz. Bla bla over insider info, aangeven details te kennen maar daar niet op in willen gaan. Zeg dan niks als je verder niets kwijt wil. Wat geeft jou de indruk dat jij "wel" het echte verhaal te kennen? Waarom vertellen "insiders" jouw wel hoe het echt werkt? Wat is je relatie tot die insiders? Word je er zelf heel veel beter van? Je suggereert namelijk misstanden en gaat met die kennis vrolijk door met dvps bezoeken. Bedenkelijk op z'n minst.
    Het is veel ijsberen eigen te denken dat zij de waarheid wel kennen en de rest maar een rad voor ogen gedraaid word. Zelf bescherming om het geweten te sussen of het goed praten naar jezelf van een geldverslindende hobby en wat voor redenen men nog meer kan verzinnen.
    Persoonlijk ken ik geen insiders. Houd me verre van het aanpappen met uitbaters, security's. Wat ik wel weet is waar diverse dvp uit het Rld van Duisburg wonen, hoe en met wie. Wat ze naast hun Rld job doen in hun vrij tijd. DVP waar ik nog nooit de lakens mee deelde en dus geen belang hebben een beeld te framen om me als klant vast te houden. En daaruit ontstaat bij mij geen beeld wat MrSchwanz schetst.

20. Onderstaande 3 leden hebben BrianBoitano bedankt voor deze bijdrage:

KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 ( 9 april 2020),schoolmeester ( 2 april 2020),Wentelt Eefje ( 2 april 2020)

Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orgasmaddict Bekijk bericht
    Feiten en bronvermelding graag. Ik ben "gekke Henkie" niet
    Ik zou zeggen, rijd er eens naartoe en observeer de boel daar. Mits de tent weer open gaat natuurlijk.
    Dan weet je genoeg!
    Ik zie vaak genoeg onfrisse Roemeense en Bulgaarse kerels, van die doorgetrainde types, de kamers in en uitlopen. Dat gaat allemaal erg snel. Binnen 5 minuten staan ze weer buiten. Als je er dan langsloopt en je kijkt de dame aan laat de dame heel duidelijk merken dat ze op dat moment even geen pottekijkers wil hebben. Dan weet ik genoeg dus.
    Zag laatst zelfs zo'n Roemeense pooierbak, een witte Porsche Cayenne, met 3 kerels erin voor kamer 602 Eros geparkeerd staan. Die hielden constant die dikkere dame die in deze kamer werkt in de gaten. Toen stapte er 1 uit en die dikkere dame overhandigde die kerel notabene door haar raam, ik liep er net langs, een fors pak 50 euro biljetten. Daarna reed die bak met een noodgang de parkeerplaats af. Een paar uur later stond die bak er weer met die 3 kerels erin die kamer te observeren.
    Is dat dan zuivere koffie? Ik dacht het niet hè.

22. Onderstaande leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

MrSchwanz ( 2 april 2020)

Last Online
    Discussies
    72
    Thanks
    963

Standaard

Oei, nog iemand die kennis heeft van misstanden en gewoon door blijft gaan het willens en wetens te faciliteren De doemscenario's hobbelen achter elkaar aan.

24. Onderstaande 2 leden hebben BrianBoitano bedankt voor deze bijdrage:

orgasmaddict ( 2 april 2020),Wentelt Eefje ( 2 april 2020)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Wat ik wel weet is waar diverse dvp uit het Rld van Duisburg wonen, hoe en met wie. Wat ze naast hun Rld job doen in hun vrij tijd. DVP waar ik nog nooit de lakens mee deelde en dus geen belang hebben een beeld te framen om me als klant vast te houden. En daaruit ontstaat bij mij geen beeld wat MrSchwanz schetst.
    Kom dan zelf eerst is met feiten Brian. Waar wonen die diverse dvp dan? En met wie wonen ze daar? Wat doen ze dan in hun vrije tijd?
    Als je het zo goed weet allemaal, waarom houd je je dan altijd op de oppervlakte?
    Maw. jij gedraagt je precies hetzelfde als MrSchwanz. Ook jij maakt jezelf interessant zonder te komen met precieze feiten. Als ik verschillende berichten van je lees is het vooral veel blabla maar feiten en namen van dames worden nergens genoemd. Kortom, beweringen die niet vallen te staven. Jij beschuldigt MrSchwanz van precies datgene waar je zelf ook mee bezig bent en dat vind ik een kwalijke zaak.
    Je zou zelfs bijna denken dat je wel banden hebt met de uitbaters van Duisburg aangezien je categorisch misstanden in Duisburg ontkent en ze probeert goed te praten.
    Maar zoals ik schreef, een ieder die wel is in Duisburg komt ziet dat bepaald niet alles in de haak is daar. Dat is niet erg, in Nederland is namelijk ook lang niet alles in de haak. Ook wij zijn een slaaf van de Nederlandse staat. Ook onze werkgevers zijn vaak verre van lieverdjes en de Nederlandse staat steelt onze zuurverdiende centjes.
    Zoals nu met de corona crisis, hoeveel ZZP'ers zijn er die gewoon niets vergoed krijgen, maar ondertussen wel jarenlang dikke lasten hebben betaald. Dat is ook een vorm van uitbuiting die niets beter is dan wat er in de laufhauser in Duisburg gebeurt.

26. Onderstaande leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Veel dames vertellen ook niet het hele verhaal aan een willekeurige Henkie, dus als je vraagt over hun persoonlijke leven en vraagt of ze een vriendje of pooier hebben dan krijg je te horen wat mag weten. Verder hebben ik er ook geen behoefte aan om helemaal ondervraagt te worden. Iedereen die hier typt, doet dat zonder bronnen te vermelden en geeft louter zijn eigen inzichten. Enige wat ik wil toevoegen is dat alle pooiers elkaar kennen. De beveiliging staat dat toe. Als buitenstaander is het de beste om daar zo min mogelijk over te weten. Ik heb geen behoefte om alle details hier neer te plemmen want ik zie dat sommige users erg rigide zijn. Bijv “ja, maar mijn DVP zegt dit en dit”. Daar kan je niks mee. Ze gaan Henkie echt niet het echte verhaal vertellen. Ze gaan jou niet inside info geven. Als je dat niet begrijpt dan is de discussie voorbij.

28. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Veel dames vertellen ook niet het hele verhaal aan een willekeurige Henkie, dus als je vraagt over hun persoonlijke leven en vraagt of ze een vriendje of pooier hebben dan krijg je te horen wat mag weten. Verder hebben ik er ook geen behoefte aan om helemaal ondervraagt te worden. Iedereen die hier typt, doet dat zonder bronnen te vermelden en geeft louter zijn eigen inzichten. Enige wat ik wil toevoegen is dat alle pooiers elkaar kennen. De beveiliging staat dat toe. Als buitenstaander is het de beste om daar zo min mogelijk over te weten. Ik heb geen behoefte om alle details hier te plemmen want ik zie dat sommige users erg rigide zijn. Bijv “ja, maar mijn DVP zegt dit en dit”. Daar kan je niks mee. Ze gaan Henkie echt niet het echte verhaal vertellen. Ik heb meerdere bronnen en ze zeggen allemaal hetzelfde dus het kan niet zo zijn dat het niet waar is.
    Daar heb je wel een punt MrSchwanz!

30. Onderstaande leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maximiliano Bekijk bericht
    Daar heb je wel een punt MrSchwanz!
    Sommige henkies denken dat ze zomaar insider info krijgen. Dan komen de dames zelf in gevaar als dat op een topic verschijnt of zo. Of als de politie dat komt te weten. Ik heb hier nog alleen maar het topje van de ijsberg vertelt. Sommige Henkies denken het nog steeds beter te weten want hun DVP heeft “iets” gezegd.

32. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Sommige henkies denken dat ze zomaar insider info krijgen. Dan komen de dames zelf in gevaar als dat op een topic verschijnt of zo. Of als de politie dat komt te weten. Ik heb hier nog alleen maar het topje van de ijsberg vertelt. Sommige Henkies denken het nog steeds beter te weten want hun DVP heeft “iets” gezegd.
    De dames maken de henkies vooral heel veel onzin wijs MrSchwanz Ze zetten dit soort henkies bewust op het verkeerde spoor. De dames hebben goede mensenkennis en zien al aan de neuzen van die henkies of ze op fora als deze schrijven. Ze weten dan ook maar al te goed dat de onzin die ze deze henkies wijsmaken op een dag op een forum zal verschijnen. En zij maar lol hebben om die henkies. Dames passen echt wel goed op dat niets wat er tussen een pooier en haar speelt in de openbaarheid terecht komt. Dat moeten ze niet hebben want dan komen zij en erger nog haar familie in gevaar. Of denk je dat zo'n pooier het op prijs stelt als zijn dame zijn vuile was openbaar maakt notabene bij klanten? Dacht het niet. Als een dame dat doet of naar de politie stapt is zij gewoon zwaar aan de beurt. Voet aan de grond in Duitsland, laat staan inkomsten, kan ze dan sowieso wel vergeten. Daarom zijn ze wel wijzer en zetten daarom bewust deze henkies op het verkeerde spoor.

34. Onderstaande leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Discussies
    1
    Thanks
    60

Standaard

Ik ben de laatste om te beweren de waarheid in pacht te hebben. Ik heb het dus zeker niet over een specifieke situatie in Duisburg, ik ben er nog nooit geweest.

Bovendien is zo'n situatie afhankelijk van dame tot dame, plaats en soort prostitutie. Veralgemenen is dus wat tricky. Voor raamprostitutie moet ik iets verder terug in het verleden en concentreert dat zich vooral tot het RLD in Brussel en Antwerpen. Daar zag je zeker pooiers, vooral als het ging om jonge Oost-Europese meisjes.

In mijn recenter wandelverleden beperk ik mij tot privéclubs en Saunaclubs in BE, NL, DE, AT en CH. Daar zag ik de klassieke pooier maar zelden tot nooit. Wel soms vriendjes die graag een tijd meesurfen op het snelle geld. Je hebt er die beginnen als klant en zich zo proberen binnen te dringen in hun leefwereld of er zijn er die meekomen uit het thuisland. Maar het merendeel werkt volledig zelfstandig.

Ik put hier niet uit insiders info of wat daar ook voor mag staan. Heb gewoon in de loop der jaren genoeg opgevangen en gezien. En vaak niet via de dame in kwestie maar via haar collega's met de harde bewijzen op tafel, denkend er al dan niet hun voordeel mee te doen.

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Over privéclubs kan ik niet praten. Over Vulkanstrasse wel. Dat heeft gewoon met het klimaat te maken. De beveiliging en het clubje dat daar aanwezig is. Als de dame niet meedraait en niet mee laat snoepen dan is ze daar al heel snel weg. Ik ga niet op in details. Misschien heb ik al te veel gezegd. Als je als buitenstaander je neus daarin gaat stoppen dan kom je al snel in de problemen. Dus als je denkt dat je het zomaar even uitvogelt door een dame te ondervragen dan heb je goed mis. Dames staan niet te koop met gevoelige info.

37. Onderstaande 2 leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

drieganger ( 2 april 2020),Maximiliano ( 2 april 2020)

Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Discussies
    190
    Thanks
    4.326

Standaard

heren van de dames waarvan je niet zou verwachten.... die hebben vaak familie of een pooier die heel hard drukt, perst etc.... kortom er valt geen peil op te trekken....

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

In mijn recenter wandelverleden beperk ik mij tot privéclubs en Saunaclubs in BE, NL, DE, AT en CH. Daar zag ik de klassieke pooier maar zelden tot nooit.
    Klopt Player. In de clubs waar ik kom, voornamelijk Acapulco Gold, Penelope, GoldenTime en Velbert, zie je ze ook niet. Wat natuurlijk dan weer niet wil zeggen dat het daar niet voorkomt. Maar wel minder denk ik.
    Probleem is, in Duisburg komt het allemaal meer aan de oppervlakte. Alles loopt er door elkaar. Klanten, pooiers en dames. In Duisburg betaal je ook geen entree om binnen te komen wat tot gevolg heeft dat alles en iedereen daar door die huizen loopt te wandelen. Tot vluchtelingen, zwervers, drugshandelaars en kerels met niet al te beste bedoelingen aan toe. Zo weet ik van een dame en ja, dat geloof ik dan wel weer, dat er types rondlopen die er dames onder hun macht proberen te krijgen met als uiteindelijk doel een groot deel van de inkomsten van een dame af te romen. Ook schijnt er soms oorlog te zijn tussen verschillende groepen pooiers. Alles draait daar om macht en geld. En dat reflecteert zich ook een beetje in de heftige discussies die hier in het verleden in het Duisburg topic waren. Ik hoorde de verhalen van collega beren. Doordat alles aan de oppervlakte zit daar is dat onvermijdelijk voer voor heftige discussies op dit forum vooral door henkies die denken de wijsheid in pacht te hebben en zich beter voordoen dan dat ze zijn. Probleem is ook dat dit soort henkies maar wat al te graag hun neus in de zaken van de dames steken wat dan weer niet lukt en leidt tot irritaties bij deze henkies en dus uitspattingen op dit forum. De dames en hun pooiers in Duisburg zorgen er echt wel voor dat de waarheid achter deze wereld keurig verborgen blijft. Natuurlijk logisch, want zou men de beerput opentrekken dan betekent dit onvermijdelijk het einde van de prostitutie in Duisburg en dus einde handel en geen inkomsten meer voor dames en pooiers.
    Doordat er in een club entree moeten worden betaalt houdt men doorgaans dit soort types en ellende buiten de deur. Dames worden in de club beschermd door de club zelf en niet door groepjes criminelen. Zij kunnen er hun ding doen zonder zich zorgen te hoeven maken over drugswars, pooiergroeperingen en andere ellende. Misschien is het daardoor dat clubdames doorgaans ook wat meer ontspannen omgaan met hun (potentiële) klanten. In Duisburg is het zo dat als je een dame afwimpelt en zegt dat je nog even verder loopt je vaak direct een grote bek krijgt van dame in kwestie. Zoiets is in een club ondenkbaar want de eerste dame die dat doet staat binnen 5 minuten buiten de deur. Dames in Duisburg staan ook duidelijk onder een grotere (geld) druk dan hun collega's in de clubs waardoor je ook dit soort uitspattingen krijgt. Ook dit soort gedrag is voor mij een teken dat heel veel dames daar dit werk niet vrijwillig doen. Een zelfstandig werkende dame geeft geen grote bek als je besluit door te lopen. Die denkt, die klant komt nog wel een keertje terug wat ook vaak het geval is.
    Ben de laatste maanden wegens tijdsgebrek door werk vaak in Duisburg geweest maar eigenlijk bezoek ik veel liever de saunaclubs gewoon omdat het er relaxter aan toe gaat en per saldo je ook nog is goedkoper uit bent. Want Duisburg is echt niet goedkoop als je dezelfde service wil als in een club. Werkelijk voor iedere handeling rekenen de dames momenteel forse meerprijzen. Dat ervaar ik niet in de clubs.
    Als deze corona ellende voorbij is, en ik hoop dat dat zeer snel is, kies ik dan ook wel weer voor 1 van mijn vaste clubadressen ipv. Duisburg.

40. Onderstaande 3 leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

marcelasnl ( 2 april 2020),MrSchwanz ( 2 april 2020),schoolmeester ( 2 april 2020)

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    11

Standaard

Pooiers herken je ook niet makkelijk. Ze kunnen er ook gewoon uitzien als een Sjonnie. Ik kan mij voorstellen dat ze in saunaclubs een lager profiel hebben omdat daar gewoon een andere setting is. Als ze zo nonchalant als op de Vulkan zijn dan komen de klanten gewoon niet. Dat weten de eigenaars ook. In saunaclubs wordt alles ook geregistreerd dus pooiers hoeven geen peil hoogte te houden. De eigenaars zijn ook niet zuivere koffie. Er zullen er ook paar dames zijn die zelfstandig werken maar dat houd je als vrouw niet vol tussen de gekken en de creeps (op de Vulkan). Dan stoppen ze of zien ze in dat je een pooier nodig hebben die ze veiligheid geven. Zoals Max het al zegt. De Vulkanstraße is een open poort. Onderwereld heerst daar gewoon. Ja, je hebt de politie maar die gaan geen bodyguard voor je spelen.

Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Discussies
    45
    Thanks
    160

Standaard

Het mooie is als klantjes helemaal gek van een dame zijn ze die dame gaan romantiseren en net doen of ze geen prostituee meer is, maar alleen speciaal voor hun daar zit.
    Mooi verhaal hierover is de duitse domina Lina Lane uit de stahlstrasse in Essen. Volgens klantjes van haar op dominaforum heeft ze alleen nog een selectief klantenbestand, neemt geen mannen meer die op de bonnefooi langs de ramen lopen en hun zijn natuurlijk de uitverkorende. Ze doet omdat ze het zo leuk vind, niet om het geld. Ja, ja. Deze dame heeft nu een advertentie met het volgende (moet een schok zijn voor haar vaste klantjes die dachten speciaal te zijn):

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    21

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maximiliano Bekijk bericht
    Ik zou zeggen, rijd er eens naartoe en observeer de boel daar. Mits de tent weer open gaat natuurlijk.
    Dan weet je genoeg!
    Ik heb even mijn Google-tijdlijn gecheckt. In 2020 25 bezoeken aan de Vulkaanstrasse, de laatste op 11 maart. Ik kom er al een aantal jaren, soms intensiever, soms maanden niet.
    Ik kan prima leven met de bende daar.

Ieder zijn ding. Ik wil niet naar clubs. Gewoon een keuze. Duisburg is een kwestie van uitzeven. Ik heb dames zien komen en gaan. En natuurlijk heb ik wel eens slechte of tegenvallende service gehad. Maar ook vele, vele keren voldaan en tevreden naar huis gereden.
    Het doet mij gewoon een beetje pijn als anderen negatieve ervaringen in Duisburg hebben, en dat dan als leidraad voor hun verhalen hier poneren. Het is de toon die de muziek maakt. Ga dan gewoon niet. Pik je verlies, dan kun je een volgende keer weer hoog stijgen.
    we control the jams

Pagina 75 van 77 EersteEerste ... 256571727374757677 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten