Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2009
    Last Online
    18 augustus 2009 @ 11:28
    Locatie
    randstad
    Berichten
    47
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Schipperstraat 12, Manar ( Marokkaanse)

    Deze schoonheid zat de laatste weken op de kamervan Mirela. Voor zover ik weet werkt ze uitsluitend in de avond en nachturen.
    Ze staat al lang op mijn verlanglijstje. Door afspraken met andere dames kwam het er maar steeds niet van.
    Eindelijk wilde ik dit weekend een bezoekje brengen. Helaas, vrijdag stond een een trans en gisteren stond er een voor mij onbekende dame met secretaresselook.

    Weet iemand of Manar op vakantie is?

  2. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2009
    Last Online
    18 augustus 2009 @ 11:28
    Locatie
    randstad
    Berichten
    47
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Anvers of Sub, weten jullie waar Manar is? Heb haar al 3 weken niet gezien. Wellicht op vakantie?

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audrey Bekijk bericht
    Anvers of Sub, weten jullie waar Manar is? Heb haar al 3 weken niet gezien. Wellicht op vakantie?

    Het is goed mogelijk dat Manar met verlof is. Ik kom bijna niet meer in de avonduren in Skw, maar de laatste paar keren dat ik er was in de avond heb ik Manar ook niet gezien.

    Grz Sub

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Waar is de mooie Manar gebleven ? ?

    Manr de laatste tijd niet meer gezien! :wink:

    Wie WEL ?
    Anvers

  5. #5
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Last Online
    17 augustus 2009 @ 14:51
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Manr de laatste tijd niet meer gezien! :wink:

    Wie WEL ?
    Jawel man, ze is alweer terug.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden Manar is niet de enige die terug is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door icelover Bekijk bericht
    Jawel man, ze is alweer terug.
    Jij ook Audrey.....

    erpee

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    rplover wil haar bezoeken; hij vindt het een toffe dame! :smile:

    WANNEER rplover ?
    Anvers

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden ik heb het licht gezien, aan het eind der duisternis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    rplover wil haar bezoeken; hij vindt het een toffe dame! :smile:

    WANNEER rplover ?
    Foute "perceptie" Anvers
    Hoor mij, ik neem DNA over, zelf ik kan het

    Ik vind Manar GEEN toffe Dame, ik vind Manar een schitterende Meid, zowat bij het mooiste dat mijn ogen ooit hebben mogen aanschouwen.

    Een tikkeltje te lief voor erpee, vrees ik, maar tja, je kan niet alles hebben in 't leven, dus plant erpee kortelings een bezoekje aan deze Marokkaanse Deerne.
    Zo mooi heeft zelfs erpee ze nog niet vaak gezien. Als ze nu dat tikkeltje arrogantie van een Angie in zich zou hebben, is het feest in haar kamertje binnenkort :wink:

    Wanneer is zelfs mij een raadsel Anvers, misschien voordat we samen naar PSR rijden?


    Manar betekent trouwens "guiding light", wow, dat betekent wel wat. Mij mag ze naar het licht en haar donkere kamer leiden, ik heb het licht gezien
    Manar, het licht aan het eind van de duistere tunnel

    erpee

  9. #9
    Geregistreerd
    4 oktober 2009
    Last Online
    11 oktober 2009 @ 18:49
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend stond er een onbekende dame uit Bulgarije...of zo. Geen Manar te bekennen! Wie er afgelopen vrijdag wel was te bekennen, XXXX. Onderzoekje in de rosse buurt?
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 oktober 2009 om 00:47 Reden: Naam verwijderd

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Au-3 Bekijk bericht
    Afgelopen weekend stond er een onbekende dame uit Bulgarije...of zo. Geen Manar te bekennen! Wie er afgelopen vrijdag wel was te bekennen, XXXX. Onderzoekje in de rosse buurt?
    Audrey, weeral eens onder een andere nickname

    En de forumleiding aanvaardt dit eens te meer ?
    Anvers

  11. #11
    Geregistreerd
    3 juli 2009
    Last Online
    15 november 2021 @ 09:27
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Foute "perceptie" Anvers
    Hoor mij, ik neem DNA over, zelf ik kan het

    Ik vind Manar GEEN toffe Dame, ik vind Manar een schitterende Meid, zowat bij het mooiste dat mijn ogen ooit hebben mogen aanschouwen.

    Een tikkeltje te lief voor erpee, vrees ik, maar tja, je kan niet alles hebben in 't leven, dus plant erpee kortelings een bezoekje aan deze Marokkaanse Deerne.
    Zo mooi heeft zelfs erpee ze nog niet vaak gezien. Als ze nu dat tikkeltje arrogantie van een Angie in zich zou hebben, is het feest in haar kamertje binnenkort :wink:

    Wanneer is zelfs mij een raadsel Anvers, misschien voordat we samen naar PSR rijden?


    Manar betekent trouwens "guiding light", wow, dat betekent wel wat. Mij mag ze naar het licht en haar donkere kamer leiden, ik heb het licht gezien
    Manar, het licht aan het eind van de duistere tunnel

    erpee
    Jeetje wat een hoop cryptisch gewauwel, ik snap er niks van, maar :
    Manar, wat het ook betekend is een supermeid. Ik ben afgelopen zomer 1x bij haar geweest en alles aan haar is dik voor mekaar.

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Manar staat nu al een tijdje mooi te wezen op Vingerlingstraat 01/3 !
    Anvers

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Nu op SS 02/1; vanaf eind oktober op Verversrui 13
    Anvers

  14. #14
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard Verversrui 13, Manar (marokaanse)

    Naam: Manar
    Nationaliteit: Marokaanse
    Leeftijd: 27jaar
    Taal: nederlands(goed), marokaans(goed)
    Haarkleur: zwart
    Haarlengte: lang
    Lengte: 1,60m-1,65m
    Postuur: slank
    Tatoeage: neen
    Piercing: ja, navel en neus
    Cupmaat: D
    Siliconen: neen
    Kleur ogen: bruin
    Herhalingsgevaar: 80%
    Prijs: 50€
    Tijdsduur: 15 minuten

    Service: PMC, NMC, overal aankomen met je handen en kussen van de borsten.

    Extra info: Ze werkt normaal van 20.00u tot 04.00u, ze werkt hier op deze plaats nog tot 1 augustus dan neemt ze 3 weken verlof en daarna zoekt ze een plaats in de Schippersstraat omwille van de feestjes in cafe D 'anvers
    Laatst gewijzigd door luminous; 25 juli 2014 om 01:23

  15. Onderstaande leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (25 juli 2014)

  16. #15
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    In de nacht van 17 juli

    Er stond een mooie slanke dame buiten te praten met een süd-lander terwijl er buiten zeer veel volk op straat was van het nabij gelegen Cafe D'anvers waar er een party aan de gang was. Toen de süd-lander verder ging heb ik een praatje gemaakt met deze slanke marokaanse dame (Manar). Ze zij, kom maar even mee binnen staan dan verstaan we ons beter. Ik heb haar dan direct gevraagd of ik haar grote borsten mocht vastnemen en of ze kussen ook kon. Daar maakte ze geen probleem van. We zijn dan gelijk naar boven gewandeld en ik heb haar mooi kontje gelijk vast genomen op de trap, ze deed niet moeilijk. We kwamen aan in een mooie kamer met een blauw gebogen plafond met witte wolkjes erop afgebeeld, er stond een wit hemelbed en twee ventilators in.

    Ik heb haar eerst 50€ overhandigd en heb gevraagd of ik haar lang zwart doorschijnend kleed mocht uit doen. Dat was geen probleem. Ze heeft eerst haar k*tje nog gewassen aan de bidé, terwijl heb ik mijn geslachtsdeel gewassen aan de lavabo. Daarna heb ik rustig de bovenkant van haar kleed omlaag getrokken zodat haar prachtige imens grote naturel borsten ontblood waren en heb deze met twee handen tegelijk vast genomen en ben ze voorzichtig beginnen kneden, ooohhh wat waren deze grote jongens heerlijk. Ze zij, neem rustig je tijd, ik zie dat je er van geniet. En op dat moment ben ik haar borsten beginnen kussen,hhhmmmm lekker, zij ik tegen haar en dan nogwel marokaans, ik begrijp het niet zo lekker is het. Wat had ze mooie kleine tepeltjes en een klein mooi rond tepelhof. Daarna heb ik haar kleed verder omlaag gedaan tot haar k*tje te voorschijn kwam een streep van wel vier cm zwart gras stond in volle bloei, wat stond ik toch geil op deze marokaanse dame. Ze is op haar knieen op het bed gaan zitten en zij, kom hier maar op het bed liggen ik zal je grote jongen eens flink verwennen.

    Ik ben dan naast haar gaan zitten met mijn hoofd naar haar toe, en heb dan één grote borst in mijn mond genomen terwijl ik de andere borst met één hand ben beginnen kneden, lekker lekker dit is genieten. Daarna heb ik mij dan op het bed gelegd en heeft ze een condoom aangebracht zonder te sukkelen. Ik vraag haar, mag ik een beetje olie op mijn vingers, dat heeft ze dan ook gedaan. Terwijl ze mij dan liggend aan het pijpen was heb ik een kussen onder mijn hoofd geschoven. En ben ik begonnen met het masseren van haar hangende grote borsten met olie, zelf nog een beetje olie bij in mijn handen gespoten en verder afgezakt naar haar kontje en k*tje wat ik met de bovenkant van mijn hand heb gemasseerd en zo verder tegen haar vagina deduwd met mijn vingers, ze was door de olie zo nat als een vod, ze voelde zo lekker aan. Ik vroeg om haar te likken maar dat stond ze niet toe. Dan heb ik gevraagd of ze zich wilde vingeren en dat deed ze zonder twijfelen enkele seconden later ging ze op het bed liggen, met haar benen wijd open. Ik had nog maar net mijn lul in haar vagina gestoken en ze vroeg, wil je mij proeven. Ik, ja en ze duwde de twee vingers waar ze zich net had met gevingerd in mijn mond, lekker lekker ik proefde haar k*tsappen in mijn mond, hhhmmm. Daarna ben ik haar stevig beginnen neuken maar door het grote geil gehalte in mij en het opspannen van haar k*tspieren voelde ik het zaad vroegtijdig in mij omhoog komen, ik kon nog net het condoom eraf trekken en mijn lul leeg spuiten over haar mooie borsten, daarna nog even met mijn gespannen eikel over haar tepeltjes gegaan. En dan de handel met papier proper geveegd. Daarna is ze nog even dicht bij mij op het bed komen liggen en hebben we gepraat over "en dan nog wel een marokaanse" wat ik van te voren gezegd had, heeft ze uit de doeken gedaan. Even daarna hebben we ons gewassen en na drie dikke kussen op mijn wang heb ik haar raam verlaten.

    Ongeloofelijk zo een service voor zo weinig geld, dit is een marokaans meisje dat haar werk zeer goed beheerst. Ze vertelde ook dat ze een groot vast klanten bestand had en dat ik zeker ging terug komen, want daar werkt ze aan. Als je er zelf proper door komt krijg je bij haar veel gedaan. nzc, pzc en ft doet ze niet, ook niet voor 1000€ vertelde ze me. Anaal en sm doet ze dan wel.

  17. Onderstaande 4 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),lustman (27 juli 2014),Oudebelg (27 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014)

  18. #16
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Gisterenavond stond ze in de Verversrui 13/2.

    Note MOD : adres aanpassen aub.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  19. #17
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Beste heren,

    Zondag nacht heb ik deze dame ook nogmaals bezocht.

    Ken manar al wat langer inmiddels, aangezien ik ook al een aardige tijd wandel in het skw.

    Toch was het sinds zondag al weer een paar maandjes geleden dat ik het skw aan deed.

    De bezetting was erg minimaal , met hier en daar een mooie dame achter de raam en veel lege stoelen.

    Aan het begin van de schippersstraat ,komend van het falconplein waren opvallend veel transen aanwezig.

    Ik zag verder geen oude bekenden, waar ik graag op mag bouwen als ik daar een bezoekje breng.

    Helaas was helena niet aanwezig, en ook geen jasmin, RuRu zag ik ook nergens maar ik hoorde onlangs dat deze dame gestopt zou zijn.

    Na een paar rondjes gelopen te hebben en wat gedronken bij de nachtshop kwam ik toch nog een bekend gezicht tegen.

    Manar!! ze had haar mooie niets verhullende pakje weer aan, de bekende bretels die over haar borsten (tepels) lopen.

    Ze zag er weer verleidelijk uit,echt een ontzettend lieve dame.

    Ben gelijk bij manar binnen gestapt en met haar naar de kamer gegaan.

    En dat was zoals altijd keurig in orde,ze is zeer correct en kijkt niet op de klok.

    Een vaste waarde in het skw.

    Ik bezoek af en toe wel een (nieuwe) dame in het skw die ik nog niet ken.

    Kies dan altijd een optick fick en dat valt vaak tegen.

    Manar is 1 van de weinige mooie dames die ook aardige service bied.

    En ik wilde ook op zeker gaan.

    Mocht je in het skw zijn kan ik je haar van harte aanbevelen.

    Het was leuk om weer even in antwerpen gewandeld te hebben.

    Volgende week maar weer een saunaclub

    Groet,

    Spank!!!

  20. Onderstaande 5 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (28 april 2016),mechelen (26 april 2016),Nedlovefkk (26 april 2016),Oudebelg (26 april 2016),Wentelt Eefje (27 april 2016)

  21. #18
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    NOTA AAN MOD: dit draadje mag samengevoegd met volgende alsook het adres aan te passen naar Schippersstraat 12 (meest rechtse raam):

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=Manar


    MANAR (SKW) - De betere raamsessie
    16 Februari 2019


    Whereabouts

    Schippersstraat 12
    Aanpassen geblazen dus

    Uiterlijk

    Een mooie stevige dame met grote borsten en dominante uitstraling en dat trok me natuurlijk aan.


    Karakterschets

    Dominant, en servicegericht: de eerste goede dame in de ramenbuurten die ik ben tegengekomen in, zeg maar, bijna 20 jaar! Met deze dame kan je rustig babbelen en ze neemt de tijd voor je. Ze spreekt Nederlands en dat is best eens een verademing met al die buitenlandse.


    Presales

    Een kort gesprek over wat ik graag heb en was al gauw over de streep getrokken.


    Kamer

    Een heel mooie jacuzzikamer. Voor een sessie met jacuzzi moet je 200€ rekenen voor 2u. De kamer is net als bij de vorige dame in de bovenverdieping en redelijk ruim en mooi ingericht. Ik was aangenaam verrast hierdoor want de ramen staan bij mij te vaak,gelijk met te kleine kamertjes achteraan. Niet bij Manar, ook niet bij de vorige dame.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Eentje die beter is dan verwacht en de dame deed redelijk goed wat ik haar vroeg te doen in het voorspel en in de seks. Ze nam meer initiatief. Alleen het idee van ramenbuurt = vlug, vlug en een miscommunicatie over een detail legde een schaduw over deze sessie.

    2) Duur:
    30min

    3) Voorspel:
    Goed voorspel maar moest haar vaak corrigeren. We kennen elkaar nog niet en ben zeker dat een tweede sessie beter zou verlopen met Manar.

    4) Seks en naspel:
    Goede seks, maar deze sessie volgde te snel na de vorige en ik was niet langer in vorm. Het idee dat alles snel moest gebeuren, de vieze geur van de straten buiten, haar overacting, deden m'n geilheid toch erg afnemen helaas. Het was allemaal net niet.

    5) Communicatie en klik:
    Deze was veel beter dan anders gezien ze Nederlands spreekt en er was een betere klik dan ik van raamdames gewend ben.

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Die was erg goed maar ze deed aan overacting. Correcties in die zin zijn mogelijk zijn mogelijk in een tweede sessie! Ik kan thans ook hetzelfde zeggen van bvb Lora in Babylon.

    7) Extra vermeldingen:
    De dame spreekt dus Nederlands, is druk geboekt en weet wat dominatie is en dat is een grote +.


    Afhandeling en betaling

    Voor de eerste maal mocht ik de raamdame nà de sessie betalen in plaats van voordien saunaclubstyle.


    Aftersales

    Er was nog een rustig gesprek nadien terwijl ik me mocht wassen en me weer aankleedde. Een nadeel vind ik dit van ramenbuurten: dat je zwetend weer het pand verlaat en in de vies ruikende straat komt. Geef mij maar een douche in de saunaclub en een jacuzzi en sauna achteraf!


    Fazit en Score beleving

    De sessie was goed en had nog beter kunnen zijn als ze niet zo was overschaduwd door mijn negatieve ervaringen van vroeger met het idee dat alles altijd vlug moet gaan en wat erna gebeurde in de Antwerpse straten (niet skw): een blunder van formaat waar ik liever niet over uitwijd. Hier kan Manar niks aan doen natuurlijk als een van de weinige witte raven, de eerste die ik tegenkwam in deze tak van de prostitutie. Ze verdiend een waardige 2de kans maar wanneer die voordoet is een groot vraagteken want ik de kans dat ik nog eens in de Antwerpse straten wil verdwalen is zéér, zéér gering.

    Belevingsscore: ***
    Damesscore: 7,5/10, de hoogste raamdamesscore tot nu toe en vatbaar voor verbetering.
    De zwarte wolf

  22. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Das (14 maart 2019),lustman (17 maart 2019),mechelen (13 maart 2019)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

  Freude 468*60