Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Hanna(h) (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard Hanna(h) (Duitse)



    Hanna(h) (Duitse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info : Zou pas 3 weken in GT werken. Geen voorgeschiedenis bekend. Wel prof kwaliteiten





  2. Onderstaande 3 leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (21 april 2017),mynasch (21 april 2017),pret (20 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Na enkele maanden van algehele geheelonthouding werd de goesting toch te groot alsook de lokroep van de Heidweg. Toegekomen rond 19 u met nog veel vrije parkeerplaatsen. Binnen weer vriendelijk begroet met natuurlijk de vraag waar ik zolang was gebleven. Het was betrekkelijk rustig. eerst de inwendige mens versterkt om daarna in alle rust een beetje de kat uit de boom te kijken. Mijn rots in de branding Irina was er ook. Heb altijd super momenten met haar. Het is dus goed om iets of iemand achter de hand te hebben.
    Een paar keer een mooie zwartharige meid gespot die me telkens begroete met een warme glimlach. Later op de avond kwam ze me gezelschap houden op de bank aan de kino. Beetje over koetjes en kalfjes. En over de wensen en de mogelijkheden. Tongzoenen en kkm waren helaas niet mogelijk. Net de dingen waar ik eigenlijk voor ga. Maar haar aanbod voor een leuke erotische massage en natuurlijk haar uiterlijk en glimlach hebben me doen smelten. En ik heb het me niet beklaagd. Eens op de kamer kon ik haar lichaam ten volle bewonderen. Schaamhaartjes in een prachtig driehoekje. Love it.
    De masssage begon in buikligging waarbij ze begon aan mijn voeten en zich zo omhoog werkte. Ballen en billen kregen extra aandacht. Waarbij ook het aanbod om een vibratortje anaal te gebruiken, voor een meerprijs van 50 € (slik). Niet op ingegaan. Dan op de rug en begon het heerlijkste gespeel. eerst massage en dan hand-en mondwerk zoals ik het zelden heb beleefd. Ze pijpt niet diep maar haar tongetje verricht wonderen. De paaseitjes werden ook zorgvuldig in het spel betrokken. Heeft me met de hand doen klaarkomen en ik kreeg het gevoel even een Ijslandse vulkaan te zijn.
    150 € voor 90 minuten. Een eerlijke prijs volgens mij. Zal me zeker nog eens door haar laten verleiden. Zien wat er nog meer mogelijk is.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 april 2017),Bluebear (20 april 2017),Kwakje (26 april 2017),mynasch (21 april 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Woensdag ook met Hanna op de kamer beland.
    Kreeg ook het aanbod met vibrator, niet op ingegaan.
    30 min is voor mij genoeg om heerlijk te spuiten

    Kussen doet ze idd niet.
    Wat kkm is weet ik niet. Maar prima sessie.
    Heerlijk kutje heerlijke meid. Wat een borstjes.

  6. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (26 april 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    KKM = KlaarKomen in Mond

  8. Onderstaande leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (28 april 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Hanna(h) is regelmatig te bewonderen in Golden Time. Is een leuke type die regelmatig in een oranje outfit rondloopt. Weet niet of dat is om Nederlandse ijsberen te trekken, maar het staat haar goed. Alleen die aparte menukaart van haar. Ze komt uit de massagewereld en voor een goede massage moet je een uur op de kamer blijven. Het klopt wel maar toch een verkapte chantage. En met al die bijkomende prijzen voor extra handelingen krijg je het gevoel alsof je in een privéclub zit. Enigszins opmerkelijk dat Golden Time dit gedrag toelaat. Kussen doet mevrouw niet, maar vanuit de wandelgangen komen goede berichten over Hanna(h). Benieuwd wanneer ik weer eens spierpijn heb.

  10. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (26 juni 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60