Pagina 76 van 96 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.876 t/m 1.900 van 2385
  1. #1876
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Drieganger feiten zijn in dit geval bedrieglijk, want het zijn 'selectieve feiten' dat wil zeggen , je hebt geen enkel overzicht van 'andere feiten' , m.a.w als ik buiten op 500 meter afstand waarneem dat een auto tegen een lantaarn botst dan zie ik de feitelijke blikschade niet of nauwelijks alleen het feitelijke geluid wat meer mensen op dei afstand horen 'horen we' en daarom mag het een feit worden genoemd... omdat we het samen horen , wellicht is er iemand die dat op zijn telefoon heeft opgenomen. . ... wat er niet 'feitelijk aan kan worden waargenomen is wie er in de auto zitten en wat voor schade de auto/lantaarnpaal heeft... de meeste feiten kunnen door ons niet worden waargenomen... zo geldt dat ook voor rechercheurs zij nemen een (mishandelde) vrouw waar die ze feitelijk hebben kunnen traceren, de andere vrouwen daarvan hebben ze weet dat er 500 dames zijn maar ze zien ze niet en weten ook helemaal niet wat er vor levens zich afspelen bij deze overige 499 vrouwen... feitelijke staan ze geregistreerd bij een "groot bordeel" zoals de vulkansstrasse , maar dat is ook het enige feit dat ze hebben... daarmee zijn ze nog niet mishandeld of hebben ze een pooier.... een 'luguber plek maakt nog niet dat alle mensen die daar zijn 'lugubere' levens ondergaan.

  2. #1877
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    @Phea

    Ik kan wel een eindje meegaan in je verhaal. Het is een beetje vergelijkbaar met "de kampers". Gooi deze term op in een willekeurige kantine of wachtruimte, en het gros zal termen roepen als crimineel, onbetrouwbaar of asociaal. Terwijl er uiteraard ook goede en eerlijke bewoners op woonwagenkampen wonen. De media speelt hier natuurlijk ook een rol in, door altijd te berichten over een misdaad "op het woonwagenkamp" terwijl alle kampen gewoon straten en huisnummers hebben. Aan de andere kant, woonwagenbewoners stellen zich altijd als groep op en nooit als individu. Het is daarom ook wel logisch dat ze dus altijd als groep worden beoordeeld.

    Je ziet, het is allemaal niet zo makkelijk. De ene dvp is dan ook de andere niet. En de ene woonwagenbewoner is de andere niet.

    Toch lijkt het mij allerergst onwaarschijnlijk dat er dames uit Oost-Europa op een dag besluiten om de auto richting Duitsland te sturen om eens even snel geld te maken in de pay6, zelfstandig.
    Hier moeten toch "brengers" aan mee geholpen hebben, en eenmaal aan het werk moeten er toch "mannetjes" zijn een graantje meepikken....

  3. #1878
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Pooiers herken je ook niet makkelijk. Ze kunnen er ook gewoon uitzien als een Sjonnie. Ik kan mij voorstellen dat ze in saunaclubs een lager profiel hebben omdat daar gewoon een andere setting is. Als ze zo nonchalant als op de Vulkan zijn dan komen de klanten gewoon niet. Dat weten de eigenaars ook. In saunaclubs wordt alles ook geregistreerd dus pooiers hoeven geen peil hoogte te houden. De eigenaars zijn ook niet zuivere koffie. Er zullen er ook paar dames zijn die zelfstandig werken maar dat houd je als vrouw niet vol tussen de gekken en de creeps (op de Vulkan). Dan stoppen ze of zien ze in dat je een pooier nodig hebben die ze veiligheid geven. Zoals Max het al zegt. De Vulkanstraße is een open poort. Onderwereld heerst daar gewoon. Ja, je hebt de politie maar die gaan geen bodyguard voor je spelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Het mooie is als klantjes helemaal gek van een dame zijn ze die dame gaan romantiseren en net doen of ze geen prostituee meer is, maar alleen speciaal voor hun daar zit.
    Mooi verhaal hierover is de duitse domina Lina Lane uit de stahlstrasse in Essen. Volgens klantjes van haar op dominaforum heeft ze alleen nog een selectief klantenbestand, neemt geen mannen meer die op de bonnefooi langs de ramen lopen en hun zijn natuurlijk de uitverkorende. Ze doet omdat ze het zo leuk vind, niet om het geld. Ja, ja. Deze dame heeft nu een advertentie met het volgende (moet een schok zijn voor haar vaste klantjes die dachten speciaal te zijn):



    Ze ziet er wel heel appetijtelijk uit. Ik nam wandelen nooit voor lief maar nu blijkt toch dat ik het voor lief nam. Wij zijn echt bofkonten eigenlijk. In de VS of ergens anders betaal je je echt scheel om met zulke dames betaald te moge. Daar is de gemiddelde ook wat sletterig in het uitgaansleven. Dat is weer een pluspunt van de VS.

  4. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 2 april 2020)

  5. #1879
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    @Phea

    Toch lijkt het mij allerergst onwaarschijnlijk dat er dames uit Oost-Europa op een dag besluiten om de auto richting Duitsland te sturen om eens even snel geld te maken in de pay6, zelfstandig.
    Hier moeten toch "brengers" aan mee geholpen hebben, en eenmaal aan het werk moeten er toch "mannetjes" zijn een graantje meepikken....
    Volgens mij is de tijd van vrouwenhandel en onschuldige meisjes die onwetend de prostitutie zijn ingeleid toch grotendeels voorbij. Anno 2020 weet het gemiddeld Roemeens of Bulgaars meisje maar al te goed wat hun iets oudere landgenootjes hier komen doen. En als die dan al eens terugkeren naar het thuisland en grote sier houden met luxeauto's, juwelen, designerkledij en -schoenen zijn deze jonkies niet meer te houden om ze achterna te gaan om hetzelfde te gaan doen in de Duitse, Oostenrijkse of Zwitserse Clubs.

  6. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 3 april 2020)

  7. #1880
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Ze ziet er wel heel appetijtelijk uit. Ik nam wandelen nooit voor lief maar nu blijkt toch dat ik het voor lief nam. Wij zijn echt bofkonten eigenlijk. In de VS of ergens anders betaal je je echt scheel om met zulke dames betaald te moge. Daar is de gemiddelde ook wat sletterig in het uitgaansleven. Dat is weer een pluspunt van de VS.
    Dat zie je in Engeland ook. Daar is ook zeer weinig te beleven op pay6 gebied. Het uitgaansleven is echter subliem. God, wat een wereld tijden heb ik beleefd in marginale steden als Birmingham, Liverpool, Leeds en Newcastle. Met de lokale birds wat gek dansen of een drankje weggeven is bijna al een garantie voor een hete nacht. Heerlijk.

  8. #1881
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    44
    Thanked
    80 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Volgens mij is de tijd van vrouwenhandel en onschuldige meisjes die onwetend de prostitutie zijn ingeleid toch grotendeels voorbij. Anno 2020 weet het gemiddeld Roemeens of Bulgaars meisje maar al te goed wat hun iets oudere landgenootjes hier komen doen. En als die dan al eens terugkeren naar het thuisland en grote sier houden met luxeauto's, juwelen, designerkledij en -schoenen zijn deze jonkies niet meer te houden om ze achterna te gaan om hetzelfde te gaan doen in de Duitse, Oostenrijkse of Zwitserse Clubs.
    Dit bericht wil ik bij deze toch een beetje nuanceren.
    Het zijn namelijk niet de dvp's die in hun thuisland grote sier houden met luxeauto's, juwelen, designerkledij en schoenen, het zijn de pooiers die hiermee grote sier maken vooral in het uitgaansleven. En juist dit trekt weer een nieuwe generatie jonge meiden aan die zich aangetrokken voelen door al die luxe en vooral de personen die pronken met deze luxe. Van het 1 komt het ander, allerlei beloftes worden gemaakt door de heren pooiers, en voor je het weet staat de jongere generatie ook weer in Duitsland achter de ramen. Zo werkt dat nu éénmaal.

  9. #1882
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Lees mijn vorige berichten, ik heb het niet over raamprostitutie, ben ik al lang tussenuit. Ofwel voor een honderdtal euro een ganse maand werken in het thuisland ofwel datzelfde bedrag verdienen op een aantal uur in een Club. Ze kennen al te goed de meisjes die hen zijn voorgegaan en stappen met plezier in hun voetsporen met een paar Prada's om de voetjes. Daar hebben ze heus geen pooier meer bij nodig om de weg te wijzen.

  10. #1883
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Dreiganger hier noemen ze dat uitzendbureau's die en graantje meepikken als ze werk voor je hebben, dar is dat ene mannetje die connecties met chauffeurs heeft , wat is het verschil ? omdat die chauffeur roemeens is of een grote auto heeft omdat hij vele meisjes met die auto brengt ? daqr zitten pooiers, bendes tussen dat is zeker... maar feiten zijn toch iets anders, genuanceerder zit dat in elkaar..

  11. #1884
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Vernomen dat de Kroatische (ex)-eigenaar van het grote Vulkanhaus vandaag is vrijgekomen uit de lik. Kan iemand dit bevestigen?
    Benieuwd of dit haus na de corona weer gaat draaien, was toch altijd een roemruchtig gebouw met parels en marginalen.

  12. #1885
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Chantal ex PHG nu werkzaam onder de naam Loredana is een topper.
    Slimme meid die goed door had dat zij het meeste geld in een Laufhaus kon verdienen.
    Wel de hele dag het raam gesloten wegens continu klandizie, dat wel.

  13. #1886
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Vernomen dat de Kroatische (ex)-eigenaar van het grote Vulkanhaus vandaag is vrijgekomen uit de lik. Kan iemand dit bevestigen?
    Benieuwd of dit haus na de corona weer gaat draaien, was toch altijd een roemruchtig gebouw met parels en marginalen.
    wel je huiswerk goed doen he je heb nooit goed opgeld op school je bedoel de eigenaar van sexpallas branco

  14. #1887
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Chantal ex PHG nu werkzaam onder de naam Loredana is een topper.
    Slimme meid die goed door had dat zij het meeste geld in een Laufhaus kon verdienen.
    Wel de hele dag het raam gesloten wegens continu klandizie, dat wel.
    wat zouden ze die dame graag terug hebben in phg loredana is in 2008 op de vulkaan terecht gekomen

  15. #1888
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    wel je huiswerk goed doen he je heb nooit goed opgeld op school je bedoel de eigenaar van sexpallas branco
    Haha, de ironie.

  16. Onderstaande leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 1 mei 2020)

  17. #1889
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Haha, de ironie.
    Dyslexie (lastig woord, hoop dat ik het goed geschreven heb) heeft niets met opletten op school te maken
    En Garde

  18. #1890
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Duisburg Vulkanstrasse, Algemeen

    Jawel, je bent gedwongen met dyslexie veel beter op te letten op school voor het behalen van hetzelfde resultaat


    Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat duisburg spesjalist een auto-correctie-app gebruikt die ontwikkeld is door iemand die ook de NL-Alert app ontwikkelde en nu voor big brother Hugo bezig is..:
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  19. #1891
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat duisburg spesjalist een auto-correctie-app gebruikt
    Zoals ik elders over deze 1 mei las: Ik wens alle dyslectici een fijne Dag van de Aardbei toe!
    En Garde

  20. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 2 mei 2020)

  21. #1892
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Bordeel te koop in Duisburg
    Bordell (Laufhäuser): Charlottenstr/Julius-Weber-Str. 33/36, 47053 Duisburg, Mitte/Altstadt

    Laut Wertgutachten: Das Gutachten behandelt mehrere Grundstücke in der Duisburger Altstadt, die mit einem Bordell (Laufhaus) bebaut sind.
    Es handelt sich um IV-V-geschossige, unterkellerte Baukörper. Sämtliche Gebäude sind über Durchbrüche auf den einzelnen Etagen miteinander verbunden. Sie stellen mit einer Nutzfläche von ca. 2.148 m² wirtschaftlich eine Einheit dar, wobei die rechtliche Besonderheit besteht, dass es sich bei dem Grundstück Julius-Weber-Straße 40 um Sondereigentume i.S.d. Wohnungseigentumsgesetzt handelt.
    Die Liegenschaft präsentiert sich in einem mäßig gepflegten Zustand. Es bestehen Instandhaltungsrückstau sowie Modernisierungsbedarf.
    Das vollständige Gutachten kann zu den üblichen Geschäftszeiten auf der Geschäftsstelle des Amtsgerichts Duisburg, Zimmer 108, Kardinal-Galen-Str. 124-132, 47058 Duisburg eingesehen werden.
    Der betreibende Gläubiger ist eine Behörde, daher keine weiteren Angaben.

    3.377.000,00 € insgesamt a) 529.000,00 € s. w. Beschreibung

    https://www.zvg-portal.de/?button=sh...nId=VNP21qQE09

  22. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 1 mei 2020),stimpy3 ( 2 mei 2020)

  23. #1893
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    "peeskamer-melker" op de vulkaan. Natte droom van menig wandelaar

  24. #1894
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Jawel, je bent gedwongen met dyslexie veel beter op te letten op school voor het behalen van hetzelfde resultaat


    Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat duisburg spesjalist een auto-correctie-app gebruikt die ontwikkeld is door iemand die ook de NL-Alert app ontwikkelde en nu voor big brother Hugo bezig is..:
    ik ben beter in biologie

  25. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 2 mei 2020)

  26. #1895
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik ben beter in biologie
    Ik kan niet wachten op jouw uitleg over de bloemetjes en de bijtjes hier op het forum
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  27. #1896
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Ik heb vandaag 8 lavendelplanten gekocht en in mijn tuin gezet, goed voor de bijtjes oftewel de natuur.
    Gisteren ook al plantjes voor de tuin gekocht, lekker ontspannend dat tuinieren.
    Je moet toch iets nuttigs doen in deze coronatijd.

    Groet, schoolmeester.

  28. #1897
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Prostitutie mag dan tijdelijk verboden zijn, dat betekent niet de Vulkanstraße dood is. Omdat ik van de week in de buurt moest zijn er eens langs gereden en er lopend een blokje om gedaan. Daarbij viel het me op dat er een paar auto’s telkens de grote parkeerplaats bij sexxxpalace op en af reden. Telkens dezelfde chauffeuses maar andere passagiers. Vul zelf maar in wat daar gaande geweest kan zijn. Nadat er een politieauto voorbij reed was het evenwel voorbij.
    De bordjes zu verkaufen ontbraken op de deuren van sexxxpalace. Bij het vulkanhuis hing een velletje papier met daarop “ bis 3 mai geschlossen“. Wellicht weten ze daar iets wat wij nog niet weten. De parkeerplaatsen bij Eros en het vulkanhaus waren afgesloten mbv bestelbussen.
    Toen ik vandaag las dat sexxxpalace te koop zou staan bedacht ik me dat het voor een entrepreneur met lef en een serieuze MC achter de hand wel eens lucratief kon zijn om de volledige 2100+ vierkante meter te huren of kopen. Dit met in het achterhoofd ergens gelezen te hebben dat horeca die elke gast 10 vierkante meter kan bieden binnen kort weer open mag. Dat zijn potentieel 105 kamers.... Maar waarschijnlijk slaat de fantasie hier op hol is de wens vader van de gedachte.

    Na de vulkan ook maar een rondje Hochfeld gedaan. Daarbij viel me het aantal Roemeense Bulgaarse en Hongaarse kentekens op. Nu betekent dat niet automatisch dat deze ook automatisch aan dvp en hun Entourage toebehoren maar gezien de oververtegenwoordiging van relatief jonge Zuid-Duitse auto merken zegt de kenner wel genoeg natuurlijk. De gemiddelde varkensslachter of aspergesteker rijdt overwegend enkele jaartjes ouder of een paar klassen lager.
    Er was wel veel leven op straat. Typisch süd landisch volk op straat die elke vorm van social distancing negeerd. Ook leken de diverse barretjes gewoon geopend. Hochfeld is nog geen Napels maar een zekere mate van cosa nostra heerst er toch wel.

    Verder te melden dat de autobahnen nog altijd zeer rustig zijn. Bundesstrassen en lokale wegen lijken me wat drukker dan enkele weken geleden. Ondanks mijn gele kenteken heeft de politie geen enkele interesse hoewel er nog altijd bekeurd mag worden voor niet notwendige reisen in Dld als je daar niet woont.

  29. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 3 mei 2020),orgasmaddict ( 3 mei 2020),schoolmeester ( 3 mei 2020)

  30. #1898
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pelagos Bekijk bericht
    Groen is hoop, rood is liefde. Beide kleuren worden op dit moment niet uitgezonden op de vulkaan - ik spreek uit persoonlijke observatie. De vuurtoren van het Duisburgse nutsbedrijf schittert momenteel in het wit als een gebaar van solidariteit. Wie wacht op de heropening van de vulkaan, moet zijn telescoop uitpakken en op de vuurtoren richten. Als het geheel helder is, zal het weer in het groen schijnen.

    Bijlage 33519






    Na vele weken schijnt de kleur van de hoop vandaag weer in Duisburg ...

    Duisburg vuurtoren 060520.jpg

    P.S. Vulkan is nog steeds gesloten!

  31. Onderstaande leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir ( 6 mei 2020)

  32. #1899
    Geregistreerd
    17 mei 2016
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:42
    Berichten
    157
    Discussies
    1
    Thanks
    51
    Thanked
    183 in 89 posts

    Standaard

    Als ik een gokje mag doen: 1 september (het kan alleen maar meevallen als het eerder is...)
    we control the jams

  33. #1900
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Ik ben bang dat ze niet alles gaan opengooien op 1 september. Hoerenbuurten waar natuurlijk veel mensencontact is brengt veel risico’s met zich mee.

 

 
Pagina 76 van 96 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

FKK Artemis 468*60