Pagina 66 van 96 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.626 t/m 1.650 van 2386
  1. #1626
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Ik vind het knap dat je weet dat mijn sessie zwaar kloten was terwijl je er niet bij bent geweest.
    Ach ja, beterweters zullen we altijd blijven houden op dit forum.
    De tekst stond trouwens op haar bil en niet op haar bril.

    Groet, schoolmeester.

  2. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    @j (16 maart 2019),Jippiejajee (11 maart 2019)

  3. #1627
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Beren,

    Iemand die antwoord kan geven op de vraag wanneer Vanny weer terug is van vakantie?
    Ben van plan haar op korte termijn te bezoeken, zou zonde zijn om een donkere kamer te treffen....

  4. #1628
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Beren,

    Iemand die antwoord kan geven op de vraag wanneer Vanny weer terug is van vakantie?
    Ben van plan haar op korte termijn te bezoeken, zou zonde zijn om een donkere kamer te treffen....
    afgelopen vrijdag was ze ter plaatsen ja mannen ik kom nog steeds op de vulkaan

  5. #1629
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    afgelopen vrijdag was ze ter plaatsen ja mannen ik kom nog steeds op de vulkaan
    Bedankt voor de Vanny update!

    Voor sommige blijft de Vulkaan trekken. Zo had ik enkele weken geleden een zure nasmaak over gehouden aan een bezoekje in eros 26. Een weekje later werd ik weer totaal verrast door een zeer bijzondere sessie in haus 69 begane grond.....tja het kan verkeren. De Vulkaan heeft zijn streken maar kan je ook zeker positief verassen, charme van deze plek!

  6. #1630
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Ten tijde van schrijven ben ik thuis gekeerd na snelle rit over een regenachtige A3.
    Het was vanwege een kleine pauze alweer een aantal weken geleden dat ik de Vulkaan had bezocht. Het groen had een dusdanige trekkingskracht dat ik uiteindelijk weer koers heb gezet richting de Ruhrpott.
    Inzet voor vanavond was een uitgebreid pakket met Vanny of een dame uit huis 69. Het liefst had ik ze allebei ruimschoots onder de loep genomen maar de knikkers lieten het even niet toe.

    Bij aankomst naar haus 69 gelopen en moest ik tot mijn spijt zien dat de deur dicht was. Op naar Vanny dan maar, helaas ook hier het deurtje dicht en meerdere beren overduidelijk op de loer.
    Mooi om de verschillende tactieken te zien. Sommige blijven in het gangetje op de begane grond wachten, de ander wacht vanuit de 1e verdieping in een uithoek zijn kans af en je hebt ook beren die onrustig heen en weer lopen.

    Aangezien ik niet graag zie welke beer de kamer van mijn beoogde dvp verlaat kies ik er altijd voor om een rondje te maken door de andere gebouwen. Tijdens dit rondje met één van de Roemeense parfum verkopers aan de praat geraakt. Aardige gozer met een interessant verhaal.

    De andere gebouwen leverde de usual suspects op. Weinig nieuws en overall een iet wat mager aanbod van dames vanavond. In 13-15 wel een leuke meid gesproken die voor €50 een zeer uitgebreid pakket aanbood. Uiteindelijk doorgelopen.....

    Sessie uiteindelijk gemaakt met de dame uit 69. Supersessie.

    Tevens nog een blonde stoot gezien in een Nederlandse auto, verliet de Vulkaan. Benieuwd of ze werkzaam is....?


  7. Onderstaande 4 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 6 april 2019),Patjax ( 9 maart 2019),phoenix ( 9 maart 2019),Wijze grijze ( 9 maart 2019)

  8. #1631
    Geregistreerd
    11 oktober 2018
    Last Online
    24 december 2023 @ 15:05
    Berichten
    43
    Discussies
    12
    Thanks
    2
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard

    hallo mede forummensen vraagje wordt er veel ingebroken of vernield in/aan auto's op de parkeerplaatsen rondom de laufhaussen?

  9. #1632
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:21
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Nee...!! Ik kom er al 10 jaar..nooit mee gemaakt....maar dat wil niet zeggen dat het vandaag of morgen kan gebeuren.
    Ik parkeer als het kan achter Eros26...en minder op de grote parkeerplaats.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (15 maart 2019),Jippiejajee (15 maart 2019)

  11. #1633
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perry74 Bekijk bericht
    hallo mede forummensen vraagje wordt er veel ingebroken of vernield in/aan auto's op de parkeerplaatsen rondom de laufhaussen?
    Begint natuurlijk bij je zelf...! Als jij alle waardevolle spullen uit het zicht haalt schat ik de kans zeer klein.
    Bovendien is het altijd handig om je auto onder een lantaarnpaal te zetten of voldoende in het zicht van andere wandelaars.

    TIP: Parkeer je auto bij Eros 26, achter huis 17-19 of op het hofje naast huis 69. Dit zijn privaten parkeerplekken van de laufhausen. Politie mag hier geen bonnen schrijven voor het niet hebben van een groene milieusticker en bovendien hebben de boefjes absoluut geen trek in mot met de eigenaren van de laufhausen, nog zwaardere boefjes.

    De grote parking voor sexxxpalace schat ik in als minst goede plek voor het parkeren voor je auto, want donker en veel gespuis.

  12. #1634
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Begint natuurlijk bij je zelf...! Als jij alle waardevolle spullen uit het zicht haalt schat ik de kans zeer klein.
    Bovendien is het altijd handig om je auto onder een lantaarnpaal te zetten of voldoende in het zicht van andere wandelaars.

    TIP: Parkeer je auto bij Eros 26, achter huis 17-19 of op het hofje naast huis 69. Dit zijn privaten parkeerplekken van de laufhausen. Politie mag hier geen bonnen schrijven voor het niet hebben van een groene milieusticker en bovendien hebben de boefjes absoluut geen trek in mot met de eigenaren van de laufhausen, nog zwaardere boefjes.

    De grote parking voor sexxxpalace schat ik in als minst goede plek voor het parkeren voor je auto, want donker en veel gespuis.
    politie mag zeer zeker wel bonen schrijven op de parkeerplaatsen van de huizen die jij noem

  13. #1635
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    bonen=bonnen.
    noem=noemt.

    Groet, schoolmeester.

  14. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Jippiejajee (15 maart 2019)

  15. #1636
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Kan ook een nieuw meisje zijn die haar naam heeft overgenomen.
    Vrijwel niets is zeker in saunaclubland.

    Groet, schoolmeester.
    Een meisje dat ipv die...

    Het meisje dat, het huis dat...

    Ga eerst zelf eens fatsoenlijk NL leren ipv enkel taalfouten te verbeteren zonder inhoudelijke reactie man


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  16. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (16 maart 2019)

  17. #1637
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    John, je humeur is niet goed, ik denk dat je snel naar de saunaclub moet !

    Groet, schoolmeester.

  18. #1638
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    daar in duisburg lopen echt wel veel criminelen rond,die mannetjes met bontkraagjes
    ik loop er niet graag alleen snachts
    en bij BP hebbe ze tot 2 keer toe de spiegels van zijn auto getrapt
    dus veilig nee
    we zijn er ook niet meer geweest
    lekker warm in de club,is beter voor ons

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. #1639
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:35
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.152
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Duisburg is inderdaad crimineel Piet, niks voor mij.

    Groet, schoolmeester.

  20. #1640
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Duisburg is inderdaad crimineel Piet, niks voor mij.

    Groet, schoolmeester.
    waar is dat stukje van mij?
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  21. #1641
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Opgeschoond.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #1642
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Opgeschoond.
    word zoiets ook al geveegd?
    Is toch raar
    Is gewoon de harde waarheid
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  23. #1643
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Was een vervolg reactie, ging niet om wat PP zegt .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (16 maart 2019)

  25. #1644
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Vind persoonlijk de ongepolijste entourage van de Vulkaan juist aantrekkelijk. Een afspiegeling van de huidige maatschappij. Van flessengraaier uit de prullenbakken tot de gemaakte zakenman, ze komen allemaal voorbij tijdens een avondje onder de groene toren, heerlijk!

    Ben ook van mening dat de kans op een vervelend akkefietje nihil is, mits je je normaal gedraagt. Persoonlijk vind ik alleen de Charlottenstrasse een minder prettige straat om door te lopen. Lege huizen, groepjes in portieken en ongedierte wat soms letterlijk je weg kruist. Al geldt ook hier, recht rug en voor je uit kijken.

    Afgelopen vrijdag trouwens weer een heet avondje Duisburg beleefd met klasbak Vanny. Tjonge, haar vriend mag zich een geluksvogel noemen! Wát een uitstraling heeft deze meid, om over haar prettig gestoorde fantasieën nog maar te zwijgen....

    Tevens een zeer knappe blondine gespot in haus 11 op de begane grond. Kamertje bij het bureau!
    Voor haus 11 denk ik echt een klasbakje!

  26. Onderstaande 3 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (18 maart 2019),Giodude (19 maart 2019),Patjax (17 maart 2019)

  27. #1645
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Donderdagavond even een kijkje genomen op de vulkaan. Het was er zeer rustig. Het hoofddoel van mijn bezoekje was Vanny. Haar deurtje was dicht en daarom een kijkje genomen in 17 om te kijken of mijn duiveltje aanwezig was om een belofte na te komen. Helemaal vergeten dat ze even terug is naar het thuisfront. Wel een paar opties gezien als mogelijk alternatief. In 19 was het veel rustiger en buiten Darla die haar intrede nu daar heeft gedaan was er geen dame die het vuurtje in mij deed opwaaien.

    Voordat ik een kijkje zou nemen in de overige huizen eerst weer even de weg overgestoken naar 26. Een blik naar boven en de goden waren me gunstig gezind. Als een fonkelende ster aan de hemel zag ik licht uit haar kamer komen. Ik wist dat de trap naar boven een nieuwe fase zou inluiden. Ik had de laatste keer met haar de afspraak gemaakt dat ik haar carte blanche zou geven bij een volgend bezoekje en mezelf zou onderwerpen aan haar fantasieën.

    De fonkeling in haar ogen bij het zien van mij zorgde ervoor dat de spanning over wat er zou komen zich al langzaam aan het opbouwen was. Onder het genot van een sigaretje even bijgepraat waarna ik nadat ik me had ontdaan van de kleding mijn lot zou leggen in haar handen. Er volgde een experimenteel erotisch extravaganza waarbij ze duidelijk met veel plezier haar fantasieën botvierde. Ik had Pandora's box geopend en grenzen werden verlegd. Tot haar verbazing leidde dit echter niet tot een "bevredigend" einde. Schijnbaar was ik de eerste die haar ultieme vorm van the Killshot wist te doorstaan.

    Ik had al gezegd dat we alle tijd hadden en ze stelde voor om een kleine adem- en rookpauze in te lasten. Hierna haar een verdiende massage gegeven en de wijze waarop ze hiervan geniet blijft een ervaring op zich. Ze was duidelijk uit op revanche en ik werd verzocht om het mij gemakkelijk te maken. Er volgde een BJ die ervoor zorgde dat de druk zich weer begon op te hopen. Haar geile blik en volle overgave waarmee ze je pleziert blijven van een hoog niveau. Na een tijdje legde ze zich zijdelings langs me ten teken dat ik aan de bak moest. Lepeltje lepeltje blijft ons favoriet standje. Ze drukt zich helemaal tegen je aan en laat zich volledig gaan. Na een klein kwartiertje volgde er een "bevredigend" einde voor beiden. Nog even gezamenlijk bijkomen en napuffen alvorens we ons gingen opfrissen. Er moest natuurlijk een sigaretje gerookt worden en nagebabbeld worden. Er waren inmiddels iets meer dan twee uur verstreken en aangezien de dag erna gewoon gewerkt moest worden was het tijd om afscheid te nemen. Met een grote glimlach op mijn gezicht daalde ik de trappen af.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 18 maart 2019 om 20:28
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  28. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 maart 2019),drieganger (18 maart 2019),Giodude (19 maart 2019),phoenix (18 maart 2019),poefboy (29 maart 2019),Sjeufke (18 maart 2019),waterrat (20 maart 2019),Wijze grijze (18 maart 2019),wooley (19 maart 2019)

  29. #1646
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    De vrijdag was weer aangebroken en aangezien ik geen verdere plannen had voor deze avond was de keuze snel gemaakt om even in de Heimat te gaan kijken.
    Wagen gestart, op de A3 even het staartje flink ingetrapt en bij de Hünxe een pitstop gemaakt voor een espresso.

    Het doel voor de avond was duidelijk; Vanny. Ik voelde de spanning stijgen tijdens de wandeling naar eros en hield al rekening met een dichte deur. Twee beren die in het gangetje stonden te wachten haalde het laatste beetje hoop weg. Ik liep het gangetje door, wierp een blik rechts naar boven en tot mijn verbazing stond ze daar gehuld in een latex pakje, het feest kon beginnen!

    Eenmaal op de kamer was de sfeer zoals gewoonlijk heel relaxt. Eerst een kort praatje en daarna volgde er nog een leuke anekdote over een Duitse klant.
    Ik legde een bedrag op het kastje en vertelde dat ik me graag liet verassen.
    Dit was niet tegen dovemansoren gezegd, voor dat ik het wist hing ik geblinddoekt aan het kruis en volgde een kleedpartijtje. Ze haalden de blinddoek weg en had een ongelofelijk sexy lingerie setje aangetrokken. Uitdagend begon ze met zichzelf te spelen en kwam steeds dichterbij. Uiteindelijk was er fijn contact met mijn jongeheer en haar achterste.

    Eenmaal op bed beland schoten de vonken er vanaf. Alles kon en alles mocht, werkelijk top. Zelfs zoenen was echt en puur.

    Na de daad heerlijk in de jacuzzi beland en hebben we nog een ruime tijd gelachen over alles en nog wat. Altijd leuk om een meisje beter te leren kennen en te horen wat haar zoal bezighoudt.

    Met een goed gevoel daalde ik het trappetje af en keek om me heen. Overal zag ik mooie meiden maar ik kan met zekerheid stellen dat waarschijnlijk geen van alle in de buurt komt van Vanny.
    Klantenbinding, ja dat heeft deze dame wel in de smiezen. Mij ziet ze zeker op korte termijn weer terug!


  30. Onderstaande 3 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (24 maart 2019),Giodude (24 maart 2019),poefboy (29 maart 2019)

  31. #1647
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 13:30
    Berichten
    101
    Discussies
    8
    Thanks
    52
    Thanked
    28 in 20 posts

    Standaard

    Zondagmiddag de vulkaan bezocht. De hier boven beschreven Vanny was aanwezig en stond aan de deur. Kort mee gesproken. Maar wilde nog ff een rondje lopen. Ook Nora was er, maar die heb de laatste keer al gezocht. Mooie meid. Wilde terug naar Vanny maar toen zag ik Lara ( Spanje). Ja die heb de laatste mnd steeds mis gelopen. Dus haar bezocht. Was weer top. Met voldaan gevoel weer naar huis gereden.

    Bezetting was prima en volgende keer hoop ik Vanny weer aan te treffen zal haar dan bezoeken..

    Gr P12

  32. Onderstaande 3 leden hebben peer12 bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (26 maart 2019),Giodude ( 6 april 2019),poefboy (29 maart 2019)

  33. #1648
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Vanny moet wel iets heel speciaals zijn dat iedereen er over schrijft. Mijn gevoel zegt mij dan om waakzaam te zijn. Ze word zo de hemel in geprezen dat het op een teleurstelling kan uitlopen. Ik hou mij liever bij mijn eigen keuze. heb al te vaak negatieve dingen meegemaakt daarzo. Simpelweg omdat het bij nader inzien niet mijn smaak was. Maar dat heb je wel vaker je ziet iets lekkers in de schappen liggen. maar als je het probeert is het toch niet wat je ervan had verwacht.

  34. #1649
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Vanny moet wel iets heel speciaals zijn dat iedereen er over schrijft. Mijn gevoel zegt mij dan om waakzaam te zijn. Ze word zo de hemel in geprezen dat het op een teleurstelling kan uitlopen. Ik hou mij liever bij mijn eigen keuze. heb al te vaak negatieve dingen meegemaakt daarzo. Simpelweg omdat het bij nader inzien niet mijn smaak was. Maar dat heb je wel vaker je ziet iets lekkers in de schappen liggen. maar als je het probeert is het toch niet wat je ervan had verwacht.
    Hoge verwachtingen kunnen uiteindelijk een sessie doen tegenvallen. Ik zou je adviseren om je verwachtingen met een nieuwe dame laag te houden, het maakt de positieve verassingen des te leuker!
    Goede sessies zijn natuurlijk ook vaag van begrip. Wat is immers goed?

    Er valt bij de recensies van Vanny echter wel een rode draad te achterhalen; hoogstaande kwaliteit in service. Daar heeft smaak niets mee van doen gelukkig.
    Zeer sociaal en oprecht, flexibel in wensen van de klant en uitermate kundig in het liefdesspel zijn factoren die elke beer als prettig ervaart!

    In mijn ogen op dit moment een echte allrounder waarvoor ik graag naar de Vulkaan kom.

  35. Onderstaande leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 6 april 2019)

  36. #1650
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik denk dat het vooral een persoonlijke voorkeur betreft aangezien ik de mening niet kan delen dat vanny bijzonder mooi is.
    Heb haar niet bezocht ,wel gesproken.
    Was niet onder de indruk.
    Service kan ik niets over zeggen.
    Ik vind haar een girl next door uiterlijk hebben,gewoon een leuke dame.
    Zoals zoveel vrouwen op de vulkan.

 

 
Pagina 66 van 96 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.

Diamond 468*60