Normaal gesproken vind je The Big Boss alleen in Amsterdam om een keer de Wallen over te lopen en weer terug naar huis te gaan, maar vandaag weer eens naar binnen gegaan.
Het was heel erg rustig op de Wallen vond ik. Er waren maar weinig ramen bezet, maar daar zaten wel een paar hele mooie vrouwen bij. Zelfs nog een dame, die nog een bobbel in haar/zijn slipje had. Daar dus maar niet naar binnen gegaan.
Wel binnen geweest bij Maria, een dame van een jaartje of 24 uit Bulgarije. Ze zit in een klein steegje bij de St Annen Dwarsstraat, dat je met trapjes kunt bereiken. Leuk koppie met zwart halflang haar in een staart, normaal figuurtje met een leuke cup C en een kaal kutje.
op de kamer werd ik eerst even gepijpt met condoom. Godver....... wat valt dat tegen als je zonder condoom gewend bent, maar de pijptechniek die ze had was wel goed te noemen. Na het pijpen mocht ik haar in twee standjes neuken, dus eerst zij bovenop en daarna ik bovenop. Haar het karweitje af laten maken met de hand , want ze had ongeveer de halve pot vaseline er onder op gesmeerd, zodat ik totaal geen gevoel kreeg bij het neuken.
Voor mij is dit zeker de laatste keer dat ik naar de Wallen binnen ben geweest, want als je de clubs in Duitsland gewend bent, krijg je veel meer voor je geld. Voor hetzelfde bedrag (50 euro, let wel zonder entree in de clubs in Duitsland, dus tel daar nog zo'n 50 euro voor bij) kun je in Duitsland een half uur naar de kamer (in vergelijking met de Wallen 15 minuutjes), wordt je gepijpt zonder condoom, mag je aan haar borsten zitten, mag je haar vingeren, mag je haar zoenen en mag je zoveel standjes uit proberen als je wilt. Al die dingen die ik opgenoemd heb, zitten niet in het service pakket van de dames op de Wallen. Dus een gigantisch groot verschil.
Dus volgende keer weer gewoon richting Duitsland.