Pagina 1 van 96 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 2385
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard Duisburg Vulkanstrasse, Algemeen

    Na het lezen over de Vulkanstrasse heb ik even gekeken waar het precies lag.
    Een kleine 10km verder dan de laufhaus in Krefeld.
    Dus besloot ik maar om voor de eerste maal maar eens richting Duisburg te gaan.

    De heenreis ging ik een afslag te vroeg van de autosnelweg af.
    Maar dit was geen enkel probleem.
    De alternatieve route was niet langer.
    Uiteindelijk kwam ik op de Vulkanstrasse aan.
    Ik poogde mijn auto te parkeeren op het parkeerterrein van Vulkanstrasse nummer 17-19.
    Maar dit was een klein parkeerplaatsje die heel snel vol zat.
    Voor mij was er helaas geen plaats.
    Dus ben ik verder de vulkanstrasse in gereden en bij de eerste weg links ben ik ingegaan.
    Dit was de Julius-weber strasse.
    In deze straat heb ik mijn auto kunnen parkeren.
    Het was ongeveer 16.00 uur en er was redelijk wat plaats vrij.
    Maar bij mijn verterk om rond 20.00 was ook in deze straat niet veel parkeerplaats vrij.

    Ik liep naar laufhaus nummer 17-19.
    Maar zoals verwacht stond de verwarming vol open.
    Ik heb de jas maar naar de auto gebracht.
    Ik liep uiteindelijk in een hemd en overhemd buiten en binnen rond.
    Binnen kreeg je het gewoon warm, en buiten kon je een beetje afkoelen.
    Laufhaus nummer 21 was een klein laufhaus met zeer smalle trappen.
    In laufhaus nummer 23-27 kwam ik op de eerste verdieping Laura tegen.
    Hier heb ik even mee gepraat.
    Na flink wat trappen op en af te zijn gelopen liep ik richting haus 17-19.
    Op de begane grond kwam ik Leyla tegen.
    Deze vertelde mij dat er nog meer laufhausen zijn.
    Dus ik de boel toch maar iets beter verkennen.
    Uit verveling heb ik in alle laufhausen de treden geteld.

    11A - 59 treden
    11B 60 treden.
    13-15 41 treden
    17-19 75 treden
    21 29 treden
    23-27 51 treden

    Totaal op en af 630 treden

    Uiteindelijk ben ik met een Bulgaarse schone , naar een kamertje gegaan.


    Algemeen.

    De Vulkanstrasse bestaan uit 6 laufhausen.
    Het begint bij nummer 11 en eindigd bij nummer 27.
    Te herkennen aan de rode buitenverlichting.
    Op de kaart is het dat stukje vulkanstrasse dat licht tussen de werftstrasse en de julius-weber strasse.
    Alle panden aan de linker kant van de straat zijn allemaal laufhausen.
    Je kunt gewoon naar binnen lopen en naar de dames kijken.

    Het zijn laufhausen waar zitten verboden is.
    Alleen op nummer 23-27 waren 2 plekken waar je kon zitten.
    Alleen op de wc werd er een uitzondering gemaakt.

    Nummer 11 a en b is een laufhaus.
    Nummer 13 en 15 is ook een laufhaus.
    Nummer 17-19 is ook een (nieuwe) laufhaus.
    Nummer 21 is een laufhaus.
    Nummer 23 -27 is ook een laufhaus.

    In totaal 6 laufhausen waarbij 17-19 en 23-27 de grootste waren.
    Op nummer 17-19 moet je betalen voor de wc.
    Op nummer 23-27 was het gelukkig gratis.

    De dames waren veelal in de middenmoot qua schoonheid.
    Maar ze waren er wel in grote getalen.

    Laufhaus 17-19 heeft zijn eigen website.

    http://www.vulkanhaus.de/
    Laatst gewijzigd door .357 magnum; 10 februari 2007 om 23:12

  2. #2
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    hee die magnum is op de ramen toer geweest daar kom ik al 4jaar niet meer voor te neuken veelste duur ga toch gewoon naar de sauna club maar daar hebben ze minder treden
    hee magnum je zult wel 3kilo zijn afgevalen daar met dat gewandel

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkie.6
    hee die magnum is op de ramen toer geweest daar kom ik al 4jaar niet meer voor te neuken veelste duur ga toch gewoon naar de sauna club maar daar hebben ze minder treden
    hee magnum je zult wel 3kilo zijn afgevalen daar met dat gewandel
    Ik heb daar maar ovegens weinig ramen gezien.
    En de prijs valt reuze mee.
    30 euro tegen de 100 in een saunaclub.
    Ik noem dit gerust een goedkope wip.
    Tenzij je door die wijven laat naaien.

    Ik ben inderdaat een kilotje afgevallen.
    Gehaaid dat ik er vaker na toe ga.
    Een loopkoning als ik kan daar zijn hartje ophalen.
    En aan die trappen zal ik wel na een paar bezoeken aan gewend zijn.

    De Vulkanstrasse voor als je meer dan alleen een kwakkie kwijt wil hebben:D

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    .....en wat heb je zoal voor 30 euro?Welke nationaliteiten? Tijdsduur?
    Ja,sorry maar ik ben ook een budgetneuker.
    :wink:
    Pijpen en neuken met condoom, 2 standjes en dat in een tijdsbestek van ca. 15 minuten.

    Qua nationaliteiten is er voor ieder wat wils. Wat de looks betreft valt het ook reuze mee, sterker nog, er zitten meiden tussen die in de bekende Saunaclubs zeker niet zouden misstaan.

    Ik zie het niet als een alternatief hiervoor maar meer als een happy snack om de honger (of trek? ) even te stillen.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Ja,sorry maar ik ben ook een budgetneuker.
    :wink:
    Dat wisten we al. :lach_3:

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    de bouwwerkzaamheden in een aantal gebouwen aan de Vulkanstrasse zijn klaar. Je kan nu zo'n beetje in het hele blok terecht van nummers 15 tot 50 ofzo (weet niet exact de nummers). Een aantal maanden geleden waren nummers 17-19 de best te bezoeken plek met de mooiste meiden. Nu zijn in de panden om de hoek (hoger nummers, 35 - 50 ofzo) ook wel mooie meiden te vinden. deze panden ogen nu heel lux met overal natuursteen op de vloeren en trappen
    Gisteravond na mijn PHG bezoek op de terugweg nog even Duisburg aangedaan. Ligt direct pal onder aan de snelwegsafslag Duisburg Zentrum, dus makkelijk te bereiken. Het was inmiddels een uur of 2 maar nog steeds een redelijke bezetting.

    Tot mijn verassing eveneens vastgesteld dat inderdaad rechts de hoek om een compleet nieuw wandeldeel geopend is. Diverse ingangen en veel trappen en loopwegen. Gek genoeg zat er om dit tijdstip in het nieuwe gedeelte geen enkele beschikbare dame. Het oude gedeelte bood nog steeds de mooiste dames in de middensectie, hetgeen er ook het fraaist uitziet. Nadeel is alleen de enorm hoge temperatuur binnen. Ik weet dat de dames schaars gekleed zijn, maar 30 graden plus? :angryfire

    Nog steeds was (v/h PHG) turkse Jeanette aanwezig, alwaar ze zich Aylin noemt. Op 111 nog even gebabbeld met Natalie. (Babbel; die met die korte haren, je weet wel...:D)

    Bij Saunaclub26 stonden voldoende auto's geparkeerd, maar ondanks dat men tot 4u geopend is, heb ik geen enkele beweging gezien van komende of vertrekkende gasten, of het moet die ene Polizei auto geweest zijn. Die zullen ongetwijfeld e.e.a. gecombineerd hebben met een donertje naast de club.

    Voor de rest was het wel weer grappig, alleen het gehalte schotelantenneontvangers, was weer iets te hoog.

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    vroeger ... toen ik geregeld in het peeshokjes circuit te vinden was maakte ik wel vaker meiden mee die ongelooflijk slechte service gaven. Eigenlijk een soort van stelen. De laatste jaren maak ik dit eigenlijk nooit mee en mijn ervaringen zijn 99% van de tijd vrij goed (vooral ik de FKK clubs dus).

    Gisteren in Duisburg was het aanbod zeer matig. Je loopt je echt een ongeluk in die panden aan de Vulkanstrasse, pand in en uit, trap op en af. Sarah die ik 2 weken geleden bezocht was er wel denk ik omdat haar kruk voor buiten haar deur stond maar ik heb haar niet gezien, haar deur bleef gesloten. Verder was het aanbod zoals gezegd erg matig.

    Uiteindelijk bij ene Monique naar binnen gegaan. Die zit net om de hoek in het nieuwe gedeelte op nummer 50, 1-ste verdieping. Is een Duitse met een redelijk lekker lichaam. Ze beloofde het standaard pakket voor 30 euro. Eerst begon ze te pijpen en daarna zonder gevoel te rukken terwijl ze naar TV keek. Toen ik erop wilde kruipen deed ze haar slipje niet uit. Dat kost meer zei ze. Ik heb niet gevraagd hoeveel meer omdat ik toch niet meer ging betalen want bij dat soort kippen krijg je toch niks extras. Dus ze hield haar slipje aan en ik moest daaromheen erin. Ze zei dat ze hem erin deed maar dat deed ze niet. Ik ben misschien niet de meest hoogbegaafde maar dat had ik toch nog wel in de gaten en ik zei er wat van maar ze bleef volhouden dat hij erin zat ... doggy positie hetzelfde liedje.

    Kortom Duisburg kom ik voorlopig niet meer. Ook ergerde ik me rot aan die groepen Turken die daar rondlopen. Gaan met een man of 6 bij een meisje staan de grote man uithangen.

  8. #8
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Gisteren ook even de Vulkanstrasse aangedaan.
    Omdat het 1e paasdag was, was de bezetting matig.
    Ben verschillende panden in en uit gelopen en moet zeggen dat er leuke kippetjes bijzitten. Vooral in het nieuwe huis (was vroeger een FKK club) maar omdat het redelijk duur was hebben ze er nu een loophuis van gemaakt. kijk op: www.erospark26.de (ik heb Silvia genomen) is een mooie 21 jarige dame uit Tirana (Albanie), spreekt perfect duits trouwens. Echt het mooiste loophuis is daar, ook de kamers zijn PERFECT, echt SUPER.... Ook de sex en het pijpen was prima en van hoog gehalte, voor 30 euro ruim 20 minuten met alles erop en eraan is niet slecht.

    Piepo....

  9. #9
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Tweemaal vanuit Eindhoven doorgegast naar Duisburg, maar was niet veel bijzonders daar. Goedkoop is het; verwacht er echter niet veel van. Traplopen kun je daar uitstekend als je daar van houdt. Er zijn ook dames daar daar zou ik nog niet opkruipen als kreeg ik er 100 euro voor. Mij zien ze daar niet meer. Geef mij maar GT, VV, YY,...

  10. #10
    Geregistreerd
    1 maart 2008
    Last Online
    20 mei 2011 @ 17:12
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    (ik heb Silvia genomen) is een mooie 21 jarige dame uit Tirana (Albanie), spreekt perfect duits trouwens. Echt het mooiste loophuis is daar, ook de kamers zijn PERFECT, echt SUPER.... Ook de sex en het pijpen was prima en van hoog gehalte, voor 30 euro ruim 20 minuten met alles erop en eraan is niet slecht.

    Piepo....
    Zij is idd mooi en ook goed!

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    gisteren nacht nog op de Vulkanstrasse belandt...rond 00:30 niet veel dames meer aanwezig. echter in Haus 26 zat een hele geile spetter.
    Ze was pas 20 jaar , ik schat 173 cm lang en oost Europees.
    D'r naam vergeten maar ze zit op de benedenverdieping rechts om de hoek op de kamer met jaccuzi en een sofa en een heel groot rond bed.

    Deze dame pijpt heel goed. Lekker afwisselend en met diepe halen.
    verder neuken in 3 standjes, en heel lekker in haar klaargekomen.

    enige minpuntje ze gebruikt glijmiddel waar ik niet zo'n fan van ben.
    maarja als ze iedereen de hele dag zonder zoest laten , dan zou ze op het eind v/d dag een pijnlijk gevoel hebben.

    herhalingsgevaar 80 %

  12. #12
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raoul Bekijk bericht
    gisteren nacht nog op de Vulkanstrasse belandt...rond 00:30 niet veel dames meer aanwezig. echter in Haus 26 zat een hele geile spetter.
    Ze was pas 20 jaar , ik schat 173 cm lang en oost Europees.
    D'r naam vergeten maar ze zit op de benedenverdieping rechts om de hoek op de kamer met jaccuzi en een sofa en een heel groot rond bed.

    Deze dame pijpt heel goed. Lekker afwisselend en met diepe halen.
    verder neuken in 3 standjes, en heel lekker in haar klaargekomen.

    enige minpuntje ze gebruikt glijmiddel waar ik niet zo'n fan van ben.
    maarja als ze iedereen de hele dag zonder zoest laten , dan zou ze op het eind v/d dag een pijnlijk gevoel hebben.

    herhalingsgevaar 80 %
    Silvia is haar naam en ze komt uit Tirana (Albanie).
    Heeft ook foto's van haar aan de muur hangen waar zij een zonnebril draagt. Ja, echt een lekkere dame, wilde haar voor de 2e keer nemen (op 1 avond) maar helaas de duer was dicht (waarschijnlijk een andere lover
    Heb toen maar de kamer naast haar genomen waar ook een lekkere Poolse zit.

    Piepo..

  13. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Omdat ik er toch langs kwam onlangs Duisburg ook maar weer eens aangedaan. Nieuwe loopgedeelte dat aan het oude grenst, vertoonde al iets meer tekenen van bedrijvigheid. Hoewel, je moet in die nauwe gangetjes geen last van claustrofobie hebben. Daarnaast geeft het onoverzichtelijk karakter ook niet bepaald een veilig idee.

    Daaropvolgend maar eens aan de overkant gekeken waar het FKK Haus is omgetoverd tot Laufhaus. Hier was weinig te doen (zaterdagnacht) en als ik me niet vergis kun je slechts de helft (rechtergedeelte) van het hele pand betreden. Sportsbar is op zich wel aardig met frisdrank a 3 euro, zitbanken en flatscreens met voetbal, maar hier zat slechts 1 koekebakker aan de bar die de bardame aan het vervelen was.

    Wegwerkzaamheden op de kruising zijn ook afgerond, zodat je weer fatsoenlijk en snel met de auto de snelweg op kunt. Dit heb ik na 10 minuten dan ook maar weer gedaan.

  14. #14
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Last Online
    29 juni 2009 @ 00:55
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mwahh, de zaterdagavond rond elven is het bomvol in de gebouwen van de Vulkanstrasse.
    Voordeel is dat er vele verschillende nationaliteiten zijn, dus voor ieder wat lekkers.

  15. #15
    Geregistreerd
    1 maart 2008
    Last Online
    20 mei 2011 @ 17:12
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Woensdagnacht nog even rondje Duisburg gedaan, het aanbod was zeer matig..


    Toch op de kamer gegaan met een mooie Romeense dame in house26(kamer langs Silvia)

  16. #16
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Last Online
    29 juni 2009 @ 00:55
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fucker Bekijk bericht
    Woensdagnacht nog even rondje Duisburg gedaan, het aanbod was zeer matig..


    Toch op de kamer gegaan met een mooie Romeense dame in house26(kamer langs Silvia)
    Zaterdags is het aanbod zeer groot, dus neem eens een kijkje op de zaterdagavond rond elven. Ik garandeer je, je kunt niet kiezen wie je wilt :D

  17. #17
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Last Online
    29 juni 2009 @ 00:55
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Duisburg vulkanstrasse, Algemeen

    Gegroet ijsberen,

    Ik denk dat de meeste van jullie weleens een bezoekje heeft gebracht aan de vulkanstrasse in Duisburg.
    Nu heb ik een aantal leuke vragen.:D

    Zet hier je top 3 neer van de beste ervaringen & de slechtste ervaringen aan de Vulkanstrasse. Vertel er ook bij waarom.

    Graag Naam en/of Nationaliteit erbij van de prostituee.:D


    Groeten, :D

  18. #18
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Nou mijn slechtste ervaring ooit heb ik gisteren meegemaakt.
    Ik liep in het huis genaamd SexxxxPalast (grootste huis met de meeste kamers) hier zat op de 2e verdieping, kamer deur nr. 9, een duitse dame met op haar kamer verschillende zweepjes, voorbind-dildo, etc....aan de muur/kast.
    Ga hier a.u.b. niet naar binnen, je wordt bedonderd, ik wilde gewoon het 30 euro tarief met neuken en pijpen, maar bij betaling van 50 euro kon zij ineens geen 20 euro teruggeven, eigenlijk wou ik al gaan, maar zij bedreigde mij met de security te bellen, omdat ik al in de kamer stond en de teller liep :(, na veel geleuter toch die 20 euro teruggekregen, maar mijn zin was al over, ze heeft mij alleen liggen pijpen en na 10 minuten heb ik mijn stengel maar zelf te hand genomen, en het condoom volgemaakt.
    Nee, jammer dat ik dit in Duisburg moest meemaken, snap ook wel dat de dames willen verdienen en 30 euro mischien voor hun te weinig is, maar voor 50 euro ga ik liever dan naar een FKK waar je veeeeel meer service krijgt dan in een loophuis. Nee, voorlopig houdt ik Duisburg voor gezien.

    Piepo..

  19. #19
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Nou mijn slechtste ervaring ooit heb ik gisteren meegemaakt.
    Ik liep in het huis genaamd SexxxxPalast (grootste huis met de meeste kamers) hier zat op de 2e verdieping, kamer deur nr. 9, een duitse dame met op haar kamer verschillende zweepjes, voorbind-dildo, etc....aan de muur/kast.
    Ga hier a.u.b. niet naar binnen, je wordt bedonderd, ik wilde gewoon het 30 euro tarief met neuken en pijpen, maar bij betaling van 50 euro kon zij ineens geen 20 euro teruggeven, eigenlijk wou ik al gaan, maar zij bedreigde mij met de security te bellen, omdat ik al in de kamer stond en de teller liep :(, na veel geleuter toch die 20 euro teruggekregen, maar mijn zin was al over, ze heeft mij alleen liggen pijpen en na 10 minuten heb ik mijn stengel maar zelf te hand genomen, en het condoom volgemaakt.
    Nee, jammer dat ik dit in Duisburg moest meemaken, snap ook wel dat de dames willen verdienen en 30 euro mischien voor hun te weinig is, maar voor 50 euro ga ik liever dan naar een FKK waar je veeeeel meer service krijgt dan in een loophuis. Nee, voorlopig houdt ik Duisburg voor gezien.

    Piepo..
    ik ben vaste klant van de vulkanstrasse.
    je had gewoon de verkeerde te pakken.
    Zo`n dergelijke dame (meesteres) heb ik ooit eens een keer benaderd.
    Maar die vroeg zonder blikken en blozen €80 voor zijn diensten, op een manier die nogal onbeschoft over kwam.
    Deze dame werkte maar kort op de vulkanstrasse.( en maar goed ook)
    De dienstverlening op de vulkanstrasse is gewoon heel verschillend.
    Mijn toppertje op de vulkanstrasse is gewoon super.
    En dat dan voor die prijs.

    Het kan vriezen en het kan dooien.

    .357 magnum

  20. #20
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Last Online
    29 juni 2009 @ 00:55
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht
    ik ben vaste klant van de vulkanstrasse.
    je had gewoon de verkeerde te pakken.
    Zo`n dergelijke dame (meesteres) heb ik ooit eens een keer benaderd.
    Maar die vroeg zonder blikken en blozen €80 voor zijn diensten, op een manier die nogal onbeschoft over kwam.
    Deze dame werkte maar kort op de vulkanstrasse.( en maar goed ook)
    De dienstverlening op de vulkanstrasse is gewoon heel verschillend.
    Mijn toppertje op de vulkanstrasse is gewoon super.
    En dat dan voor die prijs.

    Het kan vriezen en het kan dooien.

    .357 magnum
    Ja inderdaad je hebt gelijk. Ik ben er ook regelmatig en heb 't altijd goed getroffen alleen gister toevallig eentje die matig was dusja. Kan altijd gebeuren, hé.

    TarikZ

  21. #21
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 13:30
    Berichten
    101
    Discussies
    8
    Thanks
    52
    Thanked
    28 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Nou mijn slechtste ervaring ooit heb ik gisteren meegemaakt.
    Ik liep in het huis genaamd SexxxxPalast (grootste huis met de meeste kamers) hier zat op de 2e verdieping, kamer deur nr. 9, een duitse dame met op haar kamer verschillende zweepjes, voorbind-dildo, etc....aan de muur/kast.
    Ga hier a.u.b. niet naar binnen, je wordt bedonderd, ik wilde gewoon het 30 euro tarief met neuken en pijpen, maar bij betaling van 50 euro kon zij ineens geen 20 euro teruggeven, eigenlijk wou ik al gaan, maar zij bedreigde mij met de security te bellen, omdat ik al in de kamer stond en de teller liep :(, na veel geleuter toch die 20 euro teruggekregen, maar mijn zin was al over, ze heeft mij alleen liggen pijpen en na 10 minuten heb ik mijn stengel maar zelf te hand genomen, en het condoom volgemaakt.
    Nee, jammer dat ik dit in Duisburg moest meemaken, snap ook wel dat de dames willen verdienen en 30 euro mischien voor hun te weinig is, maar voor 50 euro ga ik liever dan naar een FKK waar je veeeeel meer service krijgt dan in een loophuis. Nee, voorlopig houdt ik Duisburg voor gezien.

    Piepo..
    Piepo,

    Dat geklooi om die 20 euro terug te krijgen kun je voorkomen door te zorgen dat je gepast 30 euro kunt betalen. Als je meiden 50 euro geeft dan krijg je altijd gezeik want ze willen natuurlijk liever 50 dan 30 euro verdienen!!
    Succes ermee
    Peer

  22. #22
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Gisterenavond op de terugweg vanaf Essen nog even langs de Vulkanstrasse gereden. 't Was weer 10x niks daar. Weliswaar zag ik er een oude bekende van ons ijsbeertjes, t.w. Kimmy. Die is duidelijk aan lager wal geraakt.

  23. #23
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Last Online
    29 juni 2009 @ 00:55
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Gisterenavond op de terugweg vanaf Essen nog even langs de Vulkanstrasse gereden. 't Was weer 10x niks daar. Weliswaar zag ik er een oude bekende van ons ijsbeertjes, t.w. Kimmy. Die is duidelijk aan lager wal geraakt.
    Haha, hoezo 10x niks?

  24. #24
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Gisterenavond op de terugweg vanaf Essen nog even langs de Vulkanstrasse gereden. 't Was weer 10x niks daar. Weliswaar zag ik er een oude bekende van ons ijsbeertjes, t.w. Kimmy. Die is duidelijk aan lager wal geraakt.
    Bedoel jij onze Nederlandse Kim, die op de 2e etage in loophuis 17-19 werkt ? (blonde dame met krulletjes). Ze vertelde mij laatst indd. op veel plaatsen in NL gewerkt te hebben, en naar diverse omzwervingen in Duisburg te zijn uitgekomen. Wat merkte jij aan haar ?, ik vond het een vlotte meid met een leuk koppie.

    Piepo..

  25. #25
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Last Online
    29 juni 2009 @ 00:55
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    TIP: Larissa, 25 jaar en van Roemeense afkomst.

    Zit beneden ergens weet niet precies welk gebouwnr. maar t heeft zo'n smalle ingang. (Met overal spiegels aan de muur). Ze staat voor de 1e kamer/deur rechts. :D

 

 
Pagina 1 van 96 123451151 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.

FKK Artemis 468*60