Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2008
    Last Online
    12 januari 2023 @ 17:23
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard parenclub bornedries Melveren, St.Truiden

    Wie heeft al ervaring in deze club? Zijn er ook wel eens dames alleen aanwezig? Ben er nooit geweest maar wil de stap eens wagen. Ben wel single.
    Misschien is er toevallig een dame die mee wil?
    Laat maar iets weten via de forum.

    Groetjes
    eros

  2. #2
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Parenclub Bornedries,Melveren,Sint-Truiden.

    Nou in deze parenclub is Josef vroeger ook vaak geweest! Ik heb er goede,en minder goede tijden gehad.Het eten was er altijd goed,koud en warm bufet.Maar daar kwam ik natuurlijk niet alleen voor? Dus moest Josef het jacht terein voordurend in de gaten houden.Je kon het beste aan de bar,of in het restaurant al kontackt maken met de stellen.Maar je moet niet denken ? dat je er alleen bent ,met een paar stellen.Soms was het er zo druk dat de parkeerplaats helemaal vol was.En dan stonden de auto,s langs de weg geparkeerd.En wat daar ook heel opvalend was dat als je de entree betaald had.Moest je je auto sleutel afgeven,en die werd dan op gehangen in een sleutelkastje waar je ook betaald had.Dan ging je meteen naar boven om je om tekleden.Alleen in slip en de dames BH+slip somige liepen er ook toples.Er liep een gevarieerd publiek van in de 20 tot in 60 .Maar die helen jonge dames kon je niet zo gemakkelijk versieren.Die stonden de helen avond/nacht op de dans vloer,het leek net of je in de disco was.En als je dan naar achter liep door de deur dan was het daar ook feest/bal.Soms leek het wel hengstenbal zo veel kerels liepen daar heen en weer te kijken of ze wat konden scoren.Maar Josef liep daar dan ook tussen,en voelde mij niet zo op mijn gemak met al die kerels.Die waren en kwamen maar voor een ding sex sex en nog eens sex.En ik had het iedee dat er genoeg tussen liepen die niet aan hun trekken kwamen.Maar Josef had over het algemeen niet te klagen! Ik was toen jong en kwam uit het buitenland.Dat was voor die Belgen erg intersant.Ze vroegen dan altijd of ik op vakantie was.Waar op Josef antwoorde Ja :voor een dag/nacht en van nacht weer terug.Nou had je die Belgen eens moeten zien kijken? of ze het in Keulen zagen donderen! En dan zij Josef ook nog eens en ik ga niet eerder naar huis tot ik al mijn zinnen hebt geblust.En dan zong ik ook nog eens en een vrijgezel gaat pas slapen als hij al zijn zinnen heeft geblust!!!Nou ik wel eens meegemaakt dat een vrouw tegen mij zij in het bijzijn van haar man,Dan is het nu de hoogste tijd dat je mij zinnen blust.Nou dat liet ik mij geen tweede keer vertellen.Maar het was dan wel vervelend als er dan nog meer mannen om heen kwamen.Sommige waren zo lomp,dat ze wel eens op mijn benen stonden.Ze hadden maar voor een ding oog en dat waren die vrouwen.Maar gelukkig waren die mannen van die vrouwen zo allert dat ze die kerels weg stuurde.Ik heb het er over het algemeen niet slecht gehad wat sex betrof.Nou en de rest eten en drinken was altijd goed.Maar? het was altijd een beetje gokken/inschatten wat er ging gebeuren en met wie je de sex kon bedrijven.Maar als je er vaak kwam dan wist je persies met wie je goede sex had.Er waren ook veel stellen die het met anderen stellen deden.Of vrouwen die het met vrouwen deden.Wat Josef wel altijd vreemd vond ??? dat er kerels rond liepen met hun sokken aan zelfs op bed.En ook vrouwen die de BH niet uit deden tijdens de sex.En dan had je nog van die gasten die daar op de dansvloer stonden met van die leger kisten aan.En die hielden ze ook aan in/op bed en die dames van die lieslaarsen aan hadden.Nou dat vond Josef wel erg geil.Ik ben heel veel vroeger in parenclubs geweest in Belgie en Nederland.Dat kwam omdat de eigennaar van club 77 uit Eindhoven er ook twee in Belgie had .De Pagage in Hasselt en Massalienos in Sint-Truiden.En in Max Folies in Lichtaart heb ik ook een goedetijd gehad.Maar ik zou er nu toch niet zo gauw naar toe gaan! Nu ik de clubs in Duitsland weet te vinden! En je ben lekker alleen met een dame en kom helemaal tot rust? Na dat gehaaste leven in Nederland! En als ik er een kerel bij wil ,dan vraag ik wel mijn vriend.Heb ik al een paar keer gedaan en die meiden weten niet wat ze meemaken.Ze gillen het uit van genot!!!! Ook heeft Josef wel eens een paar triotje,s gehad met twee vrouwen/meisjes.Maar dat is top sport hart werken hoor ??? En dan zweet Josef heel erg! En ik vind dat niet zo prettig als ik dan zo overmatig zweet.Maar ook heb ik wel eens het iedee dat die dames van die zweet lucht op gewonden worden/raken.Destemeer ik zweet destegeiler die dames worden!Ook spuit ik wel eens een lekker geurtje op ,maar sommige dames vinden dat stinken.Maar ik ruik toch liever een lekker geurtje dan mij eigen zweet lucht.Het is net als die doosjes de een smaakt naar zeep en de ander naar zouteharing en ook wel eens naar drank/wijn en ook wel eens eentje gehad die Cocaine op de klit had gesmeert.Smaakte niet lekker ? maar was wel enorm geil .:frech005::cool2::Sandwich-:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Last Online
    21 november 2011 @ 21:27
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    http://www.hoevebornedries.be/NL/p2.html

    Nog nieuws; ervaring op maandag namiddag????

  4. #4
    Geregistreerd
    9 mei 2017
    Last Online
    14 juni 2018 @ 07:25
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    103 in 26 posts

    Standaard

    Wij komen regelmatig in deze club.

    Als koppel hebben we er soms graag een single man extra of willen we wat spelen met een ander koppel. Wij gaan meestal op een vrijdag. De naturistendagen op donderdag zijn ook leuk omdat je vaak meteen ziet welk 'vlees' je in de kuip hebt. Maar vrijdag is veel drukker met makkelijk 60-80 koppels en een 30tal singles. Op zaterdag zijn er enkel koppels toegelaten. Doen we ook wel eens, maar dan kost het ons ook wat meer dan op een vrijdag of zondag.

    Het is een beetje zoals de Duitse saunaclubs qua faciliteiten; uitgebreid buffet, discotheek en wellness en open bar (ook alcoholische dranken). Grote verschil is dat natuurlijk iedereen nederlands (of frans) praat en dat je de dames moet versieren met je charmes ipv met je portemonee

    Veel andere clubs adverteren met gangbangs enzo en huren dan dames in. Daarom is het voor ons leuker om naar Bornedries te gaan. We hebben geen concurrentie van hoertjes, die daar al met de benen open liggen, dus we hebben meer kans om een leuke man te strikken omdat t vrouwtje hier wel eens houdt van een DP of pijpen terwijl ze geneukt wordt en de heer hier helaas maar 1 penis ter beschikking heeft Anderzijds is de sfeer hier ook veel respectvoller naar de vrouwen toe omdat er nu eenmaal geen hoertjes rondlopen, die dan de indruk wekken dat elke vrouw zomaar tussen de benen gegrepen kan/mag worden

  5. Onderstaande 6 leden hebben kapeta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 mei 2017),biged ( 6 juli 2017),Burman ( 2 oktober 2017),fg22 (18 augustus 2017),lustman (10 mei 2017),mechelen ( 9 mei 2017)

  6. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Last Online
    26 maart 2020 @ 13:16
    Locatie
    regio Antwerpen
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    51 in 21 posts

    Standaard

    We zijn hier gisteren ook eens gaan piepen...We hadden beide eens zin in iets helemaal anders Was alweer jaren geleden (is ook redelijk ver voor ons) en thema was hookernight...Dus de dames konden meedoen aan een wedstrijdje om de meeste centjes te verdienen...En dan doe ik mee uiteraard. Natuurlijk doe ik dan mee want zoiets is weer helemaal men ding...Hele leuke sfeer en de dames deden vlot mee op het podium maar de échte centjes kon je natuurlijk achter in de relaxruimtes verdienen. En zoals we al dachten (en stiekem toch weer teleurgesteld omdat het ook hier weer gebeurde)...'vriendjespolitiek' en uiteindelijk op de 6de(!!) plaats beland...Een 'belediging' pour moi want ik was er echt wel voor gegaan...En dat werd bevestigd door een aantal heertjes die me wel al kenden. In de relaxruimte was het blijkbaar toch niet zo heel actief volgens hun (ik kan dit natuurlijk niet bevestigen want want ik was druk bezig) en ze vonden dus wel dat ik de winnares mocht zijn. Maar we kennen het al van in andere clubs en we hadden dan ook niet anders verwacht...je krijgt een flesje champagne en een gratis inkom voor een volgende keer (aja, slim bekeken want de actieve dametjes hebben ze wel nodig) Een gratis inkom die we dus niet zullen gebruiken ...want je voelt je voor de zoveelste keer 'bekocht'...

  7. Onderstaande leden hebben mieke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 augustus 2017)

  8. #6
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Wat is de leukste dag voor single mannen, daar?

  9. #7
    Geregistreerd
    9 mei 2017
    Last Online
    14 juni 2018 @ 07:25
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    103 in 26 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haantje Bekijk bericht
    Wat is de leukste dag voor single mannen, daar?
    vrijdag

  10. Onderstaande leden hebben kapeta bedankt voor deze bijdrage:

    haantje (19 augustus 2017)

  11. #8
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    9 april 2024 @ 21:25
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard

    nogal wat franstalige vrouwen daar, maar stuk voor stuk heet en gewillig

  12. Onderstaande leden hebben dictus bedankt voor deze bijdrage:

    haantje (19 augustus 2017)

  13. #9
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    5 maart 2020 @ 15:14
    Berichten
    58
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    30 in 24 posts

    Standaard

    Iemand hier nog geweest op een vrijdag?

  14. #10
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Wie heeft er nog recente ervaringen van hier op de donderdag, nudisten. Lijkt me wel geil of heb ik het verkeerd?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.