Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Wika

  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Wika

    Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang

    Lengte dame : ± 175 cm

    Postuur/Cupmaat :Slank tot normaal figuur/C-D cup

    Nationaliteit/Taal : Litouwen/Duits

    Leeftijd : ± 24 jaar

    Tatoeages/Piercings :Navel

    Service: Pzc,Nmc,Russisch, standjes,kussen zeer beperkt

    Voordelen: Prima lieve meid

    Nadelen:Weinig kussen

    Tijdsduur :1 à 1½ uur

    Prijs :€ 85,-

    Extra’s bij het bezoek:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Wika

    Wel op zaterdag 18 maart dus met een aantal andere ijsberen uit GT afgesproken om eens in Amnesia te gaan kijken, en dus zo geschiedde het dat ik mijn opwachting kon maken in een vreemde club en eens niet in de mijn zo bekende GT, dus eigenlijk een uitwedstrijd moest gaan spelen. We kwamen om ± 18.35 uur daar aan en de parking was nagenoeg leeg, was dit een voorbode?

    Afijn naar binnen toe en een meerrittenkaart gekocht die voor 10 keer € 400,- euries kost en deze voor 6 man laten afknippen, toch weer de man een tientje bespaart, we blijven immers zuinig he wij Hollanders :teuflisch . Na het ontvangen van een sleutel en de benodigde handdoeken de kastjes opgezocht en ons omgekleed.

    Ziet er allemaal heel netjes uit en vervolgens de grote ontvangstruimte binnengetreden, enorm wat een luxe en ruimte, veel sofa`s en banken en een groot scherm met wat natuurfilms erop, en in veel hoeken de benodigde televisies, ik spotte op dat moment zo`n 12 meiden ongeveer waaronder Kati en nog 2 andere dames uit GT, verder was het heel tam. Na vervolgens de rest van het gebeuren te hebben onderzocht, de tweede etage met een mooie kino een bar met open haard die overigens niet brandde en veel nee heel veel kamers te hebben gezien maar weer naar beneden teruggegaan en wat gaan eten, iets wat van uitstekende kwaliteit is, vele malen beter dan in mijn cluppie.

    Het is goed dat wij er met een aantal ijsberen waren anders zou er denk 2 man en een paardehoofd zijn geweest, iets wat een club met zo`n allure niet verdient, managment doe er wat aan om allereerst meer meiden zien binnen te krijgen dan volgt de rest vanzelf.

    Had in tussentijd een aardige grote blondine gespot en aangezien ik niet alleen voor het eten en drinken was gekomen, met deze dame eens kennisgemaakt. Ze stelde zich voor als Wika uit Litouwen, na een gesprekje met haar te hebben gevoerd op een van de talrijke bankjes stelde ze voor om mij een rondleiding te geven in de club, ik vondt dat wel aardig opgemerkt in plaats van te vragen om een sleutel :p . Ze ging me voor naar boven en liet me inderdaad wat kamers en zo zien, we hebben toen boven een drankje genomen en zijn in de kino beland, waar ze me vervolgens vol overgave begon te strelen en met als eind resultaat een perfecte pijpbeurt, terwijl ze zich zelf diep liet vingeren in een lekker kaal en nat kutje. Dat duurde pakweg een half uurtje en ze vroeg of ik mee naar een kamer wilde, dat hebben we dan ook maar gedaan, moest per slot van rekening wel even mijn ding doen. Zij de sleutel gehaald met mij in haar kielzog en daar verder gegaan met waar ze heel erg goed in is pijpen, met mij in de rol van onderzoeker die zijn vingers begroef in dat natte doosje en die grote tieten waar je naar hartelust mee kon spelen, daarna wat standjes en afgemaakt in doggy style, was een fijne ervaring helaas dat ze nagenoeg niet kuste.

    Toen we weer beneden aankwamen was het echt een dooie boel geworden en was het maar goed dat wij met een aantal waren, anders had je je zelf Remy alleen op de wereld kunnen noemen, toen ook de bekende dames voor ons die uit GT ook weg gingen, werdt het tijd om maar weer terug naar huis te gaan.

    Conclusie van het verhaal is een geweldige grote en ruime mooie club waar zeker potentieel in zit, maar dan is het te hopen dat er snel meer meisjes en beertjes komen. De thakefrau vertelde dat ze in november/december wel al goede zaken hadden gedaan en dat als het zo beter weer zou worden en de tuin met zwembad open zouden zijn het zeker zou gaan groeien, zou de peilingen goed in het oog houden als het inderdaad daar drukker zou gaan worden heb je iets wat de concurrentie met de andere FKK clubs zeker kan aangaan en dan ga ik er absoluut zeker nog eens heen. Tot aan die tijd dan maar weer naar GT.
    Laatst gewijzigd door Stiffmaster; 19 maart 2006 om 09:41
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

  Babylon 468*60