Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Beate (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Beate (Poolse)

    Naam : Beate

    Haarkleur/-lengte : Blond, half lang tot op schouder.

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, C-Cup weet niet

    Nationaliteit/Taal : Poolse, Duits al 15 jaar in Duitsland woonachtig.

    Leeftijd : +/- 35 jaar

    Tatoeages/Piercings : geen piercings, tatoeage weet niet

    Service : Over het algemeen goed, lief, zacht, past tempo aan je aan, vrolijk in voor wat humor. Neuken MC prima, cowgirl is geweldig.,PZC zeer goed, nat heerlijk, zoenen wat beperkt.

    Bijzonderheden : gewoon heerlijke meid om eens lekker vast te pakken..en nog eens...en nog.....





    Gustomass is vorige week zaterdag 11 maart voor het eerst vreemdgegaan in Planet Happy Garden in Oedt. Elders meer over de PHG-GT meisterschaft.
    Een hele serie werkelijk erg mooie dames in PHG. Toch lekker wat bijgepraat met medevreemdgangers, enkele keren sauna en voor de rest even niks. Voor het naar huis gaan toch nog één keer aan de bar beland en nog een drankje genuttigd. Al enkele keren liep een mooie, vooral vriendelijke en spontane dame Beate achter de bar om wat drankjes te tappen. Lekker oogcontact en wat leuke opmerkingen gemaakt. Dame was erg spontaan, vrolijk, gewoon heel goed gemutst. Niet zo groot, lekker gebouwd en vriendelijk. Zag ik daar de eerste vonkjes van een klick flitsen??. Jawel hoor, even later komt ze echt vrijblijvend bij me staan. Praatje gemaakt, ja hoor zegt ze nu blijf ik aan jou kant van de bar staan. Even over mijn eerste bezoek aan PHG gepraat etc, etc. Toen ze me uitlegde dat de tuinhuisjes verwarmd en best gezellig waren, stelde ze me voor om die te gaan bezichtigen. Daarop begreep heel goed toen ik vroeg of het wat haar betreft niet bij een bezichtiging hoefde te blijven, Kann mann auch etwas anderes machen dort?? Sleutel gehaald en de kou door. De rij ijsberen stond al driedubbeldik klaar een kwartier vóór het eten. Moesten we helemaal doorheen worstelen. Heel mooi tuinhuisje, goed aangekleed, deze keer geen spiegels, Oh hätte Ich dass gewusst....
    Daarna een heerlijk sex verblijf met Beate mogen hebben. Even helpen uitkleden, dat heeft ook wat. Lekker tegen haar aangereden, van achteren en haar toen op bed laten plaatsnemen. Nu even de posities kiezen en innemen. Even zittend op mijn knieen gepijpt geworden waarna ik haar vriendelijk gevraagd heb om lekker comfortabel op het bed te gaan liggen.
    Haar borsten, echte!!, lekker gekust en bespeeld en de ontdekkingsreis voortgezet door langzaam naar de midden regionen af te glijden.
    Haar heerlijk gebefd en daar genoot ze heerlijk van. Geen overdreven reacties, nee klonk echt. Haar poes is niet geschoren. Haardos is niet zo groot maar het w erkte niet storend moet ik zeggen. Zou me zo niet meer kunnen herinneren wie mijn vorige dame was met een ongeschoren poes. Al met al toch een mooie nieuwe ervaring, is weer eens wat anders. Past ook heel goed bij deze iets oudere Beate, die verder heel vriendelijk is, maar heel gewoon overkomt.
    Daarna mijn houding aangepast om haar Mushy nog beter te kunnen bewerken. Was echt lekker maar ben toch overgegaan naar pijpen. Was ze in begin al mee begonnen en kleine Gusto wilde nu wel weer eens. Pijptechniek was gewoon goed, niet apart maar wat ze er allemaal omheen doet maakt het een feest. De ontdekkingsreis werd met plezier voortgezet. Ze likte, zoog aan mijn ballen, ze nam zeg maar de hele omgeving rondom inmiddels grote Gusto heerlijk onder handen, onder haar tong en lippen.
    Met haar nagels werden nog wat heerlijke prikjes uitgedeeld.
    Daarna lekker cowgirlstyle geneukt, doet ze erg passievol en ik moet zeggen dat in het echte Duits aanmoedigen geeft toch iets stimulerends en fijns tegelijk.
    Deed me gewoon denken aan Sylvia in de B1 in Venlo.
    Was een fantastisch gezicht, in een echte hut, zoals ze daar tekeer ging. Ze bereed me alsof de hele kudde nog voor het eten binnen moest. Het licht viel heel mooi op haar, erg plezierig, ik had de lichtpunten achter mij. Dus Beate werd én mooi belicht en ik hoefde niet tegen het licht in te kijken.
    In de ontdekkingsreis was een hele rit cowgirl opgenomen, duurde even voor we de kudde bijelkaar gedreven hadden.
    Daarna even missionaris gedaan en daarna heerlijk met hand, mond, tong en met haar lekkere borsten afgemaakt. Daarbij weet ze haar vingers niet alleen op de gevoelige plek te leggen maar deze daar optimaal in te zetten.
    Een heerlijke ervaring met Beate, aan haar de eer om mij bij mijn eerste PHG bezoek goed in te rijden.
    Bij het napraten bleek ze niet helemaal Duitse te zijn, maar sinds 16 jaar uit Polen in Duitsland gaan wonen.

    Gustomass had met Beate vanaf het eerste oogcontact een klick en had daarna een hele mooie ervaring om de dag toch met een voldaan en fijn gevoel af te kunnen sluiten.

    Gustomass dankt Beate.,....
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 april 2007 om 14:04

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Het is toch deze dame die zaterdagavond in een jurkje door de PHG fladderde. Ze spreekt ook wat nederlands en haar leeftijd is eerder 35-40jaar. Ze schijnt de hele zomer in Oase gewerkt te hebben.
    Big30 kijk eens of het klopt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het is toch deze dame die zaterdagavond in een jurkje door de PHG fladderde. Ze spreekt ook wat nederlands en haar leeftijd is eerder 35-40jaar. Ze schijnt de hele zomer in Oase gewerkt te hebben.
    Big30 kijk eens of het klopt
    Klopt helemaal! Zaterdag 1 Juli op een mooie zomerdag zag ik haar voor het eerst in de Oase, kende haar niet van PHG (Sonny wel ), heeft de zomer en herfst in de Oase doorgebracht en begin December was ze weer terug in PHG.

    Hele aardige, vriendelijke dame en klopt een mooie meid om eens lekker vast te pakken zoals gememoreerd door Gustomass , dat heb ik zaterdag zeker mogen ondervinden .
    Schat haar inderdaad rond de 35j. Ik denk dat bij een volgende kennismaking wel om een sleutel gevraagd zal worden !

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klopt helemaal! Zaterdag 1 Juli op een mooie zomerdag zag ik haar voor het eerst in de Oase, kende haar niet van PHG (Sonny wel ), heeft de zomer en herfst in de Oase doorgebracht en begin December was ze weer terug in PHG.

    Hele aardige, vriendelijke dame en klopt een mooie meid om eens lekker vast te pakken zoals gememoreerd door Gustomass , dat heb ik zaterdag zeker mogen ondervinden .
    Schat haar inderdaad rond de 35j. Ik denk dat bij een volgende kennismaking wel om een sleutel gevraagd zal worden !

    :wink: :wink:

    Ohhh, die oudere dame die nooit iets zei tegen IJsberen waar ze toch stuiver aan kon verdienen

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ondanks dat deze dame nooit genoemd wordt in de aanwezigheidslijsten van Haec is ze wel degelijk nog aanwezig in GT.
    Das trifft immer noch zu.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Freude 468*60   Babylon 468*60