Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard Maintal-Dörnigheim, Bahama, Algemeen

    Al iemand in deze club geweest? Hieronder is er een link naar de video waarin de thekefrau de club voorstelt. Het ziet er mij al een oude club uit als ik de faciliteiten bekijk die wel wat aan opfrissing toe zijn; maar deze club straalt wel gezelligheid en rust uit. Op youppie zijn ze heel lovend over de dames in het bijzonder de Poolse. Deze club situeert zich in Frankfurt (am Main)

    http://www.videoladies.de/Video/258695.html
    Het doel heiligt de middelen

  2. #2
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Ik ben er niet geweest, maar ik heb net het filmpje bekeken heb er erg om kunnen lachen :D alle open deuren werden ingetrapt (inclusief de lesbische show).
    Entree is maar 35 euro, tijdens happyhour zelfs 25 euro dus daar hoef je het niet voor te laten. Lijkt mij op zich een leuke club om een keer te bezoeken, een voor de 'to do' lijst weliswaar
    Wat me alleen nog niet duidelijk is wat spass met de dames kost en eventuele extra's?

    http://www.bahama-club.de/
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  3. #3
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Ik ben er niet geweest, maar ik heb net het filmpje bekeken heb er erg om kunnen lachen :D alle open deuren werden ingetrapt (inclusief de lesbische show).
    Idd: ik heb ook moeten lachen

    Entree is maar 35 euro, tijdens happyhour zelfs 25 euro dus daar hoef je het niet voor te laten. Lijkt mij op zich een leuke club om een keer te bezoeken, een voor de 'to do' lijst weliswaar
    Wat me alleen nog niet duidelijk is wat spass met de dames kost en eventuele extra's?

    http://www.bahama-club.de/
    50€ per half uur. Het toppertje in deze club is de Bulgaarse Cheyenne.
    Het doel heiligt de middelen

  4. #4
    Geregistreerd
    11 september 2006
    Last Online
    3 juni 2013 @ 21:22
    Locatie
    Wanker County
    Berichten
    27
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Cheyenne ist nicht mehr im Bahama.

    Und es gibt eine neue Version des Videoclips:
    http://www.videoladies.de/Video/281142.html

    VGGZ
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity!

  5. Onderstaande leden hebben graf zahl bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 4 september 2016)

  6. #5
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I came in bahama one week ago on Thursday. There is a dice game on Thursday, if you get a pair of six you don't pay. I lost so I paid 25 € (Happy hour between 18 h and 20 h, good idea). The TF told me that there was 14 girls this day. Small locker room, only 30 lockers. Then you pass by the restaurant to go in the main room (very small, make the Living Room looks like a train station hall) and from the main room you can go to the showers or in the little garden.

    Not much choice at the restaurant but they had some kind of potato pancakes with applesauce, pretty tasty. In the main room a girl indicated me the showers, then came in the garden to keep me company.

    Marie, 26 yo, romanian, speaks only german, she tried to teach me some romanian words, then started flirting with me, and let's go to the room (AC inside).

    Pretty girl, long black hair, slim, boobs sagging from 3 pregnancies, some tatooes (name of her kids). Left a few minutes for showering and came back. Very good service, GFE oriented. I declined her "one hour" proposal. I was done in 30 minutes, maybe a little bit more but there was no problem.

    Back to the main room, I was pleasantly surprised by the line up, half of the girls were rather slim and good looking, nice face. The problem is that they often stay together. You can get soft drinks at the bar (I only drink fruit juice and water).

    I was joined on one of the sofas by Marie (I was slowly falling asleep), she stayed in my arms, some hugs, maybe she touched my private parts, we stayed like that for some time and went again together.

    Again 30 minutes of good service, again an happy end with cow girl. I left shortly after and she had found a new target.

    So it's a nice little club if you want to spend a few hours and you're into good service. I won't spend a full day here but overall it was a good experience. Half of the girls were better looking than in World!

  7. Onderstaande 3 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 september 2016),Wentelt Eefje ( 4 september 2016),Wijze grijze ( 4 september 2016)

  8. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    I'd go there for the Reibekuchen mit Apfelmus, never seen those served in a club before!!! (i.e. your potato-pancakes with applesauce)
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  9. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Bub ( 6 september 2016)

  10. #7
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Well that's good

  11. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 6 september 2016)

  12. #8
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Bahama Club,
    Marie-Curie-Ring 30,
    63477 Maintal-Dörnigheim,
    Tel. 06181-9458333,
    https://www.bahama-club.de/Home

    Openingstijden van 12:00 tot 04:00.

    Een kleine saunaclub tussen Frankfurt en Hanau. Eigen parkeerplaats, niet zichtbaar vanaf de straat. Het pand oogt een beetje oubollig, de indeling is nogal hokkerig, je moet er even aan wennen. Maar toch is alles aanwezig wat een saunaclub in huis hoort te hebben. Wat een beetje lastig is, is het feit dat de kleedruimte en de douches nogal ver uit elkaar liggen. Je moet eerst door het restaurant(je) en de bar lopen, waar een paar saloondeurtjes toegang geven tot de wellness, waar ook de douches zijn. Achter die klapdeurtjes is de sauna, goed heet overigens, en met een flesje met een of ander aroma bij de opgietemmer, keurig geregeld. Daarachter is nog een rustruimte met een kleine Spielwiese met plaats voor ongeveer vijf personen voor het geval je een quintet in gedachten had. En, het is voor het eerst in mijn jarenlange club carrière, een massagestoel. Een soort van tandartsstoel waarin je plaats kunt nemen en met een hand hold bedieningspaneeltje allerhande massages automatisch kunt laten uitvoeren. Echt een super ervaring. Zelfs in de meest luxueuze clubs ben ik zoiets nooit tegen gekomen.

    Hier is ook toegang tot een buitengedeelte met ligstoelen, een tafel met stoelen, een schommelbank en twee tuinhuisjes. Gelijkvloers is een kamer, handig voor wie geen trap kan lopen. Op de bovenverdieping zijn vier of vijf kamers (met een lekker wijf aan de haak tel ik nooit zo ver), en een badkamer met douche en toilet. Inkom is 35 euro, Happy Hour geeft een tientje rabat tussen 18 en 20 uur, en op maandag en woensdag de hele dag. Je krijgt Hessendress, een grote handdoek en badschoenen, kleinere handdoeken pak je bij de sauna / douche. Er is dus geen handdoeken rantsoenering, zoals bij sommige kleinere clubjes. Vanaf 12 uur staat er een eenvoudig ontbijtbuffet klaar, en om 17 uur wordt er gebarbekjoewd. Om 23 uur is er nog een avond hap voor de late gast. Softdrinks en koffie zijn inclusief. Ik heb wel bier en drank gezien, maar geen idee wat de prijzen zijn. Dames rekenen 50 euro per half uur.

    De dames zijn doorsnee types, zonder uitschieters naar boven. Balkangirls en een Afro meisje, dat wel accentloos Duits sprak. De meeste dames spreken voldoende Duits. De service is goed te noemen, tongzoenen zit bij bijna alle dames in het standaard pakket. Verder zijn ze correct, en niet jagerig of upselling. Dat was nou net de reden waarom ik besloot om deze club een keer te bezoeken. De laatste tijd ging ik meestal naar Sharks als ik in deze contreien moest zijn, een van de mooiste clubs van Duitsland, helemaal mee eens, maar de attitude van de vrouwen daar ging me meer en meer tegen staan.

    De klant in Frankfurt laat me doorgaans weinig tijd om even de hond uit te laten, maar deze keer kreeg hij het niet voor elkaar, dus zat er een half vrij weekend in. Herr Uitgewandeld, wie Leid es mir tut, wir schaffen es diese Woche nicht mehr. Fahren sie nach Hause? Oder hätten Sie Lust mit uns ins Konzert zu gehen? Es gibt wunderschönes von Mozart. Nooit geweten dat die oetlul nog zo’n cultuurfanaat was. Of zou hij onder de plak zitten van een of ander wijf? Ik kan me het type zo voorstellen. Eh nein, danke für’s Angebot, aber ich habe Verwandte in der Gegend die ich besuchen möchte, jetzt wo die Gelegenheit da ist. Dat Verwandte mag je met een korrel zout nemen, maar ik heb in de loop der jaren zoveel dna verspreid, dat met de halve Roemeense bezetting van de Duitse saunaclubs inmiddels wel een link valt te leggen.

    Ik besloot om eens een voor mij nieuw clubje te proberen, Bahama in Maintal. Noem het maar nostalgie, maar een van de eerste panden die ik passeerde was het voormalige FKK Beach. Inmiddels geen bordeel meer, omgedoopt in Blaues Wasser of zoiets, een grill bar. Met weemoed keek ik nog eens goed naar dat pand waar ik me indertijd sufgeneukt heb op het beste meisje van Frankfurt ooit, Vicky uit Roemenië. Echt eentje waarvan je eeuwig spijt hebt dat je nooit contactgegevens hebt uitgewisseld. Wat kon die meid zoenen, ze zoog je de tong uit de bek.

    Een paar kilometer verder kwam ik door de Schielestrasse langs FKK Mainhattan. Hier stak ik met genoegen nog even de middenvinger naar op, vanwege die meid die van alles beloofde maar niets waar maakte. Het is dan ook bij die ene keer gebleven. Hoewel die Club best mooi is, maar denk even aan de oude wijsheid: als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen, dan is dat altijd en overal het begin van het einde. De Schielestrasse is trouwens een obscuur straatje vol drugsverslaafden, die samen honken voor een opvangcentrum. Geen plek waar je in donker te voet langs zou willen gaan, om maar even de omgeving te kenschetsen. Ooit vroeg iemand me daar om een euro om brood te kopen, ja de groeten.

    Een uurtje na openingstijd belde ik dus aan bij de Bahama Club. Een Aziatische Thekefrau wees me de weg naar de kleedruimte en de douches. Op dit vroege uur hooguit een vijftal dames aanwezig, niet onlogisch voor een kleine club die tot vier uur ’s ochtends open is. Met een krantje een glas prik nestelde ik me op het buitenterras in de zon. De meeste dames groeten je, maar dringen niet aan. Geen hinderlijk jaaggedrag dus, precies de reden waarom ik de grotere clubs in de Frankfurt regio de laatste tijd links laat liggen. Een zwartharige meid met een enorm achterwerk (ik kick daar wel op) zocht iets meer toenadering. Binnen de kortste keren lag de krant verfrommeld naast me en zat ik lekker te tongen met Barbara uit Hongarije. Hier moest seks van komen. Hier kwam seks van. Ze pijpte niet heel diep, maar lekker zacht, zoals ik het graag heb. Eenmaal ingelogd tussen die mollige dijen, een bil in de hand en haar tong tegen de mijne, pompte ik mezelf in enkele minuten naar een heftig orgasme. De eerste is de snelste, en heeft er het minste werk aan. Vandaar dat saunameiden graag de eerste van de dag zijn. Ha, frisches Fleisch, kreeg ik ooit te horen van Anna Schieferhof, die meestal de eerste was. Dit terzijde.

    Ik permitteerde mezelf een broodje en wat roerei van het ontbijtbuffet, testte de sauna uit, en lag lang buiten in de zon te bakken. Toen ontdekte ik die eerder genoemde massage stoel. Echt uniek, zo’n ding. Een slanke geblondeerde meid stak haar hoofd om de hoek en meldde dat zij dat beter kon. Dat wilde ik op haar gezag graag aannemen, maar deze was gratis. Pijp maar voor je centen, dacht ik. Ik kon toen nog niet weten dat ze dit advies meer dan waar zou maken. Toen ik later in de rustruimte verder ging met de krant Bild am Sonntag, was ze er weer. Interessant? Nou, het gaat over Merkel, ik denk dat jij interessanter bent. Met haar ga ik in geen geval op kamer. Ze stelde zich lachend voor als Sylvia en begon meteen uitgebreid te tongzoenen. Beter en dieper dan haar Hongaarse voorgangster. Kort daarop lag ik lui op mijn rug en werd mijn derde been tot de laatste millimeter verzwolgen door een Roemeens pijpmondje. Weinig meiden krijgen dat voor elkaar, maar deze leek het een beroepseer te vinden om het schaambeen te halen. Onder het neuken werd er volop door getongd, ze stak haar handje uit en begon zo geraffineerd mijn ballen te masseren dat ik lang voor het half uur om was het condoom vol pafte. Een goede date met een sympathieke vakvrouw.

    Tegen het eind van de middag liep de chef druk heen en weer en verspreidde zich de geur van gebraden vlees. In het restaurantje werden links de bakken gevuld met vleesproducten die ooit knorrend door de modder wroetten, en rechts met bouten, poten en worsten, die nog niet zo lang geleden kakelend door het kippenhok waggelden. Dit in verband met het gemengde Duits / Turkse publiek. In zo’n geval kies ik toch echt voor de kippenkant. Ik ben het met weinig voorschriften van de profeet eens, maar het idee van die varkenskop alleen al. Verder wat aardappels en salades. Over het algemeen goed te pruimen.

    Onder het uitbuiken in het buitengedeelte schoof ik aan bij Sylvia. Die sessie met haar zat nog goed in mijn geheugen. Sylvia is een aardige sociale vrouw, waar je ook een normaal gesprek mee kunt hebben. Er waren in de loop van de middag wel wat meer dames binnen komen huppelen, sommigen slank en good looking, anderen met een paar kilo’s teveel. Echte modellen zul je hier niet treffen. Maar dat is ook niet mijn doelgroep. Het draaide erop uit dat Sylvia en ik nog een tweede ronde gedaan hebben, waarbij ze me de zwans zowat opvrat. Nadat ze me het laatste schot eruit had gemolken, was de pijp ook zodanig leeg dat ik met tegenzin en een tintelend kruis de terugrit naar Frankfurt begon. Maar terugblikkend kan ik zeggen dat het een geslaagde vrijetijd besteding was in Maintal. Daar kan geen Mozart concert tegenop, hoe verzint die kwibus van een klant het. Als het weer eens aan de orde komt dan zal ik hem misschien een keer proberen mee te tronen naar de Bahama club in Maintal? Of beter toch maar niet? Sommige mensen zijn gewoon niet rijp voor zoiets en zullen het waarschijnlijk ook nooit worden. Ik ben in ieder geval noglangnietuitgewandeld in de saunaclubs, en in de regio Frankfurt, met de kennis van vandaag, zeker niet in de Bahama Club.

    Is het de moeite waard om vanuit de Benelux een dagje Bahama te gaan doen? Eigenlijk niet, daarvoor is het nou allemaal net te klein en te stil (als je alleen bent). Maar als je toch in de buurt bent, en geen zin hebt in de upsellpraktijken van de golddiggers in de grote clubs, dan is dit een aardig alternatief. Volgende week ben ik weer in de regio en dan zie ik mezelf daar nog wel even binnen stappen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  13. Onderstaande 20 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 mei 2018),brombeerzuid ( 2 mei 2018),cheasehead (10 mei 2018),gignnl ( 2 mei 2018),hasta la pasta ( 6 mei 2018),jansenroy ( 6 mei 2018),Lesyeux (12 mei 2018),mechelen ( 2 mei 2018),mentholbear (12 mei 2018),Partycrasher ( 2 mei 2018),Patjax ( 6 mei 2018),phoenix ( 6 mei 2018),pret ( 2 mei 2018),rmjhexe ( 2 mei 2018),schoolmeester ( 2 mei 2018),snaal88 ( 2 mei 2018),Sphinx (18 mei 2018),Wentelt Eefje ( 4 mei 2018),Wijze grijze (10 mei 2018),yylover ( 4 mei 2018)

  14. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Klinkt goed nlnu, klinkt als een leukere optie dan waar ik nu zit...me te ergeren aan de houding van de dames in Sharks.

    Morgen weer richting nrw.


    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  15. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 2 mei 2018),Sjeufke ( 2 mei 2018)

  16. #10
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Als de job me in Frankfurt brengt, dan schiet er meestal wel een dagje over om te clubben. Ik beperk me tegenwoordig tot de kleinere clubs. Want ik voel me niet thuis bij de attitude van veel dames in de grote clubs. Zoals een goede service bieden alleen vanaf een uur kamertijd. Meestal heb ik na een minuut of twintig mijn schot wel gelost en heb dan weinig zin meer om te blijven. Dat volgende vijftigje besteed ik dan liever aan een volgende kamer als de batterij weer is opgeladen. En als er een goede klik was, dan vaak ook wel met dezelfde dame. In de kleinere Frankfurtse clubs hebben ze zulke streken niet. Ja, de ambiance is wel een stuk minder, en de looks van de dames gemiddeld genomen ook wel. Maar je krijgt er vaak ouderwetse no nonsense service voor het normale tarief. Al zijn er uitzonderingen.

    Begin januari stapte ik weer eens de Bahama club binnen. Te vroeg in het seizoen om op een full house aan dames te rekenen. In totaal een vijftal. Geen van de mij bekende dames was er nog. Sylvia was helemaal gestopt. De eerste keus was helaas een verkeerde. Nlnu en blondjes is zelden een goede combinatie en met deze werkte het totaal niet. Aan Alicia duidelijk gevraagd of tongzoenen in het pakket zat. Jawel. Vooruit dan maar. Inderdaad, maar na twee seconden vond ze het genoeg. De pijpbeurt was redelijk. Neuken wilde ze in doggy (snap ik, dan ben je van dat vervelende zoenen af), maar ik vind er niks aan om tegen een rug aan te moeten kijken. Dus in de missio met het hoofd 90 graden weggedraaid naar de wand kijkend. Na een paar minuten de zwans eruit gehaald en de kamer afgebroken. Vond ze maar raar. Beneden vroeg de Theke of alles okay was. Nou, nee dus. Later in de lockerroom hoorde ik dat ze op haar falie kreeg. Duitse gasten die ik sprak hadden ook slechte kamers met haar gehad. Ik had er geen zin meer in en ben vertrokken. Zo'n meid kan beter achter de ramen kruipen, daar komt ze wel weg met zulke trucs. De Theke was zo attent een vrijkaartje te geven. Die denkt toch wel aan de reputatie van haar huis. Ik reed door naar Atlanta, een paar kilometer verderop, waar ik het geluk had Elizabeth het zoenkanon te treffen. Zo kwam de dag toch nog goed.

    Deze week was ik weer in Frankfurt ging ik het nog eens proberen. Zonder die vrijkaart had ik het misschien niet gedaan, maar nu was het geluk met me. Die truttebol van de vorige keer was er niet. Zal er wel uitgegooid zijn. Het meisje met de meest naturelle blik aangesproken, en dat bleek een schot in de roos. Roxy, knap vriendelijk meisje, begon op de bank al te zoenen en wreef me de zwans omhoog. Toen ze voor me uit de trap op liep vielen me haar waanzinnig lekkere ronde billen op. Het volgende half uur heb ik ze dan ook vrijwel onafgebroken in mijn handen gehad. De seks was verrukkelijk, met deepthroat pijpen, oneindig lange tongzoenen, ook onder het neuken. Zo kan het dus ook. Voor de tweede ronde dan ook weer voor Roxy gegaan, want beter zou ik het niet krijgen had ik het idee. De andere dames straalden het niet echt uit.

    Was alles nu okay vroeg de Theke? Jazeker en hoe. Als je maar het juiste meisje treft. Het zijn de vrouwen die de club kunnen maken of breken, dat bleek maar weer.
    Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 26 januari 2020 om 20:23
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  17. Onderstaande 20 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2020),Befke (27 januari 2020),cavediver (27 januari 2020),fervent (26 januari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (27 januari 2020),gignnl (30 januari 2020),hasta la pasta (27 januari 2020),Husky (28 januari 2020),Laatbloeier (27 januari 2020),mechelen (26 januari 2020),mentholbear (26 januari 2020),Mr Pussy (26 januari 2020),phoenix (26 januari 2020),pret (26 januari 2020),schoolmeester (27 januari 2020),Shakir (26 januari 2020),Sjeufke (26 januari 2020),WANDELAAR5 (26 januari 2020),Wentelt Eefje (26 januari 2020),Wijze grijze (26 januari 2020)

  18. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Was alles nu okay vroeg de Theke? Jazeker en hoe. Als je maar het juiste meisje treft. Het zijn de vrouwen die de club kunnen maken of breken, dat bleek maar weer.
    Goeie dames zijn een vereiste, maar je geeft zelf het bewijs dat goeie management/personeel niet onbelangrijk is. Die theke zou een medaille moeten krijgen

  19. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2020),Befke (27 januari 2020),noglangnietuitgewandeld (27 januari 2020)

  20. #12
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat NLNU:
    "...Diese Woche war ich wieder in Frankfurt und habe es erneut versucht..."
    Stimmt es, das Erika, Hungaria, Ex-Babylon jetzt im Bahamas die Gäste verzaubert?

    vanKees

  21. #13
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Nee die heb ik vorige week in Atlanta / Hanau gesproken.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Citaat NLNU:
    "...Diese Woche war ich wieder in Frankfurt und habe es erneut versucht..."

    Stimmt es, das Erika, Hungaria, Ex-Babylon jetzt im Bahamas die Gäste verzaubert?

    vanKees
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Nee die heb ik vorige week in Atlanta / Hanau gesproken.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...936#post684936

  23. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 januari 2020)

  24. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Mental-bear...
    word je nooit moe van het constant opwarmen van je eigen prakjes?
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. #16
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Een avondje vrij in Frankfurt bracht me op het idee om eens in Bahama te gaan kijken. Zou leuk zijn als dat schatje Roxy er weer was. En het geluk was met me. Onderweg naar de douche kom je door het restaurantje en daar stonden twee meiden met de rug naar me toe tosti's klaar te maken. De ene met een doodgewone huis- tuin- en keukenkont, maar de billen van die andere.........dat moest ze zijn. Kon niet missen. Snel gedoucht en terug gelopen. Ze herkende me meteen. Hey, leuk je weer te zien. Als die tosti erin zit, kom je dan bij me? Ja, graag. Op de bank al lekker zoenen en de zwans stijf wrijven en snel naar boven. De trap oplopen achter zo'n meid aan is al een feest op zich. Ik ging zowat op mijn bek omdat ik mijn blik niet van die goddelijke billen kon afhouden. Een vol half uur genoten van dit lekkere zoenkonijn. Ze pijpte tot de huig en tongzoende onder het neuken non stop door tot de finale.

    Even de zwans in het sop gezet, en een saunaatje gepakt. Met Aufguss naar keuze. Er staan diverse flesjes aroma, zoals menthol, eukalyptus, citrus, enz. Daarna mezelf in de massagestoel gezet en dat ding een paar programma's af laten werken, onderwijl de Bild Zeitung doornemend. Inmiddels stond het avondbuffet klaar. Eenvoudig maar smakelijk. Hierna was ik klaar voor het tweede rondje Roxy. Dat was nog lekkerder dan het eerste. Echt een voltreffer die meid.

    Verder waren er in totaal iets van zes of zeven vrouwen. Een was me te dik, de anderen van slank tot gemiddeld postuur. Tweemaal blond, zo te zien uit een potje, de anderen zwartharig. Verder geen onderzoek naar gedaan, want met een zekerheidje als Roxy in huis heeft dat geen zin vind ik. Het was weer een goede besteding van het vrije avondje in Frankfurt, waar ik noglangnietuitgewandeld ben.
    Laatst gewijzigd door noglangnietuitgewandeld; 9 maart 2020 om 20:13
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  26. Onderstaande 15 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 maart 2020),Ascari (13 april 2020),bierbeer (13 maart 2020),brombeerzuid ( 9 maart 2020),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 maart 2020),gignnl (10 maart 2020),hasta la pasta ( 9 maart 2020),HellaHolla ( 9 maart 2020),Husky (12 maart 2020),mentholbear (10 maart 2020),rmjhexe (11 maart 2020),schoolmeester (10 maart 2020),Sjeufke ( 9 maart 2020),Wentelt Eefje (11 maart 2020),Zeus1 (10 maart 2020)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.